Uusi A3 2011/12

Aloittaja Flat, 21.01.10 - klo:14:20

« edellinen - seuraava »

Nudde

kuulemma oma auto on lukittu tuotantoon viikolle 22.  :D

Bax

Lainaus käyttäjältä: Make49 - 16.05.13 - klo:12:31
Joku kyseli aiemmin navin kiinnityksistä. Minä kun tarvitsen sitä harvoin niin tein vanhasta kumilastasta kuvan mukaisen palan joka on sopivan kireä mukitelineiden väliin.

Hyvä idea. Tuo on paras paikka naville tilapäiseen käyttöön. Onko kuvassa 5":n tomtom kuten minullakin. Ainakin mahtuu hyvin tuohon.
A4 Sedan Progress Plus 40 TSFI 150kW MHEV Quattro S-Tronic MY 23
ex. VW Golf Sportsvan 1.5 TSI 110kW DSG Highline -19
ex. Q3 1.4 TSFI 110 kW 2WD Business Sport manual -MY16
ex. A3 1.4 TSFI Business manual -13
ex. Japanilaisia, italialaisia vuodesta -74

Bax

Lainaa
Ja näitähän saa myös valmiina esim Belkiniltä, mulla on sellainen iPodille/iPhonelle. Helppo modata naville sopivaksi

Tuo belkinin systeemi ei oikein käy ainakaan isommalle naville, koska menee liian reunalle. Tuo keskiasennus on juuri se oikea paikka.
A4 Sedan Progress Plus 40 TSFI 150kW MHEV Quattro S-Tronic MY 23
ex. VW Golf Sportsvan 1.5 TSI 110kW DSG Highline -19
ex. Q3 1.4 TSFI 110 kW 2WD Business Sport manual -MY16
ex. A3 1.4 TSFI Business manual -13
ex. Japanilaisia, italialaisia vuodesta -74

Make49

Lainaus käyttäjältä: Bax - 16.05.13 - klo:13:34
Hyvä idea. Tuo on paras paikka naville tilapäiseen käyttöön. Onko kuvassa 5":n tomtom kuten minullakin. Ainakin mahtuu hyvin tuohon.
Se on 6" Tom Tom. Hyvin se siihen sopii ja jos keppi on taka-asennossa niin näkyy kokonaan.

Vice

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 16.05.13 - klo:13:33

Eli lienet ensimmäisiä 1.8T SB:n saajia :) Ainakin palstalaisista.
Lievä kateus iskee  ;) No tulee se vielä omakin (tai paremmin Vaimon ;)) joskus...

Hawtin

Tuolla ocu-ketjussa pöhistään lyhennetyistä huoltoväleistä. Mikähän huoltorytmi on A3:ssa?
Superb Combi Sportline 2.0 TSI ABT 336 4X4 DSG

vorkki

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 16.05.13 - klo:13:33
Onko se sitten jo "uutta mallivuotta?" Milloin vuosi vaihtuu...?
Välttelee viimeiseen hengenvetoon asti tulemasta henkisesti niin vanhaksi että auton... äh, tulin jo.

Joelp

Ilmeisesti suomessa vain S3:n yhteyteen saatavat Led-ajovalot oli tänään testin kohteena. Tosin uuden Leonin keulalta kuvattuna, molemmissa lähes identtiset Hellan (?) viritelmät. Alla pieni puhelimella taltioitu pätkä.

http://www.youtube.com/watch?v=zHNvW4dlE-c

Tuomari

Lainaus käyttäjältä: Hawtin - 16.05.13 - klo:22:01
Tuolla ocu-ketjussa pöhistään lyhennetyistä huoltoväleistä. Mikähän huoltorytmi on A3:ssa?
2v / 30tkm lukee ohjekirjassa.

Nudde

LainaaOnko se sitten jo "uutta mallivuotta?" Milloin vuosi vaihtuu...?

Tuskin, mallivuosi vaihtuu aina syksyllä, muta tuskin vaihtuu nyt kun vasta ovat alkaneet tehdä niitä.

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 17.05.13 - klo:00:39
Tuskin, mallivuosi vaihtuu aina syksyllä, muta tuskin vaihtuu nyt kun vasta ovat alkaneet tehdä niitä.
Eikös se vaihdu nimenomaan tuossa vko 22 alkaen?

Vice

Mulle myyjä sanoi, että ns MY2014 autojen valmistus Audilla alkaisi joko vko 20 tai 22 (en muista kumpi oli myyjän mainitsema vko)...

Eli tulevat 1.8T sen tiedon mukaan olisi näitä ns MY2014.
Mutta sitä en tiedä onko tällä mitään käytännön merkitystä eli muuttuuko yhtään mikään silloin tuotannossa...

Tietääkö joku muu tuleeko tähän MY2014 jotain muutoksia vrt MY2013?

Tuomari

Mallivuosi vaihtuu vageissa aina vko 22.

Dab-radio tulee vakiovarusteena my14 autoihin.
Uusia lisävarusteita: Audi connect ja magnetic ride.

Linssi

Juuri luin englantilaiselta forumilta että joku oli saanut alustavan valmistusviikon 27 A3 Sportback Business Sport Stronicille.....
Jos niitä sitten vaikka JO vihdoin ja viimein alettaisiin valmistaa....
tulossa Audi A3 SB 1.4 Cod/Stronic BusinessSport

Vice

Lainaus käyttäjältä: Linssi - 17.05.13 - klo:14:59
Juuri luin englantilaiselta forumilta että joku oli saanut alustavan valmistusviikon 27 A3 Sportback Business Sport Stronicille.....
Jos niitä sitten vaikka JO vihdoin ja viimein alettaisiin valmistaa....

1.4T COD + Stronic ilmeisesti tarkoittamasi auto..?

Vice

Lainaus käyttäjältä: Tuomari - 17.05.13 - klo:09:08

Toi magnetic ride voisi kiinnostaa (toki hiukan hinnasta kiinni ja pystyykö vielä lisäämään)... Sille ei varmaan hintaa vielä ole tiedossa..?
Mulla BMW:ssä on säädettävä alusta ja se on kyllä todella hyvä varuste.

Mikko

Lainaus käyttäjältä: Vice - 17.05.13 - klo:08:58
Mulle myyjä sanoi, että ns MY2014 autojen valmistus Audilla alkaisi joko vko 20 tai 22 (en muista kumpi oli myyjän mainitsema vko)...
Viikko 22 on perinteisesti ollut se viikko kun vuosimalli vaihtuu. Poikkeuksia on ja esim. kaikki (myös jo 2011 puolella) tähän mennessä valmistuneet facelift A4:t on olleet jo vuosimallia 2013. Lieneeköhän kaikki A3:tkin jo vuosimallia 2014?

Linssi

On juuri... ekan viestin töhöilin ja tokaa en tarkistannu.... Itse odottelen tässä ihan samaa autoa, A3 Sportback 1.4 COD Business Sport stronic.... tulihan se sieltä...

Vice

Pistä meille Linssi kokemuksia, kun autosi saat :)

Meille oli alunperin tulossa kanssa 1.4 COD. Olisi ollut mielenkiintoista päästä (minulle) uuteen COD tekniikkaan tutustumaan.
1.4T 103kw (ei COD) Golf koeajolla tuntui liikuttavan pirteästi, joten varmaan A3 liikkuu kanssa hyvin sillä koneella ja pitäisi olla suhteellisen taloudellistakin kyydin.

Linssi

Juu, laitetaan... Sä olet varmaan (siis vaimosi) on varmaan ajanut teidän uuden audin jo loppuun ennen kuin mä saan omani. Tuskin on edes malmeja luohittu, saatikka kaivosta löydetty... siltähän tämä jo tuntuu...  :(

Vice

Lainaus käyttäjältä: Linssi - 17.05.13 - klo:15:26
Juu, laitetaan... Sä olet varmaan (siis vaimosi) on varmaan ajanut teidän uuden audin jo loppuun ennen kuin mä saan omani.

;D , Mä taidan meillä olla se, joka sitä autoa odottaa enemmän ;) Vaikka sen pitäisi vaimon "kauppakassiksi" tulla...   :P

Lainaus käyttäjältä: Linssi - 17.05.13 - klo:15:26
Tuskin on edes malmeja luohittu, saatikka kaivosta löydetty... siltähän tämä jo tuntuu...  :(

Kyllä meille myyjä "vahvasti vakuutti", että valmistus alkaisi viimeistään vko 30, mutta meillä vaan loppui maltti odottamiseen. Samoin meillä on lähes kokoajan tarve kahdelle autolla ja menin myymään edellisen A3 pois jo aiemmin joten siksi haluttiin toinen auto mahdollisimman pian.

Jos olisi varmuus ollut, että auton saa vielä Heinäkuussa (viimeistään) ajoon olisi pidetty toi 1.4T COD tilauksessa, mutta sitä eivät pystyneet lupaamaan...
Sijaisautoa olisi ollut tarjolla, mutta tietyillä ehdoin.

Kyllä se sieltä vielä tulee (kunhan malmit on louhittu ;)) ja toivottavasti pian, jotta pääset kyydistä nautiskelemaan vielä tänä kesänä :)

Cayman

Lainaus käyttäjältä: Levjsa - 14.05.13 - klo:20:39
Hinnat tullee vielä tällä viikolla julki :)

Vähiin käy tämä vko,vai onko myyjillä mutta ei internetissä  ???
ID.3 Business
Golf VIII

Ktk

Ei tuu tällä viikolla. Ekat mallit hinnastoon 1.4TFSI COD S-tronic ja 2.0TDI man.

Epes

Lainaus käyttäjältä: Tuomari - 17.05.13 - klo:09:08

Harmi vaan ettei Suomessa ole dab-radiolähetyksiä.

iwbwiwb

Onko tietoa milloin Q:t tulee hinnastoon?

Levjsa

Lainaus käyttäjältä: Audis - 18.05.13 - klo:10:02
Vähiin käy tämä vko,vai onko myyjillä mutta ei internetissä  ???

Maanantaina myyjä mainitsi hinnastot täksi viikoksi saapuvan, mutta eipä sitten.. :(

HoXXma

Tuli juuri haettua SB 1.4 business sport COD (man.) kotiin. Ensi tuntuma on kyllä todella miellyttävä ja auto on lähes kaikilta osiltaan parempi kuin osasi edes toivoa. Pistän kattavamman raportin kun ajoilta kerkiää. ;D

Joelp

Lainaus käyttäjältä: HoXXma - 20.05.13 - klo:18:41
Tuli juuri haettua SB 1.4 business sport COD (man.) kotiin. Ensi tuntuma on kyllä todella miellyttävä ja auto on lähes kaikilta osiltaan parempi kuin osasi edes toivoa. Pistän kattavamman raportin kun ajoilta kerkiää. ;D

Huolettomia kilsoja! Koska foorumilaiset pääsee ihastelemaan kuvia? :)

Mikko

Kävikös joku jo tänään katsomassa A3 Sedania? Jos vaan ehdin niin itse ajattelin keskiviikkona käydä Espoossa vilkaisemassa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy