VW ID.3

Aloittaja JK, 12.04.19 - klo:11:30

« edellinen - seuraava »

JPN_V70D3OR

Lainaus käyttäjältä: DSL - 15.10.20 - klo:20:26
Sen verran asia kiinnostaa, että jos hän tekisi mittaukset uutena vs vuoden tai 2 vuotta käytettynä, paljonko ajoakun kapasiteetti heikkenee tuolla ajoprofiililla. Teslabjornkin on tehnyt muutaman videon aiheesta ja omasta M3:sta. Tyypillisesti käytetyn sähköauton ostajan ensimmäinen kysymys liittyy juuri akun kuntoisuuteen.
Ehkäpä joku ID.3:n omistaja on kirjannut muistiin autonsa toimintasädearvion täyteen ladattuna sen hetkisellä kulutuksella myöhempiä jatkovertailuja varten.
Lähes mahdoton rasti, koska akussa on tuntematonta ylä- ja alabufferia. Uutena akku latautuu nopeasti 'täyteen', koska sitä ei todellisuudessa ladata aivan täyteen. ID.3:ssa vaikuttaa olevan myös alabufferia, koska meno hyytyy vasta 0% tienoilla.

Kun akku vanhenee käytettävissä oleva kapasiteetti vaikuttaa säilyvän hyvänä, mutta bufferit pienenevät. Tämä näkyy latausaikojen pidentymisenä, mutta latausaikaan vaikuttaa myös akun/ympäristön lämpötila, laturi ja 'kuun' asento, ml. ohjelmistopäivitykset. Toteutunut latauskäyrä kertoo jotain, mutta edelleisten syiden perusteella sekin on suuntaa antava.

Vertailu pitäisi käytännössä  tehdä laboratorioympäristössä.
Golf VII Multifuel 1.4TSI -14
Volvo V70 D3 OceanRace -12 DriverSupport

the_kapu

Täysi sekasotku tämä auto ;D:

"Puoli tuntia Volkswagen ID.3:n noudon jälkeen navigaattori ei käynnisty. Hetken päästä puheentunnistus kaataa koko järjestelmän loppumatkaksi. Seuraava aamu alkaa turvatyynyvialla. Yhtenä päivänä aktiiviset ajoavustimet antavat vikailmoituksen hetkeksi.

Kerran aktiivisen vakionopeudensäätimen käynnistys oikkuilee. Sitten apukuljettajan peili ei säädy alaspäin. Koeajoauton palautusreissulla ajotietokone jumitti. Kerran törmäyksenestojärjestelmä pysäytti talliin alamäkeen peruuttavan auton â€" vika vaiko yliherkkä kalibrointi?"

https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/koeajo-volkswagen-id-3-sahkoauto-on-lupaava-prototyyppi-jota-kannattaa-odottaa-viela-hetki/

PV

Lainaus käyttäjältä: the_kapu - 17.10.20 - klo:10:21
Täysi sekasotku tämä auto ;D:

"Puoli tuntia Volkswagen ID.3:n noudon jälkeen navigaattori ei käynnisty. Hetken päästä puheentunnistus kaataa koko järjestelmän loppumatkaksi. Seuraava aamu alkaa turvatyynyvialla. Yhtenä päivänä aktiiviset ajoavustimet antavat vikailmoituksen hetkeksi.

Kerran aktiivisen vakionopeudensäätimen käynnistys oikkuilee. Sitten apukuljettajan peili ei säädy alaspäin. Koeajoauton palautusreissulla ajotietokone jumitti. Kerran törmäyksenestojärjestelmä pysäytti talliin alamäkeen peruuttavan auton â€" vika vaiko yliherkkä kalibrointi?"

https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/koeajo-volkswagen-id-3-sahkoauto-on-lupaava-prototyyppi-jota-kannattaa-odottaa-viela-hetki/

Tai huonoa tuuria. Minulla ei ole vielä ollut mitään ongelmia. Kyllä näitä sattuu muillakin, lähipiirissä vm. 2019 S6 luovutuksen yhteydessä syttyi moottorielektroniikan vikavalo ja meni kilpikonnatilaan.  :-[
ID.3 1st Plus, Mangan Grey

a_jaba

Onkohan kellään tippunut puskuria ensimmäisen kilometrin aikana? Tai maalit murentunu jo ennen luovutusta? (kuten kaikkien jumaloimassa teslassa)  ;D
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

Antore

Videon lopussa Chris aika hyvin pukee sanoiksi omatkin tuntemukset miksi ostin softan osalta vielä raakileen auton. Ei haittaa yhtään niin pitkään, kun bugit ei ajamista haittaa ja ajaminen on niin hauskaa. Vähän eri mieltä tosin olen Chrisin kanssa Max-, ja Plus-varustelun eroista ja varusteiden tärkeydestä. Mutta makuasioistahan nuo on pitkälti.

https://www.youtube.com/watch?v=17n-Cm6SBsI

Zego

En kyllä ikinä suostuisi näin keskeneräistä ostamaan ja valitettavasti kululeikkaukset näkyvät jo liian selkeästi mutta pakko VWn on tuoda näitä markkinoille koska sakkoukaasit ovat valtavat. Onko joku lukenut paljon tekevät tappiot per myyty sähköauto?

Antore

Lainaus käyttäjältä: Zego - 17.10.20 - klo:22:15
En kyllä ikinä suostuisi näin keskeneräistä ostamaan ja valitettavasti kululeikkaukset näkyvät jo liian selkeästi mutta pakko VWn on tuoda näitä markkinoille koska sakkoukaasit ovat valtavat. Onko joku lukenut paljon tekevät tappiot per myyty sähköauto?

Reilun kuukauden ja n. 3 000 km ajetun kilometrin jälkeen ostaisin kaiken kokemani jälkeen heti huomenna ID.3:n. Jos siis en olisi sitä jo reilu kuukausi sitten ostanut  ;D

JK

#997
En suostuisi polttomoottoriautoa enää ostamaan. Säästölinjaa en ole vielä ID.3 (sisustuksesta)  löytänyt. Ihan jiirissä, samaa tasoa esim greenline Octavian kanssa. En toisaalta hivele auton sisäpaneeleita kokoaikaa ja pidän housutkin jalassa ajaessani. En tiedä sitten miten muut autoa käyttävät :)
VW ID.3 1st Max

PV

Lainaus käyttäjältä: JK - 17.10.20 - klo:22:30
En suostuisi polttomoottoriautoa enää ostamaan. Säästölinjaa en ole vielä ID.3 (sisustuksesta)  löytänyt. Ihan jiirissä, samaa tasoa esim greenline Octavian kanssa. En toisaalta hivele auton sisäpaneeleita kokoaikaa ja pidän housutkin jalassa ajaessani. En tiedä sitten miten muut autoa käyttävät :)

Täytyy itse kehua ID.3 muovisuutta, edellisessä autossa oli täysnahkainen sisustus ja lasten kanssa ne näyttävät ensimmäisen vuoden jälkeen huonoilta jos ei vaivaudu tai ehdi jokaista läikkää siivoamaan ajoissa. Ei haittaa yhtään, ja voimalinja todellakin on hinnan arvoinen.

Ainoa miinus täytyy antaa ratin keskiön epätasaisesta materiaalista, onnistuin jotenkin siihen muoviin saamaan sormuksesta tai jostain ikävän nirhauman, saa nähdä saako jotenkin pois.
ID.3 1st Plus, Mangan Grey

ID3

Lainaus käyttäjältä: Zego - 17.10.20 - klo:22:15
En kyllä ikinä suostuisi näin keskeneräistä ostamaan ja valitettavasti kululeikkaukset näkyvät jo liian selkeästi mutta pakko VWn on tuoda näitä markkinoille koska sakkoukaasit ovat valtavat. Onko joku lukenut paljon tekevät tappiot per myyty sähköauto?

Minkälaisia ongelmia autossasi näkyy? Oletan että ajat ID3:lla. Itse olen nyt ajanut hiukan vajaa 3000 km, eikä mitään valitettavaa. En oikein saa kiinni edes noista softabugeista. ACC on pari kertaa oikutellut, mutta sekin hyvin väliaikaista. Kotona lataus on keskeytynyt pari kertaa kun on kännykällä säätänyt ilmastointia latauksen aikana. Siinäpä ne suurimmat ongelmat. Toki esim. puheohjauksessa voi jotain vikaa olla, sitä kun en ole käyttänyt kuin pari kertaa.
ID3 1st plus

Erkka

Lainaus käyttäjältä: PV - 18.10.20 - klo:08:57
Täytyy itse kehua ID.3 muovisuutta, edellisessä autossa oli täysnahkainen sisustus ja lasten kanssa ne näyttävät ensimmäisen vuoden jälkeen huonoilta jos ei vaivaudu tai ehdi jokaista läikkää siivoamaan ajoissa. Ei haittaa yhtään, ja voimalinja todellakin on hinnan arvoinen.

Ainoa miinus täytyy antaa ratin keskiön epätasaisesta materiaalista, onnistuin jotenkin siihen muoviin saamaan sormuksesta tai jostain ikävän nirhauman, saa nähdä saako jotenkin pois.

Myös kangaspenkit ja sisustus näyttää ensimmäisen vuoden jälkeen huonoilta, jos ei ei vaivaudu tai ehdi jokaista läikkää siivoamaan ajoissa? Oli lapsia tai ei, siivouksesta pitää huolehtia säännöllisin väliajoin.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Antore

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 18.10.20 - klo:09:46
Myös kangaspenkit ja sisustus näyttää ensimmäisen vuoden jälkeen huonoilta, jos ei ei vaivaudu tai ehdi jokaista läikkää siivoamaan ajoissa? Oli lapsia tai ei, siivouksesta pitää huolehtia säännöllisin väliajoin.

Nahkapenkkejä ei tule ymmärtääkseni ID-mallistoon saamaan jatkossakaan ja jostain luin, että ensimmäisten mallien nahkarattikin tullaan korvaamaan jollain muulla materiaalilla. Oma hanuri on sen verran herkkä, että autossa pitää ihan ehdottomasti olla todella hyvin toimiva esilämmitys jotta nahkat edes kelpuuttaisin. Tämän puolesta ID.3:ssa voisi nahkat ollakin, ihan sairaan tehokas tuo lämpöpumppu. Eikä tarvitse lähtöaikaa ennakoida vaan riittää kun muutamaa minuuttia ennen lähtöä nappaa luurista lämmöt päälle. Edellisessä A3 e-tronissakin esilämmitys toki toimi mutta olihan se ihan onneton ns. oikeaan esilämmitykseen verrattuna.

jamo75

tällä hetkellä mutu tuntuma on että luurista lämmityksen käynnistys käyttää vastuksia (ei lämpöpumppua) eikä se käytä lataus kaapelia mihinkään jos se on kytkettynä. maahan tuoja sanoi setvinäsä miten ton oikeasti pitäisi toimia

Lainaus käyttäjältä: Antore - 18.10.20 - klo:10:11
Nahkapenkkejä ei tule ymmärtääkseni ID-mallistoon saamaan jatkossakaan ja jostain luin, että ensimmäisten mallien nahkarattikin tullaan korvaamaan jollain muulla materiaalilla. Oma hanuri on sen verran herkkä, että autossa pitää ihan ehdottomasti olla todella hyvin toimiva esilämmitys jotta nahkat edes kelpuuttaisin. Tämän puolesta ID.3:ssa voisi nahkat ollakin, ihan sairaan tehokas tuo lämpöpumppu. Eikä tarvitse lähtöaikaa ennakoida vaan riittää kun muutamaa minuuttia ennen lähtöä nappaa luurista lämmöt päälle. Edellisessä A3 e-tronissakin esilämmitys toki toimi mutta olihan se ihan onneton ns. oikeaan esilämmitykseen verrattuna.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Antore

Lainaus käyttäjältä: jamo75 - 18.10.20 - klo:13:16
tällä hetkellä mutu tuntuma on että luurista lämmityksen käynnistys käyttää vastuksia (ei lämpöpumppua) eikä se käytä lataus kaapelia mihinkään jos se on kytkettynä. maahan tuoja sanoi setvinäsä miten ton oikeasti pitäisi toimia

Jos auto ei ole latauksessa niin ainakin oma auto pitää aika huomattavan voimakasta huminaa esilämmityksen ollessa päällä ja kaapelin päässä on minusta ihan hissukseen. Tiedä sitten mistä milloinkin virrat ottaa mutta eipä sillä oikeastaan ole väliä, niin nopeasti sisätilat lämpenee. Nyt ei toki vielä ole oikeasti kylmiä kelejä ollut, mutta riittää kun viisi minuuttia ennen lähtöä laittaa lämpenemään. Ilman esilämmitystä n. 30 sekunnissa alkaa työntämään lämmintä ilmaa kabiiniin. Lämppäri siis ainakin vaikuttaisi toimivan mukavan tehokkaasti.

teraja

Lainaus käyttäjältä: PV - 18.10.20 - klo:08:57
Täytyy itse kehua ID.3 muovisuutta, edellisessä autossa oli täysnahkainen sisustus ja lasten kanssa ne näyttävät ensimmäisen vuoden jälkeen huonoilta jos ei vaivaudu tai ehdi jokaista läikkää siivoamaan ajoissa. Ei haittaa yhtään, ja voimalinja todellakin on hinnan arvoinen.

Ainoa miinus täytyy antaa ratin keskiön epätasaisesta materiaalista, onnistuin jotenkin siihen muoviin saamaan sormuksesta tai jostain ikävän nirhauman, saa nähdä saako jotenkin pois.
Nahkapenkithän on lapsiperheelle parempi ratkaisu kuin kankaiset. Näiden käyttöautojen "nahka"penkithän on keinomateriaalilla pinnoitettuja, eli toisin sanoen eivät ime sisäänsä yhtään samaan tapaan kuin kankaiset vastaavat. Ja jos läikkä tulee, lähtee se hyvin kevyellä puhdistuksella irti. Näin ainakin itsellä ollut, lasten aikana ollut kahdet nahkapenkit ja kahdet kankaiset autoissa.

Erkka

Lainaus käyttäjältä: teraja - 18.10.20 - klo:16:06
Nahkapenkithän on lapsiperheelle parempi ratkaisu kuin kankaiset. Näiden käyttöautojen "nahka"penkithän on keinomateriaalilla pinnoitettuja, eli toisin sanoen eivät ime sisäänsä yhtään samaan tapaan kuin kankaiset vastaavat. Ja jos läikkä tulee, lähtee se hyvin kevyellä puhdistuksella irti. Näin ainakin itsellä ollut, lasten aikana ollut kahdet nahkapenkit ja kahdet kankaiset autoissa.

Tiedä sitten mitä nahkaa on Tiguan eHybridin nahkapenkit, kun lisävarusteluettelossa kerrotaan: Istuinosat nahkaa.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Antore

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 18.10.20 - klo:16:11
Tiedä sitten mitä nahkaa on Tiguan eHybridin nahkapenkit, kun lisävarusteluettelossa kerrotaan: Istuinosat nahkaa.

Kyllä ne ihan nahkaa ovat. Ja mitä tulee 'käyttöautojen' nahkapenkkeihin niin samalla tavalla ne premium-autojen nahkat on maalattuja. Harvassa on ne lehmät joiden päältä saadaan punaista, mustaa tai vaikka valkoista nahkaa.

SlOrbA

Lainaus käyttäjältä: teraja - 18.10.20 - klo:16:06
Nahkapenkithän on lapsiperheelle parempi ratkaisu kuin kankaiset. Näiden käyttöautojen "nahka"penkithän on keinomateriaalilla pinnoitettuja, eli toisin sanoen eivät ime sisäänsä yhtään samaan tapaan kuin kankaiset vastaavat. Ja jos läikkä tulee, lähtee se hyvin kevyellä puhdistuksella irti. Näin ainakin itsellä ollut, lasten aikana ollut kahdet nahkapenkit ja kahdet kankaiset autoissa.
ID.3t on hiilijalanjälki hyvitettyjä ja lihan tuotannolla (eli nahan) on suuri hiilijalanjälki. VW varmasti haluaa pitää tuon hyvityksen ja vegaanisuuden jatkossakin osana ID.3n imagoa.
Ajossa: ID.3 77kWh Tour 2021
Vanha: Jetta Hybrid TSI 1.4 2013

Daatta

Vegaaninen nahka on autoteollisuudelle SE juttu nykyään. Vaikka nahka onkin lihantuotannon sivutuote (jopa jäte), eikä yhtään nautaa teurasteta nahan vuoksi... Mutta samapa tuo, Cuprien nahka-alkantara penkit ovat olleet keinonahkaa tähänkin asti. Vaaleat tekstiilipenkit on syytä suojata uutena, esim. Smart Fabricilla.

Mitä tulee softaan, niin yksikaan Youtube-vaikuttaja ei ole pitänyt sitä show-stopperina. Tuon yhden kaverin kommentit voi jättää omaan arvoonsa, on estolistallani ihan syystä.  :D
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

PV

Tiedättekö, lämmittääkö kännykkä-apista aktivoitava ilmastointi myös akkua, vai vaan kabiinia?
ID.3 1st Plus, Mangan Grey

jamo75

vain ilmastointia. akkussa on nestejäähdytys jota säädellään itse lataus prosessin aikana
eli jos haluaa lähteä "akku kuumana" pitää ajastaa lataus siten että se olisi valmis lähtöaikaan
ja toki kun id perheessä se ei ole lainkaan mahdollista (vielä) niin on aivan sen varassa mitä itse latareilla pystyy saamaan aikaan

Lainaus käyttäjältä: PV - 19.10.20 - klo:19:21
Tiedättekö, lämmittääkö kännykkä-apista aktivoitava ilmastointi myös akkua, vai vaan kabiinia?
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

mikaanikko

Ajastusta olen säätänyt manuaalisti.
Ensin piuha kiinni ja näytöltä näkee kauanko menee aikaa. Sitten päässälasku: tarvittava aika ja parin tunnin säätövara, niin tiedät milloin kytket appsista virran päälle. Varsinkin kun lähtee pitemmälle ja tarvitsee 100% varauksen, on hyvä käyttää tätä "ajastusta".
Saas nähdä koska volkkari saa ohjelman toimimaan. :-\
Ajossa:VW ID.3 1st max,valk
Edellinen:Golf Sportsvan Comfortline 1,2 DSG

Antore


Erkka

Olipa hyvä ja mielenkiintoinen raportti törmäystesteistä. Hyvin menee keula kasaan, eikä ole pelkoa saada moottoria etupenkkiläisten syliin. Automaattinen pysäytystoiminto toimi myös hyvin jalankulkijoita varten.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Antore

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 21.10.20 - klo:14:02
Olipa hyvä ja mielenkiintoinen raportti törmäystesteistä. Hyvin menee keula kasaan, eikä ole pelkoa saada moottoria etupenkkiläisten syliin. Automaattinen pysäytystoiminto toimi myös hyvin jalankulkijoita varten.

Aika tarkasti noita testejä tosiaan tehdään. Eihän nuo ID.3:n tulokset mitään järisyttävän hyviä olleet mutta ihan turvallisin mielein voi kuitenkin jatkaa autoilua :D

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Antore - 21.10.20 - klo:14:05
Aika tarkasti noita testejä tosiaan tehdään. Eihän nuo ID.3:n tulokset mitään järisyttävän hyviä olleet mutta ihan turvallisin mielein voi kuitenkin jatkaa autoilua :D

Nooh. Viisi Euro NCAP tähteä kuitenkin. Hyvillä mielin voitte kruisailla ID.3 autoillanne  :)
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Daatta

Joo ei huono, edes tuulilasi ei mennyt rikki. Lisäksi etupenkkien välissä oma turvaverho, aikaisemmin tuollaista nähnytkään.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 21.10.20 - klo:14:31
Joo ei huono, edes tuulilasi ei mennyt rikki. Lisäksi etupenkkien välissä oma turvaverho, aikaisemmin tuollaista nähnytkään.

Oiva lisäturva nuo penkkien välistä putkahtavat turvaverhot. Enpä ole itsekään tuota toimintoa nähnyt missään autossa. Onhan toki niitä, mutta eka havaintokuva oli minulle.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

jamo75

#1018
facessa joku oli pongannut että ensi viikolla alkaisivat päivitykset, lähinnä vika korjauksia ei mitään uutta...
mielenkiintoista että vieläköhän tässä jätetään OTA upgrade tuki aktivoimatta vai saataisiinkohan se valmius tulille

maahantuoja sanoi että ovat yhteydessä kun Suomessa päivitys on mahdollista

"Dear First Movers,
As promised we are continuously working to further improve your experience with the ID.3.
A first small software patch to improve on frequently reported issues (airbag lamp on, problems with rearview camera, black screen, loss of auto-hold, function of sun-screen) will be available starting this week.
Further improvements will be part of the planned major software update. If you experience some of the above mentioned issues and if you are interested in receiving this first software patch, please contact your Volkswagen partner."

Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 21.10.20 - klo:14:35
Oiva lisäturva nuo penkkien välistä putkahtavat turvaverhot. Enpä ole itsekään tuota toimintoa nähnyt missään autossa. Onhan toki niitä, mutta eka havaintokuva oli minulle.

En ollut minäkään nähnyt tollasta penkkien väliin tulevaa tyynyä ennen. Mistäköhän toi tulee esiin? Kuskin penkin kyljestä?
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy