Volkkarin uudet maasturit?

Aloittaja Kondi, 16.10.12 - klo:18:21

« edellinen - seuraava »

pokkus

Lainaus käyttäjältä: Quality - 23.10.12 - klo:20:32
Mutta itse perähän näyttää suorastaan taideteokselta! Harvoin olen cittareissa noin onnistunutta perää huomannut.

Niin en tarkoittanutkaan, että ulkonäkömielessä perä olisi töpö vaan tilavuuden kannalta :) Näyttää vähän siltä, että takakonttia ei juuri olisi ollenkaan tai tilaa on vähemmän kuin normikokoisessa hatchbackissä. Itse perä näyttää omastakin mielestä oikein hyvältä.

Arcca

AutoBild tietää kertoa että Taigun olisi tulossa 2014.
Auto perustuu osittain Up!:n tekniikkaan (näkyy myös sisäkuvissa yhtäläisyyksinä), ja arvelevat hintaluokaksi 20000e.
Tuolla (edit. siis edelleen samoja konsepti) kuvia lisää http://www.gizmag.com/volkswagen-taigun-compact-suv-concept/24671/pictures#1

Meikäläinen on aika innostunut tästä Taigunista, todella hauskan oloinen peli esim kakkosauto käyttöön.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Quality

Jännä pikku-SUV. Myönnän, että alunperin erehdyin pitämään autoa isompana, mutta tuohon pitääkin orientoitua nyt toisella tavalla. Eli selkeä kilpailija vaikkapa Mini Countrymanille?
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Quality - 17.11.12 - klo:18:15
Jännä pikku-SUV. Myönnän, että alunperin erehdyin pitämään autoa isompana, mutta tuohon pitääkin orientoitua nyt toisella tavalla. Eli selkeä kilpailija vaikkapa Mini Countrymanille?

Countryman on kuitenkin 24 senttiä Taigunia pidempi eli ehkä enemmän Yetin kilpailija. Taigun laskeutuu niiden alapuolelle selvähkösti, sillä se on Yetiäkin peräti 36 senttiä lyhyempi.

Taigun voisi olla ehkä ihmisille jotka tykkäävät esim Suzuki Jimnystä, mutta kaipaavat hieman sitä isompaa ja salonkikelpoimpaa autoa.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Marko_K

Lainaus käyttäjältä: Quality - 23.10.12 - klo:18:05
Nimi tosin muistuttaa liikaa Tiguania - siinähän ainoastaan a-kirjainta on siirretty muutama merkki taaksepäin ;).

Onhan konserni aiemminkin harrastanut anagrammeja nimissä, vrt. "Touran" ja "Routan".

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy