Golf V takaloosterin lukko, lasinpyyhin yms.

Aloittaja VW Fahrer, 21.09.10 - klo:21:49

« edellinen - seuraava »

VW Fahrer

Terve taas Volsumiehet,

Tänään kun lähdin koko päivän sateessa seisoneella Golfillani liikkeelle niin kojetauluun syttyi pimahtaneen lampun merkkivalo. Katsoin, että kaikki kyllä palavat ja ihmettelin asiaa. No, seuraavassa lähdössä kävi lampun merkkivalon lisäksi ilmi, että takalasinpyyhin ei toimi ja perille päästyäni takapaksi ei enää auennut millään. Olin juuri 10 min sitten avannut sen ja heittänyt harrastuskamat loosteriin. Voisko tilanne olla se, että takapaksin kannen johtonippu on vaurioitunut ja vika tuli ilmi kun auto seisoi sateessa? Takalasinpyyhkimen sulake on ehjä. Takaloosterin lukon sulaketta en parkkipaikalla ruvennut paikantamaan kun sulakekartasta en siihen hätään löytänyt sitä.
Ex: VW Golf 2.0 TDI Comfortline 2004

Tos®

Johdot kannattaa tarkistaa.

Luukunhan saa auki kun könyää sisäkautta peräkonttiin ja pyöreä luukku keskellä.
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

VW Fahrer

Juu, kaks piuhaa oli poikki. Pajalla tunnin työ ja homma taas kunnos. Onkohan vitoskoppaisessa huonommat sähköjohdotukset kuin nelosessa kun olen kuullut tutuilta että kuskin oven sähköjohto voi mennä poikki samalla tavalla ja ovi ei mee enää lukkoon?
Ex: VW Golf 2.0 TDI Comfortline 2004

Tos®

Lainaus käyttäjältä: VW Fahrer - 02.10.10 - klo:10:30
Onkohan vitoskoppaisessa huonommat sähköjohdotukset kuin nelosessa kun olen kuullut tutuilta että kuskin oven sähköjohto voi mennä poikki samalla tavalla ja ovi ei mee enää lukkoon?
Samaa olen lueskellut esim uvw:lta.
Nuukia olleet johdoissa, kallista kuparia  ::)
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy