Skoda octavia 2.0 TDI BMM-moottorilla hyytyi kesken ajon.

Aloittaja -karppa-, 02.01.16 - klo:10:41

« edellinen - seuraava »

-karppa-

Nyt se sitten taas kohtasi onnellisen vag:n kohtalo. Aamulla auto roikassa kaksi tuntia, kun oli pakkasta vajaa 20 astetta. Asentelin viimasuojan paikoilleen ja oli tarkoitus lähteä reissuun. Auto lähti ihan normaalisti käyntiin, mutta tuntui vähän tahmealta. Pääsin nelostielle ja kun nopeus vauhtui 60-80km/h kiihdytin ihan rauhallisesti ja en aivan saanut 80km/h mittariin, kun auto sammui ja tuli moottorin vikavalo. Auto levikkeelle ja tilasin hinurin.

Polttoainesuodatin on vaihdettu vajaa vuosi sitten (Ajettu 20tkm) ja olen tankannut talvidieseliä viimeiset kolme tankillista. Samoin nesteet on vaihdettu ja tarkastettu, että kestävät pakkasta.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

Telehell

Olikos sulla vikakoodin lukuvehkeitä näihin vaggilaisiin? Kävikö edes kaikilla pytyillä.....
Mitsubishi Outlander PHEV 2014
Ex: Skoda Superb Combi 2.0Tdi 170HV DSG 2013
Ex:VW Golf 1,4tsi DSG 90kw 2009 CAXA
Ex: BMW E61 525d 130kW Automaatti 2005
Ex: Volvo V40 1,9 T4 147kW Automaatti 2001
Ex: VW Passat 2,0TDI PD 125kW DSG Highline 2007
Ex: Nissan Primera 1,8 2001
Ex: Nissan Sunny 1,6 1994

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: Telehell - 02.01.16 - klo:12:18
Olikos sulla vikakoodin lukuvehkeitä näihin vaggilaisiin? Kävikö edes kaikilla pytyillä.....

Ei ole vikakoodin lukuvehkeitä ja kun sammui ajosta kerta laakista, niin ei pysty vastaamaan. Tälle päivälle ei saanut Laakkoselle eikä Vagserviceen huoltoon joten maanantaina saavat arvuutella.

Kuinka harvinaista on tuon huohottimen jäätyminen. Eilen ei ollut minkäänlaisia oireita.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

Octavia4x4

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 02.01.16 - klo:12:46
Ei ole vikakoodin lukuvehkeitä ja kun sammui ajosta kerta laakista, niin ei pysty vastaamaan. Tälle päivälle ei saanut Laakkoselle eikä Vagserviceen huoltoon joten maanantaina saavat arvuutella.

Kuinka harvinaista on tuon huohottimen jäätyminen. Eilen ei ollut minkäänlaisia oireita.
Huohottimen jäätymisen ja auton sammumisen väliin syttynee kyllä öljynpaineen merkkivalo. Sitä edeltää sininen savu auton perässä. Joskus musta piiitkä raita ajetulla reitillä tien pinnassa.

Ettei olisi jokin ahtoputki jäätynyt umpeen? Villi veikkaus.. Mutta olisiko se silloin lähtenyt ollenkaan käyntiin? Voiko jäätyä lyhyen ajon jälkeen?
Konsernipelejä vuodesta 1993

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: Octavia4x4 - 02.01.16 - klo:13:16
Huohottimen jäätymisen ja auton sammumisen väliin syttynee kyllä öljynpaineen merkkivalo. Sitä edeltää sininen savu auton perässä. Joskus musta piiitkä raita ajetulla reitillä tien pinnassa.

Ettei olisi jokin ahtoputki jäätynyt umpeen? Villi veikkaus.. Mutta olisiko se silloin lähtenyt ollenkaan käyntiin? Voiko jäätyä lyhyen ajon jälkeen?

Ei tullut mitään raitaa tai syttynyt öljynpaineenvaloa.

Maanantaina selviää onko tuo ahtputken jäätyminen legendaa vai mahdollista  ;).
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

Telehell

Ahtoihin liittyvää veikkaan kyllä foorumin tarinoiden perusteella. Ahtoputki, välijäähy, huohotin... onhan noita  ;D
Mitsubishi Outlander PHEV 2014
Ex: Skoda Superb Combi 2.0Tdi 170HV DSG 2013
Ex:VW Golf 1,4tsi DSG 90kw 2009 CAXA
Ex: BMW E61 525d 130kW Automaatti 2005
Ex: Volvo V40 1,9 T4 147kW Automaatti 2001
Ex: VW Passat 2,0TDI PD 125kW DSG Highline 2007
Ex: Nissan Primera 1,8 2001
Ex: Nissan Sunny 1,6 1994

Scout

Vuosi sitten jouluna Octavia Scoutini sammui satojen kilometrien ajon jälkeen tasaisesta ajosta. Vain laturin merkkivalo syttyi. Hinuri paikalle. Korjaamolta tyly tuomio: Kampiakseli poikki. Uusi moottori purkaamolta, ajettu 36.000 km. Uuteen moottoriin kokonaan uusi jakopää, kaksoismassavauhtipyörä ja kytkin.

No, eilen joulureissulta palatessa sama juttu 400 km kohdalla. Moottori sammui 80 Km/h vauhdista, vain laturin merkkivalo syttyi. Lämmöt ok, ei öljyn valumia, maskipeitot paikallaan, pakkasta silloin -12,5. Ei mitään oireita ennen tapahtumaa. Kokeilin vähän ajan kuluttua starttia. Jaksoi pyörittää hetken, mutta sitten ei enää. Hinuri paikalle ja sijaisautolla kotiin. Nyt odotellaan tuomiota korjaamolta. Toivottavasti joku paljon halvempi vika kuin kampiakseli. Jotenkin vaan pessimismi vaivaa.

Ei tämä tuo vastausta alkuperäiseen ongelmakuvaukseen, mutta BMM:n kanssa on nyt kaksi kertaa jääty tielle.

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: Scout - 03.01.16 - klo:21:22
Vuosi sitten jouluna Octavia Scoutini sammui satojen kilometrien ajon jälkeen tasaisesta ajosta. Vain laturin merkkivalo syttyi. Hinuri paikalle. Korjaamolta tyly tuomio: Kampiakseli poikki. Uusi moottori purkaamolta, ajettu 36.000 km. Uuteen moottoriin kokonaan uusi jakopää, kaksoismassavauhtipyörä ja kytkin.

No, eilen joulureissulta palatessa sama juttu 400 km kohdalla. Moottori sammui 80 Km/h vauhdista, vain laturin merkkivalo syttyi. Lämmöt ok, ei öljyn valumia, maskipeitot paikallaan, pakkasta silloin -12,5. Ei mitään oireita ennen tapahtumaa. Kokeilin vähän ajan kuluttua starttia. Jaksoi pyörittää hetken, mutta sitten ei enää. Hinuri paikalle ja sijaisautolla kotiin. Nyt odotellaan tuomiota korjaamolta. Toivottavasti joku paljon halvempi vika kuin kampiakseli. Jotenkin vaan pessimismi vaivaa.

Ei tämä tuo vastausta alkuperäiseen ongelmakuvaukseen, mutta BMM:n kanssa on nyt kaksi kertaa jääty tielle.

Positiivistä oli, että itsellä syttyi useampi merkkivalo  ;D. Sen verran on peloteltu ja aion huomenna varmistaa, että onko mulla näitä moottoreita missä on ollut ongelmaa öljypumpun kanssa.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

-karppa-

Testeri antoi viaksi kakkossuuttimen. Muistelen että CR-koneissa oli takaisinkutsukamppanja noiden suuttimien kanssa. Miten mahtaa olla näiden BMM-moottoreiden kohdalla? Autolla ajettu 130tkm. 

Muistaakseni nuo suuttimet maksoivat hunajaa cr-koneisiin. Mitenkäs näiden moottoreiden kanssa?
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

-karppa-

569 euroa pelkkä suutin. Toimitusaika 1-2 viikkoa. Uskomatonta tänä päivänä, kun Kiinasta tai Australiasta tavara tulee alle viidessä arkipäivässä, niin Suomeen et saa tavaraa valmistajalta viikossa tai menee jopa kaksi...
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

Oktaavi

Jotenkin muistikuva, että kaveri tilasi Nimarkilta tai vastaavalta osatoimittajalta tuommoiseen Octaviaan suuttimen ja oisko ollut nelisensataa hinta? Ebayssa hinnat oli silloin aikasamanlaiset, nykyään varmaan hiukan edullisempia?

MarkoL

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 04.01.16 - klo:08:33
569 euroa pelkkä suutin. Toimitusaika 1-2 viikkoa. Uskomatonta tänä päivänä, kun Kiinasta tai Australiasta tavara tulee alle viidessä arkipäivässä, niin Suomeen et saa tavaraa valmistajalta viikossa tai menee jopa kaksi...
Aivan käsittämätön toimitusaika. Meidän organisaatiossa seuraavaksi arkipäiväksi Belgiasta jos tiukka paikka tulee. Ja niitähän tulee. Mutta viikko tai jopa kaksi kun auto on ajokyvytön, ei näin....
Skoda Octavia RS -11
Skoda Octavia RS -01

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: MarkoL - 04.01.16 - klo:09:29
Aivan käsittämätön toimitusaika. Meidän organisaatiossa seuraavaksi arkipäiväksi Belgiasta jos tiukka paikka tulee. Ja niitähän tulee. Mutta viikko tai jopa kaksi kun auto on ajokyvytön, ei näin....

En mä tyytynyt tuohon, vaan ajoin Autotarvikkeelle (VW-jälleenmyyjä) niin suuttimen saa torstaille, kun keskiviikko on pyhä. Hinta 625 euroa. Tässä näkee mikä ero on maahantuojien välillä (Helkama-auto vs VV-auto).

Suuttimen tyyppihän on 038130080AX.

Nopeasti löytyi:
http://www.autonvaraosat24.fi/oen/038130080ax?gadw=1&gadw=1&gclid=CJjd8o3Rj8oCFYsNcwodrfkKkw
ja
http://www.ebay.com/itm/BOSCH-Pumpe-Duse-Einheit-PDE-0414720306-/252169590593?hash=item3ab67a9741:g:Wh8AAOSwkZhWRe-1

Tässä tapauksessa mä varmaan tilaan viralliselta maahantuojalta, että saan kahden vuoden takuun tuolle suuttimelle.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

knoj

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 04.01.16 - klo:08:33
569 euroa pelkkä suutin. Toimitusaika 1-2 viikkoa. Uskomatonta tänä päivänä, kun Kiinasta tai Australiasta tavara tulee alle viidessä arkipäivässä, niin Suomeen et saa tavaraa valmistajalta viikossa tai menee jopa kaksi...
Toimitusajoista:
Tilasin pieniä polttimoita ja oli leimattu Suomeen 21.11-15. Olivat postilaatikossa 30.12-15. Siis yli kuukauden Suomessa ennen kuin olivat perillä. HYVÃ,, SUOMI, kun kaikki täällä toimii.
Skoda Octavia 1,8 TSI DSG 2011

-karppa-

Toki jos joltain vokkaria tai skodaa myyvällä on hyllyssä tuollainen suutin, niin ostan pois (Uusi ja takuulla)  ;).
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

tet

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 04.01.16 - klo:08:16
Testeri antoi viaksi kakkossuuttimen. Muistelen että CR-koneissa oli takaisinkutsukamppanja noiden suuttimien kanssa. Miten mahtaa olla näiden BMM-moottoreiden kohdalla? Autolla ajettu 130tkm. 

En ole moisesta kampanjasta kuullut, polttoaineputkien murtumiseen liittyvä kampanja kyllä oli CR-koneissa (tukivat putkia jollain tyynyillä etteivät murru tärinästä). PD-koneissa oli suutinkampanja, Siemensin piezosuuttimet vaihtoon ilmaiseksi ja johtosarja samalla. Noita vain oli lähinnä 170-heppaisissa.
Nyt: Ford Kuga PHEV - puoli vuotta sähköttä
ex-vag:
  Ateca 1.4 TSI 4Drive DSG6 MY 2017 (7,3 l/100km)
  Octavia Scout 2.0 TDI DSG6 MY 2011 (6,2 l/100km)
  Golf VI 1.4 TSI 90kW DSG7 MY 2010 (6,3 l/100km)

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: tet - 05.01.16 - klo:14:41
En ole moisesta kampanjasta kuullut, polttoaineputkien murtumiseen liittyvä kampanja kyllä oli CR-koneissa (tukivat putkia jollain tyynyillä etteivät murru tärinästä). PD-koneissa oli suutinkampanja, Siemensin piezosuuttimet vaihtoon ilmaiseksi ja johtosarja samalla. Noita vain oli lähinnä 170-heppaisissa.

Totta 170 heppainen diesel se oli ja RS skoda. Moottorityyppi jäi vai jotenkin mieleen, että olisi ollut common rail-kone, mutta siemens suuttimista oli kyse. JA tuon topic:n mukaan myös 140 heppaisessa ollut ongelmia. Eniten nauratti, että Laakkosen tiskillä ei oltu kuultukkaan asiasta, ja Autovarusteella tuosta tiedettiin. Eli kannattaa esittää tyhmää taas huoltoneuvojalta.

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=6652.0

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=6652.0

1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

SNG

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 06.01.16 - klo:19:28
Totta 170 heppainen diesel se oli ja RS skoda. Moottorityyppi jäi vai jotenkin mieleen, että olisi ollut common rail-kone, mutta siemens suuttimista oli kyse. JA tuon topic:n mukaan myös 140 heppaisessa ollut ongelmia. Eniten nauratti, että Laakkosen tiskillä ei oltu kuultukkaan asiasta, ja Autovarusteella tuosta tiedettiin. Eli kannattaa esittää tyhmää taas huoltoneuvojalta.

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=6652.0

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=6652.0

Joo, ihan ensimmäinen tapaus....AINA >:(

140-heppaisista ongelmia ollut ainakin Passatissa. Konetyyppi kait BMP, jossa nuo Siemensin suuttimet. BMM:ssä Boschit kuten kait myös BKD:ssä.

170 heppaisen suutinongelmallisen koneen tyyppi BMN. Mahtaako muita pumpparikoneita 170 heppaisist edes olla.

repomies


duke7

Lainaus käyttäjältä: SNG - 06.01.16 - klo:19:52
140-heppaisista ongelmia ollut ainakin Passatissa. Konetyyppi kait BMP, jossa nuo Siemensin suuttimet. BMM:ssä Boschit kuten kait myös BKD:ssä.
Se Passatin 140 hp pietzosuuttimilla on BKP.

-karppa-

Mikäs ero noiden siemens:n ja bosch:sten suuttimien välillä, kun kumminkin kyse on samasta firmasta?
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

repomies

Toinen (siemens) on piezotekniikkaa ja prakaa, toinen ei.

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: repomies - 06.01.16 - klo:21:25
Toinen (siemens) on piezotekniikkaa ja prakaa, toinen ei.

Mitä tekniikkaa tuo bosch on joka prakaa?
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

SNG

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 06.01.16 - klo:21:56
Mitä tekniikkaa tuo bosch on joka prakaa?

Mikään ei ole ikuista. Sun autossa yhdelle suuttimelle taisi vain tulla tunnit täyteen.

Noihin suuttimiin muuten saa vaihdettua tiivisteetkin, jos toimivat sähköisesti oikein mutta "vuotavat".

gunman

Lainaus käyttäjältä: SNG - 06.01.16 - klo:22:20
Mikään ei ole ikuista. Sun autossa yhdelle suuttimelle taisi vain tulla tunnit täyteen.

Noihin suuttimiin muuten saa vaihdettua tiivisteetkin, jos toimivat sähköisesti oikein mutta "vuotavat".

Jep.
Olen tänne jonnekin jo aiemmin maininnut, että esim. Jussin diesel Salossa hoiti kaikki suuttimet kuntoon pilkkahinnalla,
verrattuna marmorin hintoihin. (Delta, eivät huolla, vaan myyvät uutta)
Kulkineeni:
Nykyiset: Seat Ateca 2.0 TDI DSG -21
Fiat Knaus Suntraveller -00
Exät:
Seat Ateca 2.0 TDI DSG 4Drive -17
VW Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion -12
VW Tiguan 2.0 TDI A 4Motion -08, Kia Sportage 2.0 CRDI A 4x4 -05, Skoda Octavia combi 1.9 TDI A -03, Seat Cordoba vario 1.9 TDI -00, Seat Toledo 1.9 TDI -98, Nissan Primera 1.6 -94, Peugeot 405 1.9 -90, Saab 96 1.5 -79, Bmw 316 1.6 -78

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: SNG - 06.01.16 - klo:22:20
Mikään ei ole ikuista. Sun autossa yhdelle suuttimelle taisi vain tulla tunnit täyteen.

Noihin suuttimiin muuten saa vaihdettua tiivisteetkin, jos toimivat sähköisesti oikein mutta "vuotavat".

132tkm kesti ja tuota viallistakaan en jätä, vaan tarkistutan sen. Tosin hetkellisesti jää 260â,¬ pantti saamatta.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

SNG

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 06.01.16 - klo:22:50
132tkm kesti ja tuota viallistakaan en jätä, vaan tarkistutan sen. Tosin hetkellisesti jää 260â,¬ pantti saamatta.

Kyllä tuossa ensimmäinen numero liian pieni on. 2+ lukemilla noiden voisi kuvitella olevan vasta vaihtokunnossa. Huollossa pystynevät pyydettäessä lukemaan suuttimien "korjausarvot". Niistä sitten taas voi päätellä niiden kuntoa. Jos loput kolme suutinta vetelevät kanssa viimeisiään niin ne tietty kannattaa kunnostuttaa.

Epes

Lainaus käyttäjältä: SNG - 06.01.16 - klo:22:58
Kyllä tuossa ensimmäinen numero liian pieni on. 2+ lukemilla noiden voisi kuvitella olevan vasta vaihtokunnossa. Huollossa pystynevät pyydettäessä lukemaan suuttimien "korjausarvot". Niistä sitten taas voi päätellä niiden kuntoa. Jos loput kolme suutinta vetelevät kanssa viimeisiään niin ne tietty kannattaa kunnostuttaa.

VW:llä (ja Seatilla) on 7 vuoden takuu näille suuttimille http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=161781 mutta sellainenkaan ei taida auttaa tässä tilanteessa?

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: Epes - 06.01.16 - klo:23:51
VW:llä (ja Seatilla) on 7 vuoden takuu näille suuttimille http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=161781 mutta sellainenkaan ei taida auttaa tässä tilanteessa?

7 vuoden virhevastuu ja Laakkosellahan ei tästä oltu kuultu mitään. Todettiin vain että Helkama-autoon on turha ottaa yhteyttä, jos auto on yli 5 vuotta vanha.

Testaako tuo Jussin Diesel myös näitä pumppusuuttimia?
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

Telehell

Eihän Laakkosella ole koskaan "kuultu mitään" tai sitten aina on "ensimmäinen tapaus", esim. DMF:n väljistyminen minun tapauksessa.
Mitsubishi Outlander PHEV 2014
Ex: Skoda Superb Combi 2.0Tdi 170HV DSG 2013
Ex:VW Golf 1,4tsi DSG 90kw 2009 CAXA
Ex: BMW E61 525d 130kW Automaatti 2005
Ex: Volvo V40 1,9 T4 147kW Automaatti 2001
Ex: VW Passat 2,0TDI PD 125kW DSG Highline 2007
Ex: Nissan Primera 1,8 2001
Ex: Nissan Sunny 1,6 1994

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy