Discover Mediaan kameratolpat

Aloittaja Tiguan 2016, 25.01.17 - klo:13:08

« edellinen - seuraava »

Tiguan 2016

Olisiko kenelläkään tietoa miten saan uuden Tiguanin navigaattoriin Discover Mediaan kameratolpat?

lari

Etsi esim täältä vagarenalta  termillä "POI"...

Yijji

Lainaus käyttäjältä: Tiguan 2016 - 25.01.17 - klo:13:08
Olisiko kenelläkään tietoa miten saan uuden Tiguanin navigaattoriin Discover Mediaan kameratolpat?
Lataa täältä CSV file. http://www.vagarena.fi/index.php?topic=33007.msg589188;topicseen#new

HessuHoo

Kiitos ohjeen ja datan tekijälle, hyvin onnistuin viemään kameratolppatiedot eilen ostetun Golf Sportsvanin naviin. ;D

vesap

Löytyykö jostain ohjetta miten saisi Kameratolpat Kodiaqin Columbukseen.
Kodiaq 2.0 Tsi AWD Exclusive

kt

Eiköhön se onnistu , kun luet tuossa ylempänä linkatun ketjun (Yljjl) kokonaan läpi ja sovellat.
Foorumilla jo vuodesta 2009.  Ateca vm21 150hv,  Citigo robot

Sf

Csv.tiedosto ja kamerankuva ladattu ja tallennettu koneelle. Carnettiin siirto ei kuitenkaan onnistu, vaikka muuten kyllä ohjelma toimii hyvin. Kaikki etenee ihan oikein, kunnes tulee se viimeinen vaihe, siirto. Tämän jälkeen tulee sitkeästi vikailmoitus. Olen yrittänyt useita kertoja, välillä kirjautuen ulos.

Auto on 2017 Passat jossa Discover Media.

Mikähän voisi olla syynä?
VW Tiguan 1.5 TSI DSG Style 2022

Herr K

Carnetin toiminta on ainakin omien kokemusten perusteella välillä vähän arpapeliä. Jos ei Carnetin kautta onnistu, voi kamerat siirtää myös muistikortille. Alla linkki, jossa on hyvät sakal83:n ohjeet:

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=32056.0
VW Passat Variant GTE

kt

Lainaus käyttäjältä: Sf - 17.07.17 - klo:22:34
Csv.tiedosto ja kamerankuva ladattu ja tallennettu koneelle. Carnettiin siirto ei kuitenkaan onnistu, vaikka muuten kyllä ohjelma toimii hyvin. Kaikki etenee ihan oikein, kunnes tulee se viimeinen vaihe, siirto. Tämän jälkeen tulee sitkeästi vikailmoitus. Olen yrittänyt useita kertoja, välillä kirjautuen ulos.

Auto on 2017 Passat jossa Discover Media.

Mikähän voisi olla syynä?

Siis et saa siirrettyä omalla tietokoneellasi tietyllä osiolla olevaa kamera-tiedostoa avaamaasi oman auton Car-net-ohjelmaan? Car-net-ohjelma pitää ensin avata omilla käyttötunnuksilla ja salasanoilla, jolloin näet oman autosi tiedot ja siellä sitten kohdassa omat POIt haet nuo tiedostot sinne ?

Muistikortti lienee sitten seuraava, kuten Herr K ehdotti.

Sf

Jotenkin tuo arpapeli tulee itselläkin mieleen...

Olen siis kirjautunut tietokoneella carnettiin ja aikaisemmin jopa onnistunut siirtämään noita rss.syötteitä onnistuneesti carnettiin oman auton kohdalle. Nämä kameratolpat vaan eivät nyt jostain syystä sinne siirry.

kt

Onko sulla voimassa se CarNet-systeemi edelleen? Sehän kai maksaa jotakin.

Herr K

Itse latasin gpx-tiedoston, en csv:tä. Tuolla onnistui ainakin minulla
VW Passat Variant GTE

Sf

Lainaus käyttäjältä: kt - 18.07.17 - klo:10:13
Onko sulla voimassa se CarNet-systeemi edelleen? Sehän kai maksaa jotakin.
on voimassa vielä 36kk

Lainaus käyttäjältä: Herr K - 18.07.17 - klo:12:09
Itse latasin gpx-tiedoston, en csv:tä. Tuolla onnistui ainakin minulla
mistähän tuon tiedostomuodon saisi, noista latauslinkeistä en löytänyt kuin sen csv?

Mika2

Vihdoinkin löysin aikaa ohjeiden kirjoittamiseen. Löytyy täältä kuvien kanssa:

http://mikakoivisto.blogspot.fi/2017/07/volkswagen-discover-pro-ja-kameratolpat.html

Kameratolppien lisääminen Volkswagenin Discover Pro -navigaattoriin. Navigaattori antaa äänimerkin lähestyttäessä kameratolppaa.

Herr K

Lainaus käyttäjältä: Sf - 18.07.17 - klo:12:57
on voimassa vielä 36kk
mistähän tuon tiedostomuodon saisi, noista latauslinkeistä en löytänyt kuin sen csv?

Tsekkaa toi aiemmin lähettämäni linkki sakal83:n ohjeeseen. Siellä on neuvottu, mistä gpx tiedoston saa ladattua.  Poiplaza tms. taitaa olla paikka...
VW Passat Variant GTE

kt

Juuri nyt  eli 16:55 on car-Net pois päältä, palaavat pian....

Pitääpä minunkin koettaa noita Mika2:n ohjeita, jos saisi äänimerkinkin toimimaan.

kt

Helposti onnistui äänimerkin saanti myös tuolla ohjeella eli POI- tiedosto pitää käsitellä VW:n tarkoitukseen laatimalla ohjelmanpätkällä. Siirto muistikortilla hävitti tietenkin aikaisemmat omat POI- tiedostot, mutta nyt on äänet mukana. Lisäksi piti käydä säätämässä Navigointitiedotukset -kohta maksimin suuntaan, jotta tuon pulputusmerkin kuuli ja klikata tolppatiedosto aktiiviseksi.

Sf

Olis kyllä mielenkiintosta tietää mikä mulla mättää tässä hommassa...

Etenin sakal83:en ohjeiden mukaan. Sain sd-muistikortille täsmälleen samanlaisen kansion kun ohjeissakin. Auto ei kuitenkaan suostu lukemaan muistikortin sisältöä, vaan antaa virheilmoituksen. Auto siis Passat 2017. Onko mitään ideoita, mistä etsiä syytä?

0db

Lainaus käyttäjältä: Sf - 20.07.17 - klo:20:10Auto ei kuitenkaan suostu lukemaan muistikortin sisältöä, vaan antaa virheilmoituksen. Auto siis Passat 2017. Onko mitään ideoita, mistä etsiä syytä?

Seat Navisystem herjaili kans jotain. Muistaakseni Navin ollessa auki irroitin ja uudelleen syötin kortin. Muistaakseni herjaili eri juttua mutta Navin muistiasetuksista pystyi päivittämään POI.

kt

Lainaus käyttäjältä: Sf - 20.07.17 - klo:20:10
Olis kyllä mielenkiintosta tietää mikä mulla mättää tässä hommassa...

Etenin sakal83:en ohjeiden mukaan. Sain sd-muistikortille täsmälleen samanlaisen kansion kun ohjeissakin. Auto ei kuitenkaan suostu lukemaan muistikortin sisältöä, vaan antaa virheilmoituksen. Auto siis Passat 2017. Onko mitään ideoita, mistä etsiä syytä?

Minulla on Discover Mediassa 2 muistikorttipaikkaa. Toisessa on Navin muistikortti ja toisessa on soittimen mp3-muistikortti. Peltipoliisit otin uuteen tyhjennettyyn muistikorttiin Mika2:n ohjeella, jolloin siinä mukana tuli myös äänimerkkitiedostot ja kuvakeikoni. Tämän peltipoliisikortin siirsin tuohon soittimen muistikortin tilalle ja käynnistin päivityksen Mediasta. Näinkö teit?

Sf

Lainaus käyttäjältä: kt - 21.07.17 - klo:16:26
Minulla on Discover Mediassa 2 muistikorttipaikkaa. Toisessa on Navin muistikortti ja toisessa on soittimen mp3-muistikortti. Peltipoliisit otin uuteen tyhjennettyyn muistikorttiin Mika2:n ohjeella, jolloin siinä mukana tuli myös äänimerkkitiedostot ja kuvakeikoni. Tämän peltipoliisikortin siirsin tuohon soittimen muistikortin tilalle ja käynnistin päivityksen Mediasta. Näinkö teit?
Juuri näin olen toiminut. Sd korttipaikkoja on itsellänikin kaksi, toisessa navin kortti ja toinen tyhjänä. Tähän tyhjään laitan muistikortin, jolloin näytöllä vilahtaa " sd card 2 reading". Kun käynnistän päivityksen mediasta tulee vaan vikailmoitus " tietoja ei ole."

Olisikohan vika muistikortissa...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy