III-Octavia (yleistä III -mallista)

Aloittaja Erkka, 18.02.10 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

Paschat77

Lainaus käyttäjältä: Rujo77 - 27.05.13 - klo:13:02
28.3 tehtiin tilaus ja tosiaan saivat sen dynamic packin lisättyä. Myyjä ainakin sanoi että maahantuojan mukaan myös sportti jakkaroihin saa ne keinonahkaiset taustat.
Ok, kiitos tiedosta.
Pitäisi tuon sitten itsellekin onnistua.
BMW 420i GC M-Sport 2017
Ex: Leon ST 1.4 TSI ACT FR DSG 2017
Ex: Leon ST 1.4 TSI ACT FR 2015

Huppe

Lainaus käyttäjältä: Paschat77 - 27.05.13 - klo:12:49
Niin milloin olette tilailleet oman autonne? Itse tilasin 13.4. enkä vielä ole saanut tarkempaa toimitusaikaa. Pistin kyllä myyjälle postia tuosta paketista, mutta ei ole vastaillut mitään.
Jääköhän etupenkkien keinonahkataustat pois, jos saa tuon dynamicin ympättyä tilaukseen? Itsellä oli jo ruksittuna komipuolainen ratti.

Vai meinaa toimitus venyä sähköluukun vuoksi, ei hyvä. Toisaalta luulisi sitä paremmalla syyllä dynamicin ehtivän mukaan...

19.4.
ei tietoa toimituksesta.
Superb 2.0 TSI 280 4×4 L&K DSG Business Line
ex. Octavia III LB 1.4 TSI DSG, Elegance, Dynamic

Guido

Lainaus käyttäjältä: johnbob - 27.05.13 - klo:11:14
Juuri näin. Dynamic Pack -kokonaisuudessaan:

- Sport -etuistuimet
- 3-puolainen nahkaratti (ilman radio ja puhelimen säätöjä, säätimien kanssa 20 â,¬)
- Kynnylistat
- Takaspoileri

Onko paketin sisältö sama LB:ssä ja Combissa? Sport-istuimet ja kynnyslistat kelpaisivat, 3-puolainen monitoimiratti oli jo tilauksessa mutta mitään spoilereita en halua.

Tsekkikonfiguraattorissa Dynamic-paketti näkyy varustelistassa, mutta sitä ei pääse (ainakaan Eleganceen) valitsemaan mukaan. Ainakaan Suomen Skodan sivuilla näkyvää varustehinnastoa ei ole päivitetty sitten maaliskuun.

psxgamer

Ois kyl kiva kun päivittäisivät joskus sitä hiton konfiguraattoriakin. Lisäksi kiinnostaisi minkälainen ulkonäkö Dynamic-paketilla tulee.

Tässä esitteessähän on esillä Sport -ja Sport Look -paketit:
http://www.skoda.fi/files/esitteet/Uusi_Skoda_Octavia-lisavarusteet.html

Jotain tuota luokkaa se lienee? Kynnyslistojakin on tuossa seuraavalla sivulla esillä. Spoileri on kyllä hyvinkin elegantti tuossa, mikä on hyvä. Ajattelin jo, että tulevan RS-mallin tyylistä spoileria en autooni haluaisi. Näyttää liian tuning meinigiltä. :-P

Huppe

Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 27.05.13 - klo:14:09
Ois kyl kiva kun päivittäisivät joskus sitä hiton konfiguraattoriakin. Lisäksi kiinnostaisi minkälainen ulkonäkö Dynamic-paketilla tulee.

Tässä esitteessähän on esillä Sport -ja Sport Look -paketit:
http://www.skoda.fi/files/esitteet/Uusi_Skoda_Octavia-lisavarusteet.html

Jotain tuota luokkaa se lienee? Kynnyslistojakin on tuossa seuraavalla sivulla esillä. Spoileri on kyllä hyvinkin elegantti tuossa, mikä on hyvä. Ajattelin jo, että tulevan RS-mallin tyylistä spoileria en autooni haluaisi. Näyttää liian tuning meinigiltä. :-P

CZ-sivuilla on kaksi vaihtoehtoa. Punainen ja harmaa:

Sekä kuvakaappauksena videolta:

psxgamer

Itse puhuin ulkonäöstä, mutta penkit kiinnostavat myös toki. Hyvältä näyttää, vaikka pelkkä 3D renderöinti onkin. Tuollainen punainen penkki toisi vielä kaiken lisäksi kivasti väriä ja tunnelmaa Octavian ohjaamoon. Pakko-ostos kyllä aivan varmasti.

Huppe

Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 27.05.13 - klo:14:15
Itse puhuin ulkonäöstä, mutta penkit kiinnostavat myös toki. Hyvältä näyttää, vaikka pelkkä 3D renderöinti onkin. Tuollainen punainen penkki toisi vielä kaiken lisäksi kivasti väriä ja tunnelmaa Octavian ohjaamoon. Pakko-ostos kyllä aivan varmasti.

Myyjä ei kyllä puhunut kuin yhdestä vaihtoehdosta. Uskoisin että tuo vaihtoehto on se tavallisempi, eli harmaa.
Spoileri lienee sama (oma oletukseni) kuin 1.8tsi -mallissa. Näin myös toivoisin. Mitään lintulautaa en tahdo.

Antt1N

Taitaa Dynamic packin myötä hävitä penkin materiaalivalinnat ja sähkösäätö?

Guido

Lainaus käyttäjältä: Antt1N - 27.05.13 - klo:14:22

Kuskin penkin sähkösäätö on omalla "nice to have" -listallani aika korkealla ja menee Dynamic Packin edelle tärkeydessä. Komeiltahan nuo sporttipenkit näyttävät, mutta jos niiden kanssa ei saa sähkösäätöjä niin ei kiitos.

Pitää pirauttaa myyjälle jahka ehdin.

Henrikki

Morjens!

Yritin saada Combi Eleganceeni (1.4 tsi dsg) Dynamic Packiä ja eipä onnistunut enää, koska olen jo kerran muuttanut lisävarustelistaani. Toista muutosta ei kuulemma tehdas enää ota vastaan sekaannusten välttämiseksi. Jäi siis saamatta tuo varustepaketti. Tai sitten olisi pitänyt tehdä ihan uusi tilaus!

Hyvä uutinen oli, että auto menee jo tuotantoon viikolla 23 ja pitäisi olla sähkötakaluukulla, kun se on vakiovaruste!!?

Olen tilannut auton 16.4. ja siis heinäkuun puolenvälin paikkeilla luovutus! :)
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI Elegance DSG
Exät:Seat Altea XL 2.0 TDI DSG Sport -10
Octavia Combi 2.0 TDI DSG Elegance -06
Toyota Corolla Verso 1.8 vvt-i MMT -04

Huppe

Lainaus käyttäjältä: Henrikki - 27.05.13 - klo:15:15
Morjens!

Yritin saada Combi Eleganceeni (1.4 tsi dsg) Dynamic Packiä ja eipä onnistunut enää, koska olen jo kerran muuttanut lisävarustelistaani. Toista muutosta ei kuulemma tehdas enää ota vastaan sekaannusten välttämiseksi. Jäi siis saamatta tuo varustepaketti. Tai sitten olisi pitänyt tehdä ihan uusi tilaus!

Hyvä uutinen oli, että auto menee jo tuotantoon viikolla 23 ja pitäisi olla sähkötakaluukulla, kun se on vakiovaruste!!?

Olen tilannut auton 16.4. ja siis heinäkuun puolenvälin paikkeilla luovutus! :)

Minä olen tehnyt varmasti 6 muutosta. Olisi aika harmillista jos vain yksi arpa voittaisi.

VAG!

Näinhän tuo näkyy olevan 27.5.2013 päivätyn hinnaston mukaan. On kyllä ihan passeli vakiovaruste Eleganceen!

Paljonko sähköluukku kustantaa Golf Variantiin?

Maximi

Lainaus käyttäjältä: Antt1N - 27.05.13 - klo:14:22

Mulla on sähkösäädöt ja keinonahkaiset taustat penkkiin omassa tilauksessa ja tänään, kun lisäsin Dynamic packin niin ei ollut mitään ongelmaa. Myyjä joutui vielä soittamaan maahantuojalle ja lisäämään kikkulat sitä kautta, eikä lisäyksessä ollut mitään ongelmaa.

Oma autoni menee valmistukseen viikolla 24 ja maahantuoja oli sanonut, että tänään oli viimeinen päivä, kun autoon pystyi tekemään muutoksia. Tiukille veti :))

Zaasa

Morjens!

Yritin saada Combi Eleganceeni (1.4 tsi dsg) Dynamic Packiä ja eipä onnistunut enää, koska olen jo kerran muuttanut lisävarustelistaani. Toista muutosta ei kuulemma tehdas enää ota vastaan sekaannusten välttämiseksi. Jäi siis saamatta tuo varustepaketti.
Epäilen kyseessä olevan myyjän palveluhaluttomuus,ota yhteyttä maahantuojaan.

Huppe

Lainaus käyttäjältä: Maximi - 27.05.13 - klo:15:18

Mulla on sähkösäädöt ja keinonahkaiset taustat penkkiin omassa tilauksessa ja tänään, kun lisäsin Dynamic packin niin ei ollut mitään ongelmaa. Myyjä joutui vielä soittamaan maahantuojalle ja lisäämään kikkulat sitä kautta, eikä lisäyksessä ollut mitään ongelmaa.

Oma autoni menee valmistukseen viikolla 24 ja maahantuoja oli sanonut, että tänään oli viimeinen päivä, kun autoon pystyi tekemään muutoksia. Tiukille veti :))

Näkeehän tuon hinnastostakin. Sähköpenkit myös Dynamicin yhteyteen:

http://www.skoda.fi/files/pdf/Uusi_Skoda_Octavia-lisavarustehinnasto.pdf

Tarjolla myös 4x4-hinnasto:
http://www.skoda.fi/files/pdf/Uusi_Skoda_Octavia-hinnasto.pdf

alkoi polttelemaan tuo neliveto. Harmi kun sitä ei saa vain ruksimalla "lisävarustetta" ;D

3000 euroa ei ole kyllä paha hinta nelivedosta.

Henrikki

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 27.05.13 - klo:15:20
Epäilen kyseessä olevan myyjän palveluhaluttomuus,ota yhteyttä maahantuojaan.

Saattaa olla syynä, että auto menee jo viikolla 23 valmistukseen, niin muutos ei onnistunut!?

Ajattelin vaan jos Maximin autoon oli muutokset tehtävä tänään, kun auto viikolla 24 valmistukseen!?

Mene ja tiedä! Ei mun myyjä ole antanut itsestään mitenkään halutonta kuvaa!
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI Elegance DSG
Exät:Seat Altea XL 2.0 TDI DSG Sport -10
Octavia Combi 2.0 TDI DSG Elegance -06
Toyota Corolla Verso 1.8 vvt-i MMT -04

jomps

Lainaus käyttäjältä: Huppe - 27.05.13 - klo:15:17
Minä olen tehnyt varmasti 6 muutosta. Olisi aika harmillista jos vain yksi arpa voittaisi.

Nohniin, itselleni myyjä sanoi jo huhtikuussa ettei muutokset onnistu enää, koska meni jo. Taitaa olla vähän hihasta ravistelua skoda-myyjien muutoshalukkuus. Toimitus kuitenkin lupailtu vasta elokuulle.

aikon

Kun ajo on pääasiassa hyvin lyhyttä pätkäajoa kaupungissa niin ottaako:

PHC Polttoainetoiminen lisälämmitin kauko-ohjaimella + pätkäajon vuoksi olisi pakko asentaa akun ylläpitolaturi?
vai
moottorinlämmitin ja sisäpistoke + sisäpuhallin?

Webasto houkuttaisi mutta taitaa olla turha ja jopa huono pätkäajoon?

Rujo77

Mulle sanottiin taas Tampereen Vehosta että se sähkötakaluukun tuotanto tosiaan alkaa vasta viikolla 25 ja siitä syystä joutuivat ottaan esittelyautonsakin ilman kyseistä sähköluukkua. Tiedä sitten.
Octavia III Combi 1.4 TSI Elegance Dynamic 2013 (Candy White)

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: Henrikki - 27.05.13 - klo:15:28
Saattaa olla syynä, että auto menee jo viikolla 23 valmistukseen, niin muutos ei onnistunut!
Silloin syy ei ole ettei tehdas tee toista muutosta tilaukseen.Tilaus on lukkiutunut tehtaalla,muutokset eivät ole enään mahdollisia.

Rujo77

Lainaus käyttäjältä: Maximi - 27.05.13 - klo:15:18

Tuleeko sulle Elegance Combi? Itseäni hämää nyt vähän helvetisti että miten muut saa sen sähköluukkunsa jo ennen viikkoa 25 Eleganceensa? Ite oon tilannut jo 28.3 eikä oman kotteron valmistuksesta ole vielä mitään tietoakaan. Ja nimenomaan meinasivat Veholla että ennen viikkoa 25 ei tehdä ainakaan kun ei sitä sähköluukkua saa ennen sitä.

Maximi

s-mod

Jos ei tule sähköluukkua (combi)se on kauppahinnasta alennus!

24 vk tuotantoon menevien autojen viimeinen muutos päivä oli juurikin tänään. Maantaina on aina tuotannon lukkoonlyömispäivä. 23vk ei pysty muuttamaan.
Meikäläinen ruksi dynamic pack paketin. Mutta surukseni sain kuulla että paketti vaati sen 3-puolaisen ratin aina eleganse malliin, joten en saannut siitä mitään hyvitystä, koska se oli ruksittu vaikka se pakettiin kuuluukin. Ja toiseksi veloittavat siitä vielä muka 20 kymppiä lisää, Ja vetokoukkuunkin tuli sitten lisää 100 euroa uuden lisävarustehinnaston takia. Hullua, mutta kun oli saatava sportpenkit.

Ja sitten vielä tuskin combiin tulee mitään lisätakaspoikkaa , kun siinä jo semmoinen on.

Tarkemmin tutustumatta onko se muka LB-malliin joku isokin spoikka vai se mikä on 1.8 tsi:ssä. Mutta myyjän kanssa katseltiin, että kun 1.4 tsi:n oli ottanut takalasin pyyhkijän, niin siinä oli tuo pikku spoikka vaikka oli ambi... ja taas toisessa 1,4 elegansessa ei ollut spoikkaa.

Myyjääkin vitutti, kun ei tullut tietoa siitä, onko penkkejä eri väreillä, vaikka hän oli sitä kysellyt.

Helkamalla aina jotain pientä säätöä!

Mutta huomenissa pitäisi näkyä mikä on lopullinen verollinen hinta Dynamic packin vaikutuksella, mulla ilmeisti n: 430 euroa!
LIIKENTEESSÃ,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Rujo77

Milloin s-mod sulla pitäis auton mennä tuotantoon? Vko24?

Ocufemma

Nonnii poijaat  :D. Auto tlattu 19.3 (1.4 TSI LB) ja myyjä ilmoitti torstaina että kottero on saapunut liikkeeseen eli luovutus sovittiin perjantaiksi. Kävin kurkkaamassa liikkeen pihalla ja olihan toi hivenen matalampi kuin vakio siis autossa sport alusta.

finnman

Kyllä Elegance Combit on myyty sähköisellä takaluukulla siitä saakka, kun hinnasto ja varustelista julkaistiin. Joten jos se ei tule mukaan olisi siitä syytä kertoa auton ostajille heti miten? Aivan sama, jos xenon:t jäisi pois niin kyllä siitä haloo housisi! Jos viksusti toimittaisiin em. asiassa,  niin Elegance Combeja ei Suomeen aloitettaisi tuomaan kuin vasta sitten, kun kaikki siihen kuuluvat varusteet on ruuvattavissa tehtaalla? Tuskin kukaan siitä hermostuu, jos auton valmistus myöhästyy noikin merkittävän varusteen vuoksi?

Karvis

Itse en ainakaan ottaisi autoa vastaan ilman sähköluukkua, jos se tilatessa on sellaisen kera myyty.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Rujo77

Asia häiritsi mua niin paljon että pirautin vielä automyyjälle. Ja homma meni niin että myyjälle oli vaan sattunut lukihäiriö ja sähkötakaluukku on tuotannossa viikosta 22 eli tästä viikosta lähtien. Joten anteeksi vaan kaikille jotka sain tästä (myyjän) lukihäiriöstä johtuen hämmentymään. No eipä siinä omassa autossa ollut vielä kuin tilassa "D" ja myyjä totesi että nyt oli tippunut joihinkin Elegance Combeihin tuotantoviikko 25. Sanoi myös että niitä tuotantoviikkoja tippuu sinne muinakin päivinä kuin maanantaisin.

Subastar

Yritin lisätä omaan tilaukseen Dynamic packin ja ikkunoiden tummennukset jne., mutta myyjä ilmoitti, että auto on jo valmis ja lähtenyt tehtaalta. Luovutus lienee sitten 2 - 3 viikon päästä?

Myyjä aikoi ilmoittaa aina kun tulee uutta tietoa auton liikkeistä, mutta mitään ei ole vapaaehtoisesti ilmoittanut. Mielenkiinto loppui, kun nimi oli sopimuksessa, vaikka kokonaisuutena mukava maku kaupasta hänen kanssaan jäi. No ei passaa valittaa pääasia, että kottero on tulossa.
Passat Variant 1.5EVO Highline, 2019
Ex:
Golf VII Variant 1.0 Comfortline, 2017
Golf VII Variant 1.4 Comfortline, 2015
Octavia 1.4TSI Elegance, 2013
Golf V Variant 1.6 Comfortline, 2008
Golf IV Variant 1.6 Trendline, 2003

s-mod

Tuotanto viikkoja tippuu varmaan joka päivä, mutta jos tuotanto viikko 25, niin viimeinen varusteiden lisäys on viikon 23 maanantai, ja sekin ennenkuin virka-aika loppuu (16:00).

Ja mulle sanottiin, että todennäköisesti saan auton vasta elo-syyskuun alku. Tosin taas myyjän arvaus!
LIIKENTEESSÃ,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy