Passat 2011 facelift

Aloittaja joukose, 05.11.10 - klo:19:38

« edellinen - seuraava »

Henri S

Continental ContiIcecontact nastat on talvella ja liukkaalla pitää ohajata koko ajan. Miettinyt että tarkistuttaisin ohjauskulmat. Ei varmaankaan mene enään takuuseen? autolla ajettu 5000km
Hohhoijaa!

TuplaVW

Lainaus käyttäjältä: Mr Vice - 08.03.12 - klo:10:18
Omasta kokemuksestani voin todeta, että ainakaan Nokian kitkarenkaat eivät ole parhaat mahdolliset Passatiin. Epäilen että merkin laatu on huonontunut, tiedä sitten syytä? Minulla kävi auto toistuvasti rengaskorjauksessa (autoliikkeen myymät renkaat) johtuen tärinästä tietyissä ajonopeuksissa. Vasta renkaiden uusimisen jälkeen tärinä lieveni muttei vieläkään kokonaan hävinnyt. Selityksenä oli että renkaiden rungot on enempi vähempi soikeat johon ei auta minkäänsortin balansoinnit.

Ainoa positiivinen seikka noissa nokialaisissa on että ovat hiljaiset. Ylipäätään uusi Passat on varsin hiljainen auto, ainakin kitkoilla ajaessa. Se kyllä luo sitä laatuvaikutelmaa jos mikä. Harmi vaan että renkaat sattui väärän merkkiset..

Osin samansuuntaisia kokemuksia; renkaat olivat tarvineet aika reilusti painoja tasapainotuksessa, lisäksi yhden liimapainon huolimaton kiinnitys johti sen irtoamiseen, ja tärinään, eli uudelleen tasapainotukseen. Mielestäni runsas painojen tarve on aina osoitus tuotannon tietynlaisesta epätarkkuudesta. Aikaisempi kokemus Contin kitkoista edellisessä Passatissa jätti jotenkin kokonaisvarmemman mielikuvan renkaan laadusta.
Nokian kitkojen kunniaksi on mainittava niiden alhainen vierintävastus eli polttoainetalous. Erityisen hiljaiset ne eivät ainakaan 50-sarjalaisina ole.
Nyt ostaisin Contin kitkat Passattiin, jos valita pitäisi.
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

juskaa

Lainaus käyttäjältä: Avensis2009 - 08.03.12 - klo:10:57
Continental ContiIcecontact nastat on talvella ja liukkaalla pitää ohajata koko ajan. Miettinyt että tarkistuttaisin ohjauskulmat. Ei varmaankaan mene enään takuuseen? autolla ajettu 5000km
Mulla on ihan samat renkaat ja mitään ongelmia en ole huomannut, menee ihan hyvin  ;D
Se näissä nykyautoissa kyllä on että kovin ovat tarkkoja kaikenlaisille muutoksille vannekoossa ja ET:ssä. Jos niitä on muutettu niin aina pitää kulmat katsoa . >:(
Opel Insignia Sports Tourer -15
Jeep Grand Cherokee 4,0 -95

Mr Vice

Lainaus käyttäjältä: TuplaVW - 08.03.12 - klo:11:20
Nyt ostaisin Contin kitkat Passattiin, jos valita pitäisi.

Olen täysin samalla kannalla. Aiemmat kokemukset Contin kitkoista ovat myönteiset. Itse asiassa sellaiset olisin halunnutkin uuden auton mukana mutta myyjäliike ei kuulemma sellaisia pystynyt toimittamaan. Nokiaa vain tarjosivat ja menin sitten lankaan. No, jatkossa kuviot ovat selvät kun vaihto tulee eteen. Paras tieto tulee tässäkin tapauksessa sieltä kantapäämuistin kautta...
”Nopeudesta ei ole hyötyä, jos suunta on väärä”

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: Mr Vice - 08.03.12 - klo:12:13
Olen täysin samalla kannalla. Aiemmat kokemukset Contin kitkoista ovat myönteiset. Itse asiassa sellaiset olisin halunnutkin uuden auton mukana mutta myyjäliike ei kuulemma sellaisia pystynyt toimittamaan. Nokiaa vain tarjosivat ja menin sitten lankaan. No, jatkossa kuviot ovat selvät kun vaihto tulee eteen. Paras tieto tulee tässäkin tapauksessa sieltä kantapäämuistin kautta...

Kuinkas myyjäliikkeet yleensä suhtautuu tuohon rengasvalintaan kauppoja tehtäessä? Eli suostuvatko helposti muuttamaan alkuperäisten kokoa, merkkiä ja jopa vannemallia?
Ex Vag: A3 Tdi Q -10, Seat FR -07, Scout Tdi -07, Passat Tdi -00

eGetin

Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 05.03.12 - klo:21:00
HÖPÖHÖPÖ. Semmonen rimpulakin kuin uusi Renault Megane meni suoraan kuin juna 7:lla kun sillä viikon päivät ajelin.
Suoraanhan nuokin menevät mutta jos tuulee oikein reippaasti sivusta niin kyllä nuo vain sivuttaissuunnassa lähtevät liikkumaan. Kesärenkailla vastaavaa ilmiötä ei tapahdu.

TuplaVW

Lainaus käyttäjältä: Nipademu - 08.03.12 - klo:12:33
Kuinkas myyjäliikkeet yleensä suhtautuu tuohon rengasvalintaan kauppoja tehtäessä? Eli suostuvatko helposti muuttamaan alkuperäisten kokoa, merkkiä ja jopa vannemallia?
Alkuperäisten eli kesärenkaiden merkkiähän ei edes yleensä tiedä ennen auton tuloa. Niiden kokoa ja vannemallia yleensä tarjoavat muutettavaksi vain lisävarustelistan mukaisilla muutoksilla eli tehdastilausvaihtoehdoilla. Muut vaihdoksethan jäävät yleensä enemmän tai vähemmän huonolle hyvitykselle, koska perustelevat että renkaat jäävät heille ylimääräisiksi. Varmasti on liike- tai liikeryhmäkohtaisia eroja paljonkin.

Talvirenkaiden osalta kauppiailla tuntuu olevan merkin ja osin kokoluokkienkin osalta vähän valmiita klikkejä, eli painottavat tiettyä merkki kuten Mr Vice:n tapauksessa Nokialaisia (veikkaus: Laakkosella), vanteiden osalta merkkivanteet ja muutama tarvikevannemalli. Tällöin aina joutuu harkitsemaan että sopiiko tuo ratkaisu itselle, vai perehtyykö asiaan lisää varsinaisen rengaskauppiaan puolella  :)
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

Vesihiisi

Lainaus käyttäjältä: TuplaVW - 08.03.12 - klo:12:46
Talvirenkaiden osalta kauppiailla tuntuu olevan merkin ja osin kokoluokkienkin osalta vähän valmiita klikkejä, eli painottavat tiettyä merkki kuten Mr Vice:n tapauksessa Nokialaisia (veikkaus: Laakkosella), vanteiden osalta merkkivanteet ja muutama tarvikevannemalli. Tällöin aina joutuu harkitsemaan että sopiiko tuo ratkaisu itselle, vai perehtyykö asiaan lisää varsinaisen rengaskauppiaan puolella  :)

Joo. Golfia kun ostimme emännälle vuosi sitten, tarjolla oli varsin edullinen talvirengaspaketti aluvanteilla. Tuo oli ilmeisesti Continentalin kanssa sorvattu "houkutuspaketti". Laakkonen muistaakseni halusi myydä Superbiin Nokialaiset.

Henri S

Lainaus käyttäjältä: juskaa - 08.03.12 - klo:11:39
Mulla on ihan samat renkaat ja mitään ongelmia en ole huomannut, menee ihan hyvin  ;D
Se näissä nykyautoissa kyllä on että kovin ovat tarkkoja kaikenlaisille muutoksille vannekoossa ja ET:ssä. Jos niitä on muutettu niin aina pitää kulmat katsoa . >:(
ET on ihan oikea,koska on Passatin Comfortline vakiona oleva alumiinivanteet. Kuivalla,märällä sekä lumisella tiellä ei ole mitään ongelmaa ajettavuudessa, menee kuin juna,  vain liukkaalla pitää ohjata kokoajan, Sivutuuli ottaa jonkuverran.
Hohhoijaa!

P.Alikka

Alkuperäisten eli kesärenkaiden merkkiähän ei edes yleensä tiedä ennen auton tuloa. Niiden kokoa ja vannemallia yleensä tarjoavat muutettavaksi vain lisävarustelistan mukaisilla muutoksilla eli tehdastilausvaihtoehdoilla. Muut vaihdoksethan jäävät yleensä enemmän tai vähemmän huonolle hyvitykselle, koska perustelevat että renkaat jäävät heille ylimääräisiksi. Varmasti on liike- tai liikeryhmäkohtaisia eroja paljonkin.

Tulevaan Avensikseen olisivat vaihtaneet "alkuperäiset" kesärenkaat Misukan nastoihin "edulliseen" 300, välirahaan... jätin tämän option käyttämättä! Ja tosiaan, ei mitään käryä millä kesäkiekoilla tulee. Myyjän kommentti oli "ne mitkä on rengaspinossa seuraavana tyrkyllä", kun kysyin millä kesärenkailla auto tulee.
Ajossa I: Seat Leon ST FR 1,8 TSI DSG
Harrasteena: Nahkea Opel
Ex-VAG Skoda Octavia 2,0 TDI+DSG

Nipademu

Itselle myyjä suositteli aikoinaan suoraan rengasliikkeen palveluita talvirengas osastolla. Eli oli kerrankin rehellinen myyjä :)

Mr Vice

Lainaus käyttäjältä: Nipademu - 08.03.12 - klo:14:08
Itselle myyjä suositteli aikoinaan suoraan rengasliikkeen palveluita talvirengas osastolla. Eli oli kerrankin rehellinen myyjä :)

Joo, en ole minäkään kovin vakuuttunut merkkihuollon rengasosaamisesta. Se on erikoisliikkeen ovi joka narahtaa ainakin minun tapauksessa kun seuraavan kerran talvirenkaita ostan, vaikka olisi uusi auto kyseessä. Mitään kytkykaupparengaspaketteja en enää kelpuuta, olivatpa miten edullisia hyvänsä. Käytännössä kustannussyistä ovat kuitenkin sitä halvinta laatua mitä massaostaja pystyy itselleen kilpailuttamaan. Eli hyvän ja halvan jos haluaa niin pitää edelleen ostaa molemmat...

Ei ollut Laakkosella minun ostokokemus kuten TuplaVW epäili, mutta varmaan voisi ollakin koska isot merkkiliikkeet toimivat täysin samoin periaattein ja jujutuksin.
”Nopeudesta ei ole hyötyä, jos suunta on väärä”

Passatti

Minun autooni tarjottiin Kotkassa Nokian talvirengas pakettia.Sanoin etten niitä halua vaan Contit.Myyjän piti jostain oikein kysellä,että saako laittaa Contit.Kerroin,että hinnat ovat samat ,joten Contit kiitos.Asia oli sillä selvä.Contit ovat pyöreitä ja auto ei vetele.
Always lead, never follow

ram1

Jos nyt en väärin muista, kun kyselin aikoinaan tarjousta Ocusta Metro-Autosta, niin sanoivat takuun kattavan 5000km.kulmien säädölle.Toki voi olla liike ja autokohtainen.Mutta mitään takuuta ei ollut, jos ei orkkisvanteeet.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Henri S

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 08.03.12 - klo:17:44
Minun autooni tarjottiin Kotkassa Nokian talvirengas pakettia.Sanoin etten niitä halua vaan Contit.Myyjän piti jostain oikein kysellä,että saako laittaa Contit.Kerroin,että hinnat ovat samat ,joten Contit kiitos.Asia oli sillä selvä.Contit ovat pyöreitä ja auto ei vetele.
Silloin kun minä tilasin passatin myyjä yritti että ottaisin  kitkarenkaat. Kerroin että haluan nastarenkaat kun edellisessäkin autossa oli myös nastarenkaat. Käytiin pitkä väittely kummat saan ostaan, lopulta myyjä sanoi että saan ostaa mitkä itse haluan. Renkaita en kylläkään ostanu autoliikkeesta vaan rengasliikkeestä
Hohhoijaa!

Nipademu

Mielenkiintoinen havainto 1.4. voimaan tulevasta ennakkohinnastosta: edelleenkin 4Motion mallit merkitty "Vain tilauskannassa olevat autot, ei uusia tehdastilauksia." Ainoastaan tuota Alltrackia saisi tilattua 4Motionia. Outoa!

Skula

Lainaus käyttäjältä: Nipademu - 09.03.12 - klo:18:46
Mielenkiintoinen havainto 1.4. voimaan tulevasta ennakkohinnastosta: edelleenkin 4Motion mallit merkitty "Vain tilauskannassa olevat autot, ei uusia tehdastilauksia." Ainoastaan tuota Alltrackia saisi tilattua 4Motionia. Outoa!

Tänään myyjä sanoi että saa tilata... Toimitukset alkaa 4Motioneilla touko/kesäkuussa..
Romurautaa ja paalivehkeitä.

JeanC

1.8 tsI pompahtaa kanssa ilmeisesti takasin listoille...

Peeveli

Minulle ainakin aikoinaan VW Centerissä sanottiin että ohjauskulmat tarkistetaan (ja säädetään) takuuseen max 10 tkm ja max 6 kk olleeseen autoon.

Kannattaa kysäistä.

Henri S

Keskiviikkona 21.3 pitää käyttää Passattia tarkistuttamassa ohjauskulmat. Tarkistavat takuuseen Max 6kk tai 10000km toivottavasti  ajettavuus paranee liukkaalla.
Hohhoijaa!

sorppi

Tuntuu omituiselta että täällä valitetaan Passatin
-ajovakaudesta
-narinoista, nitinöistä ym.
-rengasmelusta
-kylmästä kabiinista jne.

Itse en ole kokenut mitään näistä ongelmana ja väitän olevani aika hifisti autojen suhteen. Ok; eihän tää Passatti mikään E/5/A6 ole mutta kun suhteuttaa niin ominaisuudet on erinomaisesti balanssissa. Vaikea on löytää verrokkia tässä hintaluokassa.

Pasuuna menee erinomaisen suoraan. Mulla kesärenkaina Conti jotain ja talvikiekkoina jotkut Misukka kitkat. 235/45/17 molemmat.
Kuvaavaa on kun oli muutama päivä sitten koeajossa oli uusi BMW 320d sedan niin tuntu että sai koko ajan ohjata. Häiritsevän paljon. Voihan se olla että rengastus oli huono mutta sitä autoa kehutaan muutenkin mielestäni ihan liikaa alan eri julkaisussa. Myyjä meinas hermostua kun annoin palautetta ja vertasin monissa asioissa Passatiin.

Ei ole ollut mitään narinoita jos ei lasketa yhden turvaistuimen vapaaksi jäävän vyönkiristimen resonointia omia muovejaan vasten.

Rengasmelu kitkoilla on varsin siedettävää. Ei superbia mutta ihan on hiljanen. Mulla oli ennen Avensis ja siihen verrattuna rengasäänet on pienemmät. Moottorin melut sen sijaan Avessa oli onnistuttu hyvin peittämään. Passatissa päästetään kierrosten ylärekisterissä enemmän mökää kabiiniin. Muuten Toiotasta en kaipaa mitään muuta kun ehkä navigaattorin isompaa ruutua.

Ei kertaakaan, yhtä ainoaa kertaa ole ollut kylmä. On tehdaswebasto eikä mitään tuulisuojia.

Semmosia. ½v ja 22tkm mittarissa. Ei mitään ongelmaa.

Q8

Lainaus käyttäjältä: mackaiveri - 03.01.12 - klo:08:35
Passat 2012 Comfortlinessä on peileissä "maavalot" jotka syttyvät, kun ovet avataan.Ovien alareunassa on vain heijastimet.

No nyt tuli Passat 2012 ja siinä on peileissä valot ja ovien alareunoissakin valot eikä pelkät heijastimet.

Highline, 1, 2 ja 3, Sport ja Ambient valot. Joku noista ne valot sinne toi.
Passat B7 Variant 1,4TSI DSG Highline 3/2012
ex: Volvo XC90 2,5t

Q8

Lainaus käyttäjältä: Avensis2009 - 03.01.12 - klo:14:33
Mukaan tuli molemmat matot, kangasmatot oli pussissa takakontissa ja kumimatot oli lattialla.

Itsellä ainakin on niin helvetin pahalle haisevat kumimatot, että päätyivät nyt alkuun tuulettumaan muutamaksi päiväksi.
Passat B7 Variant 1,4TSI DSG Highline 3/2012
ex: Volvo XC90 2,5t

Skula

Lainaus käyttäjältä: Q8 - 18.03.12 - klo:18:21
Itsellä ainakin on niin helvetin pahalle haisevat kumimatot, että päätyivät nyt alkuun tuulettumaan muutamaksi päiväksi.

Onnea Q8 uudesta autosta... Mihin noita kumimattoja tarvitaan?   ;D
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Gerge

Lainaus käyttäjältä: Avensis2009 - 12.03.12 - klo:12:20
Keskiviikkona 21.3 pitää käyttää Passattia tarkistuttamassa ohjauskulmat. Tarkistavat takuuseen Max 6kk tai 10000km toivottavasti  ajettavuus paranee liukkaalla.
Vien Golfin ohjauskulmien tarkistukseen 30.3. Tuntuu että haluaa maantiellä kokoaiajan vetää oikealle. Samat Continentalin Icecontact nastat alla. En tiennyt että 10000km on rajana takuutyölle, onneksi varasin kun autossa oli 9000km ajettu.
VW Tiguan II Highline 2,0 TDI 140 kW 4MOTION DSG
VW Golf VI Highline 2,0 TDI 103 kW 4MOTION

Gerge

Lainaus käyttäjältä: Avensis2009 - 12.03.12 - klo:12:20
Keskiviikkona 21.3 pitää käyttää Passattia tarkistuttamassa ohjauskulmat. Tarkistavat takuuseen Max 6kk tai 10000km toivottavasti  ajettavuus paranee liukkaalla.
Vien Golfin ohjauskulmien tarkistukseen 30.3. Tuntuu että haluaa maantiellä kokoajan vetää oikealle. Samat Continentalin Icecontact nastat alla. En tiennyt että 10000km on rajana takuutyölle, onneksi varasin kun autossa oli 9000km ajettu.
VW Tiguan II Highline 2,0 TDI 140 kW 4MOTION DSG
VW Golf VI Highline 2,0 TDI 103 kW 4MOTION

Henri S

Lainaus käyttäjältä: sorppi - 18.03.12 - klo:05:15
Tuntuu omituiselta että täällä valitetaan Passatin
-ajovakaudesta
-narinoista, nitinöistä ym.
-rengasmelusta
-kylmästä kabiinista jne.

Itse en ole kokenut mitään näistä ongelmana ja väitän olevani aika hifisti autojen suhteen. Ok; eihän tää Passatti mikään E/5/A6 ole mutta kun suhteuttaa niin ominaisuudet on erinomaisesti balanssissa. Vaikea on löytää verrokkia tässä hintaluokassa.

Pasuuna menee erinomaisen suoraan. Mulla kesärenkaina Conti jotain ja talvikiekkoina jotkut Misukka kitkat. 235/45/17 molemmat.
Kuvaavaa on kun oli muutama päivä sitten koeajossa oli uusi BMW 320d sedan niin tuntu että sai koko ajan ohjata. Häiritsevän paljon. Voihan se olla että rengastus oli huono mutta sitä autoa kehutaan muutenkin mielestäni ihan liikaa alan eri julkaisussa. Myyjä meinas hermostua kun annoin palautetta ja vertasin monissa asioissa Passatiin.

Ei ole ollut mitään narinoita jos ei lasketa yhden turvaistuimen vapaaksi jäävän vyönkiristimen resonointia omia muovejaan vasten.

Rengasmelu kitkoilla on varsin siedettävää. Ei superbia mutta ihan on hiljanen. Mulla oli ennen Avensis ja siihen verrattuna rengasäänet on pienemmät. Moottorin melut sen sijaan Avessa oli onnistuttu hyvin peittämään. Passatissa päästetään kierrosten ylärekisterissä enemmän mökää kabiiniin. Muuten Toiotasta en kaipaa mitään muuta kun ehkä navigaattorin isompaa ruutua.

Ei kertaakaan, yhtä ainoaa kertaa ole ollut kylmä. On tehdaswebasto eikä mitään tuulisuojia.

Semmosia. ½v ja 22tkm mittarissa. Ei mitään ongelmaa.

Eipä mullakaan mitään huonoa ole sanottavaa Passatista, joskus pientä natinaa mutta aina olen saanut ne paikallistettua ja korjattua, ajettavuuteen sen verran että puoltaa oikealle puolelle ja liukkaalla ei mene suoraan,keskiviikkona vien ohjauskulmien tarkistukseen eiköhän sitten ajettavuus parane, samalla reissulla käyn laitattamassa kesärenkaat alle. Continental Contipremiumcontact2 225/50r17

Minulla myös on tehdaswebasto ja viimasuojat, webastoon olen asennuttanut on/off kytkimen josta on aiemminkin ollut kirjoitusta täällä. autolla nyt ikää noin 3,5kk ja 5700km ja tyytyväinen olen ollut.
Moottorin äänet on hyvin eristetty passatissa,  kokeilin S:llä kiihdyttää kierrokset nousi reiluun 4000, ei kuulllut yhtään että on diesel.
Hohhoijaa!

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: Avensis2009 - 18.03.12 - klo:19:54
Eipä mullakaan mitään huonoa ole sanottavaa Passatista, joskus pientä natinaa mutta aina olen saanut ne paikallistettua ja korjattua, ajettavuuteen sen verran että puoltaa oikealle puolelle ja liukkaalla ei mene suoraan,keskiviikkona vien ohjauskulmien tarkistukseen eiköhän sitten ajettavuus parane, samalla reissulla käyn laitattamassa kesärenkaat alle. Continental Contipremiumcontact2 225/50r17

Oikeesti meinaat jo kesärenkaat laittaa?  :o

Henri S

Lainaus käyttäjältä: Nipademu - 18.03.12 - klo:20:04
Oikeesti meinaat jo kesärenkaat laittaa?  :o

joo meinaan vaihtaa jos on vaan vanteet tullut rengasliikeeseen, Minulla ei ole ajoa aikasten aamulla eikä myöhään illalla ainoastaan päivällä ja tiet on sulana ja jos onkin niin ajo on lyhyttä  voi ajaa varovasti. Entisiin autoihin olen aina vaihtanu näihin aikoihin jopa aiemminkin
Hohhoijaa!

ML1

Tuli käytyä vähän pitemmällä reissulla kun kävin Levillä hiihtelemässä edestakaisin kaikkine ajoineen tuli noin 2400 km. Passatti kulkee kuin juna ei vetele tms. alla Misukan kitkat kokoa 205/50/17  ;D Muutenkin oikein mukava matka-auto vaikka tälläkertaa olin vain rahtimuulina eli muut lensi perästä ja mulla kaikkien oman perheen ja tuttavien kamat autossa. Ainoa mitä jäi kaipaamaan on hiukan lisää ruutia konehuoneeseen ja 2 vetävää pyörää lisää sekä mahdollisuus kytkeä luiston ym estot kokonaan pois  ;D sattui nimittäin viime viikon perjantaille se aikamoinen lumimyräkkä Oulusta ylöspäin  ;)
Kaikinpuolin tyytyväinen autoon  ;)
Passat Variant Highline 2,0 TDI DSG (B8)
Ex:
Volvo V40 D2 Aut Ocean Race
Golf VI 1,4 TSI DSG Highline (2011)
Golf IV GTI Exclusive (2003), Passat 2,0 TDI DSG Highline Variant 103 kw, B7(2011)
Audi A4 2,0 TDI Avant Quattro (Karala), B7 (2008), Vovlo V70 2,4D Aut Classic (Rica), VW Passat 3BG 1,8 T Tiptronic (Karala)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy