GOLF V variant -08, Black on White, ennen ja jälkeen.

Aloittaja Tomaatti_, 23.01.11 - klo:00:08

« edellinen - seuraava »

Kiviharju

Itselläni jos Variantti olisi niin kehittäisin kyllä teippaamalla tms. takavaloihin jonkinlaiset "luomet" sivuihin. Alusta asti häirinnyt takavalojen muoto. Siksi punainen olisi minun valintani auton väriksi, että hävittäisi vähän takavaloja ;)

Mustana nuo kyllä näyttää paljon paremmalta kuin vakio punaiset. Harmi ettei valot kerennyt tulla ennen näyttelyä.
Audi A4 Allroad quattro -17

Tomaatti_

Ne takavalot onjoo jotenki tyhmän pitkänmalliset.. Helmat ja etupuskurinjatke tähän on tulossa, jos vaan ei ala kohta näkymään niitä ni pitää kysellä vähän muualtakin. Niitäki oisin toivonu jo tonne näyttelyyn.. Mut näil pitää mennä mitä saadaan. Ens viikolla jos vähän kerkeis noita kaaria pokkaamaan et sais keulaa hivenen alemmas viel ni ois jees :)

Kale

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 04.05.11 - klo:22:01
Itselläni jos Variantti olisi niin kehittäisin kyllä teippaamalla tms. takavaloihin jonkinlaiset "luomet" sivuihin. Alusta asti häirinnyt takavalojen muoto. Siksi punainen olisi minun valintani auton väriksi, että hävittäisi vähän takavaloja ;)

En kyllä usko, että teippaukset näyttäisivät kovinkaan nätiltä. Punaisessa autossa tosiaan nuo valot näyttää paremmalta mutta muuten punainen väri on kyllä boring. Metalli/helmiäisvärinä vielä menisi mutta semmoista ei nykyään ole tarjolla.

Tomaatti_

tuli vedettyy lauantaina reilu 750km reissu :O  
puhelimel pari kuvaa säkylän rannalta... pölysenä/likasena/lasi ja keula täynnä ötököit :D

Tomaatti_

Nyt on tullut kaaria vähän mankeloitua :) ..jonka myötä tuli tänään madallettua tota taas, sai pois sen pienen "keulimisen" mikä oli aikaisemmin.  1cm edestä ja 0,5cm takaa :D rupee olee aika jees tasolla :D eikä ole ottanut kiinnikkään kertaakaan vielä missään, missä aikaisemmin on jo tolla "korkeemmalla" tasolla :D

etupuskuri on irti tällä hetkel, etulipan kiinnitystä ja koko puskurin uudelleen maalamista tiedossa :) lähtee kiveniskeymät ja edellisen omistajan pienet jäljet samalla.
helmat menee maalaukseen samalla..
jos vaikka ens viikolla sais ne kiinni :)

takapäästä kuva... :O

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Tomaatti_ - 13.05.11 - klo:18:31
Nyt on tullut kaaria vähän mankeloitua :) ..jonka myötä tuli tänään madallettua tota taas, sai pois sen pienen "keulimisen" mikä oli aikaisemmin.  1cm edestä ja 0,5cm takaa :D rupee olee aika jees tasolla :D eikä ole ottanut kiinnikkään kertaakaan vielä missään, missä aikaisemmin on jo tolla "korkeemmalla" tasolla :D

takapäästä kuva... :O
2 low now  :-\

makelja

Leikkasitko itse nuo vanteiden puolien sisustat? Kiinostaisi itsellekin Tetsutteihin kiiltävät mustat.

Tomaatti_

Lainaus käyttäjältä: makelja - 13.05.11 - klo:19:01
Leikkasitko itse nuo vanteiden puolien sisustat? Kiinostaisi itsellekin Tetsutteihin kiiltävät mustat.

puolien sisustat, siis hetkonen... ? :D niissähän taitaa kans olla kromiset ne vakiona? jos puhutaan siis nyt samasta :P

Ville R

Millä ET:llä nuo vanteet on?

Tomaatti_

makelja

Lainaus käyttäjältä: Tomaatti_ - 13.05.11 - klo:19:06
puolien sisustat, siis hetkonen... ? :D niissähän taitaa kans olla kromiset ne vakiona? jos puhutaan siis nyt samasta :P
Puhutaan samasta. Mulla ei ole kromiset vaan ihan hopeiset.

Tomaatti_

Lainaus käyttäjältä: makelja - 14.05.11 - klo:08:47
Puhutaan samasta. Mulla ei ole kromiset vaan ihan hopeiset.

aaa, nehän on kiinni parilla mutterilla takaapäin. otin noi irti ja teippasin ne :)

makelja

Lainaus käyttäjältä: Tomaatti_ - 14.05.11 - klo:15:37
aaa, nehän on kiinni parilla mutterilla takaapäin. otin noi irti ja teippasin ne :)
Aha. Se ei onnistu mun vanteissa kun ne ei irtoa. Pitää keksiä jokin keino tehdä sabluuna ja leikkauttaa liikkeessä että tulee siistit.

RTWteam

Noniin. Tuning lehdestä bongattu.  ;)

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: makelja - 16.05.11 - klo:10:48
Aha. Se ei onnistu mun vanteissa kun ne ei irtoa. Pitää keksiä jokin keino tehdä sabluuna ja leikkauttaa liikkeessä että tulee siistit.
Mulla oli talvitettsuteissa ensin teipit puolissa yhden talven mutta keväällä ne jo repsotti kulmistaan. Nuo mun vanteet oli alunperin kokovalkoiset ilman irrotettavia lätkiä puolissa. Maalautin sitten ne puolat satiinimustaksi.

makelja

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 18.05.11 - klo:10:35
Mulla oli talvitettsuteissa ensin teipit puolissa yhden talven mutta keväällä ne jo repsotti kulmistaan. Nuo mun vanteet oli alunperin kokovalkoiset ilman irrotettavia lätkiä puolissa. Maalautin sitten ne puolat satiinimustaksi.

Tuo voisi olla hyvä. Pitikö renkaat ottaa pois maalauksen ajaksi?

Tomaatti_

Lainaus käyttäjältä: RTWteam - 17.05.11 - klo:22:47
Noniin. Tuning lehdestä bongattu.  ;)

kuulin tosta itekki ja piti käydä lehti ostamassa :D

Tomaatti_

Jeppisjepulis..

Jotain päivitystä taas...

elikkäs etupuskuri sai jatkeensa, josta tehtiin ns. "saumaton" ja koko puskuri maalattiin uudestaan,
helmat olivat eri valmistajan, ja nyt jo "kaduttaa" että otin ne.. toisenlaiset olis pitäny ottaa, ja kenties menee uudet erilaiset tilaukseen (pitää vaan kysellä mistä saa nopeasti), ei käytännössä laske helman kohdalta autoa lainkaan noi, vaan menee vanhaa myöden joten omaan silmään ei iske yhtään toi sivuprofiili.

taakse tilattu laakkoselta toi votexin helmasysteemi, kun hyvään hintaan sai :)

pari kuvaa joista ehkä jonku käsityksen saa, taustalla kakkosautona toimiva härveli :D

jni

Hienoltahan tuo näyttää, mutta taitaa olla auton käytettävyys kohta aika pientä?
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

VAG!

Alkaa kolopallo jo erottumaan lajitovereistaan ;)

Tuohon etuhelmaan voisi soveltaa samaa ideaa kuin Jeepissä, eli etuhelman voi helposti irrottaa kun lähdetään maastoon möyrimään. Golffissa se olisi sitten helppo irrottaa aina ennen hidastetöyssyä :)

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: makelja - 18.05.11 - klo:20:16
Tuo voisi olla hyvä. Pitikö renkaat ottaa pois maalauksen ajaksi?
Ei tarvinnut ottaa renkaita pois.

-Matti-

Joko sitä on uutta projektia alla kun näyttää olevan nettiautossa myynnissä?   :)
Oem+

Tomaatti_

Lainaus käyttäjältä: -Matti- - 27.05.11 - klo:20:46
Joko sitä on uutta projektia alla kun näyttää olevan nettiautossa myynnissä?   :)

nohnoh, sitä ollaan oltu nopeita :D heitin sen vaan jos jotain kiinnostais, oulun HTS kutsukin olis syksylle tälle autolle..  ::)

Tomaatti_

Sunnuntai sadepäivä + tylsyys + kamera = kaveri konttiin ja ottaa kuvaa vauhdissa. ja pari nyt ihan paikallaanki samalla :)

40046132

Hieno perhe Golffi!
Ehkä tuo sivuprofiili kaipaisi,jotain pientä uudistusta. On tuo etupuskuri sen verta massiivinen, että voisi helmatkin hieman "pudottaa" kylkiprofiilia alaspäin.
Vw Transporter 4-motion R-line
Ex. Volvo XC60 D3 AWD, R-Design -11
A4 B7 1.8 Tq S-line -08 & Bmw 320d E91 M-Sport -07,
A4 B6 1.8 Tq -04 & A3 1.6 -07

Tomaatti_

Lainaus käyttäjältä: 40046132 - 02.06.11 - klo:08:34
Hieno perhe Golffi!
Ehkä tuo sivuprofiili kaipaisi,jotain pientä uudistusta. On tuo etupuskuri sen verta massiivinen, että voisi helmatkin hieman "pudottaa" kylkiprofiilia alaspäin.

uudet tulossa ;) toivottavasti ensi viikolla..

Tomaatti_

Laitoin aloitusviestiin kuvat millainen auto oli kun tuli mulle, ja millainen se nyt on kun lähtee multa :) huomenna olisi tarkoitus luopua tästä, uusia helmoja ei kerinnyt tulemaan, ja vähän muitakin ideoita jäi vielä tekemättä, mutta saa siitä nyt joku vähän erinäkösen auton itselleen.

takakontin puran vakiokuntoon, 1 vahvistin jää soittamaan erillissarjaa edessä ja koaksaaleja takana.

Seuraavaksi projektiksi ehkä enemmän konehuoneeseen rahoja kiinni... saa nähä.

Tos®

Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 12.06.11 - klo:20:41Nyt jo myyntiin  :o
Noh, eipä oo näyttäny Tomaatilla muutenkaan näyttäny autot pysyvän kovinkaan kauaa pihassa pölyttymässä. ::)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

40046132

Harmi,kun ei ole autonvaihto tarvetta... tietty voishan tota käydä kuolaamassa, kun näyttää olevan naapuri kaupungissa myynnissä.
Vw Transporter 4-motion R-line
Ex. Volvo XC60 D3 AWD, R-Design -11
A4 B7 1.8 Tq S-line -08 & Bmw 320d E91 M-Sport -07,
A4 B6 1.8 Tq -04 & A3 1.6 -07

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy