Pimp my Passat B7

Aloittaja mauh, 11.11.15 - klo:22:45

« edellinen - seuraava »

mauh

Täällä sitten mun blogiin  http://mauh-vw.blogspot.fi/ Kaikki mitä on mahdollista Passatile laittaa lisäksi:)  valitettavasti kylla Viron Kielellä mutta muutama kuva on myös  ;D

Golfauto

Meni paljon ohi, kun ei ihan ymmärtänyt kaikkea mitä luki :) Siniset mittarineulat ovat oman silmään erikoisen väriset. Hienolle vaikutti, mutta lopun subbari takakontissa to mieleen 90 luvun teini corollan. Sen jos pistää tohon itämereen kellumaan tuulen mukana, niin ei paha :)

Tos®

Bongasin kanssa uuden polven navigaattorin.
Miten pelittää?

Nimimerkillä syyhyttää vaihtaa yetiin
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=24892.0

Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

mauh

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 12.11.15 - klo:00:39
Meni paljon ohi, kun ei ihan ymmärtänyt kaikkea mitä luki :) Siniset mittarineulat ovat oman silmään erikoisen väriset. Hienolle vaikutti, mutta lopun subbari takakontissa to mieleen 90 luvun teini corollan. Sen jos pistää tohon itämereen kellumaan tuulen mukana, niin ei paha :)

tuolta puutu vielä toi Dynaudio, siksi myös toi saatana subbari. Jos dynaudio saa asenettu sitten subbari mene pois.

mauh

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 12.11.15 - klo:20:46
Bongasin kanssa uuden polven navigaattorin.
Miten pelittää?

Nimimerkillä syyhyttää vaihtaa yetiin
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=24892.0

olen aika varma , että sä et saa tommosta toimimaan . Component protection :(

Daatta

Lainaus käyttäjältä: mauh - 13.11.15 - klo:18:34
olen aika varma , että sä et saa tommosta toimimaan . Component protection :(

Hienot on projektit, luin Google kääntäjän (Chrome) kanssa. :D

Samalla toivo heräsi, että saisi soitinta, mittaristoa yms. vaihdettua tuohon 5F/MQB Leoniin. Mutta ei saa, kun jokainen komponentti pitää ostaa uutena ja asentaa VAG-huollossa.  :o Jos olen ymmärtänyt tuon suojauksen oikein. Tarkoittanee myös sitä, että jälkimarkkinoita käytetyille osille ei ole. Ainakaan ennen, kun joku purkaa tuon salauksen/aktivoinnin...
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Tos®

Kyl ennen oliki liian helppoa.

Toki jos sen ostaa uutena varaosana??
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

mauh

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 13.11.15 - klo:20:29
Hienot on projektit, luin Google kääntäjän (Chrome) kanssa. :D

Samalla toivo heräsi, että saisi soitinta, mittaristoa yms. vaihdettua tuohon 5F/MQB Leoniin. Mutta ei saa, kun jokainen komponentti pitää ostaa uutena ja asentaa VAG-huollossa.  :o Jos olen ymmärtänyt tuon suojauksen oikein. Tarkoittanee myös sitä, että jälkimarkkinoita käytetyille osille ei ole. Ainakaan ennen, kun joku purkaa tuon salauksen/aktivoinnin...

et tarvi osta uutena, mutta ajoneuvolle pitää olla component protection tuki ja myös fiksu kaveri tuolla VAG huollossa:) CP on myös uuella varaosalla.

Tos®

kuullostaa kyl vaikeelta, joutuu kai hommaan columbuksen  :o
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Daatta

Eli periaatteessa vaihtaa uuden mankan, marssii huoltoon ja pyytää aktivoimaan eli poistamaan CP:n. Jos kyseessä on käytetty osa, niin palvelin tarkastaa ettei sitä ole varastettu. Miten tuollaista listaa sitten ylläpitävätkään, onko merkkihuolto aina velvollinen ilmoittamaan että osa xxx varastettiiin ja vaihdettiin uusi tilalle? Jatkossa Ebay-ostoksissa pitää olla entistä tarkempana, jos osa on varastettu niin sitä ei saa aktivoitua...

Tähänkin löytyy jo näemmä kolmannen osapuolen työkalu, vähän edistyneempi "VCDS":

http://www.abrites.com/products/abrites-diagnostics/for-vw-audi-seat-skoda

Audi on käyttänyt CP:tä jo vuosituhannen alusta, muu VAG on liittynyt mukaan vasta viime vuosina(?). Ei kauheasti tietoa löydy, se taitaa olla suljetuilla foorumeilla.  ???
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

mauh

sorry , but now it is little bit hard to write:) 

So Nobody has cracked the new copmpnent protection fully open. SO DO NOT BUY ANY NEW PARTS , not yet. Before they can figure out how to crack it.

Myös mun radio ei toimii ja mene vielä pitkä aikaa.

mauh

no taas kirjoitettu lisää
autolla sitten nyyt

DLA +  HBA
acc ja front assist
lane assist + sighn assist
MIB II radio
Dynaudio + subwoofer
App Connect
sähkoinen takaluukku
kessy
Side assist +
TPMS
PLA+PDC+kamera ( itse puhtistuva)
easy open

Honiij

Minkä kokoiset vanteet auton alla nyt pyörii kesäisin?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy