Passat CC FaceLift.

Aloittaja qsla, 14.11.10 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

qsla

Yksi tämmöinen:  2.5 TSI  DSG-4motion. Pitääkin odotella tarjousta local stealerilta..  8)

Onhan tuo 170hp diiseli mukava, muttakun tahtoo jotain uutta turhaketta tilalle.

ps.. pidän nykyisen auton takavaloista paremmin. Keulasta en sano juuta enkä jaata ennenkuin näkee luonnossa. anyways, makuasioita ;D
Passat GTE 2020 FL
Tiguan eHybrid

Ex:
Passat GTE 2018
Polo 1.2TSI 81KW DSG Highline
Golf Alltrack TDI 135KW DSG 4Mot
Polo 1.2TSI 77KW DSG Highline   
Tiguan 2.0TDI DSG 4Mot BMT
     Passat CC 2.0TDI 125KW
     Golf V 2.0TDI
     Golf IV 1.4 16V

Skula

Ja tällä sisustuksella  :P

Romurautaa ja paalivehkeitä.

Skula

Moottori ja vetovalikoima pysyy samana kuin ennenkin, ainakin Saksan nettisivujen perusteella. Oliko tästä edes mitään muuta odotettavissa?

Mielenkiinto hyytyi, hyvä näin, voin keskittyä siihen alkuperäiseen ajatukseeni  8)
Romurautaa ja paalivehkeitä.

qsla

Hmm, jos eivät mitään uutta oikeasti tuo tuohon moottoripalettiin niin hieman kyllä laskee innostus täälläkin :-\   
Passat GTE 2020 FL
Tiguan eHybrid

Ex:
Passat GTE 2018
Polo 1.2TSI 81KW DSG Highline
Golf Alltrack TDI 135KW DSG 4Mot
Polo 1.2TSI 77KW DSG Highline   
Tiguan 2.0TDI DSG 4Mot BMT
     Passat CC 2.0TDI 125KW
     Golf V 2.0TDI
     Golf IV 1.4 16V

Skula

Valitettavasti samaa moottoripalettia esitellään Saksan nettisivuilla kuin nyt on ollu vanhassa...
Romurautaa ja paalivehkeitä.

qsla

Hmm ellei sitten nuo ole ne aloitusmallit ja päivittyisi pikkuhiljaa uusiin moottoreihin.  Aika näyttää.
Passat GTE 2020 FL
Tiguan eHybrid

Ex:
Passat GTE 2018
Polo 1.2TSI 81KW DSG Highline
Golf Alltrack TDI 135KW DSG 4Mot
Polo 1.2TSI 77KW DSG Highline   
Tiguan 2.0TDI DSG 4Mot BMT
     Passat CC 2.0TDI 125KW
     Golf V 2.0TDI
     Golf IV 1.4 16V

Turbodog

Kyllä ainakin meikäläisellä tuo A5 SB 1.8TFSI 125kw kilpailee tiukasti CC:n kanssa kun seuraavaa autoa mietitään, ainakin nykytietojen ja -hintojen perusteella.

Tilannetta tietysti korjaisi, jos tuo moottori tulisi myös CC:n nokalle. Lisäksi vielä neliveto ja vellova alusta kuntoon... tässä vaiheessa heräsin päiväuniltani ;D
Audi A6 2.0TDI Q Stronic -17, VW Polo 1.2TSI DSG
Ex: Audi Q5 2.0TDI Q Stronic, Volvo XC60 D3 AWD A,Volvo V60 D5 AWD A R-Design, VW CC 1.8TSI DSG

autofanaatikko

Olikos se nyt niin, että tämän auton nimi on nyt pelkkä CC?

Passsat nimen pitäisi kai jäädä pois.

Skula

Ainakin Saksan sivuilla puhutaan vain Volkswagen CC:stä...
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Golfauto

Veilä kun toi olis takaveto, niin voitais puhua autosta. Kirottua, että noi muuten siistit autot pilaa aina etuveto :-[ Ei silti etukotterolla itsekin nyt ajelin, mutta aikaisemman mesen takaveto on se mitä jäin kaipaamaan ainoastaan ::)


Arcca

Noiden videoiden perusteella; ei onnistunut FL. Jotenkin mennyt edestä enemmän tavallisen uuden Passatin näköiseksi mitä nykyinen on. Takavalot on jees pimeällä, mutta kirkkaalla kun polttimot ei näy, ovat ihan perus VW valot.
Audi A4 B9 2.0TFSI Stron Business Sport Sedan -16 & Subaru XV 2.0 CVT -15.
Ex: Passatteja...

Sniiki

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 16.11.11 - klo:22:46
Noiden videoiden perusteella; ei onnistunut FL. Jotenkin mennyt edestä enemmän tavallisen uuden Passatin näköiseksi mitä nykyinen on. Takavalot on jees pimeällä, mutta kirkkaalla kun polttimot ei näy, ovat ihan perus VW valot.
Ja keulakin on onnistunut sekoitus transportteria ja saab 95:sta - vrt saabin lamppuja tässä kuvassa tohon keskimmäisen videon alkukuvaan:

jni

^^ Climatronikin säätönappuloissa on näköjän palattu aikaisempaan tyyliin. No muutosta pitää olla.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Skula

Jostain syystä tämä uusivanha ilmastointi'keskus' näyttää hyvältä, paremmalta kuin edellinen.



Nuo vanteet tossa tokassa viedossa ovat kamalat, hirvitykset!

Takavalot olivat pyöreinä hienommat, ei niin perusvolkkaria..

Kokonaisuudessaan olis pitäny pitää CC vielä samalla tavalla irti perus volkkareista kuin se oli kun se tuli.. Nyt sitä on sulautettu väkisin perusvolkkarin konseptiin.. Tais pre-FL jäädä ainokaisaksi(Saarinen on ihqu nainen!), eiku ainokaiseksi..

Tänään viimeksi ajoin valkoisen CC:n perässä ja kyl se vielä erottuu massasta, toisin kuin tuleva, noi takavalot tökkii nyt kun ne on kaikissa samanmoiset... blääh!
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Theros

Juuri niin kuin yllä onkin jo mainittuna. Näyttää liikaa "normi Passatilta". Jotenkin tuo nykyään massiivisen näköinen keula on pilattu linjan liiallisella yhtenäistämisellä ja perästä katsottuna aika mitään sanomaton. Valot on jossakin kulmassa hienommat ja toisesta taas ei... :(

Jos nyt kolmessa vuodessa ei tuo malli muutu paremman näköiseksi esim FL:n kautta niin saattaapi olla että pitää ostaa MB:n CLS coupe (se "orginaali CC") tai sitten Audilta A5:tä tms...15kâ,¬ lisää niin saa jo käytetyn MB:n (vrt. nyk Passat CC käytettynä).

Totuuden Torvi

#76
Surffailin ruotsin VW sivuilla ja huomaan että FL on jo ruotsissa hinnoiteltu ja konfiguraattorissa kofiguroitavissa.

Moottorit:

TDI 170hv
TSI 160hv (multifuel)
TSI 211hv

Turbodog

#77
Nyt näyttää tulleen Suomeenkin FL hinnasto. Näyttäisivät tulleen hieman verottomissa hinnoissa vastaan, jottei hinta veromuutoksen jälkeen kasva turhan paljon...

Aika matalaa profiilia ovat FL:stä Suomessa pitäneet, sivuilla kaikki kuvat on edelleen pre-faceliftiä poislukien esite ja uusi hinnasto. Vaikka mm. Saksassa uudet sivut ovat olleet pystyssä jo kuukausia. Onko niillä iso varasto pre-facelift autoja dumpattavana ennenkuin voi alkaa mainostaa uutta?

Näyttäisi olevan myös kaksi CC-pakettia. CC-paketti I sisältää nyt myös 18-tuumaiset vanteet.

EDIT: Sivut näyttikin päivittyneen viimeisen tunnin aikana, nyt siis jo uudet kuvatkin
Audi A6 2.0TDI Q Stronic -17, VW Polo 1.2TSI DSG
Ex: Audi Q5 2.0TDI Q Stronic, Volvo XC60 D3 AWD A,Volvo V60 D5 AWD A R-Design, VW CC 1.8TSI DSG

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Turbodog - 08.02.12 - klo:12:36
Nyt näyttää tulleen Suomeenkin FL hinnasto. Näyttäisivät tulleen hieman verottomissa hinnoissa vastaan, jottei hinta veromuutoksen jälkeen kasva turhan paljon...

Veromuutos on todellakin muuttanut verottomia hintoja. Nyt uudessa hinnastossa 2.0 TDI 4Motion DSG ja 3.6 FSI 4Motion DSG on käytännössä samanhintaiset :D

Tätä hinnastoa katsoessa käy aika selväksi se, että keväällä tulee ainakin Volkkariin Haldexista viides kehitysversio. Wikissäkin sanotaan näin:
LainaaFifth generation - due 2012

On 16 April 2009 Haldex announced a deal worth SEK4.5B (approx US$530M) to provide Volkswagen with a new AWD system for the company's new modular platform due in 2012

hosee

Nyt kun noita kuvia on vähän tarkemmin katsellut, niin pakko todeta että tuo FL-malli näyttää oikeastaan suoraan sanottuna rumalta. Keula ja kylkilinjat ovat ikään kuin eri autoista lähtöisin; kyljen pokkaukset ikäänkuin loppuvat kesken, eikä niillä ole enää yhtymäkohtaa/jatkumoa keulan linjoihin.

Tuskin FL-malli alkuperäisen myyntilukuihin yltää...
Nyt: Mini Cooper S A (F55) + John Cooper Works Tuning Kit, Fiat 500C 1.2 Pop
Ex VAG mm. VW Beetle 2.0TSI DSG Sport, VW Golf VI 1.4TSI DSG, VW Passat CC 1.8TSI DSG

heki

Hiton tylsän näköinen tuo keula! Ei ollenkaan vastaa CC:n henkeä, kun on noin konservatiinen. Itseäni ei sytytä kyllä tämä FL.

JeanC

Suomen Vw sivuilla 2.0tSI dsg päästöt 171g/km ja Saksan sivuilla 182g/km  ???

nemos

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 08.02.12 - klo:18:24
Suomen Vw sivuilla 2.0tSI dsg päästöt 171g/km ja Saksan sivuilla 182g/km  ???

Suomen lukemiin on ilmeisesti kopioitu manuaalivaihteisen lukemat. Ainakaan tekniikassa ei tuntuisi olevan eroa Suomen ja Saksan välillä - molemmissa vakiona tässä versiossa jarrutusenergian talteenotto, mutta ei start-stoppia.
Volvo XC60 T8 Inscription

qsla

Harmi kun tuon faceliftin julkitulossa kesti niinkin kauan että meinasi kokonaan lopahtaa autonvaihto halut.

Vielä kyllä kiinnostaisi tuo TDI+DSG+4Motion yhdistelmä.
Tosin uusi A4 Quattro manuaali voisi olla mielenkiintoinen paketti. Hieman edullisempikin 8)

No jaa.....  Eipä tässä nykyisessäkään vajaavetoisessa mitään vaihtotarvetta oikein ole. Ainoastaan tehdas webasto ottaa pannuun näin pakkasilla kun ei tuppaa toimia >:(
Passat GTE 2020 FL
Tiguan eHybrid

Ex:
Passat GTE 2018
Polo 1.2TSI 81KW DSG Highline
Golf Alltrack TDI 135KW DSG 4Mot
Polo 1.2TSI 77KW DSG Highline   
Tiguan 2.0TDI DSG 4Mot BMT
     Passat CC 2.0TDI 125KW
     Golf V 2.0TDI
     Golf IV 1.4 16V

JeanC

Saako sähköjakkarat pelkästään kangasverhoiltujen silversprint penkkien yhteyteen? Nahkajakkaroitten yhteydessä lukee "Ei 12-suuntaan sähkösäätöiset istuimet."  :o

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 08.02.12 - klo:20:38Saako sähköjakkarat pelkästään kangasverhoiltujen silversprint penkkien yhteyteen? Nahkajakkaroitten yhteydessä lukee "Ei 12-suuntaan sähkösäätöiset istuimet."  :o
Tottakai saa, mutta: 12-suuntaan sähkösäätöiset etuistuimet. Ristiselän hierontatoiminto kuljettajan istuimessa. Kuljettajan istuimessa ja peileissä muistitoiminnot. Sähköisesti sisäänpäin taittuvat ulkopeilit ja ympäristövalaistus. Peruutettaessa alaskääntyvä oikea ulkopeili. Tilattava myös nahkaverhoilu Nappa tuuletetuilla etuistuimilla.

Eli tonni + 2 055e jotta saa sähkösäätöiset nahkatuolit... ja noihin viel verot päälle. ::)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Passatti

Kävin VV -Lennossa tänään ja siellä ajettiin näytille uusi CC .2.0 TDi ja neliveto.Auto oli aika kauniin näköinen.Tosiaan sisäilme on kuin omassa Passatissani vuosimallini on 2012.
Always lead, never follow

VAG!

TM:n artikkelissa sanottiin, että kaikissa automaateissa on kytkimen toimintaa muutettu siten, että kytkin avautuu, kun jalan nostaa pois kaasulta. Eli moottorijarrutusta ei enää ole ja kone käy siten tyhjäkäynnillä, jos ei paina kumpaakaan poljinta.

Ã,,kkiseltään ei ainakaan omiin ajotapoihini sovi yhtään tämä muutos.

Passatti

Täytyy myöntää ,että ei toi rullaus oikein sovi tomaatille.Outoa ajaa kun moottori ei jarruta.Joutuu painamaan jarrua likaa.Ainakin jarrupalat kuluvat ja huolto saa töitä.Itse käytän rattiläpysköitä jarruttamiseen ettei aina tartte polkea jarrua.
Always lead, never follow

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 19.02.12 - klo:08:12
Täytyy myöntää ,että ei toi rullaus oikein sovi tomaatille.Outoa ajaa kun moottori ei jarruta.Joutuu painamaan jarrua likaa.Ainakin jarrupalat kuluvat ja huolto saa töitä.Itse käytän rattiläpysköitä jarruttamiseen ettei aina tartte polkea jarrua.

Mitä vanhoja perinteisiä automaatteja olen joskus ajanut niin ne nimenomaan oli tuommoisia, eli ei moottori jarrutusta. Muuten samaa mieltä.

Facelift CC:n muutoksista pre-faceliftiin voinee mainita myös että nyt niissä on säädettävä niskatuki.
Ja ihan aiheesta, koska pre-FL:n kiinteä niskatuki sopii lähinnä kirjanpitäjäniskan ja yläselän omaaville, jollaiseksi olen itsekin pakon edessä muotoutunut. :D
Audi A4 B9 2.0TFSI Stron Business Sport Sedan -16 & Subaru XV 2.0 CVT -15.
Ex: Passatteja...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy