Mikä liikenteessä ottaa hermoon?

Aloittaja Erkka, 28.02.10 - klo:21:22

« edellinen - seuraava »

Vaginisti

Leveäkaistatiellähän pitäisi periaatteessa ohittaa aivan samalla tavalla kuin muillakin teillä, mutta käytännössähän mennään 3 autoa tai 4 autoa rinnakkain ja jos siinä on pari rekkaa, alkaa tulla ahdasta. Itselle ei ihan ole tuo leveäkaistatien idea koskaan auennut, normaali ohituskaista olis paljon parempi.  Tuon tietyypin suunnittelija kuuluu samaan kategoriaan kuin tasakattoisten talojen keksijä...

eGetin

Jees, kyllä laki sallii neljä autoa rinnakkain kunhan kaksi per suunta pysyvät omalla kaistallaan. Jos ohitettavat osaavat ajaa aivan oikeassa reunassa niin ei se paha ole, mutta juuri tuon seikan takia ne tiet ei oikein käytännössä toimi, kun ei läheskään kaikki siellä reunoissa ajele.

Jamo

Väittäisinpä, että toimimattomuus johtuu osin kotimaisesta luonteenlaadusta ja liikennekulttuurista yleensä. Päivittäin leveäkaistaväylää kulkevana - ja siellä myös ohittelevana sekä ohitettavaksi tulevana - näen, että suurimmat ongelmat syntyvät:

- itsekkyydestä: minä ajan tässä keskellä aika paljon alle rajoitusten, koska minulla on siihen oikeus. Noh, siitä sitten vain. Minulla on oikeus ohittaa sinut - satoi tai paistoi. Eli toki me kaikki voimme rakastaa itseämme, mutta ainakin minulle tärkeintä on päästä sujuvasti töihin ja sieltä kotiin, koska matka on tavattoman pitkä ja välillä sitä v***ttaa sahata. En kuitenkaan hylkää perhettäni tämän takia. Onko liikaa vaadittu ajaa ohjeiden mukaisesti ja siedettävillä nopeuksilla (niin "hitaat" kuin "kaaharitkin"): tuohon löytyy nimittäin suht nopeasti yhteinen marssivauhti, kun varsinkin ruuhka-aikoina liikkuvat sopeutuvat toisten nopeuksiin. Todettu useasti tapahtuvaksi ja mielelläni sopeudun (alan siis ikääntyäkin vielä kaiken huipuksi).

- asennevammasta: minä kaahan niin maan penteleesti täällä ruuhkassa. Justiinsa. Me kaikki, jotka haluamme liikkua turvallisesti kymmeniätuhansia kilometrejä vuodessa ajamme sitten lujaa valvotuissa olosuhteissa, jos ollenkaan. Onhan se kivaa kaahata, mutta mietitäänpä taas niitä muitakin ihmisiä (eli takaisin ensimmäiseen kohtaan).

- sokeudesta: ei minun tarvitse seurata muuta liikennettä. Tähän sitten jonkun kukkahattutädin jälkikasvu toteaa: "Se on niiden ohittelijoiden vastuulla seurata liikennettä!" Wrooooong. Liikenneturvallisuus (ja siten omakin persnahka) on kaikkien yhteisellä vastuulla, tätä vain on niin kovin vaikea päästä toteamaan kotimaisesta perspektiivistä nähden poikkeuksellisilla tieosuuksilla. Peilit, niskalihakset ja asenne kuntoon, niin tuo leveäkaista on oikein toimiva ratkaisu ja helpottaa useiden erilaisten ajoneuvojen sekä ihmisten liikkumista.

Tässä nyt sitten pieni  ;) taustalla ja sanavalinnoissa, jotta aatteelliset vastustajat eivät vetäisi palkoja nenään. "Kas huumorilla nääs" tulisi pärjätä aina.
D4RD / F800ST / 4Motion / Special / GTI / P221

PIPO

Varattomat rekkakuskit/isännät joilla ei ole varaa puhelimen handsfree laitteisiin.Kannataisi heidänkin tulla jo 2000 luvulle. :-* PSA Texting while Driving U.K. Ad [HD]

makelja

Jostain syystä eilen ja tänään näkyi motarilla paljon niitä viimetipassa liittymään kiilaajia. Tänään Kehä kolmoselle ajettessa yksi Honda CRV nipinnapin vältti sen kaiteen pään ja toisen auton. Ja eilen yksi olympiavolkkari Kehä kakkoselle ajettaessa. Se oli vielä lähempänä kuin tämänaamuinen Honda. Molemmat tuli vasemmalta kaistalta ohittamasta. Se on kumma että ei osata yhtään ennakoida. Onkio se niin kauheaa ajaa sitä oikeaa kaistaa vaikak vika puolikilsaa.  :-[

LS

--

Lanttu42

Polo 1.2 Tsi. Mustana, luonnollisesti.
http://www.tsih.fi

makkis

Mitäs mätää Pasin ajossa oli? Sanavarasto ei tosin ollut ihmeen laaja, mutta asiallisesti kuikuili ettei vaaranna ohituksessa ketään ja kaahaamatta eteni jonon ja ratsian ohi.

Lanttu42

Lainaus käyttäjältä: makkis - 25.02.11 - klo:14:23
Mitäs mätää Pasin ajossa oli? Sanavarasto ei tosin ollut ihmeen laaja, mutta asiallisesti kuikuili ettei vaaranna ohituksessa ketään ja kaahaamatta eteni jonon ja ratsian ohi.

Yleinen minä asenne. Pasi ei tehnyt varsinaista rikkomusta, mutta jos poliisi on edessä, niin siellä saattaa olla jotain muutakin ja on yleisesti asiallista olla vain siinä jonossa. Ei siinä nyt niin hirveen kauaa joudu olemaan.

Toisaalta - Se puolustelu papatus, joka alkoi poliisien ohi mentyä oli sitä luokkaa, että joku psykologiaa opiskellut voisi sanoa tulkintansa siitä, kuinka oikeana ratkaisuna herra Pasi loppupeleissä näki tuon ohituksen. :D

LS

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 25.02.11 - klo:15:55
Taisit Radio Rockia kuunnella? :D

Olikohan Iltalehti missä tuohon törmäsin  :)

Santis

Pasia v***ttaa kaikki. Ainakin kaikki missä henkkoht vapautta jotenkin rajoitetaan. No, kukin tavallaan ::)

Motarilla ajaessa ihmettelee joskus, miten ihmiset ei näe/katso mihinkään muuhun suuntaan kuin suoraan eteen. Ei peileihin eikä sivuilleen.
Kyllä mä voin omista oikeuksistani joustaa, että rampilta tulija pääsee just siihen mun etuoven kohdalle. Vaikka edessä ja takana oliskin 100m tilaa.
Tänään en väistänyt niin keskaria ja valoshow siitä sitten seurasi. huoh.

kt

Pitäis varmaan sensuroida ääni tuosta videosta. Kun kirjoittaakaan ei saa noin rumia.
No Turkissa ja Meksikossa olen törmännyt itse samanmoiseen ryntäilyyn.
Foorumilla jo vuodesta 2009.  Ateca vm21 150hv,  Citigo robot

makkis

Eihän se Pasi nähnyt mitä siellä edessä on? Sehän noituu koko ajan että "mikä v...tu täällä ny on"

Valitettavasti tiemme on täynnä ihme spedejä, vaikkapa niillä motareilla, jotka eivät uskalla 120 km/h rajoituksella ohittaa 70 km/h ajavaa poliisiautoa, noin kärjistetysti. Sitten ajellaan 70 km/h jonossa kuin kaupunkijuna -elkkana parhaina vuosinaan.

Minusta Pasi tuossa suoritteli ohituksiaan kiitettävää malttia ja varovaisuutta noudattaen, ei aiheittanut mitään vaaratilanteita (toisin kuin nuo urpot jotka peiliin katsomatta tunki melkein Pasin kylkeen ratsiasta päästyään) ja ainoa paha sanottava on Pasin kielenkäytöstä.

Kynäkauppias

Lainaus käyttäjältä: makkis - 25.02.11 - klo:22:25
Valitettavasti tiemme on täynnä ihme spedejä, vaikkapa niillä motareilla, jotka eivät uskalla 120 km/h rajoituksella ohittaa 70 km/h ajavaa poliisiautoa, noin kärjistetysti.

Näitä possujunia näkee oikeasti aivan liian usein.
Tuleva vulvumies.

ram1

Perjantaina ajelin töistä kotiin, kun edessä viiden auton jono, jota veti traktori.Eka auto ei yllättäen lähtenyt ohi vaikka kilsan suora edessä ja kukaan perässä olijoista ei siksi mennyt ohi.Nyt kun tehoa ei ollut käytössä, niin arvelutti lähteä, mutta vanhasta muistista en jää odottamaan maailmanloppua vaan pinkasin fiikuksella kaikista ohi.Usein nämä jonot tekee juurikin se spede sen hitaamman takana, kun ei uskalla ohittaa ja jonoa kertyy siksi.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Kynäkauppias

Taitaa olla kyse possujunan veturista?
Tuleva vulvumies.

tsiih

Veturi ajaa tyhmänä liian lähellä eikä näe traktorin takaa yhtään mitään. Seuraava on vanha mamma/pappa joka ei taatusti lähde ensimmäisenä. Jne.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

PIPO

Pääkaupungin keinotekoiset kurakelit.Tänään juuri yksi sellainen.Suolaavat tiet varmaan uudestaan huomenna kun edellinen suola on kulunut pois.Ovat myös sirotelleet hiekkaa jossa on suolaa mukana 25 asteen pakkasella. >:(

VWonderman

PIPO ottikin aiheen taas esille, eli tuon suolauksen. Tänään Porintiellä sahatessa Huittisiin päin ajellessa oli tie siistissä kunnossa, mutta takaisin Uusimaalle lasketellessa oli tie jo suolattu. >:(

Ja taas ne perkuleen 70-spedet. Ihan oikeesti, mistä niitä oikeen tulee? Ja tällä kertaa näitä oli edustettuna jokaisessa ikäluokassa. Oli siinä ohiteltavaa, ei tällä reissulla ku kaks kiireisempää ajanu ohi. :D Paras oli ehkä Nummelan kohdalla eteen tullut Bemarikuski, rupes nostaa nopeutta aina alamäkeen ja hetken päästä sytty jarruvalot kun huomas kameratolpan olevan edessä. ;D

Ja sitten loppumatkasta kaaliin otti se vaaleansinisellä Seat Ibiza FR:llä ajanu jannu, hiillosti yli 15km takapuskurissa kiinni vaikka ajettiin 110km/h todellista satasen alueella. Yritti lämmittää moottoria imussa ajamalla? Säästää bensaa? Välttyä nopeussakoilta? Noh, lopulta tais silläkin mennä hermot kun isä tiputti nopeuden kahdeksaankyppiin. ;D

Ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin (vaikkei tähän topiciin sovikaan), niin pitää tällä kertaa nostaa hattua hopealla ja vihreällä Avensiksella ajaneita ihmisiä, teistä näki että olette ajaneet ennenkin. ;) (älkää kysykö miten ;D)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Quality

LainaaJa sitten loppumatkasta kaaliin otti se vaaleansinisellä Seat Ibiza FR:llä ajanu jannu, hiillosti yli 15km takapuskurissa kiinni vaikka ajettiin 110km/h todellista satasen alueella. Yritti lämmittää moottoria imussa ajamalla? Säästää bensaa? Välttyä nopeussakoilta? Noh, lopulta tais silläkin mennä hermot kun isä tiputti nopeuden kahdeksaankyppiin. ;D

Itse olen siinä määrin heikkohermoinen, että haluan päästää roikkujat ohi asap. Ajan vaikka pysäkille tai hiljennän sopivassa kohdassa niin paljon, että tajuaa mennä ohi. Ongelma syntyy, jos ohittaja sitten jää roikkumaan eteen, siinä on keittäminen lähellä.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

tsiih

LainaaOvat myös sirotelleet hiekkaa jossa on suolaa mukana 25 asteen pakkasella. Vihainen
Ka vissiin tarttuu paremmin.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Peeveli

Eilen näin pitkästä aikaa todella hiuksianostattavan ajon. Ajettiin iltapäivällä Suutarilasta Pukinmäkeen päin, ja kaduilla rajoitus 50 joten ajelin 60 mittarinopeutta. Perään liimautui vauhdilla viininpunainen 2000-luvun taitteen Corolla jossa kaksi nuorta naista. No, ajettiin sitten peräkkäin rampilta Kehä I:lle länteen. Oli tiukkaa mahtua vilkasliikenteiselle Kehälle eikä sitä pitkin ajavilla ollut tilan antamishaluja joten jouduin hiljentämään. No, vihdoin sinne sain mahduttua ja katsoessani taustapeiliin näin, kuinka tämä tojota jatkoi ajamistaan Kehä I:n oikealla pientareella (leveä sellainen) ja ohitti minut sieltä pamautellen ison parven irtokiviä ja hiekkaa Golfin päälle. Ohitin sitten Gorillan ja näin rinnalla kuinka nämä naikkoset nauroivat lähes kippurassa.

Gorillakuski sekaisin? Varmasti. Harmittaa etten tajunnut ottaa rekkaria ylös, varmuuden vuoksi. Ja he poistuivat seuraavalta rampilta oikealle.Kaikkea sitä näkee kun elää...

HAL9000

Mikään ei enää ota hermoon, sen olen aiemmin päättänyt. Zen liikenteessä... ;D Saatan toki vilauttaa valoja tai töräyttää vähän äänimerkillä, mutta se on ytävällisimielistä. Yritän vain olla avuksi niille rakkaille kanssa-autoilijoille jotka syystä tai toisesta tuntuvat unohtaneen mitä on opetettu näistä pelisäännöistä.... ;)

Perin hassuja juttuja sitä toki liikenteessä näkee. Eilenkin oli tulossa Ruoholahden suunnasta Espooseen, kotiin päin. Porkkalankadulla oli kuitenkin kauhea ruuhka. Sitä tovin ihmetelin, olihan kello jo ohi ruuhka-ajan. Noh. Siihen oli joku jättänyt saksalaisen arvoautonsa mallia Hagert hätävilkut päällä keskelle ajotietä. Mitä sitä turhaan sivuun siirtämään, Vermoonkin pitäisi ehtiä... ;)

500 metriä tuosta edellisestä tuli Länsiväylällä, Lauttasaaren sillalla pikku paniikkijarrutus, edellä ajava pysähtyi. Noh, hänen edellään seisoi vilkku päällä joku pieni auto kyydissä kaksi naista jotka lukivat karttaa. Pakkohan se on jos on eksyksissä... :D

Tänään päivällä tulin Kalliossa 3:tta linjaa ylöspäin, siitä Hesarin yli ja Hesaria alas Töölön suuntaan. Koko matkan ajelin kuorma-auton perässä ja meillä oli vahva telepaattinen kommunikaatio. Tai siis oli pakko olla, koska kuorkissa ei toimineet mitkään takavalot, ei jarruvalot, ei vilkut. Siinä sitten sillai kivasti aina arvelin mitähän arvon "ammattiautoilija" seuraavaksi aikoo. ??? ???
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

apo-87

Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 01.03.11 - klo:15:45
Saatan toki vilauttaa valoja tai töräyttää vähän äänimerkillä, mutta se on ytävällisimielistä. Yritän vain olla avuksi niille rakkaille kanssa-autoilijoille jotka syystä tai toisesta tuntuvat unohtaneen mitä on opetettu näistä pelisäännöistä.... ;)

+1 Yhdyn edelliseen. Vaikka joskus saattaakin sitten käydä niin että joku luulee että teen sen jostain muusta syystä ja sattuu laittamaan liinat kiinni niin siinähän vasta torvi soikin. Ite oon aatellut ostaa jonkun pienen kameran autoon ja kuvata sillä sitten näitä typeriä kuskeja vaikka ihan omaksi iloksi :D

Bisti

Nyt ärsyttää liikennevaloissa arpojat  >:(

On se kumma että siinä vaiheessa kun valot vaihtuvat vihreille, aletaan vasta pohtimaan että pitäisiköhän se vaihde laittaa silmään. Jos se joskus onnistuu, lähdetään hitaasti liikkeelle kuin täi tervassa ja vedetään letkaa perässä. No, tästä seuraa sitten se että myös ne seuraavat valot ehtivät vaihtua punaiselle ennenkuin possujuna ehtii paikalle. Sinänsä tuossa ei menetä ajastaan kuin sen ~1-2 min kun ne valot taas vaihtuvat, mutta kun tuohon työmatkan viimeiselle 5 km osuudelle mahtuu 9:ät liikennevalot, aiheutuu näistä yhteensä n. 10 min lisäaikaa matkaan. Jos sama toistuisi joka päivä, menettäisin kuukaudessa jo omaa vapaa-aikaani 3h 40min, vuodessa tuosta tulisi 44 tuntia eli lähes 2 vuorokautta. Ja jos sama tapahtuu myös paluumatkalla, tuplaantuu tuo määrä, kerpele  >:(

No, onneksi tuota nyt ei kovin usein tapahdu, mutta ketuttaa se silti ja ketutusta saa aina lisättyä kun alkaa hieman laskemaan worst case scenariota ja sen kustannuksia... ;)
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...

VW ID.4 Pro Performance 150kW 2021
VW Caddy Maxi 1.4 TSI 96kW Trendline Business -19
VW Golf 1.5 eTSI 110kW First Edition -20 (ex)
Seat Leon ST FR 1.4 TSI 110kW -16 (ex)
Seat Exeo 2.0 TDI CR 105 kW Style -12 (ex)
VW Polo 1.2 TSI 66 kW Comfortline -14 (ex)
Touran 1.6 75 kW Conceptline -07 (ex)
Jetta 1.6 75 kW Comfortline -06 (ex)
Skoda Fabia Combi 1.4 74 kW (ex)

Bisti

Nyt ärsyttää todella paljon tuo bensan hinta ja korotuspaineilla "uhkailu". Ilmeisesti pelottelu on tuottanut tulosta, sillä tänä aamuna kun yritin käydä tankkaamassa, tuli vasta kolmannesta pumpusta bensaa ulos. Joko noissa kahdessa aikaisemmassa oli joku vika, tai sitten ne vain yksinkertaisesti olivat tyhjiä (sekä 98E5 että 95E10).  >:(

Ps. minua taitaa ärsyttää aika monikin asia, kun tuntuu että tämä topicci on se yleisin mihin kirjoitan  :-\
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...

VW ID.4 Pro Performance 150kW 2021
VW Caddy Maxi 1.4 TSI 96kW Trendline Business -19
VW Golf 1.5 eTSI 110kW First Edition -20 (ex)
Seat Leon ST FR 1.4 TSI 110kW -16 (ex)
Seat Exeo 2.0 TDI CR 105 kW Style -12 (ex)
VW Polo 1.2 TSI 66 kW Comfortline -14 (ex)
Touran 1.6 75 kW Conceptline -07 (ex)
Jetta 1.6 75 kW Comfortline -06 (ex)
Skoda Fabia Combi 1.4 74 kW (ex)

HAL9000

Zen. Kaikki vieläkin hyvin, mikään ei mätä.  :) Tänään mentiin muksun kanssa tuonne isolle kirkolle, länsiväylää ajeltiin Lautasaaren kohdalla kun tuli tarve ohittaa hieman hitaammin ajava. Vakkarilla mentiin 9-kymppiä hissukseen ohi. Takana ajeli joku viime vuosituhannen kulipenari noin öbaut 17mm puskurista. Olin palaamassa keskikaistalle siinä Lauttasaaren ja Ruoholahden välisellä sillalla kun tää penari paineli oikealta ohi, torvet soiden ja sininen savu pakoputkesta tupruten... ;D ;D Säälittävä esitys. ;D Parin sadan metrin päästä pysähdyimme sitten vierekkäin Ruoholahdessa liikennevaloihin. Autoa ajoi joku steroidipunaniskapainonnostaja verisuonet otsassa sykkien, näki oikein kuinka kaveri pihisi ja puhisi. Rakkautta sinulle mustan n. -98 520i:n kuljettaja.  :)
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

Lanttu42

Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 08.03.11 - klo:14:32
Zen. Kaikki vieläkin hyvin, mikään ei mätä.  :) Tänään mentiin muksun kanssa tuonne isolle kirkolle, länsiväylää ajeltiin Lautasaaren kohdalla kun tuli tarve ohittaa hieman hitaammin ajava. Vakkarilla mentiin 9-kymppiä hissukseen ohi. Takana ajeli joku viime vuosituhannen kulipenari noin öbaut 17mm puskurista. Olin palaamassa keskikaistalle siinä Lauttasaaren ja Ruoholahden välisellä sillalla kun tää penari paineli oikealta ohi, torvet soiden ja sininen savu pakoputkesta tupruten... ;D ;D Säälittävä esitys. ;D Parin sadan metrin päästä pysähdyimme sitten vierekkäin Ruoholahdessa liikennevaloihin. Autoa ajoi joku steroidipunaniskapainonnostaja verisuonet otsassa sykkien, näki oikein kuinka kaveri pihisi ja puhisi. Rakkautta sinulle mustan n. -98 520i:n kuljettaja.  :)

Nää on jännii kavereita tosiaan. Joskus ne keksii vielä sen, että ne estää kaistalle tulemisen tai tulee painelemaan jarrua eteen. Eräänä päivänä eräs ystävämme paikallisesta vartiointiliikkeestä katsoi asiakseen "kouluttaa" mua olin saatana 50 alueella ajanut viittäkymppiä enkä kahdeksaakymppiä niin kuin muut sillä osuudella yleensä (kyseessä siis pitkäaikainen työmaarajoite). Heti kun kaksikaistainen osuus alkoi, hän painoi jalan kaasulle, kurvasi eteen ja painoi jarrut pohjaan.

Samaan aikaan polossa: Fiestan kirkuessa ohi ja siirtyessä etummaiselle kaistalle, katsoin että turvavälini on liian pieni ja aloin hiljentämään vauhtia. Ilmeisesti edellä ajanut sai krampin jarrujalkaansa ja alkoi hidastaa niin voimakkaasti, että itsekkin piti ihan oikeasti jarruttaa ja hieman pidellä mukitelineessä olevasta kahvikupista kiinni. Lopulta lähes pysähdyin noin 25 metrin päähän. Tilannetta hetken ihmeteltyäni (turvaväli siis yhä mukana) lähti Fiesta taas kirkuen karkuun. Itse kiihdyttelin rauhassa 80.

Myöhemmin itäkeskuksen liikennevaloissa. Sama Fiesta vieressä. Kuljettaja näytti olevan hirveän kiinnostunut ratissa olevan tekonahan ompelustekniikasta.

Yleensä olen itsekkin siis melkoinen budha tuolla, mutta aina toisinaan iskee se pieni piru, kun joku oikeen huolella kerjää sitä ja lähtee esimerkiksi ohittamaan vaikka kaista päättyy merkki on ollut jo monta kertaa näkyvissä.

savolaiskollega

Lainaus käyttäjältä: Skofabisti - 08.03.11 - klo:08:12
Nyt ärsyttää todella paljon tuo bensan hinta ja korotuspaineilla "uhkailu". Ilmeisesti pelottelu on tuottanut tulosta, sillä tänä aamuna kun yritin käydä tankkaamassa, tuli vasta kolmannesta pumpusta bensaa ulos. Joko noissa kahdessa aikaisemmassa oli joku vika, tai sitten ne vain yksinkertaisesti olivat tyhjiä (sekä 98E5 että 95E10).  >:(

Ps. minua taitaa ärsyttää aika monikin asia, kun tuntuu että tämä topicci on se yleisin mihin kirjoitan  :-\

Polttoaineen hinnalla kikkailu ja uhkailu ei onneksi harmita yhtään, kun sitä on ostettava prikulleen saman verran maksoipa se sitten euron tai 3 euroa litralta.... ;)

Mutta edelleen kaikenmaailman vätykset vituttaa.....että se ajaminen voikin olla sitten todella vaikeaa. Ei minkäänlaista pelisilmää liikenteessä eikä sujuvuudesta tietoakaan.... >:(

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy