Yetiä odottavien vertaistukiryhmä :-)

Aloittaja Asterion, 25.05.10 - klo:20:42

« edellinen - seuraava »

LiTovel5

Lainaus käyttäjältä: Felix - 20.04.11 - klo:23:02
Tilaus lähti 43/2010, valmistus luvattiin alustavasti 12/2011. Tilaussopimuksessa toimitusaika 24.3.2011, jolloin kiusasin myyjä - ihan hyvässä hengessä koska kuukauden puskuriaika oli vielä edessä. Tuolloin hän kertoi että auto on juuri nyt Tuotannossa.

Minulla kävi niin, että toimitus meni pari viikkoa pitkäksi siitä mitä tilauksessa sovittiin. Kun sopimuksessa ollut viimeinen toimitusaika umpeutui, lähetin myyjälle tekstarin, jossa kerroin, että autolle olisi kyllä jo ihan todellista tarvetta.

Tunnin päästä firmasta soitti toinen kaveri ja kertoi että seuraavana päivänä saan sijaisauton. Varsinainen myyjä oli ollut Espanjassa lomalla ja järjesteli silti sieltä käsin asiat kuntoon.

Ajelin sitten pari viikkoa vanhalla Octavialla. Mahdollisesta lievästä kuulon heikentymisestä huolimatta (Octavia + pumppusuutinkone + vanhat nastarenkaat)  ;) olin todella tyytyväinen palvelusta.

Luulisi että myyneen liikkeen intressissä olisi Sinunkin kohdalla tarjota joku auto alle odotellessa. Vanhoja autojahan niillä riittää.

tibis

Lainaus käyttäjältä: wexi - 21.04.11 - klo:10:09
Nuo dunlopit on tälläkin alla ja W nopeusluokalla. On varmaan jo elokuussa loppuun kuluneet ja sitten voi ostaa paremmat renkaat.

Mitä eikai ne ole niin huonot? Vai onko, mulla on kans alla dunlopit  :(

wexi

Kyllä ne kai asentaa tuo BT jälkikäteen. Tietääkö kukaan voi Yetiin asentaa sitä parempaa BT-mallia, joka on suberissa. Ei ne dunlopit aivan mahdottomat ole ja kyllä nilläkin tienpäällä pysyy, mutta niiden nopeusluokkaa minä ihmettelen, W-luokan rengas käsittääkseni kuluu aika nopeasti ja jo 20-25 tuhannen kilometrin jälkeen vaihtokunnossa. Toisaalta neliveto ocun kokemuksen perusteella tuo renkaan kuluminen ei ole niin nopeaa kuin kaksi vetoisella.

Felix

Lainaus käyttäjältä: Litovel5 - 21.04.11 - klo:17:40
Luulisi että myyneen liikkeen intressissä olisi Sinunkin kohdalla tarjota joku auto alle odotellessa. Vanhoja autojahan niillä riittää.

Ottaen huomioon että tämä on kolmas Skoda samasta liikkeestä ( myyjä vaihtunut kylläkin joka kerta ) niin voisi kuvitella että jotain intressiä on. Kaikkiin on otettu lisävarusteita riittämiin että kate on varmasti kohdallaan, huollot hoidettu samassa paikassa ja koska auto on aina ollut liisari niin tiedä häntä mitä on veloitettu, mitä korjattu ja mitä jätetty korjaamatta, kaikki menee firman piikkiin eikä kukaan ole kysellyt minulta olivatko korjaukset tarpeellisia vai eivät. Samasta syystä vaihtoautoa ei ole koskaan tarvinnut ottaa vaihdossa, renkaita ei ole potkittu, vaan siinä vaiheessa kun olen saliin astunut on tilaus tehty, koeajon jälkeen. Esityöt on hoidettu netissä. Eli summa summarum helppo, aivan liian helppo asiakas kaiken kaikkiaan.

Luulisi vähintään Asiakkuudenhallinta-ohjelmiston huutavan punaisena että tämä asiakas kannattaa pitää.

Ei siltä vaan tunnu.
ID.4 Pro Performance Business

wexi

Minun tapauksessa liike halusi entisen autoni heti myyntiin ja antoivat tuliterän Fabia dieselfarkun alle ja kirjoittivat heti 6 kk ajoaikaa, mitä sitten auton viipyessä lisättiin yhdellä kuukaudella. Polttoainetta ostin vain ja sitäkin tarvittiin aika vähän, koska tuo 1.6 dieselli on vähä ruokainen. Reilut 15 000 sillä ehdin pörrätä.

Mr.T

Kysyessäni toissapäivänä Olarin Vehon juuri nimitetyltä Skoda-myyntipäälliköltä autoa siksi ajaksi kunnes pystyvät toimittamaan vk:lla 8 tilatun Yetini(1.4 Experience) niin vastaus oli pitkän kiertelyn ja kaartelun jälkeen ettei onnistu, kun ei henkilökuntakaan voi enää lainata sisään tulleita(vaihtareita).Autot kuulemma poistetaan rekisteristä ettei liikkeen tarvitse maksaa veroja ajalta jonka auto seisoo lasipalatsin vaihtohallissa.Ilmeisesti vaihtarimyyjät ei pysty tekemään kauppaa tarpeeksi ripeästi,kun näin joudutaan tekemään.Oma tilaanteeni tuli eteen siksi että en tarjonnut vaihdossa entistä kulkuneuvoani vaan myin sen itse suoraan ja säästin liikkeen aikaa ja vaivaa vaihtaritinkaamiselta.
Uusi Yetini pitäisi kuulemma olla jo Hangossa eli mistään pitkästä lainailusta ei olisi kyse.
Olen ilmeisesti huonoin mahdollinen asiakas Veholle koska minusta ei voi saada rahoitusliikken bonusta ja minua ei pystytä kusettamaan vaihtoauton hinnassa.Olen nimittäin ilmoittanut maksavani käteisellä ja se tuntuu olevan autoliikkeille myrkkyä koska heidän yhteistyökumppaniensa bonukset jää saamatta.Olisi mukava kuulla millaisia kokemuksia muilla VAGareenalaisilla on vastaavista tilanteista.

Skoda Yeti 1.4 TSI Experience-11

LiTovel5

Lainaus käyttäjältä: Mr.T - 22.04.11 - klo:20:44
Kysyessäni toissapäivänä Olarin Vehon juuri nimitetyltä Skoda-myyntipäälliköltä autoa siksi ajaksi kunnes pystyvät toimittamaan vk:lla 8 tilatun Yetini(1.4 Experience) niin vastaus oli pitkän kiertelyn ja kaartelun jälkeen ettei onnistu, kun ei henkilökuntakaan voi enää lainata sisään tulleita(vaihtareita).

Minusta asia kuulostaa asiakaspalveluun kuuluvalta järjestelykysymykseltä.
Jos sovitusta lipsutaan ja tehtaan tai maahantuojan ongelma kokonaan kaadetaan asiakkaan vastuulle, alkaa asia kyllä näkyä myös myynnissä.

Forumia seuraavien potentiaalisten Yeti-asiakkaiden taitaa kannattaa ottaa sijaisautoasia puheeksi jo ENNEN tilausta, kun Yetin toimitusajat ovat kohtuu pitkiä ja pientä lipsumista luvatuissa toimitusajoissa näyttää tapahtuvan ja eri myyjäliikkeiden suhtautuminen näyttää vaihtelevan.

Felix

Kysyessäni toissapäivänä Olarin Vehon juuri nimitetyltä Skoda-myyntipäälliköltä autoa siksi ajaksi kunnes pystyvät toimittamaan vk:lla 8 tilatun Yetini(1.4 Experience) niin vastaus oli pitkän kiertelyn ja kaartelun ...Olisi mukava kuulla millaisia kokemuksia muilla VAGareenalaisilla on vastaavista tilanteista.

Täällä pääkaupungiseudulla koko autoalan palvelutaso on surkeaa; myynnistä huoltoon. Itse epäilisin syyksi niitä pirun liisareilla ajelijoita; autoja ostetaan tuosta vaan ilman vaatimusta todellisesta myyntitoiminnasta ja huollon toiminnasta tai hinnasta ei välitetä tuon taivaallista.

Kun myyjän ei tarvitse tehdä oikeita myyntitöitä ( kirjaa vain koneelle mitä asiakas haluaa ) eikä huollon kantaa vastuuta ( kaveri tuo autonsa kuitenkin uudestaan tänne huoltoon ) niin mikä pakottaa yrittämään?

Syytän siis itse itseäni; mitäs olin niin tyhmä että tilasin auton samalta yritykseltä kuin ennenkin. Olisin saanut tehdä kauppaa missä tahansa Suomessa, mutta laiskuus yllätti. Olari Vehossa kävin itse asiassa koeajamassa tuon uuden autoni, mutta eivät vastanneet edes tarjouspyyntöön joten hain sitten muualta. Niin hyvin niillä menee...

Mutta minkäs teet. Jos yhä haikailen Yetin perään näin kuuden kuukauden kuluttua koeajosta niin jotain niin hienoa siinä pitää olla että kannattaa vielä odottaa... Normiauton tilaus olisi jo peruttu minun osaltani.
ID.4 Pro Performance Business

Asterion

Olen ilmeisesti huonoin mahdollinen asiakas Veholle koska minusta ei voi saada rahoitusliikken bonusta ja minua ei pystytä kusettamaan vaihtoauton hinnassa.Olen nimittäin ilmoittanut maksavani käteisellä ja se tuntuu olevan autoliikkeille myrkkyä koska heidän yhteistyökumppaniensa bonukset jää saamatta.Olisi mukava kuulla millaisia kokemuksia muilla VAGareenalaisilla on vastaavista tilanteista.
Itse olen aina ostanut autoni käteisellä ilman ahnaita välikäsiä. Tämän en ole koskaan huomannut olevan minkäänlainen händikäppi kaupanteossa. Aina ovat kauppiaat olleet kiinnostuneita myymään auton minulle.  ;)

Kun tilasin Yetin reilu vuosi sitten kirjasin kauppakirjaan ehdon että jos auto ei tule myyjän lupaamaan ajankohtaan mennessä niin saan heiltä sijaisauton alle ylimenoajaksi. Auto tuli juuri ja juuri ajoissa vaikka mukana oli kaikki nämä klassiset hidasteet, DSG ja panoramakattoikkuna. Silloin Yetin jonot oli vielä kohtuullisia (3kk) ja myyjä oli vissiin varma aikataulunsa pitämisestä, joten tämä ehto ei ollut hänelle minkäänlainen ongelma. Nämä kaupantekotilanteethan on aina erilaisia, jos joku myyjä tuntuu sellaiselta, että yhteispeli ei vetele niin onneksi valinnanvaraa on, ainakin täällä etelässä.

Mr.T

Itse kävin ensin Metro-Autossa Koskelossa mutta siellä myyjä(kaljupäinen) oli niin ylimielinen ja tiesi omasta mielestään millainen auto  minun pitäisi tilata.Ei handsfreetä,ei varapyörää,ei vaaleaa sisustaa,ei puujäljitelmää kojelautaan,ei mtään ylimääräistä.Ilmeisesti heillä oli jonkun tilaama/esittelypeli Yeti peruskamoilla mistä piti päästä äkkiä eroon ilman isompia kuluja.
Aion ensin ottaa yhteyttä firman johtoon,Kososeen tai Tenhovuoreen,mutta tulin sitten toisiin aatoksiin,tuskin heitä kiinnostaa muu kuin mitä jää viivan alle,puhumattakaan asiakaspalvelusta.Toivottavasti muutkin osaavat kiertää tällaista  "merkkiliikeen palvelua".
Olarin Vehossa olivat aivan asiallisia ja heitä kiinnosti todellakin tehdä kaupppaa,mutta kuten ed.treadissa kerroin toimitusaika tuntuu venyvän äärirajoille eikä laina-auto onnistu aiemmista puheista huolimatta.Onneksi tosiaan täällä etelässä on useampia
merkkiliikkeitä mistä löytyy myös asiansa osaavia myyntimiehiä/naisia.
Purkaukseni juontaa juurensa siitä että myyjä kehoitti olemaan aktiivinen ja myymään itse edellisen auton.Ilmoitti että kyllä heiltä
löytyisi mahdollisesti ajopeli jos jäisin välillä autottomaksi.Minä tyhmä kun en ymmärtänyt kirjata asiaa tilaussoppariin.Ottakaa opiksi.

Asterion

Lainaus käyttäjältä: Mr.T - 23.04.11 - klo:16:01
Itse kävin ensin Metro-Autossa Koskelossa mutta siellä myyjä(kaljupäinen) oli niin ylimielinen ja tiesi omasta mielestään millainen auto  minun pitäisi tilata.Ei handsfreetä,ei varapyörää,ei vaaleaa sisustaa,ei puujäljitelmää kojelautaan,ei mtään ylimääräistä.Ilmeisesti heillä oli jonkun tilaama/esittelypeli Yeti peruskamoilla mistä piti päästä äkkiä eroon ilman isompia kuluja.
Aion ensin ottaa yhteyttä firman johtoon,Kososeen tai Tenhovuoreen,mutta tulin sitten toisiin aatoksiin,tuskin heitä kiinnostaa muu kuin mitä jää viivan alle,puhumattakaan asiakaspalvelusta.Toivottavasti muutkin osaavat kiertää tällaista  "merkkiliikeen palvelua".
Olarin Vehossa olivat aivan asiallisia ja heitä kiinnosti todellakin tehdä kaupppaa,mutta kuten ed.treadissa kerroin toimitusaika tuntuu venyvän äärirajoille eikä laina-auto onnistu aiemmista puheista huolimatta.Onneksi tosiaan täällä etelässä on useampia
Purkaukseni juontaa juurensa siitä että myyjä kehoitti olemaan aktiivinen ja myymään itse edellisen auton.Ilmoitti että kyllä heiltä
löytyisi mahdollisesti ajopeli jos jäisin välillä autottomaksi.Minä tyhmä kun en ymmärtänyt kirjata asiaa tilaussoppariin.Ottakaa opiksi.

Minä dumppasin tuon Vehon Olarin heti alkuun sen takia että naismyyjä oli ihan pihalla tuotteestaan ja ei syntynyt sellaista luottamussuhdetta joka noissa kuvioissa pitää olla, on se luottamus oikeasti sitten pelkkää illuusiota tai ei.  ::) Toki vaimoni oli mukana mutta pitäisi siitä autosta pystyä myyjä muutakin sanomaan kuin tarjolla olevat värit ja että "tämä väri sopisi vaimonne hameen väriin kivasti" tai " minullakin on Yeti, koska se on niin hyvä auto"...oletteko muuten koskaan törmänneet myyjään, jolla ei sattumalta olisi juuri sitä asiakasta kiinnostavaa myyntiartikkelia kotonaan ihan omassa käytössä?  ::) Ostajakandi on näissä tilanteissa kunkku, jos kemiat ei kohtaa niin eikun toisen myyjän tai kauppiaan puheille!

Mr.T

Olen samaa mieltä kanssasi,jos kemiat ei kohtaa niin ei kannata alkaa hieroa kauppaa.Naismyyjistä olen sitä mieltä että ne on autoliikeissä vain koristuksina ja kiintiöinä .Olen tavannut tästä vain yhden poikkeuksen ja senkin Vehossa,Pitäjänmäen taksimyynnissä.siinä vasta tiukka kaupantekijä.

tibis

Lainaus käyttäjältä: Mr.T - 23.04.11 - klo:16:01
Itse kävin ensin Metro-Autossa Koskelossa mutta siellä myyjä(kaljupäinen) oli niin ylimielinen ja tiesi omasta mielestään millainen auto  minun pitäisi tilata.Ei handsfreetä,ei varapyörää,ei vaaleaa sisustaa,ei puujäljitelmää kojelautaan,ei mtään ylimääräistä.Ilmeisesti heillä oli jonkun tilaama/esittelypeli Yeti peruskamoilla mistä piti päästä äkkiä eroon ilman isompia kuluja.
Aion ensin ottaa yhteyttä firman johtoon,Kososeen tai Tenhovuoreen,mutta tulin sitten toisiin aatoksiin,tuskin heitä kiinnostaa muu kuin mitä jää viivan alle,puhumattakaan asiakaspalvelusta.Toivottavasti muutkin osaavat kiertää tällaista  "merkkiliikeen palvelua".

jo metroauto se yksi myyjä on aika suoraan sanottu daju. Mutta (se toinen myyjä) on hyvä. Ainakin mulle, puolituttu ja ale tuli kivasti. DSG, ilmaistointi, lämmin tuulilasi kauppan päälle  :) Minä taas kilpailutin kehä 3 metroauto ja pitskun veho.
Suositellen, hinta laske hyvin tahtin.

Edit: Viestistä muokattu nimi pois ja henkilon kuvausta muutettu.

Ylläpito toivoo, että jatkossa ihmisiä ei haukuttaisi tai arvosteltaisi julkisesti, niin että heidät pystyy helposti tunnistamaan. Tämä pyynto on toivottavaa kaikkien ottaa huomioon kirjoituksissaan. Tätä viestiä ei siis ole kohdennettu vain tämän tekstin kirjoittajalle vaan kaikille muillekin.

-Pokkus

Mr.T

Hienoa että sait noi tehdaslisävarusteet kaupan päälle.Olet varmaan kova tinkimään.Krisu on asiallinen jätkä.
Tikkurilan Metro-Auto haluaa myydä vaan Nissania ja asiakkaat ohjataan Koskeloon,Minkähän takia?

tibis

Lainaus käyttäjältä: Mr.T - 23.04.11 - klo:18:08
Hienoa että sait noi tehdaslisävarusteet kaupan päälle.Olet varmaan kova tinkimään.Krisu on asiallinen jätkä.
Tikkurilan Metro-Auto haluaa myydä vaan Nissania ja asiakkaat ohjataan Koskeloon,Minkähän takia?

En tiedä, mutta joka kerta kuin siellä olen käynny niin tämä yksi myyjä on antanut semmoinen kuva mulle että mitä sä nyt täällä taas teet. Mutta varman ihan asiallinen tyyppi

Edit: samat muutokset kuin yllä.

-pokkus

Mr.T

Krisu on sen puljun Skoda-puolen myyntipäällkkö.Sillä on tukka päässä ja on yleensä asiallinen tyyppi.

tibis

Lainaus käyttäjältä: Mr.T - 24.04.11 - klo:11:28
Krisu on sen puljun Skoda-puolen myyntipäällkkö.Sillä on tukka päässä ja on yleensä asiallinen tyyppi.

sit ei oo sama kaveri

alluj

Hei taas yksi tuleva yetisti, odotus jonon jatkeeksi. Tässä alotan sanomalla että hyvää, tekstiä ukot suotaa, auttanut kiesin valintatöissä jonnin verran.
Meikäläisellä kävin hyvä säkä suhteessa että maahantuojalta löytyi valitsemani malli 1.4 TSI exprnc, värin suhteen jouduin tosin vähän joustamaan, eli nyt mato brown tulossa. 3 viikon odotus, joka näyttäisi olevan hetki muiden odotuksien pituuksiin :). nyt vain päivä kerrallaan.. päivä kerrallaan..

tibis

Lainaus käyttäjältä: alluj - 26.04.11 - klo:16:32
Hei taas yksi tuleva yetisti, odotus jonon jatkeeksi. Tässä alotan sanomalla että hyvää, tekstiä ukot suotaa, auttanut kiesin valintatöissä jonnin verran.
Meikäläisellä kävin hyvä säkä suhteessa että maahantuojalta löytyi valitsemani malli 1.4 TSI exprnc, värin suhteen jouduin tosin vähän joustamaan, eli nyt mato brown tulossa. 3 viikon odotus, joka näyttäisi olevan hetki muiden odotuksien pituuksiin :). nyt vain päivä kerrallaan.. päivä kerrallaan..

Mato Brown:han on hieno väri. Mikäs väri olisi ollut sinulle hieno?
3 viikko ei ole mitä  ;) , 6-7kk on!

alluj

On hieno väri mato bownikin, oli oikeastaan aika tasan candy whiten kanssa! loppupeleissä aika tasan :)! olen erittäin tyytyväinen että saan pelin noin nopeasti. Vähän taustoja yeti hurahdukseeni. Lähdettiin tuttuvan kanssa katsomaan autoja, ihan näin tulevaa kesää silmälläpitäen, lähdin kokeilemaan autoja luokasta crossoverit, kokemuksia näistä peleistä erittäin vähän, ominaisuudet kuitenkin ovat sellaisia joita tällä hetkellä tarvitsen. No muutaman uuden mallin tästä luokasta kokeiltuani olin jokseenkin pettynyt antiin, pieni jäykkyys, ja ohjauksen tunnottomuus vaivasi. No tuttavani sai sitten minut suostuteltua istumaan yetiin, aluksi en lämmennyt yhtään ajatukselle, että ajaisin tätä hieman kuutiomaista menekkiä. Mutta kun sain vekottimen käyntiin ja ensimmäisiin mutkiin, alkoi ääni kellossa vaihtumaan. Edelliset autot tuntuvat tähän alla olevaan lähes surkeilta( niin omat kuin äsken koeajamani) Olin ällikällä löyty mikä paketti oli löytynyt viimeistään moottoritielle päästyäni olin vakuuttunut että tulen ainakin jossain vaiheessa kyseisen auton omistamaan, koeajon kuluessa tunne vain vahvistui. Noh ajon jälkeen kauppias teki tarjouksen, joka jokseenkin ylitti budjetti suunnitelmani, mutta auto oli vain yksinkertaisesti paras mitä olen koskaan ajanut. Muutaman päivän harkinnan jälkeen tänään lyön nimet paperiin, ja täytyy sanoa että tuntuu kun olisi jonkun sortin löydön onnistunut tekemään, taitaa tulla autoilu kesä!

tibis

Lainaus käyttäjältä: alluj - 26.04.11 - klo:17:21
aluksi en lämmennyt yhtään ajatukselle, että ajaisin tätä hieman kuutiomaista menekkiä.

Mulla oli ihan sama juttu , pakko tunnusta  :o koska olin
ostamassa Suberb. Olin ollut koeajamassa noin 3-4 kerta jo. Myyjä kysyi että
mitä olisi Yeti? Minä olin ensin että yöäk en syö  :) Mutta heti kuin menin kans ajamaan, tuntui hyvältä. Sit oli joka Superb tai Yeti. Yeti on erikoinen, niin myös Superb mutta Yeti on sentään wanabee maasturi  :) .
Superb taas on ISO, mutta millon itse istuu esimerkki takana? Tai että on niin paljon kamaa takakontissa että tarvi niin iso auton? Mulla ei ole se tarve...

Yetisti

Odottelu jatkuu täälläkin. Meidän Yeti on myyjän mukaan saapunut Hankoon 13.4., mutta vielä ei ole tietoa luovutusajankohdasta. Taitaa maahantuojalla olla ruuhkaa, kun eivät saa autoja eteenpäin myyjäliikkeille.

Kuinkahan monimutkainen tuo satamaprosessi edes oikeastaan on, luulisi olevan sangen nopeaa hoitaa uuden auton paperit kuntoon, ja lastata rekkaan.  ::)

jni

Lainaus käyttäjältä: Yetisti - 26.04.11 - klo:18:56
Odottelu jatkuu täälläkin. Meidän Yeti on myyjän mukaan saapunut Hankoon 13.4., mutta vielä ei ole tietoa luovutusajankohdasta. Taitaa maahantuojalla olla ruuhkaa, kun eivät saa autoja eteenpäin myyjäliikkeille.

Kuinkahan monimutkainen tuo satamaprosessi edes oikeastaan on, luulisi olevan sangen nopeaa hoitaa uuden auton paperit kuntoon, ja lastata rekkaan.  ::)

Siellä se taitaa maata oma Superbikin. Täytyy vain toivoa, että myyjän parin viikon takainen kuunvaihde suurin piirtein pitää luovutuksessa. Joutuu nääs tekemään töiden takia järjestelyjä, jotta pääsee autoa hakemaan.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

alluj

Aah aina yhtä ihana odotus, kuin lapsena pukkia...

Viski

Ack.

Odottavan aika on pitkä. Melkein on kuukausi kulunut tilauksesta. Tähän asti olen pärjäillyt ihan hyvin, mutta nyt on paha. Eilenkin näin "oikean" värisen Yetin Kehä III:lla ja valtava kateus/kaipaus iski.  :-\

Eihän tässä ole enää mahdollisesti neljääkään kuukautta jäljellä. Pitänee varmaan soveltaa vinkkiä ja käydä hakemassa kilpailevasta kaupasta monsteri "koeajolle" tässä joku päivä.  ;)

alluj

Mikäs oli tämä "oikea" väri :D?
Btw näin offtopic, mites on yeti spottauksien laita.
Ite ajoin tossa viime viikolla keskisuomesta takaisin keskustaan suurin osa matkasta 0 yetiä, mutta sitten kehällä 2, ja yksi tossa lähikaupan parkkiksella.
Ainiin ja tänään yksi siisti mato tullinpumarin shellillä

PowerYeti

Lainaus käyttäjältä: alluj - 27.04.11 - klo:19:26
Mikäs oli tämä "oikea" väri :D?

Villi veikkaus - - - valkoinen? Lienee kommenteista päätellen usean lemppariväri ja komppaan satasella, tosin olen tietty bias kys. värin ja auton omaavana. Makuasiaoista saa ja pitää kiistellä mutta tokihan jokainen joka ryhdikästä ulkonäköä kys. autoon haluaa niin ymmärtää, että valkoinen on Yetiin ainoa ja paras väri!  ;D

alluj

Valkoinen tuo tähän autoon ihan erillaista muotoa, mutta tykkään myös tuosta ruskeasta joka tuli tilattua, tosin valkoinen oli ykkösvalinta, mutta niitä ei suomessa bensakoneella vapaina enään ollut. Mutta tuo ruskea liikenteessä ei ole katsettani pois saanu kääntämään ;). erittäin innolla odottele ajokkiani.

PowerYeti

Lainaus käyttäjältä: alluj - 27.04.11 - klo:20:26
Valkoinen tuo tähän autoon ihan erillaista muotoa, mutta tykkään myös tuosta ruskeasta joka tuli tilattua, tosin valkoinen oli ykkösvalinta, mutta niitä ei suomessa bensakoneella vapaina enään ollut. Mutta tuo ruskea liikenteessä ei ole katsettani pois saanu kääntämään ;). erittäin innolla odottele ajokkiani.

Tuo ruskea ei ole niin huono valinta kuin harmaa /v. harmaa / v.sininen, Yetin kulmikkaan miehekkään rujot muodot jotenkin sulavat näissä väreissä totaalisesti pois. Rehellisyyden nimissä en kovinkaan moneen muuhun kärryyn olisi valkoista valinnut kun uutta kärryä perheelle valitsin. Ja kyllähän Skodan väridesignerit ovat kompanneet markkinointiosastonkin kanssa, eikös sen legendaarisen Lumimiehen l. Yetin oleteta olevan valkoinen?  :o

alluj

Jotenki valkone istuu nii hyvin, voisiko olla että ensimmäiset skeetit jotka autosta on piirretty niin hahmoteltu juuri valkoisiksi :).

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy