Polo 6R tilaukset

Aloittaja Erkka, 03.12.09 - klo:07:41

« edellinen - seuraava »

nalle80

Lainaa1.2 TSI Polo kiihtyy speksien mukaan 0->100 km/h 9,7 sekunnissa, kun taas 1.2 TSI Golf kiihtyy 12,3 sekunnissa, mikä ei meille riitä.

1.2 TSI Golf 105 heppanen versio kiihtyy kyllä manuaalina 10.5s ja DSG:llä 10.6s 0-100.
Golf Variant VII Highline Limited 1.0 tsi dsg 2019

Skula

Lainaus käyttäjältä: Jfer - 09.11.11 - klo:14:37
Uskon kyllä että se 1.2 TSI Golfiakin kuljettaa, ja erityisesti tasaisissa nopeuksissa ei varmasti ole mitään eroa. Mutta meitä on täällä kaksi samalla tavalla vähän vinksahtanutta, että pitää ehdottomasti saada rivakka auto. Ja se rivakkuus on juuri kiihtyvyydessä. Ei saa jäädä jalkoihin, ja vaikka ei jäisikään, niin silti ripeämpi parempi. Minä en halua olla se joka jää kökkimään kiihdytyskaistoille. :D 1.2 TSI Polo kiihtyy speksien mukaan 0->100 km/h 9,7 sekunnissa, kun taas 1.2 TSI Golf kiihtyy 12,3 sekunnissa, mikä ei meille riitä. 1.4 TSI (90kW) Golf kiihtyy sen sijaan 9,5 sekunnissa joten siksi se olisi ollut meidän valinta. Tai miksei jopa se tehokkaampi 118 kW malli. :)

Kullakin tapansa, vai oikein vauhtimimmi  8)

Mutta tuossa kyllä on mielestäni väärä kiihtyvyysarvo tuolla 1.2 Golfille. Mutta joo ero se on se alle sekuntikin, jos niitä tykkää laskea sinä aikana kun kiihdyttelee  ;D

(suosittelisin muuten DSG laatikkoa kiihtyvyttä arvostaville, koska sillä pääsee 99,99%:sti aina maximaalisella voimalla liikkeelle, toisin kuin manuaalilla, jolla pienikin slipoutti tarkoittaa sekunnin parin viivästystä parhaasta maksimaalisesta lähdöstä..)

Minä kai olen turtunut näihin 'teho' asioihin ja jääkiekkoilijan kiinteä peppuni ei suostu kertomaan eroja enää näillä 'perus' koneilla, kun ei tuo ex-audi-211-heppaakaan oikein sytyttänyt..

Tahtoin vain sanoa että ei tuo vielä mikään mopo ole tuollakaan moottorilla, vaikka jotkut saattaa niin kuvitella..
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Vaginisti

Golffissa on vähän sekavat noi konemerkinnät, 1.2 TSI:tä kun on 85hv ja 105 hv versiot ja 105hv koneen yhteydessä on 6-vaihteinen manuaali tai DSG. Eli siitä tulee se ero kiihtyvyyteen, vaikka eipä 10s nyt vielä mikään erityisen ripeä ole, pärjäähän sillä aivan kuten pärjää 1.6TDI:lläkin ja urheiluautot on erikseen...

Jfer

Lainaus käyttäjältä: nalle80 - 09.11.11 - klo:15:08
1.2 TSI Golf 105 heppanen versio kiihtyy kyllä manuaalina 10.5s ja DSG:llä 10.6s 0-100.

Joo mä oon näköjään katsonut 63 kW 1.2 TSI Golfin kiihtyvyyden ja jostain syystä jättänyt huomioimatta 77 kW version, vaikka yritinkin olla tarkkana. Varmaan siksi että siinä luki Bluemotion Technology. Olen pitänyt niitä automaattisesti heikkotehoisempina tai jotain. Ei voi tietää. :D Mutta, sekuntikin riittää että päästään alle 10 s kiihtyvyyden. ;D Ja kyllä, GTI Polokin olisi kelvannut, mutta jossain kohdassa kukkaron nyörit tulee vastaan.
Seat Leon 1.4 TSI DSG ACT FR vm. 2015 | Ex-autot: Polo 1.2 TSI DSG Highline vm. 2011, Polo 1.4 Firstline vm. 2004
Auto ja liikenneblogini: http://poloinen.autotie.fi | Facebook | Twitter | Instagram

Tsuku

Lainaus käyttäjältä: finnman - 08.11.11 - klo:15:34Piruttani rakensin vastaavan Golfin ja hinnaksi tuli n.28300â,¬, eli parin tonnin lisäyksellä saa Golfin Polon sijaan...

Onhan se Polo kokoisekseen kallis, etenkin GTI, sitä ei käy kiistäminen. Perusteluja korkealle hinnalle on kuitenkin varmasti yhtä monta kuin on ostajaakin. Itse vaadin aina autoiltani tiettyä "fun factoria" ja kun päätin hankkia uuden auton hintaluokassa n. 30kâ,¬, niin vaihtoehtoja ei ollut kovin montaa. Ajamisen pitää olla mielekästä koska kyllästyn muuten nopeasti autoon. Harkitsin Polon lisäksi Fabia RS:ää (ulkonäkö ei miellyttänyt), Ibiza Cupraa (sama homma), Mini Cooper S:ää (veljelläni on moinen, vähän nähty), Sciroccoa (vähän hengetön kone tuossa hintaluokassa). Bemarit ovat aina olleet lähellä sydäntä, mutta tuossa hintaluokassa olisi saanut vain 116:n, ei kiitos. Ranskalaisilla, jenkeillä tai japanilaisilla ei niinikään ollut mitään itseäni kiinnostavaa.

Newman

Lainaus käyttäjältä: Tsuku - 10.11.11 - klo:10:54
Onhan se Polo kokoisekseen kallis, etenkin GTI, sitä ei käy kiistäminen. Perusteluja korkealle hinnalle on kuitenkin varmasti yhtä monta kuin on ostajaakin. Itse vaadin aina autoiltani tiettyä "fun factoria" ja kun päätin hankkia uuden auton hintaluokassa n. 30kâ,¬, niin vaihtoehtoja ei ollut kovin montaa. Ajamisen pitää olla mielekästä koska kyllästyn muuten nopeasti autoon. Harkitsin Polon lisäksi Fabia RS:ää (ulkonäkö ei miellyttänyt), Ibiza Cupraa (sama homma), Mini Cooper S:ää (veljelläni on moinen, vähän nähty), Sciroccoa (vähän hengetön kone tuossa hintaluokassa). Bemarit ovat aina olleet lähellä sydäntä, mutta tuossa hintaluokassa olisi saanut vain 116:n, ei kiitos. Ranskalaisilla, jenkeillä tai japanilaisilla ei niinikään ollut mitään itseäni kiinnostavaa.
Käytännössä sama tarina kuin itselläni. Lähes joka kirjainta myöten.

finnman

Jokainen valitsee mieleisensä ja siinä se  ;) Mutta nyt ei sitten kukaa vedä nenettä nenään..joohan, kun taas "piruuttani" tein speksejä?
Octavia HB 1.8TSi DSG Elegance maksaa 28337â,¬ (1.4Tsi DSG 26198â,¬). Jos suorituskyky on kriteeri , (kuten moni täällä perustelee Golf vs. Polo), niin kysyä pitää, että taitaa 1.2Tsi Polo olla mopo tuohon 1.8Tsi Octaviaan verrattuna? No se on tonnin kalliimpi tosin mitä itse tuolla speksailin, mutta väliraha ratkaisee näissä tonnin parin hintaeroissa?
Olen itse myynyt itseni Pololle, mutta se hinta/mitä saa... :(


Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Tsuku - 10.11.11 - klo:10:54
Onhan se Polo kokoisekseen kallis, etenkin GTI, sitä ei käy kiistäminen. Perusteluja korkealle hinnalle on kuitenkin varmasti yhtä monta kuin on ostajaakin. Itse vaadin aina autoiltani tiettyä "fun factoria" ja kun päätin hankkia uuden auton hintaluokassa n. 30kâ,¬, niin vaihtoehtoja ei ollut kovin montaa. Ajamisen pitää olla mielekästä koska kyllästyn muuten nopeasti autoon. Harkitsin Polon lisäksi Fabia RS:ää (ulkonäkö ei miellyttänyt), Ibiza Cupraa (sama homma), Mini Cooper S:ää (veljelläni on moinen, vähän nähty), Sciroccoa (vähän hengetön kone tuossa hintaluokassa). Bemarit ovat aina olleet lähellä sydäntä, mutta tuossa hintaluokassa olisi saanut vain 116:n, ei kiitos. Ranskalaisilla, jenkeillä tai japanilaisilla ei niinikään ollut mitään itseäni kiinnostavaa.

Tuo hinta se toisaalta välillä pistää ajattelemaan että 4-metrisestä moottorisahasta aika paljon, mutta joku tuossakin mallissa vaan kiehtoo. Se on kansanpainos wanhasta alkuperäisestä Golf GTI:stä, eli siis kokoluokka ja toisaalta hintaluokkakin lähempänä vanhaa alkuperäistä gti-ideaa olla laajemmankin kansanosan ostettavissa. Harmi vain että monet jutut joutuu ruksimaan hinnakkaina lisävarusteina; luulisi edes että vakkari tulisi jo tuossa mallissa vakiona, vaan ei. Samoin usb-liitin (media in); muistitikkua jne varten on valittava tehdaslisävarusteena hintaan noin 200 eur mutta jos se laitatetaan uuteen maahan saapuvaan yksilöön jossa sitä ei valmiina ole, niin asennuskuluineen maksaa uuteen autoon 450-500 eur yhteensä. Tulee sinä "tikkumusiikille" hintaa. Toisalta jos tuosta mallista jättäisi nuukuuksissaan pois vaikkapa xenonit ja ledit (myös ulkonäöllisesti) tai climatronicin, niin varmasti harmittaisi ja ärsyttäisi omistaja-aikana.

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 11.11.11 - klo:20:38
Tuo hinta se toisaalta välillä pistää ajattelemaan että 4-metrisestä moottorisahasta aika paljon, mutta joku tuossakin mallissa vaan kiehtoo. Se on kansanpainos wanhasta alkuperäisestä Golf GTI:stä, eli siis kokoluokka ja toisaalta hintaluokkakin lähempänä vanhaa alkuperäistä gti-ideaa olla laajemmankin kansanosan ostettavissa. Harmi vain että monet jutut joutuu ruksimaan hinnakkaina lisävarusteina; luulisi edes että vakkari tulisi jo tuossa mallissa vakiona, vaan ei. Samoin usb-liitin (media in); muistitikkua jne varten on valittava tehdaslisävarusteena hintaan noin 200 eur mutta jos se laitatetaan uuteen maahan saapuvaan yksilöön jossa sitä ei valmiina ole, niin asennuskuluineen maksaa uuteen autoon 450-500 eur yhteensä. Tulee sinä "tikkumusiikille" hintaa. Toisalta jos tuosta mallista jättäisi nuukuuksissaan pois vaikkapa xenonit ja ledit (myös ulkonäöllisesti) tai climatronicin, niin varmasti harmittaisi ja ärsyttäisi omistaja-aikana.
RäSässä saisit nuo kaikki ;D ,ja paljon muutakin . Ei taida käydä imagoon ;)

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 11.11.11 - klo:20:45
RäSässä saisit nuo kaikki ;D Ei taida käydä imagoon ;)

Noo ei minun "imago" sitä estä, tavallinen tallaaja. :D Eikä Skodankaan räsä-logossa mitään huonoa ole, mutta Fabian ulkonäössä olisi vaan sulattelua itselleni...

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 11.11.11 - klo:20:47
Noo ei minun "imago" sitä estä, tavallinen tallaaja. :D Eikä Skodankaan räsä-logossa mitään huonoa ole, mutta Fabian ulkonäössä olisi vaan sulattelua itselleni...
Ocua ajattelin... Mahtuu matkatavaratkin :)

Peeveli

Tuli tässä jo ajeltua volkkarikaupan kautta ja näytin vaimolle erivärisiä Poloja. Oli siis esillä musta ja valkoinen sekä toisen liikkeen parkkiksessa pesty kirkkaanpunainen. Molemmat oltiin samaa mieltä että valkoinen se GTI olisi.

Annoin myyjälle ns toimeksiannon joka ei vielä sido itseäni mutta on erittäin tärkeä. Varusteet olisivat juuri sopivat eli ns. namu olisi mielestäni kyseessä. Harmittaa kun tässä on edessä laivareissu Tukholmaan ja olen takaisin vasta tiistai-aamusella.

Tässä vaiheessa ei vielä tarkempia tietoja voi antaa, koska itse kauppaa ei kuitenkaan ole tehty. Katsotaan miten lopullisesti käy...kyllä se autokuume peeveli soikoon on päällä. :D

Peeveli

Tilaukseen meni nyt sitten uusi Polo GTI. Ei voinut olla käyttämättä tilaisuutta saada malli ajoon jo tammikuun alusta. Maahantuojalle oli tulossa viikolla 47 valmistuva valkoinen GTI jossa oli haluamani varusteet Detroit-vanteita lukuun ottamatta. Toinen vapaana ollut samanlainen yksilö oli jo varattukin toiselle autoliikkeelle. Ainoa muu vapaa auto olisi ollut kirkkaanpunainen mutta valkoiseen päädyin. Jos uusi tilaus olisi pitänyt laittaa nyt tehtaalle, olisi arvioitu toimitusaika 4-6 kk.

Eli Tulossa siis:

-GTI 4-ov
-candy white
-Polo-paketti (bi-xenon + led, keskikyynärnoja, tummennetut takalasit)
-ajomukavuuspaketti (cruise, peruutustutka, rengaspainevaroitin)
-climatronic
-media IN
-talvirenkaat 15" Sima-aluilla ja Nkian R-kitkoilla

Kaupat siis Laakkonen Kerava. Kiitokset tuoreelle automyyyjä Satu Harjulle hyvästä palvelusta. ;) Luovutus näillä näkymin 2.1.2012.

Pekka T


Onnittelut Peevelille, hieno auto tulossa.
Menikö Alfa vaihdossa tähän autoon?

Lisäksi vielä, yritä nyt tätä GTi:tä pitää edes jonkin aikaa.  ;)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Erkka

Onneksi olkoon, Peeveli ja tervetuloa Polo porukoihin.  ;)
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Peeveli

^

Kiitos vaan onnitteluistanne! VAG-leiriin taas palattiin.

Alfa menee vaihdossa. En jaksa alkaa itse kauppaamaan ja hyvitys oli niin kohtuullinen kuin tämän vähemmän kysytyn merkin osalta nyt vaan olla voi. Takkiin toki tuli reippaasti mutta pahempaakin ounastelin muiden liikkeiden tarjousten perusteella.

Vaikka vaimo oli hitusen hiljainen, niin olen varma että hän uskaltaa jatkossa hypätä ruoriin nykyistä useammin kun automaatti, pakkitutka ja helpommin pienivartiselle hahmotettavat ulkomitat. Näillä seikoilla hänelle perustelin vaihtoa. Jätin mainitsematta kivan tehomäärän ja suoritusarvot. ;D

Levjsa

Onnittelut Peeveli uudesta upeasta Polosta! Todella hieno pakkaus tulossa. Koko pohdiskelusi ajan odotin, että koska laitat Polosta tilauksen vetämään, no loppu hyvin kaikki hyvin :)

RTWteam

Hieno, suorastaan loistava valinta peeveli! Itsekkin kävin istumassa Polo GTI:n mutta hintalappu oli liian kova minun mittarilla laskettuna. Mutta jos joskus tarvitsen toista autoa on Polo GTI:tä vaikea minkään auton voittaa.

Keni1

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 15.11.11 - klo:17:24
Tilaukseen meni nyt sitten uusi Polo GTI. Ei voinut olla käyttämättä tilaisuutta saada malli ajoon jo tammikuun alusta. Maahantuojalle oli tulossa viikolla 47 valmistuva valkoinen GTI jossa oli haluamani varusteet Detroit-vanteita lukuun ottamatta. Toinen vapaana ollut samanlainen yksilö oli jo varattukin toiselle autoliikkeelle. Ainoa muu vapaa auto olisi ollut kirkkaanpunainen mutta valkoiseen päädyin.

Shillä lailla, onnee vaan munki puolesta, loistovalinta...nyt sit vaan kärvistellään kun aika ei kulu millään, tammikuuhun on niin hirveesti aikaa  ;D

Quality


Onnittelut Peevelille tässäkin ketjussa. - Meitä tammikuun alussa uuden auton odottajia näyttääkin olevan koko joukko. Jännä nähdä, kuka omansa ensiksi saa :).
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Newman

Onneksi olkoon ja vähän päälle!!! Mutta uskalsitko tehdä päätöksen vain yhden koeajon perusteella? Niistä penkeistä meinaan...

Eipä silti, kaikilla ei ole aikaa tahi kiinnostusta ajaa autoa useamman kerran ja kyllästymiseen asti, kuten siis minulla (pari koeajoviikonloppua). Lisäksi ajoin vielä talvirenkailla yhden kokeilun ennen kuin päätin rengastyypin ja -koon.

Itse otan autoni alle jo marraskuun puolella, jotta ehdin ajaa sisäänajon ennen kovimpia pakkaskelejä. Taikauskoa, ehkä.

Peeveli

Newman: Ne penkit tuntui reilun tunnin koeajolla passeleilta selälleni, oikein kiinnitin asiaan huomiota tietoisesti kun siitä kerroit etukäteen. Oma selkärankani on sen muotoinen että penkki sopi. :D

Quality: onko Volvosi luovutusaika 2.1.12? Minulle sovittiin ja klo 14.00. Saatko omasi aiemmin?

Ja muille: joo, pähkäilin 30:n hintaluokassa  u u t t a  vaihtoehtoa mutta ei löytynyt automaattina samanlaista. BMW 1-sarja jäi koeajamatta mutta siinä vastaava suorituskyky olisi vaatinut ison lisäkasan rahaa, niin hienoja pelejä kuin ne ovatkin.

Quality

LainaaQuality: onko Volvosi luovutusaika 2.1.12? Minulle sovittiin ja klo 14.00. Saatko omasi aiemmin?

Menee kyllä väärään topicciin, mutta omani on luvattu ehkä 5.1. Auto tulee liikkeeseen ennen vuodenvaihdetta.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Quality - 15.11.11 - klo:21:33
Menee kyllä väärään topicciin, mutta omani on luvattu ehkä 5.1. Auto tulee liikkeeseen ennen vuodenvaihdetta.

5.1 on hyvä luovutuspäivä. Oma Polo luovutettiin 5.1 kuluvaa vuotta Keravan Laakkosella. ;)
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

jni

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 15.11.11 - klo:17:59
^

Kiitos vaan onnitteluistanne! VAG-leiriin taas palattiin.

Alfa menee vaihdossa. En jaksa alkaa itse kauppaamaan ja hyvitys oli niin kohtuullinen kuin tämän vähemmän kysytyn merkin osalta nyt vaan olla voi. Takkiin toki tuli reippaasti mutta pahempaakin ounastelin muiden liikkeiden tarjousten perusteella.

Vaikka vaimo oli hitusen hiljainen, niin olen varma että hän uskaltaa jatkossa hypätä ruoriin nykyistä useammin kun automaatti, pakkitutka ja helpommin pienivartiselle hahmotettavat ulkomitat. Näillä seikoilla hänelle perustelin vaihtoa. Jätin mainitsematta kivan tehomäärän ja suoritusarvot. ;D

Onnittelut.

Tätä palstaa olen seurannut viime helmikuusta lähtien ja en voi todeta muuta kuin että USKOMATONTA.  8)

Eiköhän poloisella mennä nyt ainakin seuraavaan kesärengaskauteen asti.  ;D
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: jni - 15.11.11 - klo:21:42
Tätä palstaa olen seurannut viime helmikuusta lähtien ja en voi todeta muuta kuin että USKOMATONTA.  8)

No sittenhän sinä et tiedä vielä mitään, kun Peeveli oli sentään kesän jäähyllä Alfafoorumilla ja täällä oli tavattoman rauhallista :D Se on hyvä, että saatiin Peeveli tänne takaisin tuomaan toimintaa ja tapahtumia synkkeneviin talvi-iltoihin!

Vielä kun saadaan Markulle kuume nousemaan, niin päästään taas seuraamaan vuorovetoa etenevää Autokauppaa :)

Filixon

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 27.10.11 - klo:13:43
- - selkävaivaisena on alkanut ajatuksissa siintää korkeampi autoon nousu ja parempi näkyvyyskin - -.

Se oli silloin, mutta onhan VW:n Golf-valikossa GPlus, jossa on korkea istumisasento ja muutenkin tila-auton tuntua. Mutta eipä sillä pärjää kilvanajossa (teho parhaimmillaan vain 160 hv, huippunopeus 214, kiihtyvyys 8,5), jos toisena osapuolena on Polo GTI: teho 180 hv, huippunopeus 229 ja kiihtyvyys 6,9 sekuntia 0:sta 100:aan.
Meidän Musti on karjalankarhukissa.

Newman

Lainaus käyttäjältä: Filixon - 15.11.11 - klo:22:37
Se oli silloin, mutta onhan VW:n Golf-valikossa GPlus, jossa on korkea istumisasento ja muutenkin tila-auton tuntua. Mutta eipä sillä pärjää kilvanajossa (teho parhaimmillaan vain 160 hv, huippunopeus 214, kiihtyvyys 8,5), jos toisena osapuolena on Polo GTI: teho 180 hv, huippunopeus 229 ja kiihtyvyys 6,9 sekuntia 0:sta 100:aan.
Golf Plus on hyvä auto, mutta Polo GTI:n ajettavuus on kyllä aivan eri luokkaa.

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Filixon - 15.11.11 - klo:22:37
Se oli silloin, mutta onhan VW:n Golf-valikossa GPlus, jossa on korkea istumisasento ja muutenkin tila-auton tuntua. Mutta eipä sillä pärjää kilvanajossa (teho parhaimmillaan vain 160 hv, huippunopeus 214, kiihtyvyys 8,5), jos toisena osapuolena on Polo GTI: teho 180 hv, huippunopeus 229 ja kiihtyvyys 6,9 sekuntia 0:sta 100:aan.

Yllättävän hyvät tosiaan G Plussalle nuo suoritusarvot, ja dsg:llä hakkaa tarvittaessa mennen tullen esmes oman Giuliettani liikkuvuudessa, varsinkin jos tulisi eteen salamannopeita nopeusmuutoksia tms. koska taitavakaan manuskakuski ei kauaa jaksa keskittyä virheettömästi juuri oikea-aikaiseen vaihtamiseen. No, tuo ei koskene tosin normaaliliikennettä mutta hyvät arvot siinä tuon tyyppiseksi vehkeeksi on. Ja tietysti omalle selälleni olisi varmaan fiksu ajoasennoltaan. Katsotaan vaikkapa 15 - 20 vuoden päästä josko sitä tuon tyyppiseen... ;)

Skula

Onnea sinulle Peeveli! Sopivan erikoinen kiesi sinulle on tulossa, Pystyisimpä minäkin samaan  ;D Alistun tyytymään konttiperäisempiin malleihin, satunnaisen tilantarpeen vuoksi, ja olenhan persausmiehiä muutenkin  8)
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy