SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Myynnissä!

Aloittaja Vankka, 13.04.13 - klo:22:18

« edellinen - seuraava »

Auton on:

Miksei tätä ole jo paalattu?
6 (15.8%)
Paalivalmis
6 (15.8%)
Niin no niin?
11 (28.9%)
Hienoin ikinä missään!
9 (23.7%)
No huh huh, rusinoita kans?
6 (15.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 37

Vankka

Sisäkahvojen rautalanka patenttien tilalle tuli tilattu uudet kahvat ebay:stä ja kiinasta. Jos autosta ulostautumisesta tulisi hieman mielekkäämpää :D

Patettia voi koittaa bongata sisäkuvasta :D
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

Vankka

Tulipa taas vähän hellittyä sukisuki ja koitettua pestä penkit. Noh eihän siitä mitään tullut ku aineet ja välineet oli puutteelliset.

Homma sujui näin: Sumutin pullolla Kiilto Jiffyä penkkeihin tiukalla seoksella ja hinkkausta liinalla perään. Pesuaineet huuhteltiin Kärcherin SE-4002 ja puhtaalla vedellä pois. Samalla tuli puhisteltua muita pintoja.

Kuskin jakkara:


Vänkärin jakkara:


Melko lohdunton näky eikös?

Noh tänne sitä päästiin:


Tämän  verran sieltä pakeni paskaa hrrr:





Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

Rooivalk

Minulla oli aikanaan parin vuoden ajan 91-mallin swift 1.3 "teholohkolla". Ostin suoraan yksityisen myyjän pihasta ilman leimaa ja kotimatkalla leimasin ilman huomautuksia. Vuotta myöhemmin pomppasi kun molemmat helmakotelot olivat läpimädät noin metrin matkalta. Inssi katsoi helmaa ja näytti peukaloaan ja työnsi sen sitten suoraan "pellistä" läpi.  :D

Muuten oli ihan ok peli sinänsä, talvella huohotin jäätyi kyllä monesti, mutta ekan kerran paniikin jälkeen asiasta tuli rutiinia, nimittäin venakopan päällä oli semmoinen kumista tehty y-muotoinen letku, joka lähti suoraan vetämällä irti ja sen kun sulatti niin taas mentiin.

Lopussa rupesi etujalkatilassa kumimattojen alla menemään lattia kaarelle ja takana poikittaiset tukivarret (jotka pitivät pyörät suorassa) muuttuivat lehtitaikinaksi, niin silloin laitoin värkin myyntiin. Piti vielä näyttää nuo tukivarret ostajalle kun en halunnut henkilövahinkoja kontolleni, uudet oli kuitenkin vaan jotain 60â,¬/kpl, joten jatkoaikaa oli kyllä saatavilla.

Vankka

Lainaus käyttäjältä: Rooivalk - 20.04.13 - klo:21:18
Minulla oli aikanaan parin vuoden ajan 91-mallin swift 1.3 "teholohkolla". Ostin suoraan yksityisen myyjän pihasta ilman leimaa ja kotimatkalla leimasin ilman huomautuksia. Vuotta myöhemmin pomppasi kun molemmat helmakotelot olivat läpimädät noin metrin matkalta. Inssi katsoi helmaa ja näytti peukaloaan ja työnsi sen sitten suoraan "pellistä" läpi.  :D

Muuten oli ihan ok peli sinänsä, talvella huohotin jäätyi kyllä monesti, mutta ekan kerran paniikin jälkeen asiasta tuli rutiinia, nimittäin venakopan päällä oli semmoinen kumista tehty y-muotoinen letku, joka lähti suoraan vetämällä irti ja sen kun sulatti niin taas mentiin.


Tuota huohotinta itekki tutkailun ja totesinm että tää on niin jäässä talvella. En vissiin hirveesti viereen osunut :D

Helmoissa tässäkin mätää. Pakkelilla tyylikkäästi paikattu entisen omistajan toimesta. Pitää kattoa mitä tuolle tekee. Ei hirveen kallis ollu koko helma.
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

Rooivalk

Lainaus käyttäjältä: Vankka - 20.04.13 - klo:21:27
Tuota huohotinta itekki tutkailun ja totesinm että tää on niin jäässä talvella. En vissiin hirveesti viereen osunut :D

Helmoissa tässäkin mätää. Pakkelilla tyylikkäästi paikattu entisen omistajan toimesta. Pitää kattoa mitä tuolle tekee. Ei hirveen kallis ollu koko helma.

Ekan kerran kun jäätyi, niin tuli venakopan tiivisteestä löjyt pakosarjalle. Sitten paniikissa parit puhelut tutuille (olin Espoossa silloisen Verkkokaupan pihalla) ja puhelimessa neuvottiin että siellä varmaan on koneen päällä jonkinlainen huohotinputki. No, olihan siellä, juuri semmoinen y-muotoinen letkunpätkä, että kun otti kouralla siitä otteen, niin että keskisormi osui siihen y-haaraan ja nykäisi, niin irti lähti. Ja oli ihan umpitukossa ja suhteellisen puhtaan näköistä jäätä. Jäät kuumalla vedellä vessassa pois ja hetki kuivailua ja koko laitos meni takaisin paikoilleen edelleen yhdellä kädellä laittamalla. Sinänsä ihan näppärää. Kuvien perusteella tuo uudempi kone on tuon suhteen erilainen ja todennäköisesti järkevämmin suunniteltu.

Vankka

Eipäs unohdeta tätä ihanuutta vaikka ei nyt mulla alla olekkaan. Autoa on taas korjattu kohti leimaa. Helma sai uutta peltiä ja reikä on nyt pois. Autosta ulostautumistakin helpotettiin vaihtamalla ehjät kahvat. Helman hitsauksen yhteydessä tarkasettu välykset alustasta ja niitä ei löytynyt :D. Vielä takajarrut auki ja herkistelyä ja 14.6.2013 on auton tuomion hetki. Nettiautoon vai viimeselle reissulle.
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

Vankka

Nyt on sukisuki leimattu samalla asennettiin autoon CD-soitin... USKOTTEKO KOTONA?!?!
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

Angus

Tutun näköinen vekotin, mutsilla oli aikoinaan swift GA extra 1.0, metallinsininen oli väri. Hyvä riisikippo se oli, kaikki kolme veljestä se opetti faijan avulla ajamaan :D
Uutena oli tullut taloon vuonna -91, tai no esittelyauto se taisi olla ja oli muistaakseni -03 tai -04 asti meillä kunnes ruostui niin pahasti ettei itse enään jaksettu sitä hitsailla.
Oli korinväriset puskuritkin ja kaikki, siitä kaiketi tuo mallimerkinnän extrakin tuli, tosin mitään muuta lisävarustetta siinä ei sitten ollutkaan, ei edes hattuhyllyä. Mukavia muistoja swiftistä kyllä on, nuoruuden ekat pillurallit, jne....kerran oltiin broidin kanssa Särkänniemessä ja sillä aikaa virtalukko oli mennyt rikki, ei murtojälkiä ei mitään muttei vaan käynnistynyt millään. No, paikalle lukkoseppä joka sai auton käyntiin ja sitten ajeltiin kotiin asti Vantaalle ilman sammutuksia. Mukava vekotin, ja pirteä moottori joka kuullosti kyllä enemmän mikroautolta, varsinkin peruutettaessa  8)
Ja kasettisoitinkin oli :P
| Käytä parkmanissa koodia QZGTS saat 10â,¬ Edestä ilmaista parkkiaikaa | http://quadlock.refr.cc/KN8LBBX |

Vankka

Lainaus käyttäjältä: Angus - 04.06.13 - klo:16:07
Tutun näköinen vekotin, mutsilla oli aikoinaan swift GA extra 1.0, metallinsininen oli väri. Hyvä riisikippo se oli, kaikki kolme veljestä se opetti faijan avulla ajamaan :D
Uutena oli tullut taloon vuonna -91, tai no esittelyauto se taisi olla ja oli muistaakseni -03 tai -04 asti meillä kunnes ruostui niin pahasti ettei itse enään jaksettu sitä hitsailla.
Oli korinväriset puskuritkin ja kaikki, siitä kaiketi tuo mallimerkinnän extrakin tuli, tosin mitään muuta lisävarustetta siinä ei sitten ollutkaan, ei edes hattuhyllyä. Mukavia muistoja swiftistä kyllä on, nuoruuden ekat pillurallit, jne....kerran oltiin broidin kanssa Särkänniemessä ja sillä aikaa virtalukko oli mennyt rikki, ei murtojälkiä ei mitään muttei vaan käynnistynyt millään. No, paikalle lukkoseppä joka sai auton käyntiin ja sitten ajeltiin kotiin asti Vantaalle ilman sammutuksia. Mukava vekotin, ja pirteä moottori joka kuullosti kyllä enemmän mikroautolta, varsinkin peruutettaessa  8)
Ja kasettisoitinkin oli :P

Kyllä tuollasessa autossa jotain ihmeellistä on. Niin se vaan aina on hymyilyttäny ja naurattanu ku autolla on huristellu eteenpäin.
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

Vankka

Haluutko olle se jäsen joka kirjoittaa "mikä hymyilyttää" topikkiin yhtenään koska suzuki? Nyt se on mahdollista :D Tämä kaunokainen on nytten tullut myyntiin. Autoa on fiksailtu toimivaksi omistuksen aikana. Ulko kuori ei ole kaunein mahdollinen, mutta auto viel kyllä eteenpäin. Mikä parasta autossa on tuore leima ilman huomatuksia ja auton yllä pitokustannukset ovat pienet. Varma valinta perheen kakkoskolmosautoksi miksei jopa ykkösautoksi. Ykkönen tuo kyllä on :D

Auton löydät nettiautosta: Suzuki Swift
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy