RS - mallin toimitusajat

Aloittaja pikateho8T8T, 04.09.13 - klo:15:48

« edellinen - seuraava »

skodars

Itse tilasin 24.2.2016 luovutus oli 28.10.2016 lisävarusteita kohtuullisesti kattoluukku dcc ym. ym

Sniiki

Lainaus käyttäjältä: Peke - 29.11.16 - klo:19:56
Voipiko kysyä miksi moni odottelee RS:iä kuukausia vaikka ajamattomia on liikkeillä myynnissä? Varusteet??? :o
Mikäpä muukaan syy siinä nyt olisi. Tosin nyt ei ole enää muita vaihtoehtoja kuin nuo liikkeen ylijäämät, ellei sitten välttämättä halua sitä uuden hirvityksen RS-versioo odotella.

Tumppi678

Ei ollut minkäänlaista 230 maassa....
Octavia Combi 2.0TSI RS 230 DSG, Black Magic, 2017

Octavia Combi 1.6TDI DSG Style, race blue, 2016

Sniiki

Lainaus käyttäjältä: Tumppi678 - 29.11.16 - klo:22:20
Ei ollut minkäänlaista 230 maassa....
Ohan noita ajamattomina muutama tuolla nettiautossa ainakin listattuna
.

Tumppi678

Epäilen kovasti. Nuo kaksi farkkua jotka on tuolla on kyllä vain malleja, ei maassa olevia autoja. 230 malliin ei saa edes tuota väriä...
Octavia Combi 2.0TSI RS 230 DSG, Black Magic, 2017

Octavia Combi 1.6TDI DSG Style, race blue, 2016

Ambis

Lainaus käyttäjältä: Peke - 29.11.16 - klo:19:56
Voipiko kysyä miksi moni odottelee RS:iä kuukausia vaikka ajamattomia on liikkeillä myynnissä? Varusteet??? :o

No, itsellä teki se, että tuntui että tilaamalla sai kaikista parhaan diilin alennuksen suhteen. Kiertämäni autokaupat oli tosi nihkeitä alennuksiin lattialla olevista autoista. Lisäksi se vähäinen määrä mitä pääkaupunkiseudulla oli tarjolla lattialla, olis pitänyt tehdä aika pitkiä matkoja sopivan löytämiseksi.

Ja tietenkin se, että sai just ne varusteet mitä sai, eikä mitään ylimääräistä.

Lisäksi itsellä muuttui tilauksen jälkeen auto mm. väriltään ja vetoisuudeltaan ja varusteiltaan aika paljon. Eli itse en tiennyt tilatessa oikeestaan edes mitä halusin :) Se selvisi foorumeita lueskelemalla ja videoita katselemalla.

Mutta ei sillä, tottakai jos löytää mieleisen yksilönsä kaupan lattialta ja saa siitä hyvän diilin (tai vaikka vähän huonommankin jos on valmis maksamaan siitä että auton saa heti) niin mikä jottei!
Octavia RS Combi TDI DSG 4x4 Moon White (MY17)

ex: 2011 Skoda Superb Combi TDI Greenline
ex: 2006 Kia Pro Ceed EX

Antamasi kirjaimet eivät vastaa kuvassa olevia.

Kinli

Lainaus käyttäjältä: Peke - 29.11.16 - klo:19:56
Voipiko kysyä miksi moni odottelee RS:iä kuukausia vaikka ajamattomia on liikkeillä myynnissä? Varusteet??? :o

Hinta ja varusteet ratkaisivat.
Tuntui siltä että uutta sai miltei poikkeuksetta edullisemmalla diilillä kuin heti ajoon -yksilöä. Kai jotkut maksaa 1-2ke siitä että ei tarvii muutama kk odottaa? Käsittämätöntä että jopa 10tkm puhkipoljettu esittelyauto oli samoilla varusteilla muutaman satasen uutta autoa kalliimpi...

Varusteet varastoautoissa ovat aika pitkälti alkaen kamaa lukuunottamatta ilmaisia paketteja kuten winter pack. Meillä oli muutama ehdoton varuste mitä haluttiin joten tässäkin suhteessa oli helppo päätyä uuteen. Myös väri muodostui lopulta isoksi tekijäksi ja koska haluttiin punaista niin vaihtoehdot putosivat olemattomiin.
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Tumppi678

No niin, auton piti olla tuotannossa vko 49 mutta juuri kuulin että työnnetty vko 3 eli aikaisintaan vko 7 mulla   :(
Octavia Combi 2.0TSI RS 230 DSG, Black Magic, 2017

Octavia Combi 1.6TDI DSG Style, race blue, 2016

Petunet

Tesla Model 3 Performance
Volkswagen e-up!
Ford Fiesta 1.0

JAK

Itse päätin kun Yetiä odotettiin lähes vuosi, että mikään auto ei ole yli kolmen kuukauden odotuksen arvoinen. Pitkän odotuksen jälkeen tuli vielä todella huono auto.

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: JAK - 30.11.16 - klo:21:19
Itse päätin kun Yetiä odotettiin lähes vuosi, että mikään auto ei ole yli kolmen kuukauden odotuksen arvoinen. Pitkän odotuksen jälkeen tuli vielä todella huono auto.

Itse en tekisi koskaan kauppoja autosta jota joutuu odottamaan kauan. Kolme kuukautta on ollut aina ehdoton raja. Volvot tulleet aina varusteista yms. riippumatta hyvin tarkkaan 8-viikossa. Tilauksessa olevalle luvattiin 10-11:vkoa toimitusajaksi, nyt tuli tieto, että tuleekin taas aika tarkkaan 8-viikossa.

Joskus menneinä aikoina tinkasin farkku Golffia, myyjä kertoi toimitusajaksi 6-7kk. Se jäi siltä istumalta kättelemättä.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Taky

Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 30.11.16 - klo:21:25
Volvot tulleet aina varusteista yms. riippumatta hyvin tarkkaan 8-viikossa.

Hmmm.... 10.3.2016 tilattuna V90, luovutus 5.1.2017.... hitusen päälle 8 viikkoa.... ::)
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

Ishvan

#1872
Lainaus käyttäjältä: Taky - 30.11.16 - klo:21:30
Hmmm.... 10.3.2016 tilattuna V90, luovutus 5.1.2017.... hitusen päälle 8 viikkoa.... ::)

No joo, ennakkomyyntikin aloitettiin Volvon mittapuulla aika ajoissa. Nyt kun tilaat niin ei tarvi tuota odotella ( vaikkakin varmasti pidempään kuin normaalisti ). Mutta vieläkään en itse tuota aikaa odottelisi  ;).

EDIT: Vannomatta paras silti. Vedetään hetki tulevalla ja katsotaan kuinka pitkät tilauskirjat saadaan uuteen 60-sarjaan  :)
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Peke

Kyllähän itekin mielellään ruksailisi jotain varustelistalta, mutta nyt vaihtoehdot on joko tehdä kaupat maassa olevista tai odottaa melkein vuosi.
Värin suhteen en ole kranttu, siitä se ei jää kiinni. Kelpaa valkoinen, vihreä, keltainen, harmaa ja sininenkin. Punainen on oikeastaan ainoa EI.
Ja farmari pitää olla. Minusta manuaali ehkä mieluummin, mutta muija taas enemmän DSG:n kannalla. :P
Saa nähdä päästäänkö kauppoihin, muutamista nyt yritetään ainakin. Ehkä eniten harmittaa noissa navin, nahkapenkkien ja black-paketin puute...
PEKEFIX Detailing "autonhoitoa ammattitaidolla"
Porsche 911 Turbo
Skoda Octavia RS
Ex Audi TT RS+ & RS3 & Mitsubishi Lancer Evo 9

Peke

No nyt on kaupat hierottu -17 Rally Green Octavia RS Combista. Lisänä vain musta maski, lukkopultit, Webasto, lämmitettävä tuulilasi ja takapenkki. Tammikuussa rekkaus ja ajoon. 8)
PEKEFIX Detailing "autonhoitoa ammattitaidolla"
Porsche 911 Turbo
Skoda Octavia RS
Ex Audi TT RS+ & RS3 & Mitsubishi Lancer Evo 9

Tumppi678

Lainaus käyttäjältä: Peke - 02.12.16 - klo:14:05
No nyt on kaupat hierottu -17 Rally Green Octavia RS Combista. Lisänä vain musta maski, lukkopultit, Webasto, lämmitettävä tuulilasi ja takapenkki. Tammikuussa rekkaus ja ajoon. 8)

Siis tehdastilaus ja tuollainen toimitusaika?? Perkele, mulle se on työnnetty vko 3 vaikka tilasin sen jo aikaa sit....
Octavia Combi 2.0TSI RS 230 DSG, Black Magic, 2017

Octavia Combi 1.6TDI DSG Style, race blue, 2016

Peke

Eeiii :D Ku Suomessahan on noita myymättömiä viel ni ihan "valmis" auto. Kun tilaamalla ei enää saa... :-\
PEKEFIX Detailing "autonhoitoa ammattitaidolla"
Porsche 911 Turbo
Skoda Octavia RS
Ex Audi TT RS+ & RS3 & Mitsubishi Lancer Evo 9

Tumppi678

Lainaus käyttäjältä: Peke - 02.12.16 - klo:15:54
Eeiii :D Ku Suomessahan on noita myymättömiä viel ni ihan "valmis" auto. Kun tilaamalla ei enää saa... :-\

8)
Octavia Combi 2.0TSI RS 230 DSG, Black Magic, 2017

Octavia Combi 1.6TDI DSG Style, race blue, 2016

Killer

Lainaus käyttäjältä: Kinli - 30.11.16 - klo:09:00
Hinta ja varusteet ratkaisivat.
Tuntui siltä että uutta sai miltei poikkeuksetta edullisemmalla diilillä kuin heti ajoon -yksilöä. Kai jotkut maksaa 1-2ke siitä että ei tarvii muutama kk odottaa? Käsittämätöntä että jopa 10tkm puhkipoljettu esittelyauto oli samoilla varusteilla muutaman satasen uutta autoa kalliimpi...

Varusteet varastoautoissa ovat aika pitkälti alkaen kamaa lukuunottamatta ilmaisia paketteja kuten winter pack. Meillä oli muutama ehdoton varuste mitä haluttiin joten tässäkin suhteessa oli helppo päätyä uuteen. Myös väri muodostui lopulta isoksi tekijäksi ja koska haluttiin punaista niin vaihtoehdot putosivat olemattomiin.

Tuo käytettyjen/myyjien esittelyautojen hinta tosiaan aivan hanurista! Itse saatiin uusi ajamaton 2kâ,¬ halvemmalla kuin nuo edellämainitut.
Varusteista ei jäänyt puuttumaan kuin navigaattori mitä haluttiin. Tilaus ei ollut enää vaihtoehto kun tilausraja tehtaalle oli menny kiinni pari viikkoo aiemmin, eikä muutenkaan olis joutanut odottamaan kun edellinen auto meni lunastukseen ja tarve saada uusi oli iso.
Kaikki on siistiä minkä itse tekee.....
Skoda Superb lb L&K 2.0T 4x4 -18
ex: Skoda Octavia RS 4x4 -18 hb

Kinli

Lainaus käyttäjältä: Kinli - 25.10.16 - klo:18:54
Octavia RS Combi TDI tilattu viime viikon torstaina (20.10.). Tänään kun kävin luovuttamassa Scirocco pois niin oli juuri vahvistunut tuotantoviikko 47. Tammikuun alussa luovutus. Eli varsin hätäistä toimintaa. Alunperin luvattu 4-5kk. Näillä näkymin 2.5kk...

Luovutus sovittu 3.1.
Eli hätäinen toimitusaika piti paikkansa. Toivottavasti kaikki varusteetkin ehti kyytiin. :P
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Tumppi678

Lainaus käyttäjältä: Kinli - 08.12.16 - klo:21:48
Luovutus sovittu 3.1.
Eli hätäinen toimitusaika piti paikkansa. Toivottavasti kaikki varusteetkin ehti kyytiin. :P

Nyt kyllä hitsaa kiinni.... mun auto tilattu melkolailla samaan aikaan ja se työnnettiin vko 49 viikolle 3, siis tuotanto. Perkele
Octavia Combi 2.0TSI RS 230 DSG, Black Magic, 2017

Octavia Combi 1.6TDI DSG Style, race blue, 2016

Hawtin

Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 30.11.16 - klo:21:34
No joo, ennakkomyyntikin aloitettiin Volvon mittapuulla aika ajoissa. Nyt kun tilaat niin ei tarvi tuota odotella ( vaikkakin varmasti pidempään kuin normaalisti ). Mutta vieläkään en itse tuota aikaa odottelisi  ;).

EDIT: Vannomatta paras silti. Vedetään hetki tulevalla ja katsotaan kuinka pitkät tilauskirjat saadaan uuteen 60-sarjaan  :)

Ei tosiaan kannata haaveilla 8 vkosta V90:n kohdalla. Kävin lokakuussa kärryä tilausmielessä katsomassa ja sanoivat Kaivokselassa, että jos heti tilaa, niin joskus keväällä aikaisintaan voisi olla toivoa toimituksesta. Eipä tarvinnut odotella, kun huomasin, ettei autossa ole takakonttia ;D
Superb Combi Sportline 2.0 TSI ABT 336 4X4 DSG

Sniiki

Lainaus käyttäjältä: Tumppi678 - 08.12.16 - klo:22:01
Nyt kyllä hitsaa kiinni.... mun auto tilattu melkolailla samaan aikaan ja se työnnettiin vko 49 viikolle 3, siis tuotanto. Perkele
Mitä sitä tuskastelemaan. Tilatessa varmaan ilmoitettiin että voi kestää kauankin? Itellä kesti aika tarkalleen 4kk ja kyllä tossa omankin tilauksen "ohi" foorumiviestin perusteella joitain meni. Nämä ohi menot voi selittyä osin sillä, että tilauskantaan on laitettu autoja joko valmiiksi riviin tilattavaksi tai sitten ostaja on perunut tilauksen ja nämä killuvat siellä viellä sellaisessa vaiheessa jossa kaikki muutokset on mahdollisia. Sitten kun uusi ostaja löytyy, saadaan tästä hänelle valmiiksi pitkällä jonossa oleva kiesi vielä kustomoitua.

Peke

^ Juurikin noin. Mulle aikoinaan sanoivat RS3:sta tilatessa, että auton saat joko vuoden päästä tai et ollenkaan. No joku ulkomaalainen oli perunut kaupan ja varusteet täsmäsi peilien väriä lukuunottamatta niin sainkin auton 2.5kk:ssa. Vaihtoivat sit täällä peilien kuoret.
PEKEFIX Detailing "autonhoitoa ammattitaidolla"
Porsche 911 Turbo
Skoda Octavia RS
Ex Audi TT RS+ & RS3 & Mitsubishi Lancer Evo 9

JTH66

Itse en jaksanut odotella kun iski kuume vaihtaa 2014 RS bensa DSG kombi uuteen. Ilmisesti tässä on tulossa vanhaksi, kun sanoo "samanlainen" autokaupassa :) Edellinen toimi moitteettomasti reilu 70tkm ja tykkään tuosta muutekin.

Uudeksi valikoitui:

RS230 Dsg Combi
Corrida Red (mustasta punaiseen, tuokin väri istuu minusta hyvin RS:ään)
Winter paketti
Irroitettava koukku
Talvivanteiksi otin skodan Chrystal pyörät 17" kokoisena, hyvä ajaa, mutta edellisessä olleet 18" oli toki näyttävämmät. No nyt tuo näyttää kiltille perheskodalle talven. Kesällä alle tulee 19" BBS SX alkuperäisten xtremejen sijaan, nuo jäivät suoraan auton alta vaihturiin seuraavan omistajan iloksi.

Ketjussa joku mainitsi, että yhtään RS230 versiota ei olisi maassa, itse löysin noita 4 kappaleta joista tämä minulle tullut oli yksi. Autot ovat olleet maassa lokakuun lopusta lähtien, halusin oman heti ja ilman faceliftiä.

Harkinnassa on Alpinen navi ja mahdollinen audiopäivitys, mahdollisesti myös alusta menee uusiksi ennen kesää. ;D


Petunet

Lainaus käyttäjältä: JTH66 - 21.12.16 - klo:15:29
Harkinnassa on Alpinen navi ja mahdollinen audiopäivitys, mahdollisesti myös alusta menee uusiksi ennen kesää. ;D

Itselleni tuli jo Alpine X901D-OC3.
Tesla Model 3 Performance
Volkswagen e-up!
Ford Fiesta 1.0

Tumppi678

Lainaus käyttäjältä: JTH66 - 21.12.16 - klo:15:29
Itse en jaksanut odotella kun iski kuume vaihtaa 2014 RS bensa DSG kombi uuteen. Ilmisesti tässä on tulossa vanhaksi, kun sanoo "samanlainen" autokaupassa :) Edellinen toimi moitteettomasti reilu 70tkm ja tykkään tuosta muutekin.

Uudeksi valikoitui:

RS230 Dsg Combi
Corrida Red (mustasta punaiseen, tuokin väri istuu minusta hyvin RS:ään)
Winter paketti
Irroitettava koukku
Talvivanteiksi otin skodan Chrystal pyörät 17" kokoisena, hyvä ajaa, mutta edellisessä olleet 18" oli toki näyttävämmät. No nyt tuo näyttää kiltille perheskodalle talven. Kesällä alle tulee 19" BBS SX alkuperäisten xtremejen sijaan, nuo jäivät suoraan auton alta vaihturiin seuraavan omistajan iloksi.

Ketjussa joku mainitsi, että yhtään RS230 versiota ei olisi maassa, itse löysin noita 4 kappaleta joista tämä minulle tullut oli yksi. Autot ovat olleet maassa lokakuun lopusta lähtien, halusin oman heti ja ilman faceliftiä.

Harkinnassa on Alpinen navi ja mahdollinen audiopäivitys, mahdollisesti myös alusta menee uusiksi ennen kesää. ;D

Joo, minä täällä sanoin ettei ollut maassa. Automyyjä selvitti asiaa ja sanoi ettei ole autoja maassa. No, kyseessä oli Veho joten jos Laakkosella maassa niin eipä sit kai Vehoa kiinnosta... tuskin olisivat lähettäneet mua Veholta kilpailijalle 😂
Hienoa että auto löytyi noin nopeasti, oli näköjään vaan etsijässä vikaa. Toki mun varustelistaus on hieman pidempi ja siis tulee ilman faceliftiä
Octavia Combi 2.0TSI RS 230 DSG, Black Magic, 2017

Octavia Combi 1.6TDI DSG Style, race blue, 2016

Kinli

Tilattu 20.10.2016 ja luovutettu tänään 3.1.2017. 8)

Autotallissa jatkuu.
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

BMF

Onkohan uuden faceliftin suhteen mitään tuotantoviikkoja kelleen lupailtu? Briskodalla oli jollekin luvattu vko 19 joka on jo suht ripeä. Toki sitten muut toimitusviiveet siihen lisäksi.
Itse koitin kysellä myyjältä omasta tilauksesta niin oli isyylomalla ja vasta toukokuun alussa takasin... Noh eipä se valmistusta nopeuta vaikka kuinka kyselee, mutta toki jokin haju valmistusviikosta olisi kiva jo saada.
Ajossa: Passat Variant 2.0TDI (EVO) DSG -20
-Octavia III Combi RS FL 2.0 TDI DSG -17
-Octavia III Combi 1.4 TSI DSG -13

Jaka

Huhtikuun alussa pyysin tarjouksen uudesta RS:stä,niin sanoivat, että toimitus olisi syys-lokakuu.Väliraha jäi turhan suureksi,joten kauppa jäi tekemättä.
SKODA OCTAVIA 2.0 TDI RS 4*4 combi
Ex.SKODA OCTAVIA 2.0 TDI laurin&klement 4*4 combi
 Ex.SKODA OCTAVIA 2.0 TDI RS combi
Ex.SKODA OCTAVIA 1.6 TDI combi
Ex.RENAULT MEGANE
Ex.RENAULT LAGUNA
Ex.5*OPEL ASTRA
Ex.3*TOYOTA COROLLA
Ex.MAZDA 626
Ex.2*FORD ESCORT

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy