Autonvaihtopohdiskelua

Aloittaja Sean80, 08.08.10 - klo:19:27

« edellinen - seuraava »

exari

Ei itketä-koska oletettu arvonalentuma ei ainakaan vielä realisoidu...vain yksi täällä voittaa vaihtamalla vanhan paskansa uuteen....joopa joo.
Mutta autonvaihtopohdiskelua tää vaan on. ehkä ostankin 2v vanhan seuraavaksi...A4 q-s.tron?

cava superior

Tällaisilla noin 30ke uutena hankituilla perhekinnereillä arvonalenema on melko maltillinen kun vaan jaksaa pitää hieman pidempään. Itsellä kahdessa viime vaihdossa ensimmäisessä 235e/kk (4 vuotta) ja tämä nyt vaihtoon menevä 250e/kk (3v4kk). Kun kyselin tästä nykyisestä vaihtotarjouksia alle vuoden vanhana, silloin arvo oli tipahtanut liki 800e/kk.

Eroja toki on sen suhteen mihin autoon on ollut vaihtamassa, mutta tuota suuruusluokkaa ainakin.

Mikko

Jotenkin koin vaan, että piti tämä ääneen sanoa kun tätä keskustelua luki: Auton vaihtoarvo ei ole sama kuin auton arvo. Vaihtoarvon päälle kun pitää sen autoliikkeen tehdä 30 % kate. Toki monelle vaihdokin antaminen on ainoa tapa toimia kun ei halua tai taitoa itse myymiseen ole. Missään muussakaan kaupassa ei vaihdokin tuominen kauppaan kannata. Ja kun se kate lasketaan usein prosenteissa niin euromääräisesti laskee sitä mukaa kuin ikää autolle tulee.

Itsellä vaan jotenkin tökkää kun nämä asiat sotketaan. Puhutaan kuitenkin kokonaisuuksista jos autokaupassa on monta muuttujaa (vaihtoautoa, rahoitusta, varusteita,...). Osto ja myyntihinnat eli arvot voidaan määrittää vaan suoralla kaupalla, muuten kyse on vaan paperilla olevista luvuista jolla ei yksittäisinä (irti asiayhteydestä) ole muille juuri mitään informaatioarvoa.

Anteeksi että avauduin. :)

1.8 "APR" Q

Itsellä arvonalenema noissa B8 Audeissa on1-2 ikäisinä ja 30-60 ajettuina ollut 10-15 % luokkaa.
Lasken tuon aina uuden auton "raakahinnasta" ja tuossa on otettu huomioon uuden auton alennus.
Tuossa hintaluokassa (37-45 teur) tuo on milelstäni vähän.
Itse myymällä en saisi enempää.
Tosin tuo tietty "kanta-asiakkuus" kyseisessä liikkeessä varmasti vaikuttaa vaihtohyvityksiin ja tiheä vaihtoväli.
Niin ja tiedän kyllä,että vaihtoarvo ei ole sama kuin auton arvo ja jne...
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

Kvee

Jep, minulle on nyt satunnaisia vaihtotiedusteluja tehneenä parikin automyyjää sanonut, ettei vaihto ole minulle järkevää tässä vaiheessa, vaan saan melkein saman rahan vaikka ajan vielä vuoden ja 25 tkm. Kyllähän sitä tuollaista suoraa puhetta arvostaa. Molemmat vielä ovat ehdottaneet ilmoituksen laittamista nettiautoon, ja toinen jopa lupasi antaa markkinahinta-arvion mahdollisesta jonkun tarjoamasta vaihdokista  ;)

msvahn

Vaimon uudessa Octaviassa (2010-2012) maksoi arvon alenema 146e/kk tai 7,7snt/km. Tasan 2v./45tkm ajalla 3500e. Tuossa on siis ostohinta-myyntihinta toimituskuluineen. Ostin käteisellä, myin yksityiselle nettiauton halvimpaan hintaan takuun päätyttyä. Ostoajoitus oli hyvä (reilusti yli 10% kät.alennus synkän -09 syksyn jälkeen), mutta myynti hiukan myöhässä tänä keväänä, kun pari kolme kuukautta aiemmin olisi saanut lähes 1-1,5te enemmän. Tosin nyt ne on pudonnut taas tonnin verran lisää keväisestä, joka kertoo että tuo 2v. omistus oli edullisin ajanjakso.

Toinen edullinen omistettava oli Golf IV (-03), jossa putosi alle 100e/kk arvo (tuolla ajettiin vain 32tkm/2v.). Tuo vaihdettiin uuteen varustellumpaan -05 Golf V:seen, joka tuli myytyä 3,5v kuluttua. Siinä varusteista ja moottorista johtuen kulut oli jo 250e/kk.

Näihin hintoihin en päässyt täysvarustellun passattini kanssa edes 8,5v. omistuksen aikana. Siinä jäi silti lähelle 350e/kk. Nykyiset 4v. vanhat Audit pudottaakin sitten arviolta 600+600e/kk eli pitokulut pompasahti melkoisesti vaatimusten noustessa. Näitä tosin ei ole tarkoitus vaihtaa 2v. kuluttua, vaan enemmänkin pyrkiä pitämään pitkään ainakin toinen. Tätä silmällä pitäen en malttanut olla hankkimatta taas lisäkinneriä nurkkiin eli vanha golffi kompensoi, ettei näistä kilsat lopu muutamassa vuodessa kesken.  :)
Nykykalusto
4-pyöräset: 2x B8 A4 Avant 3.0TDIQ, 1x B8 A4 Avant 2.0TDI, LT35 2.5TDI
2-pyöräset: zx10r, gs1000g, gs850g, gs550e, xl600, yz250, gas gas 250, kx85

skriko

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 29.09.12 - klo:10:34
Jotenkin koin vaan, että piti tämä ääneen sanoa kun tätä keskustelua luki: Auton vaihtoarvo ei ole sama kuin auton arvo. Vaihtoarvon päälle kun pitää sen autoliikkeen tehdä 30 % kate. Toki monelle vaihdokin antaminen on ainoa tapa toimia kun ei halua tai taitoa itse myymiseen ole. Missään muussakaan kaupassa ei vaihdokin tuominen kauppaan kannata. Ja kun se kate lasketaan usein prosenteissa niin euromääräisesti laskee sitä mukaa kuin ikää autolle tulee.

Itsellä vaan jotenkin tökkää kun nämä asiat sotketaan. Puhutaan kuitenkin kokonaisuuksista jos autokaupassa on monta muuttujaa (vaihtoautoa, rahoitusta, varusteita,...). Osto ja myyntihinnat eli arvot voidaan määrittää vaan suoralla kaupalla, muuten kyse on vaan paperilla olevista luvuista jolla ei yksittäisinä (irti asiayhteydestä) ole muille juuri mitään informaatioarvoa.

Anteeksi että avauduin. :)

Juurikin näin

MMV

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 28.09.12 - klo:21:32
uudehko vaihtarikandidaatti kannattaa myydä itse. Se onnistuu yllättävän helposti, kun Nettiautossa pyytää sopivasti vähemmän, kuin liikkeet.

Minulla on kyllä ollut merkittäviä vaikeuksia saada myytyä autoja itse! En ole onnistunut kertaakaan ja joka kerta olen laittanut Nettiauton halvimman hinnan. En tiedä, olisiko pistettävä ihan pilahinta, jotta kulkine vaihtaisi omistajaa. Silloin on ihan sama vaikka menee vaihturina liikkeeseen. Oikeasti haluan noin tonnin edun kaupassa, jotta suoraanmyynti olisi mielekästä.

Nytkin myynnissä http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/5103551 ja voi painaa "Samanmalliset" -nappulaa...

P.Alikka

Lainaus käyttäjältä: MMV - 30.09.12 - klo:14:31
Minulla on kyllä ollut merkittäviä vaikeuksia saada myytyä autoja itse! En ole onnistunut kertaakaan ja joka kerta olen laittanut Nettiauton halvimman hinnan. En tiedä, olisiko pistettävä ihan pilahinta, jotta kulkine vaihtaisi omistajaa. Silloin on ihan sama vaikka menee vaihturina liikkeeseen. Oikeasti haluan noin tonnin edun kaupassa, jotta suoraanmyynti olisi mielekästä.

Nytkin myynnissä http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/5103551 ja voi painaa "Samanmalliset" -nappulaa...
Ottamatta kantaa hintaan, niin ilmoitus jossa on yksi kuva autosta ulkoapäin ei välttämättä ole se kaikkein myyvin... Kuvia se puolentusinaa lisää vähän joka kantilta ja sisältä(!) voisi houkuttaa enemmän ilmoitukselle katsojia --> potentiaalisia ostajia.
Ajossa I: Seat Leon ST FR 1,8 TSI DSG
Harrasteena: Nahkea Opel
Ex-VAG Skoda Octavia 2,0 TDI+DSG

Mikko

Lokeissön, lokeissön, lokeissön. Luulisin ainakin, että vaikuttaa ihan hirveästi. Ainakin uudehkoissa perus-perhekulkineissa. Duunikaverikin aikoinaan edellistä rapeaa ranskalaistaan myydessä valitteli kovasti, että ei ole kiinnostusta kunnes vaihtoi paikaksi työkunnan eli Espoon sen jossain Hämeenlinnan lähellä oleva tuppukylän sijaa. Tiedä sitten onko asia näin, mutta voisin kuvitella että isoissa kaupungeissa myynti paljon helpompaa. :)

MMV

Lainaus käyttäjältä: P.Alikka - 30.09.12 - klo:14:40
Ottamatta kantaa hintaan, niin ilmoitus jossa on yksi kuva autosta ulkoapäin ei välttämättä ole se kaikkein myyvin... Kuvia se puolentusinaa lisää vähän joka kantilta ja sisältä(!) voisi houkuttaa enemmän ilmoitukselle katsojia --> potentiaalisia ostajia.

Tiedän, mutta ei minulla ole oikein suuria intressejä panostaa, kun vaihtohyvitys on kuitenkin asiallinen. Olen laatinut myös hyviä ilmoituksia; auto vahattuna, paljon kuvia järkkärikameralla, laaja/asiallinen myyntiseloste ja halvin hinta -> sama tulos.

Möin edellistä autoa kokeilumielessä aivan pilkkahinnalla; ero taisi olla 2700 euroa seuraavaksi halvimpaan ja silläkin oli tuplakilsat ja vuoden vanhempi. Pari yhteydenottoa, joiden perimmäiset ajatukset olivat: Mihin hintaan myyt? Otatko -87 Corollan vaihdossa? Pyytämälläni hinnalla en olisi tehnyt käytännössä euronkaan etua suhteessa siihen, että annoin sen vaihdossa.

Näin ollen saa mennä vaihturina liikkeeseen todennäköisesti tämäkin.

Ja jos lokaatiota ajatellaan, niin Jyväskylän raja on tuossa talon takapihalla 100 metrin päässä ja Jkl:n keskustaan matkaa 12 kilsaa. Töiden puolesta tulee pyörittyä varsin taajaan Tampere/Helsinki -akselilla, niin pitäisikö auton sijainniksi pistää Helsinki!?

Vaginisti

Ja oma ongelmansa on se, että kuinka moni on valmis tuomaan yksityiskaupassa 30-40000 rahaa pöytään?, myydään nettiauton avustamana kalliitakin autoja mutta sen ostajan löytäminen on joskus vaikeaa, varsinkin jos asuu tuppukylässä. Niin ja aina on joku tarjoamassa jotain korollaa/venettä/mönkijää/tonttia yms. vaihdossa vaikka miten selkeästi kirjoittaisi, että ei vaihtoa mihinkään muuhun kuin rahaan...

cipher

Autohan on ihan uudenkarhea ja hintakin on suht houkutteleva (enemmän ajetut 2011 mallit tonnin kalliimpia jne). Olisiko kaupankäynnin nihkeys kuitenkin kiinni myös siitä kun on tuo manuaali, harvempi ostaa nykyään isompaa perheautoa enää manuaalina.

Ja ei ole tarkoitus käynnistää väittelyä aiheesta.

MMV

Lainaus käyttäjältä: cipher - 30.09.12 - klo:15:00
jne). Olisiko kaupankäynnin nihkeys kuitenkin kiinni myös siitä kun on tuo manuaali, harvempi ostaa nykyään isompaa perheautoa enää manuaalina.

Minä kun en erityisemmin automaageista pidä, niin tulevaisuudessakin on manuaaleja. Pitäisiköhän myyntipuheeseen lisätä "Ei DSG-ongelmia" ja tonni lisää hintaan! ;D

cipher

^ Koita toki  ;)

Ja sijainninkin voi hyvin kääntää eduksi: suolaamattomien taipaleiden hellimä yksilö, ei kiveniskuja eikä suolaliejuista konehuonetta.

Trooper_75

Käytännön esimerkki viime talvelta yksityismyynnin vaikeudesta tässä hintaluokassa. 10kk ikäinen A4q hyvin varustein, 17 tkm ja uutta vastaava. Nettiautossa hinta 35,5t ja tulee pari tekstaria tyyliin "maksan 28", "33 ja haen pois". Auto liikkeeseen vaihdossa halvempaan, siihen miltei ainoaan Suomen maassa, joka maksoi autosta enemmän kuin tuo pyynti. Liikkeen hinta 39,9t. Tulos --> Audi myyty 2vko:ssa. Ja oli viimeinen uusi auto minkä itse ostan vähään aikaan, saan paljon enemmän onnistumisen iloa hyvän käytetyn löytämisestä, mikä ei pudota arvoaan yli 5000e vuositasolla...

skriko

Hinta, hinta ja hinta. Vai onko tuossa autossa jotain oleellista eroa Hyvinkään Laakkosella myynnissä olevaan 2 000 ajettuun 42 800 pyynnillä olevaan? Jos ei niin tuosta autosta voisi tuurilla saada 34 000. Sekin vaatii hyvää tuuria. Vaginisti mainitsi hyvin, että myynnin rajoittavana tekijänä on hintaluokka. Takuun umpeutuessa vioille löytyy maksaja liikkeestä ostettaessa, sinulta ei. Se on nykyään tärkeä tekijä ostajalle, kun autot ovat vikaisia paskoja ja korjauskustannuksissa ilmaa.

Neppis

^Voisiko tuo IF:n kuntoturvavakuutus olla sateentekijä näissä yksityisten välisissä uudehkojen autojen kaupoissa? Paljonkohan tuollainen vakuutus maksaa, äkkiseltään en löytänyt mitään hintatietoja?

http://www.if.fi/web/fi/henkiloasiakkaat/AutonKuntoturva/Korvaavuustaulukko/Pages/default.aspx
A6 Sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic -12
Ex: A6 Sedan 2.0 TFSI 125kW multitronic -07

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: Trooper_75 - 30.09.12 - klo:15:29
Käytännön esimerkki viime talvelta yksityismyynnin vaikeudesta tässä hintaluokassa. 10kk ikäinen A4q hyvin varustein, 17 tkm ja uutta vastaava. Nettiautossa hinta 35,5t ja tulee pari tekstaria tyyliin "maksan 28", "33 ja haen pois". Auto liikkeeseen vaihdossa halvempaan, siihen miltei ainoaan Suomen maassa, joka maksoi autosta enemmän kuin tuo pyynti. Liikkeen hinta 39,9t. Tulos --> Audi myyty 2vko:ssa.

Liike tietysti tarjosi 1) rahoituksen ja 2) otti vaihdossa auton. Siinä jo kaksi syytä sille, miksi liike tekee kauppaa, mutta yksityinen ei. Tuon päälle vielä henkimaailman hommat eli moni kokee turvalliseksi auton ostamisen lasipalatsista, jossa automyyjä pitää kiinni kädestä ja autosihteeri hoitaa kaikki "hankalat paperityötkin"..

skriko

Lainaus käyttäjältä: Trooper_75 - 30.09.12 - klo:15:29
Käytännön esimerkki viime talvelta yksityismyynnin vaikeudesta tässä hintaluokassa. 10kk ikäinen A4q hyvin varustein, 17 tkm ja uutta vastaava. Nettiautossa hinta 35,5t ja tulee pari tekstaria tyyliin "maksan 28", "33 ja haen pois". Auto liikkeeseen vaihdossa halvempaan, siihen miltei ainoaan Suomen maassa, joka maksoi autosta enemmän kuin tuo pyynti. Liikkeen hinta 39,9t. Tulos --> Audi myyty 2vko:ssa. Ja oli viimeinen uusi auto minkä itse ostan vähään aikaan, saan paljon enemmän onnistumisen iloa hyvän käytetyn löytämisestä, mikä ei pudota arvoaan yli 5000e vuositasolla...

Mikään liike ei maksa autosta yli 35 500 ja laittavat pyyntihinnaksi 39 900. Kauppahinta liikkeeseen olisi joku 31 000. Mistä muuten voit päätellä että liike maksoi autosta yli 35 500, kun vaihdoit sen kyseisessa liikkeessä halvempaan?

VAG!

Lainaus käyttäjältä: MMV - 30.09.12 - klo:14:31

Minä painaisin tuollaisia katsellessa ensimmäisenä www.volkswgen.fi Uusi valkoinen 2.0 TDI 4Motion Comfortline Sport-paketilla ja toimituskuluilla maksaa listahinnaltaan 42160. Siitä saisi luultavasti reilut pari tonnia alennusta, eli hinnaksi jäisi 40 tonnia. Siihen suhteutettuna 25 tonnia ajetun pyynti on kova. Toki mukana tulee sekalaisia muitakin varusteita, mutta eipä niille paljon arvoa voi laskea.

Ilmoituksen kuvista on jo ollut puhetta, mutta silti on pakko sanoa, että yksityisen on aika turha myydä 40 tonnin pyynnillä autoa, jos siitä on Nettiautossa yksi sivuprofiilikuva. Toinen epäkohta liittyy vuosimalliin. Nettiautossa voi laittaa vuosimallin viereen tarkenteen, koska auto on ensirekisteröity. Tässä ilmoituksessa sitä ei ole mukana, joten heti tulee sellainen epäluuloinen olo, että kyseessä on joku jobbari joka pelaa vuosimalleilla. Eli tunne, että tämäkin auto luultavasti rekisteröity jo vuoden 2011 puolella, mutta ilmoitetaan vuosimalliksi 2012, kun mallivuosi on sitä.

Samanlaiset napin takaa löytyi vain hyvinvarusteltuja Highlineja ja Alltrackeja. Ei siellä ollut ainuttakaan Comfortlinea.

Jos jonkun autoliikkeen nettohyvitys on autostasi 37 tonnia, niin sitten olet tehnyt todella hyvät kaupat ja aika turhaa autoa on Nettiautossa makuuttaa. Ei muuta kuin kovaa ajoa uuden auton toimitukseen asti.

skriko

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 30.09.12 - klo:17:34

Jos jonkun autoliikkeen nettohyvitys on autostasi 37 tonnia, niin sitten olet tehnyt todella hyvät kaupat ja aika turhaa autoa on Nettiautossa makuuttaa. Ei muuta kuin kovaa ajoa uuden auton toimitukseen asti.

Aika kannattavaa kauppaa hyvittää nettona 37 000 ja pyytää bruttona 39 900. ;D

MMV

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 30.09.12 - klo:17:34
Minä painaisin tuollaisia katsellessa ensimmäisenä www.volkswgen.fi Uusi valkoinen 2.0 TDI 4Motion Comfortline Sport-paketilla ja toimituskuluilla maksaa listahinnaltaan 42160.

Jännä homma, minä kun katson kauppasopimuksesta tai vaikkapa tuolta Volkkarin sivuilta, niin näillä varusteilla hinnaksi tulee noin 47 tonnia ennen kuin tuo pihassa seisoo. Olen valmis ottamaan sen tonni kuussa "turpaan" = 9 tonnia, mutta suuremmalla arvonalenemalla kannattaa auto viedä vaihtoautoriviin. Onneksi elämä ei ole tuosta autonmyynnistä kiinni...  ;D

Emil Eagle

Lainaus käyttäjältä: P.Alikka - 30.09.12 - klo:14:40Kuvia se puolentusinaa lisää vähän joka kantilta ja sisältä(!)

Viimeksi kun nettiautossa jotain myin, oli kojelautakuva ehdottomasti klikatuin. Seurasin klikkauksia erillisellä palvelimella linkkien takaa olevista isommista kuvista.

Lainaus käyttäjältä: MMV - 30.09.12 - klo:19:14
näillä varusteilla hinnaksi tulee noin 47 tonnia

Johan tuo on useampaan kertaan tuotu esiin, ettei varusteista hyvitetä?
Kiitokset mukavasta foorumista.

Marko_K

Lainaus käyttäjältä: Emil Eagle - 30.09.12 - klo:20:13
Johan tuo on useampaan kertaan tuotu esiin, ettei varusteista hyvitetä?

On tuotu esille, eikä yleensä hyvitetäkkään. Mutta myydessä tilanne voi olla toinen ja juuri siksi varustellumpaa autoa kannattaakin yrittää myydä itse. Siitä voi helposti saada tuhansia enemmän kuin liikkeen hyvityshinta -- tai sen voi saada kaupaksi parempaan hintaan kuin liike myisi sen ulos...

MMV

Tässä alkaa kiteytyä yksityiselle myynti:
- Liian vähän varusteita, tuo viereinen jossa on varusteita enemmän maksaa vain tonnin enemmän (vaikka on tuplaten ajettu, ja toistavuotta vanhempi)
- En maksa varusteista (vaikka maksaisin tuosta toisesta juuri niistä varusteista, mutta kun se on vanhempi ja enempi ajettu)
- Tää on kuule juuri se malli, mistä ei kannata juuri mitään maksaa
- Maksan 20 tonnia jos tuot sen tänne Pönkäkankaalle
- Tässä olis vaihdossa hieno -87 Corolla, ei oo kuin 300 tonnia mittarissa, hyvitä 10 tonnia
- Jne jne jne

Tämä on juuri se kokemukseni, joka minulla on yksityiselle myynnistä. Teen tämänkin auton kanssa saman kuin muutaman kerran aiemminkin; otan pois myynnistä, helpommalla pääsee kuin vie vaihtoautoriviin.  8)

Markku J

Taitaa olla moneen kertaan toistamaani tarinaa, mutta itse olen kokenut Nettiauton todella hyväksi myyntikanavaksi, ja monta autoa sitä kautta olen myynyt. Viimeksi 335iA, A7, X5, A4, 335iA Coupe, Passat 3.2 4Motion. Kaikki tuoreita ja hintakin keskitason yläpuolella. Kauppojen olettaisin olleen molemmille osapuolille tyydyttäviä.

Kunnon kuvat vaan peliin, ja maksimimärä niitä sisältä ja ulkoa. Hinta alle autoliikkeiden pyynnin. Kauppa käy.

MMV

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 30.09.12 - klo:20:23
Kunnon kuvat vaan peliin, ja maksimimärä niitä sisältä ja ulkoa. Hinta alle autoliikkeiden pyynnin. Kauppa käy.

Ilmeisesti meikäläisellä on sen verran väliinpuotoajakulkineita, että valitusta tulee, vaikka pistää Nettiauton halvimmaksi (vaikka ottaa vertailuun vuoden vanhemmatkin). Myönnettävä on, että paljon ei kyllä tullut panostettua; töistä autolle lompsiesta napsaisin kännykällä kuvan!

Erkka

Lainaus käyttäjältä: MMV - 30.09.12 - klo:20:28
Ilmeisesti meikäläisellä on sen verran väliinpuotoajakulkineita, että valitusta tulee, vaikka pistää Nettiauton halvimmaksi (vaikka ottaa vertailuun vuoden vanhemmatkin). Myönnettävä on, että paljon ei kyllä tullut panostettua; töistä autolle lompsiesta napsaisin kännykällä kuvan!

Kuvat kertovat enemmän kun tuhat sanaa. Niihin kannattaa todella panostaa, jotta ilmoituksesta saa myyvän. Puhdas auto ja kunnon kuvasarja, niin kuin Markku J ehdottikin.
Itse tulee seurattua myynti-ilmoituksia tiuhaan tahtiin ja "delete" näppäin saa kyytiä välittömästi em. kaltaisesta ilmoituksesta. Kiinnostus tyssähtää kertalaakista.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Qrainderi

Samaa mieltä. Itsekkin aika ahkeraan tuota nettiautoa sellanut viimeiset 2-3kk niin kyllä autot, joista on yksi tai kaksi kuvaa niin on vaikea mitään upeaa mielikuvaa itselleen luoda. Etenkin juuri nuo sisäkuvat myös itselleni tärkeitä. Näkee suurinpiirtein missä kunnossa auto on sisältä ja onhan se kuljettajan ympäristö ainakin itselleni tärkein ja mikä fiilis siitä tulee.
VW Passat Variant 2.0TDI DSG Highline -13

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy