Audi A4 2.0 TQ S-Line sdn -06

Aloittaja Ton-1, 09.08.10 - klo:23:59

« edellinen - seuraava »

Ville R

Haha - Nuo ebay:n  vanteet on BBS RC:t. Tuliko niistä kaupat?

Ton-1

Jaa ne  ;D  en itse asiassa seurannut keissiä ollenkaan koska se haudassa kääntyminen ei sillai onnistu. 8)

Katsoin äsken loppuhinnan, 705 e, en tiedä onko paha vai ei mutta kaveri ei vastannut kysymykseeni maalauksen yksityiskohdista.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

HJP

Onhan noita RC306:sia kaupan useampikin setti tuohon 700-800e tietämiin, järkevintä lienee ostaa sarja alkuperäisvärissä ja maalauttaa oman värikoodin perusteella sitten Suomessa. Tosin kokemuksesta voin sanoa että 8.5" leveä BBS vaatii renkaaksi vähintään 235sen, onko se jo turhan leveä Ton-1:lle?

Ton-1

Itse asiassa olen ihan *elvetin tyytyväinen nykyiseen kapiaan 17" set up:iin, hieman specsejä painavimmiksi osoittautuneet vanteet tosin hieman jurppii mutta renkaana nuo C.S.C 2:et 89-luokka ovat hyvät rullaamaan, ja hieman pehmeät (eli sopisivat hienosti myös alk.p. S-Linen alustan kaveriksi).

Kiinnitin huomioni sen Ebay huudon ilmoittamaan painoon (7,5 kg) joka lienee potaskaa ?

PS. Sparco Assetto Gara:t tsekattu, 7" x 16" et 35 painaa n. 7,6 kg, not too bad.

Ton-1

Let the winter come ......  8)

Sanoisin että muotoilultaan toi kesänen on hieman enempi (jos kukaan nyt tuon uuden talvivanteen muotoja nyt pystyy edes tunnistamaan ...  ;D ) auton muotoiluun sopiva, se omaa enemmän 'pyöreyttä' jota tässä korimallissa on aika paljon.

tsiih

Jääkö tuo pyörä tuohon? -Pyörimissuunta lienee väärinpäin...
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Quality

Ei liene tuo pyörä ihan paikoillaan - pahvilaatikolla on funktionsa ;).
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

tsiih

No katos, siellä allahan on toinen  :o
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Ton-1

Nainen kiinnitti huomionsa taas väärään asiaan samalla kun ihminen ymmärsi yskän.  ;D

Flat

LainaaJääkö tuo pyörä tuohon? -Pyörimissuunta lienee väärinpäin...

Kunnon spacerit olet hommanut, varmaan jotain  7,5" ?

Pertsa

Pekka T

Eihän Tonin fillareissakaan mitään lokareita ole.  :)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Ton-1

^ Itseasiassa useimmissa on.

Mutta niissä enempi nopeissa ei.  ;)

Ton-1

Tätäkin jonninjoutavaa harrastelijan puuhastelua on katsottu yli 40 tuhannen klikkauksen edestä, toivottavasti ennen luvun tuplaantumista on myös stereot asennettu.  ;D

Ton-1

Kesällä nitistin kuusi hiirtä, äsken litistin pari gekkoa.  ;D

Nuo ovat kelvot roikkumaan taustapeiliin.

Vielä kertaalleen kiitokset ATM:älle + tomeralle tyttärellensä.

tsiih

No nyt ne on ihan hassun näköiset  :(

Ton-1

Sillai helminä ne eivät oikein pysy(neet) koossa/ryhdissä, itseasiassa tämän tyyliset kuuluisikin lämmittää silitysraudalla (tai ainakin niin mulle annettiin ymmärtää, neulaus ja näpläys ei ole minun ominaisinta osaamisaluetta  :D  ).

Ton-1

Kiitos jäsenelle Dyyd kaapelin kytkemisestä autooni, vahvisti käsityksiäni ongelmista kaasujenvaihdosta.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 06F-907-115-AXX.lbl
 Part No SW: 8E0 910 115 Q    HW: 8E0 907 115 D
 Component: 2.0l R4/4V TFSI     0030
 Revision: --H13---    Serial number:
 Coding: 01040003180F0120
 Shop #: WSC 11300 205 55107
 VCID: 2F6704F4C786

1 Fault Found:
001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
             P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
           Freeze Frame:
                  Fault Status: 11100010
                  Fault Priority: 0
                  Fault Frequency: 1
                  Mileage: 62845 km
                  Time Indication: 0

Freeze Frame:
                  RPM: 1561 /min
                  Load: 25.5 %
                  Speed: 58.0 km/h
                  Temperature: 92.0°C
                  Temperature: 25.0°C
                  Absolute Pres.: 1010.0 mbar
                  Voltage: 13.970 V

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 22.10.11 - klo:07:28
No nyt ne on ihan hassun näköiset  :(

Anteeksi että en sisäistänyt tuota kommenttiasi, nyt toisen naispuolisen nämä nähneenä sainkin kommentin 'iskä, ei noita kuulu silittää ku toiselta puolelta !'.  ;D

Mutta siellä ovat:

Joku ilta teipit varapyöräkoteloon, sitten se kuulemma pitää suihkuttaa kylläiseksi hiuslakalla ennen ensisunnuntaina tapahtuvaa potan vuorausta.

tsiih

;D Ostatko ihan oman lakan vai lainaatko? Ajattelin sinua kaupan kassalla lakkapullo kädessä ja kassaneidin epäuskoista katsetta  ;)
Lizardit oli just kivat kun ne oli liikkuvia  :)

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 23.10.11 - klo:21:54
;D Ostatko ihan oman lakan vai lainaatko? Ajattelin sinua kaupan kassalla lakkapullo kädessä ja kassaneidin epäuskoista katsetta  ;)

'Lainaan' en taida saada ...... eli Kornia tilannetta tiedossa.  8)

Ton-1

Eli lakkakauppaan mars .....

Noi siihen pitäis laittaa ns. pinta-asennuksena:

Jostain luin näista pikkusubeista ja niiden kelvoista ominaisuuksista, onkos kellään kokemuksia?

Jotenkin kutittais kokeilla.

http://hifitalo.fi/verkkokauppa/tuotetiedot.php?p=488

Ton-1

Tais tulla äsken tehtyä kesän viimeinen ulkopesu ?

Heh, kyllä ne mustat vanteet on komiasti erottuvat.  :P

Mutta että voi toi Misano edelleen olla hyvänoloinen väri.

Tuota subbarihommaa ihmettelin jo ihan omassakin topiikissa, nyt tuntuu siltä että 2 X TangBang (suljettu) varapyöränpaikalle elementit naama taaksepäin. (edit:) Heh, eräs mielenkiintoinen seikka liittyy noihin TangBand:eihin, kun subbarivoitto tuli testissä niin elementin hinta tuplaantu täällä suomessa (taidanpa kilauttaa sakukaverilleni  ;)  ).

TANG BAND 6 5 inch subs! tiny Woofer, BIG Attitude, Nice sound!

Ton-1

'Paholaisen' autolla nyt paholaisen paljon ajettu !  ;D

Ton-1

Laitoin vielä illalla pikkumustat alle, on sitten valmis pikkujouluihinkin.  ;D

Muistin punnata setin(Gislaved Frost 205/60/16 + Sparco Assetto Gara 7" x 16" et 35) ennen laittoa, n.18,7 kg kipale, ihan ok. 8)  Muotoilultaan kyllä se kesänen pieksee tän Sparco:n mennen tullen, talvirenkaan kantavuus hieman yber, joku satagrammaa ois kait ollut säästettävissä.

tsiih

Laita nyt herranjestas jotain rengaskiiltoa noihin  :o

Ton-1

Toki ...... ennen pikkujouluja.  :D

tsiih

Otatko sinne auton aveciksi  ;D ??? :o

Ton-1

:D

Taitaa olla parempi olla tuona ja etenkin sitä seuraavana päivänä varsin kaukana autosta ......   ;D

Ton-1

Alusta laitettiin uusiksi n. vuosi sitten ( pudotus 18/ 13 mm), kulmia säädeltiin kesä-/heinäkuussa (kahteen kertaan siis), etupään kallistuskulma jäi nanon suositusarvojen ulkopuolelle, eipä nyt 8 tkm ajetuissa renkaissa mitään ihmeellistä ole nähtävissä (?).

Eturengas (vas. on sisäreuna):

Etu ja taka päällekkäin (vas. on sisäreuna):

Yleisesti ottaen varsin pyöreä rengas sanoisin, ilmankos tuntuu rullaavan mukavasti (olematta silti kulunut keskeltä).

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy