Polo GTI 2018

Aloittaja s-mod, 18.12.17 - klo:19:04

« edellinen - seuraava »

tapanixxx

Tässä uusi kuva faceliftatusta polosta.

Polouni

Tässä kuvassa näkyy tyylikkäämmin tuo kiilamainen muoto.

tapanixxx

Tuo edellinen linkkaamani kuva taitaa itseasiassa olla photohopattu versio. Tässä kuva oikeasta autosta.

tapanixxx

Mitä mieltä raati on faceliftatun polon ulkonäöstä. Parempi kuin nykyinen vai ei? Itse olen sormi liipasimella hankkimassa vähän käytettyä gti:tä. Pidän nykyisestä designista ehkä vähän enemmän.

tex-

Vanha on tuohon kuvan autoon verrattuna parempi.
VW Polo R-Line 1,5 Evo -20
ex VW Golf GTI 8v -86
ex VW Polo Comfortline 1.2 tsi -15

Polouni

Minusta ero on merkityksetön. En usko, että tekniikassakaan olisi jotain ratkaisevaa harppausta.
Toki hintaeroakin kannattaa punnita jos rahalla ei ole just parista tonnista kiinni....
Tokimyös;  milloin noita uusia sitten saa?

tapanixxx

Onkos kukaan raatilainen vaihdatuttanut/vaihtanut sisustan somistepaneeleita. Olis yksi gti polo kiikarissa mutta siinä on punaiset somistepanelit mikä on itselleni no no.

Daatta

Lainaus käyttäjältä: tapanixxx - 07.02.21 - klo:19:18
Onkos kukaan raatilainen vaihdatuttanut/vaihtanut sisustan somistepaneeleita. Olis yksi gti polo kiikarissa mutta siinä on punaiset somistepanelit mikä on itselleni no no.

Paneelit voi teippauttaa tai vaihtaa toisen värisiin, joten niiden takia ei tarvitse autokauppaa jäädyttää.  ;)
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

s-mod

Lainaus käyttäjältä: Polouni - 31.01.21 - klo:06:39
Minusta ero on merkityksetön. En usko, että tekniikassakaan olisi jotain ratkaisevaa harppausta.
Toki hintaeroakin kannattaa punnita jos rahalla ei ole just parista tonnista kiinni....
Tokimyös;  milloin noita uusia sitten saa?
No itse EN ostaisi afrikkalaista autoa. Veikkaan vanhemmat polo gti jatkossa halutuimpia kun ei ole hiukkassuodatinta . Ja tehon lisäys pyh. Mulla oli 217 heppaa vakiona 2018 gti. Koronan takia kai siirty .fi:n tulo.
LIIKENTEESS,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

ram1

Tehon mittaus tehdään tehtaalla ääriolosuhteissa. Täällä pukataan kylmää koneesen
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

tex-

Lainaus käyttäjältä: s-mod - 30.03.21 - klo:19:29
No itse EN ostaisi afrikkalaista autoa. Veikkaan vanhemmat polo gti jatkossa halutuimpia kun ei ole hiukkassuodatinta . Ja tehon lisäys pyh. Mulla oli 217 heppaa vakiona 2018 gti. Koronan takia kai siirty .fi:n tulo.
Ei minun Etelä Afrikassa tehdystä autostani ole löytynyt mitään mikä estäisi sellaisen hankkimisen.
ex VW Golf GTI 8v -86

sonikk

Lainaus käyttäjältä: tapanixxx - 24.01.21 - klo:18:19
Kyselisin viisaammilta kannattaako ostaa gti polo. Eli oletteko olleet tyytyväisiä ja jos et niin mikä siinä on mättänyt. Itse ajatellut että vuoden pari vanhaa katsoo. Nykyisin ajelen myös uusimman korimallin pololla 1.0 tsi 5mt ja ollut tyytyväinen kaikin puolin. Nyt haluan vaihtaa automaattiin ja gti malli jotenkin kiehtoo kun ei ole hinnoiteltu älyttömyyksiin.

Vaimokkeella on 2020 Polo GTI ja itselläni oli mk7 Golf GTI, nykyään mk7.5 GTD.

Hieno "pikkuauto" tuo Polo mutta ainakin itselle Golf on joka suhteessa jotenkin sopivampi. Ajoasento (180cm), melutaso, sisustan materiaalit, jousitus Polossa jotenkin pintakovempi (toki itsellä oli DCC alusta Golfissa). Toisaalta Polo menee paljon pienemmällä kulutuksella.

En myöskään oikein tykkää DSG:n toiminnasta D:llä. Pyrkii vedättämään liian isolla vaihteella ja kun painat vähän lisää kaasua niin vaihtaakin yhtäkkiä pari pykälää pienemmälle jolloin moottori huutaa suotta. Oonkin oppinut ajamaan niin että saapuessa esim. ison tien risteykseen heitän vaihteiston aina S:lle vaikkei mitään täyskiihdytystä edes tee, vaan että pääsee sujuvasti.

Kannattaa käydä koeajamassa ja toteamassa. Itse ottaisin vähän käytetyn mk7.5 Golf GTI:n mielummin. Mutta GTI-Polon luokan autoista ehdottomasti Polo.
C7 A6 3.0TDI Avant

s-mod

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 30.03.21 - klo:19:59
Tehon mittaus tehdään tehtaalla ääriolosuhteissa. Täällä pukataan kylmää koneesen
Olet oikeassa ehkä!
Mutta ei uskottavaa ole valmistajan väännöt Nm gti ilmoitettu 1500 rpm max vääntö. Kun todellisuus on aivan toista..
Mutta sen verran voin paljastaa . Yli 420 nm vääntöä 2400rpm sinne 5000. (On dyno paperit vakiostakin, keli oli tosin hapekas mutta) Niin kyllä kulkua on.?

Mutta Maksua vastaan saa dyno paperit. Heh. Mutta olen heikko vastaileen ihan kaikkeen. (Ehkä ostan Suomen kalleiman auton Lambo turkusesta)

s-mod

Lainaus käyttäjältä: sonikk - 31.03.21 - klo:13:22
Vaimokkeella on 2020 Polo GTI ja itselläni oli mk7 Golf GTI, nykyään mk7.5 GTD.

Hieno "pikkuauto" tuo Polo mutta ainakin itselle Golf on joka suhteessa jotenkin sopivampi. Ajoasento (180cm), melutaso, sisustan materiaalit, jousitus Polossa jotenkin pintakovempi (toki itsellä oli DCC alusta Golfissa). Toisaalta Polo menee paljon pienemmällä kulutuksella.

En myöskään oikein tykkää DSG:n toiminnasta D:llä. Pyrkii vedättämään liian isolla vaihteella ja kun painat vähän lisää kaasua niin vaihtaakin yhtäkkiä pari pykälää pienemmälle jolloin moottori huutaa suotta. Oonkin oppinut ajamaan niin että saapuessa esim. ison tien risteykseen heitän vaihteiston aina S:lle vaikkei mitään täyskiihdytystä edes tee, vaan että pääsee sujuvasti.

Kannattaa käydä koeajamassa ja toteamassa. Itse ottaisin vähän käytetyn mk7.5 Golf GTI:n mielummin. Mutta GTI-Polon luokan autoista ehdottomasti Polo.
golfissa ei saa lepuuttaa oikeaa jalkaa , keskikonsoli tiellä. Joten jos on saman hintaiset Polo 6..GTI. tai golf 7... VALITSEN POLON.
NO  1.0 PO..SSA MATKAMITTARIKIN HEITT,,,, N.9%

tapanixxx

Yksi päivä faceliftin esittelyyn. Tuleekohan gti malli taas tilattavaksi.

SJP60

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 08.02.21 - klo:13:28
Paneelit voi teippauttaa tai vaihtaa toisen värisiin, joten niiden takia ei tarvitse autokauppaa jäädyttää.  ;)

Omassani on kaikki sisustan punaiset osat teipattu "hiilikuituteipillä" ja on tyylikkään näköinen. Ainakin omasta mielestä.   ;D

Duplo

Nyt on täälläkin hakusessa tuollainen Polo GTI. Tuli muutamia kysymyksiä mieleen.

Onkohan 189 cm kuski lirissä auton kanssa?

Kuinka tärkeä keyless access on loppupelissä? Mukavahan se olisi, mutta onko sillä käytännön merkitystä varsinkaan auton arvon suhteen.

Kannattaako suoraan metsästää auto, jossa ei ole GPF? Missä tuonkin raja menee, jossain 2018 loppupuolella?

hauki12

Lainaus käyttäjältä: Bumpo - 14.07.21 - klo:11:09
Nyt on täälläkin hakusessa tuollainen Polo GTI. Tuli muutamia kysymyksiä mieleen.

Onkohan 189 cm kuski lirissä auton kanssa?

Kuinka tärkeä keyless access on loppupelissä? Mukavahan se olisi, mutta onko sillä käytännön merkitystä varsinkaan auton arvon suhteen.

Kannattaako suoraan metsästää auto, jossa ei ole GPF? Missä tuonkin raja menee, jossain 2018 loppupuolella?

https://www.youtube.com/watch?v=qk7wny6QXN0

Katso linkin videosta istuma-asento. Pitkä ukko testaamassa...
GTI 2018 malleissa ei ole hiukkassuodatinta. Ne tulivat my19 -malleihin (6kk oli ettei autoja edes saanut tehtailta)
Isoin ero taitaa olla että ilman gpf:ää oleva auto pörisee enemmän.  Itse en ottaisi poloa ilman keylessiä, aktiivista vakionopeudensäädintä ja peruutuskameraa.

Vekkula

Keyless on niitä varusteita joita ei ajattele tarvitsevansa mutta kerran kun se on autossa varusteena ollut niin tuntuu typerältä kaivella avaimia taskusta jos joutuu ajamaan autolla jossa sitä ei ole.
”Niin siis en ole mikään trollailija vaan yksi tämän palstan asiallisimmista ja arvostetuimmista kirjoittajista.”

tex-

Lainaus käyttäjältä: Vekkula - 15.07.21 - klo:20:41
Keyless on niitä varusteita joita ei ajattele tarvitsevansa mutta kerran kun se on autossa varusteena ollut niin tuntuu typerältä kaivella avaimia taskusta jos joutuu ajamaan autolla jossa sitä ei ole.
Minä en koe sitä hyväksi tai sen puoleen huonoksikaan. Ne millä olen ajellut vaativat joka tapauksessa avaimen kaivelun ovien avaamiseksi ja lukitsemiseksi.
Samalla kun sen ottaa esiin niin sen voi laittaa virtalukkoon.
ex VW Golf GTI 8v -86

Vekkula

Lainaus käyttäjältä: tex- - 16.07.21 - klo:05:39
Minä en koe sitä hyväksi tai sen puoleen huonoksikaan. Ne millä olen ajellut vaativat joka tapauksessa avaimen kaivelun ovien avaamiseksi ja lukitsemiseksi.
Samalla kun sen ottaa esiin niin sen voi laittaa virtalukkoon.
Mikä Keyless se semmoinen on jossa pitää avaimella lukita ja sulkea? Ja vielä laittaa avaimet virtalukkoon?
Avaimet pysyy taskussa kokoajan, lukot aukeaa kun käsi menee kahvalle ja kahvasta myös lukitaan tai sitten auto tunnistaa kun avain lähestyy/loittonee ja avaa/lukitsee itse ovet.
Eikä ole virtalukkoa mihin avain laitetaan, nappulasta käyntiin avain taskussa.
”Niin siis en ole mikään trollailija vaan yksi tämän palstan asiallisimmista ja arvostetuimmista kirjoittajista.”

tapanixxx

Led paketti on omasta mielestä must juttu. Muuten keula on vähän nasu!

tex-

Lainaus käyttäjältä: Vekkula - 16.07.21 - klo:12:18
Mikä Keyless se semmoinen on jossa pitää avaimella lukita ja sulkea? Ja vielä laittaa avaimet virtalukkoon?
Avaimet pysyy taskussa kokoajan, lukot aukeaa kun käsi menee kahvalle ja kahvasta myös lukitaan tai sitten auto tunnistaa kun avain lähestyy/loittonee ja avaa/lukitsee itse ovet.
Eikä ole virtalukkoa mihin avain laitetaan, nappulasta käyntiin avain taskussa.
Fabiassa on avaimeton jossa ei ovet aukea ilman avaimen napin painallusta. Työautossani samoin. Avain on taskussa, mutta se on kaiveltava esiin ovien aukaisemiseksi. Ja siinä on myös kolo mihin avain työnnetään jos auto jostain syystä päättää, ettei tunnista avainta. Napista nuo molemmat käynnistyvät. Avaimet taskussa.
Tarkoitin tuolla avaimet virtalukkoon sitä, että kun menen autooni ja avain on käsissäni ovien aukaisemiseen on aivan sama laittaa avain virtalukkoon kun se on joka tapauksessa esillä.
Noissa avaimettomissa on eri asteita niinkuin kaikessa nykyisessä elektroniikassa. Ostaessa kannattaa tarkkaan tutkia miten ne käytännössä toimii, ettei tule pettymyksiä.
ex VW Golf GTI 8v -86

Vekkula

^ no joo, tuossa Fabiassa on siis avaimeton käynnistys, ei Keyless/Kessy.

mfroberg

Tämäkin homma on pitänyt jättää puolitiehen osassa malleja. Polossa on siis Keyless Go muttei Keyless Accessia. Kun taas KESSYn alle mahtuu molemmat toiminnot, helppoa....?

Uusi KESSY onkin sitten jo hieno, nyt jo harmittaa kun omassa vanhakoppasessa Golffissa joutuu tarttumaan kahvaan ovet avatakseen kun taas vaimon uudessa ovet ovat auki kun olet auton luona, menevät lukkoon kun poistut auton luota. Näinhän se olisi aina pitänyt olla.
VW Golf Variant 1.5 eTSI DSG Style 2021
VW Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion 2018
Dacia Logan MCV StepwayTCe90 2017

s-mod

Lainaus käyttäjältä: mfroberg - 17.07.21 - klo:11:40
Tämäkin homma on pitänyt jättää puolitiehen osassa malleja. Polossa on siis Keyless Go muttei Keyless Accessia. Kun taas KESSYn alle mahtuu molemmat toiminnot, helppoa....?

Uusi KESSY onkin sitten jo hieno, nyt jo harmittaa kun omassa vanhakoppasessa Golffissa joutuu tarttumaan kahvaan ovet avatakseen kun taas vaimon uudessa ovet ovat auki kun olet auton luona, menevät lukkoon kun poistut auton luota. Näinhän se olisi aina pitänyt olla.
e
no hienoahan on uudet toiminnot autoissa, mutta paljonko menee polttoainetta teidän pirsseissä, omalla 98e kaikkea 4.3 litran ja 10 välillä (kaasupojassa lahes) ja vauhtia on? Mutta onneksi vielä saa muitakin kuin uusia ladattaviahybrideitä. No uudella akku teslallakaan ei pääse niin pitkälle kun gti pololla (optimoitu)

hauki12

Facelift GTI konfiguratorissa rakennettavissa.
Kivasti nousseet hinnat  alkaen 33 989,01  >:(

Vekkula

Mitäs eroa tuossa on edelliseen, alle 30k, maksaneeseen versioon?
Muutama lisähumma ja matriisi ledit ainakin, mahtaako olla muuta?

ExOctavisti

Lainaus käyttäjältä: hauki12 - 18.10.21 - klo:13:20
Facelift GTI konfiguratorissa rakennettavissa.
Kivasti nousseet hinnat  alkaen 33 989,01  >:(

On kyllä raju pettymys tämän uuden Polon hinnoittelu.. halvin R-Line 1,0TSI dsg 25k, ja GTI tosiaan kuten mainittua melkein 34k,:a  :'(
Kilpailijat I20N ja Fiesta ST lähtee molemmat 30k,:lla, eikä tähän uuteen saa tehdaswebastoakaan, hieno peli mutta ei jatkoon..

tapanixxx

Kovat on hinnat pololla. Huh huh

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy