Nissan

Aloittaja makkis, 04.12.09 - klo:21:16

« edellinen - seuraava »

makkis

hahhahahhaahhaaa

hehhehhehhe tämä ei ainakaan ole heterotopicci...

vetää sanattomaksi!!!

Häkä

Siinä on Nissanilta tuota parempaa mallistoa.

mol

Puhumattakaan GT-R:sta, kelpaisi kyllä meikäläiselle vaikka makkishan moiselle nauraisi halveksivasti...

Häkä

GT-R on kyllä jännä kapistus. Mennyt radalla käsittämättömän kovaa tehopainosuhteeseen nähden.

Kiviharju

Ainakin yksi Nissan S-Cargo löytyy Suomestakin.

Hieno peli :D
Taidankin tuollaista pyytää seuraavaksi työautoksi ;)
Yksi Nissan Navara ja kaksi king cab:ia meillä jo onkin...
Audi A4 Allroad quattro -17

Kynäkauppias

Lainaus käyttäjältä: mol - 05.12.09 - klo:17:41
Puhumattakaan GT-R:sta, kelpaisi kyllä meikäläiselle vaikka makkishan moiselle nauraisi halveksivasti...

Tuo datsuni kelpaisi mullekki. Mutta pakko myöntää että Nissanilla on aivan hirvittäviä luomuksia.
Tuleva vulvumies.

Flat

hehheeh

buaah,

aika pahaa jälkeä tuolla nissanilla saadaan aikaan !
nissan cube:

Oculus

Voi helevata!  Alkaa tämä kaikkien aikojen rumimpana tekeleenä pitämäni möhköfantti näemmä saada vakavan kilpailijan...

Hege

Eipä nuo perus-Almerat ja Primeratkaan koskaan mitään muotoilun helmiä ole olleet. :)

Oculus

^ Nooo, mulla oli kolme Almeraa ennenkuin siirryin VAG-leiriin (2*N15 ja N16 Facelift). Eipä nuo tietenkään varsinaisia helmiä olleet, mutta eivät sentään sellaisia hirvityksiä, mitä tähänkin ketjuun on kertynyt.

tn62634

No ei tuo Tiidakaan ostohaluja herätä:

Samaa kastia tyyliltään kuin joku Dacia.

Tos®

Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: tn62634 - 14.01.10 - klo:15:45
No ei tuo Tiidakaan ostohaluja herätä:

Mielestäni Tiida on paljon karmeampi kuin jokin S-Cargo tai Cube. Koskapa Tiida sentään edustaa perusperus autoa ja on Nissanin näkemys sellaisesta kilpaillen suoraan esim. Golfin kanssa. Lopputulos on melkoisen järkyttävä.

Esimerkiksi Cube on lähtökohdaltaan jotain aivan muuta eli suunnittelijoille lienee annettu vapaat kädet tehdä jotakin ennennäkemätöntä, joka ei varsinaisesti kilpaile yhtään minkään kanssa. Aivan samalla tavalla kuin New Beetlen ei ole tarkoituskaan olla mikään peruskulkine tai Audi TT. Ensimmäisen sukupolven TT:kin on varsinkin avoautona varsinainen kylpyamme, eikä kovakattoisenakaan meinaa erottaa keulaa ja perää toisistaan.

Ei se siltikään tarkoita, että Cubesta pitäisi tykätä, mutta jos sen tyyppisiä autoja haluaa moittia, niin kannattaisiko edes haukkua Kia Soulia, joka on halpakopio Cubesta.

Ps. Oletteko käyneet Japanissa? Jos ette, niin tehkää edes virtuaalikierros aitojen japsiautojen mailmaan. Niihin verrattuna Cube on melko tavallinen kinneri.

Reneto

Lainaus käyttäjältä: Oculus - 14.01.10 - klo:13:25
Voi helevata!  Alkaa tämä kaikkien aikojen rumimpana tekeleenä pitämäni möhköfantti näemmä saada vakavan kilpailijan...

Heh, arvasin auton ennenkuin klikkasin linkin auki. On se kamalan näköinen.. onneksi en ole nähnyt tuollaista livenä.
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Oculus

Livenä se on (jos mahdollista) vielä rumempi, kuin kuvissa!

makkis

Minä se olen Visbyssä ajanut rataakin tuollaisella multipalalla...

SciroSJK

Toi "sokerinpalahan" on todellinen kaunotar kun Tiidaan vertaa ;D

Eipä just oo nykymarkkinoilta rumempaa vastaankaan tullut kun toi porraperäinen Tiida!
Usein tehnyt mieli mennä kysymään joltakin Tiidakuskilta, että mikä hänet on saanut ostamaan
ko. kamaluuden...

makkis

mikä hänet on saanut ostamaan
ko. kamaluuden...

Markkinoiden ainoa 4-metrinen 4-ovinen sedan, jossa seisomakorkeus  ;D

Reneto

Lainaus käyttäjältä: makkis - 14.01.10 - klo:21:50
Minä se olen Visbyssä ajanut rataakin tuollaisella multipalalla...

Jäikö lyhyin tikku käteen?  ;D

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 14.01.10 - klo:16:01
Mielestäni Tiida on paljon karmeampi kuin jokin S-Cargo tai Cube. Koskapa Tiida sentään edustaa perusperus autoa ja on Nissanin näkemys sellaisesta kilpaillen suoraan esim. Golfin kanssa. Lopputulos on melkoisen järkyttävä.

Nimenomaan. Luulevatko Nissanilla, että Tiida pärjäisi Euroopassa kovimpien kilpailijoiden seassa. Ilmeisesti Tiida on myynnissä myös jenkeissä, muistelen nähneeni tv-sarjassa Heroes. Se japsi ajeli sillä..
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

SciroSJK

LainaaMarkkinoiden ainoa 4-metrinen 4-ovinen sedan, jossa seisomakorkeus

Tuotapa en tullut ajatelleeksi....hmmmm

makkis

Jäikö lyhyin tikku käteen?

Ei kun järjestäjän resurssipulasta johtuva "kouluttajan" nakki... Alec itse ajeli isommalla Ylussuksella tjsp. Fiiatilla ja muu jengi pakoputkiviritetyillä V50 Focuksilla.

Onneksi ehdin kuitenkin toipua muutaman kierroksen päivän päätteeksi tällaisella... hauska peli, hajabusan pannu ja aerodynaamista pitoa niin maan perkeleesti..

V-Dub

Kyllä Multipla on rumin, Tiida ja Dacia hyvä kakkonen.

Multipla havaintoja Helsingistä Espalta ja Rovaniemen keskustasta ruma kuin *#@¤!!!

ATM

Nissan-ketjuun tuore lisäys ensimmäisten virallisten kuvien joukosta. Tällaisen Veli Pontevan päästivät piirustuslaudalta ulos ja nimekseen se tuntee Juken. Suoraan sanottuna tämä noudattaa jo niin tutuksi tullutta nissanismia, että huhhuh... Onkohan venttiilistä jatke suoraan kabiinin puolelle vai mistä tämä hindenburg on pullistuksensa hankkinut?

Hege

Lainaus käyttäjältä: ATM - 19.01.10 - klo:23:53
Nissan-ketjuun tuore lisäys ensimmäisten virallisten kuvien joukosta. Tällaisen Veli Pontevan päästivät piirustuslaudalta ulos ja nimekseen se tuntee Juken. Suoraan sanottuna tämä noudattaa jo niin tutuksi tullutta nissanismia, että huhhuh... Onkohan venttiilistä jatke suoraan kabiinin puolelle vai mistä tämä hindenburg on pullistuksensa hankkinut?

Ei helvetti nää datsunit kyl näyttää niin aprillipiloilta kaikki. ;D

Antinontoxic

Lainaus käyttäjältä: ATM - 19.01.10 - klo:23:53
Nissan-ketjuun tuore lisäys ensimmäisten virallisten kuvien joukosta.

Tokkopa kuitenkaan ihan virallinen kuva? Sanoisin, että melko selkeä photoshop.

skula

^

Kuin suoraan jostain Autot-elokuvasta..

Buhuhahahahaa!

zammy

Tuohan on piristävä uutuus muuten niin samanlaisten autojen joukossa.

ma1ja

Lainaus käyttäjältä: zammy - 20.01.10 - klo:13:27
Tuohan on piristävä uutuus muuten niin samanlaisten autojen joukossa.
samaa mieltä! tosin itse olen huomannut, että usein erikoisemmat yksilöt vaativat totuttelua, sitten niihen oikeastaan ihastuu (itselläni pätee yleensä amerikkalaisiin) ja sitten niihin myös kyllästyy totaalisesti! Niin itselläni kävi esim. Chryslerin pt cruiserin ja 300c.n kanssa.
Niin se vaan menee.

ma1ja

Niin se vaan menee.

Micco

Lainaus käyttäjältä: ma1ja - 20.01.10 - klo:15:02
samaa mieltä! tosin itse olen huomannut, että usein erikoisemmat yksilöt vaativat totuttelua, sitten niihen oikeastaan ihastuu (itselläni pätee yleensä amerikkalaisiin) ja sitten niihin myös kyllästyy totaalisesti! Niin itselläni kävi esim. Chryslerin pt cruiserin ja 300c.n kanssa.

Noissa amerikkalaisissa tuppaa olemaan, että päällepäin niihin "ihastuu", mutta kun aukaisee oven ja istuu sisään niin... :-X On se vain niin käsittämätöntä.

300C on nyt jollain semi-tasolla siedettävä sisältä, mutta se taitaa ollakin kohdalle tullut poikkeus. Ja sekin taitaa vain johtua siitä, että autossa istuessaan yrittää perustella itselleen, että "on tää ihan hieno, tavallaan..." koska auto on päällepäin niin hieno.

Kaippa ne autot on vain pakko tehdä niin, että sinne penkkiin mahtuu mukavasti istumaan se 160kg keskivertojenkki, sekä sisustamateriaalit ja yleisilme sen mukaan, että se kaatunut 2 litran colamuki on helppo siivota...  ::)
Torsen + haldex + visco

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy