Audi A6 Sedan 3.0 TDI quattro Edition 150 kW S tronic 2013

Aloittaja Markku J, 04.01.13 - klo:20:11

« edellinen - seuraava »

herra neljäkymmentä 7

nahkapenkki voi olla uutena vähänaikaa hienon näkönen mutta nopeesti venyy rutuille ja halkeilee,onko se sitte tyylikäs?

Quality

Lainaus käyttäjältä: hylkiö - 04.01.13 - klo:21:49
nahkapenkki voi olla uutena vähänaikaa hienon näkönen mutta nopeesti venyy rutuille ja halkeilee,onko se sitte tyylikäs?

Tiedän (olen lukenut täältä), että Markku huolehtii viimeisen päälle autojensa nahkapenkkien hoidosta. Siitä paljon riippuu, millaisina ne pysyvät.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

herra neljäkymmentä 7

nahka venyy aina kun siinä istutaan,se on kylmä tosiasia.

Markku J

Onhan minulla noita nahkoja ollut monia - kokeillaan nyt kankailla tämä kierros - mukavampi se kangas on, eikä mene kulumarypyille jo ekan vuoden aikana. Vaikuttaa halpikselta ja niinhän se onkin.  ;D

nemos

Venymisen ymmärrän, mutta halkeileminen kuulosta tuntemattomalta ilmiöltä ainakaan ensimmäisen 5-6 vuoden aikana, jos edes pari kertaa vuodessa käsittelee nahan.
Volvo XC60 T8 Inscription

cipher

Kyllä ne on nahkapenkit säilyneet ihan kelpo kunnossa meidän perhekulkineissa. Perheessä on pieniä lapsia ja lemmikki - ei tarvitse niitä kangaspenkkejä käyttöautoon hetkeen harkita (ei tarvitse otuksenkarvoja kangaspenkkeistä/vaatteista putsailla).

No lapset toki istuvat turvaistuimissa, mutta hiekkaa ja kuraa tulee penkeille väistämättä.

msvahn

Onnea hienon pelin johdosta! Kyllä kelpaa kruisailla.  :)
Nykykalusto
4-pyöräset: 2x B8 A4 Avant 3.0TDIQ, 1x B8 A4 Avant 2.0TDI, LT35 2.5TDI
2-pyöräset: zx10r, gs1000g, gs850g, gs550e, xl600, yz250, gas gas 250, kx85

Jukikyy

Hieno Audi jälleen! Toivottavasti tykkäät, kun tuntuu autot vaihtuvan pirun tiuhaan. Kannatan myös sulle valtion myöntävän jotakin veronmaksajamitalia.

Ei ne nahat aina veny. Katso mun allekirjoituksen Mersun kymmenen vuotta ja kohta 100tkm nähneitä penkkejä. Kuvat ei oo kyllä parhaat, mutta voisin sanoa, että täysin uuden veroiset nappanahkapenkit on edelleen ja venymättömät ja halkeamattomat.

Mutta usein nahat kyllä venyy eli siinä olet täysin oikeassa. Halkeilu johtuu kuivumisesta ja tästä syystä penkkejä pitää säännöllisesti käsitellä nahanhoitoaineella joka puhdistaa ja kosteuttaa nahkaa.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI DSG vm.2019
Ex Skoda Octavia RS Combi 2.0TDI DSG vm. 2014
Ex Audi A4 Avant 2.0TDI vm.2010
MB C32 AMG 395hv
Jaguar X-type 3.0 AWD

clima

Onnittelut Markku J:lle jälleen upeasta, herrasmiehen kulkineesta! 

Värivalinnat tuttua Markkua, propsit taas siitä että uskaltaa valita auton itselleen: jälleenmyynti tämän luokan autolla perusjakkaroilla ja beigellä kangassisustalla kun on huomattavasti haasteellisempi kuin monella muulla variaatiolla.
Automies tekee näin, vaikka työtilannekin on epävarma. Iso peukku tästä.

Noita takaroiskeläppiä (varsinkin Markku J:n autonvaihtotahdilla) tosin ihmettelen minäkin, onhan takapainotteisen quattron ratissa jo kokemusta kolmesta (?) kulkineesta ja lisäksi monesta takavetoisesta bemusta, ei ne takalokarit miksikään mene. Sen sijaan ulkonäköön tällaisessa autossa vaikuttavat huomattavan negatiivisesti. Vai onko suunnitelmissa suunnistaa oikein maastoon...?  ;)

Markku J

Minusta jollain oudolla tavalla takaläpät parantavat auton näköä. Ehkä olen ainoa, joka niin ajattelee.

Ocu_P

Aivan upeaa! Onnittelut, Markku. Värit ja verhoilut upeat, vain takaläppiä voi ehkä kommentoida... Ja puuttuisko tästä webasto. Tuo vielä farkkuna, niin olisi aikalailla unelma-autoni. :)

herra neljäkymmentä 7

Passatti

Onnea Markulle.On upea vehje.Ulkoväri buono ja penkit vaaleat kuten autossa pitää olla.Tekee hytin valoisaksi.Minulla vaalea sisustus ja laitatin niihin suojaa jo heti uutena.Täytyy varoa vähän penkkejä kun käyttää farkkuja ne kun tuppaavat värjätä.Ilmajousitus on kyllä paras tapa matkustaa.Onnea vielä kerran ja nauti.
Always lead, never follow

wolf6

Onnea!Onpa hieno peli, kaukana karvalakista :)
Onko tuo ilmajousitus  korkeussäädettävä kun näyttää matalalle?
A3 Premium

jni

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 04.01.13 - klo:22:18
Minusta jollain oudolla tavalla takaläpät parantavat auton näköä. Ehkä olen ainoa, joka niin ajattelee.

Samaa mieltä. Tosin nyt tuossa Audissa olevat näyttävät hirveiltä. Laitatin kesällä Superbiini takaläpät, jotka ovat paljon paremman näköiset. No ehkä noihin tottuu..

Muuten, onnittelut loistavasta valinnasta. Kyseinen auto on ilman noita takaläppiä just makuuni. Tosin yksi puute on, jonka itse olisin ottanut ja ehkä myös sulkisi minut pois, jos ko autoa olisin joskus käytettynä ostamassa. Nimittäin puuttuvat JALOPUULISTAT. Minusta tuossa autossa, varsinkin tuolla sisustuksella, tulee olla pähkinäpuulistat ja miellellään kromireunoilla.

Silti onnea ja paljon turvallisia kilometrejä.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

clima

Muistan poikasi vihreän RS Fabian, siinä tuo toteutui hienosti. Tässä elegantissa mutta nykyaikaisessa kulkineessa tulee taas läpistä helposti kuskille 10v ikää lisää ja/tai "hieman liian tarkan miehen" viitta. ;)

FroDoZu

Ulko- ja sisäväristä probsit täältäkin. Onko tuo ratti tosiaan ruskea?
Tulossa Skoda Kodiaq 1.4TSI DSG Ambition
Skoda Octavia Combi RS TDI -16
EX:Skoda Octavia Combi RS TSI -15

Vice

Onnittelut! Hieno A6  :)

Yllätyin tosta, että nastojen ääni kuuluu vaimeammin kuin vitos Bemussa (se mielestäni on kuitenkin todella hiljainen auto).
Itsekin pidän tosta A6 ilmajousituksesta, mukavuus samaa luokkaa, kun BMW:n sähköisessä alustassa, mutta lisänä saa vielä korkeuttakin säädettyä.
Mites S-tronic versus BMW:n 8-lovinen automaatti?

Roiskeläpät oisin itse "unohtanut tilata" ja sportpenkit ottanut (ajomukavuuden takia), mutta jokainen valitsee tietysti itselleen mieluisat varusteet  ;)

Edelleenkin todettava, että hieno on samoin väri on piristävä ja autoon hyvin sopiva! Huolettomia ja nautinnollisia kilometrejä!

EDIT: nyt on kyllä juuri oikea hetki quattrolle ja V6  ;D

pokkus

Hieno se on. Onnittelut! Ulkovärikin on ehdottomasti yksi parhaista tähän uuteen kutoseen. Minun oma lemppariväri :)
Tämmöinen uusi kutonen on itselläkin todella vahva ehdokas seuraavaksi pirssiksi Edgen tilalle.

SNG

Onnittelut upeasta valinnasta.

Niin nuo läpät ovat kaksipiippuinen juttu, mutta puhtaana pysyvä takahelma tekee autosta paremman näköisen 95% ajasta pesujen välissä, eikä tarvitse olla jatkuvasti autoa pesemässä.

ekiX

Hieno auto. Tällä kertaa voin peukuttaa värinkin, toisinkuin edellisessä bemarissa ;)

Hoffi

13 vuotta ja 340tkm, eikä ole yhtään rutuilla tai halkeillut. Eli kai tuolla nahan ja penkkien laadulla yleensäkin lienee jotain vaikutusta asiaan. Kieltämättä aika hirveän näköisiäkin nahkajakkaroita näkee kohtuu uusissakin autoissakin, mutta Audin penkit ei ehkä kuitenkaan ole ne kaikkein nopeimmin kuluvat.
VW Amarok Highline 2,0 TDI 132kW 4MOTION Autom. BMT -13
Audi A8 4.2 quattro -99
Chevrolet Captiva LTZ 2.2D 135 A AWD -12

Qrainderi

Tosi nätti kaikin puolin. Jos itse sitä uskaltaisi jo seuraavaan autoon ottaa vaalean sisustan  :)
VW Passat Variant 2.0TDI DSG Highline -13

Kosti K Kelju

Lainaus käyttäjältä: Qrainderi - 05.01.13 - klo:09:27
Jos itse sitä uskaltaisi jo seuraavaan autoon ottaa vaalean sisustan  :)
Markku J on käsittääkseni aina ollut vaalean sisustan kannalla, nyt tämän Audin kanssa en enää ihmettele. Vai onko niin että se vaan sopii tuon punaisen kanssa täydellisesti yhteen.
Jopa minä vannoutunut mustan kannattaja olen tämän beigen kannalla.

msvahn

Kyllä mua tavallaan ahdistaa vääntäytyä oman mustasisustaisen autoni sisään aina sen jälkeen kun ajellut vaimon beigellä. Jotenkin vaan se hytti on niin erinäköinen vaaleana.. Helppohoitoisempihan tumma kyllä on, mutta mulla ei ole tuolle merkitystä, kun autoni (vaaleatkin) säilyvät 10v. uudenveroisena sisältä kuitenkin. No, käytetyn ostaneena kokonaisuus ratkaisi.
Nykykalusto
4-pyöräset: 2x B8 A4 Avant 3.0TDIQ, 1x B8 A4 Avant 2.0TDI, LT35 2.5TDI
2-pyöräset: zx10r, gs1000g, gs850g, gs550e, xl600, yz250, gas gas 250, kx85

Quattroll nyt

Ainakin vähentävät takahelman ja puskurin alle kertyvää ainesta. Todennäköisesti vähentävät myös kiveniskuja ja roiskeita takana
ajaville.

Onnittelut myös täältä Markku J:lle uuden Audin johdosta.
Komia peli ja tuo monesti kommentoitu värivalinta on positiivinen asia. Poikkeaa niin raikkaasti ja piristävästi tästä "harmaasta massasta" joita niin paljon kuitenkin autokannasta on.
Sisustan osalta tuo beige käy oikein hyvin ulkoväriinkin. Itse pidän myös vaaleista sävyistä, vaikka vaatii vähän enempi siisteyttä itselle
ja matkustaville. Vaaleus luo ohjaamosta valoisan ja jotenkin myös tavallaan "edustavamman" fiiliksen.

Oletkos jo webastoa kokeillut... miltä vaikuttaa?

fisutus

Ei herneitä, mutta oma mielipiteeni kulkee hieman vastavirrassa kun ei ymmärrys riitä. Iso kasa auton vaihtoja ja välirahoihin laitettu yhden auton verran euroja ja tuloksena ei niin hieno ja heikommin varusteltu auto kuin mitä omistajan A7 oli. No kukin tyylillään luonnollisesti  :D

johansa

Onnittelut. Upea Audi maukkaalla väriyhdistelmällä ja hienolla voimalinjalla.
Auto: Porsche Macan 2017

Karvis

Lainaus käyttäjältä: fisutus - 05.01.13 - klo:10:43
Ei herneitä, mutta oma mielipiteeni kulkee hieman vastavirrassa kun ei ymmärrys riitä. Iso kasa auton vaihtoja ja välirahoihin laitettu yhden auton verran euroja ja tuloksena ei niin hieno ja heikommin varusteltu auto kuin mitä omistajan A7 oli. No kukin tyylillään luonnollisesti  :D

Markku on useasti sanonut että tämä on hänelle harrastus, kyse ei ole siitä mitä nyt on vaan mitä kaikkea on saatu omistaa ja kokeilla.

Täältä myös onnittelut Markulle hienosta kuutosesta Kuvista vahvistuu käsitys, että meidänkin seuraava auto on vaalealla sisustalla jos se vain suinkin on mahdollista :)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Keke78

Lainaus käyttäjältä: fisutus - 05.01.13 - klo:10:43

Kaikkeen kyllästyy ja uus on aina uus. Eipä sillä hirveesti oo väliä vaikka se uus ois hitaampi, vanhmepi, painavampi, laiskempi,halvempi,rumempi jne. niin silti sillä ajaa ainakin jonkin aikaa mielummin kuin vanhalla koska se on uus. Pätee naisiin ja autoihin.

Fabia rs combi -11

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy