Uusi A3 2011/12

Aloittaja Flat, 21.01.10 - klo:14:20

« edellinen - seuraava »

1.8 "APR" Q

Itse olen vähän pihalla näistä Audion kuuntelumahdollisuuksista...eli saako Spotifyn toimimaan autossa (Bluetoothilla) ilman lisävarusteena saatavaa connectivity-pakettia?
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

1.8 "APR" Q

LainaaOk, saamme varmaan sitten kuulla ja nähdä joku kuva miten sopii
Yep..
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

Newman

Lainaus käyttäjältä: 1.8 "APR" Q - 19.03.13 - klo:18:10
Itse olen vähän pihalla näistä Audion kuuntelumahdollisuuksista...eli saako Spotifyn toimimaan autossa (Bluetoothilla) ilman lisävarusteena saatavaa connectivity-pakettia?
Ei. Musiikin langaton suoratoisto vaatii connectivity-paketin. Tavallinen bluetooth käsittää ainoastaan matkapuhelintoiminnot.

1.8 "APR" Q

LainaaEi. Musiikin langaton suoratoisto vaatii connectivity-paketin. Tavallinen bluetooth käsittää ainoastaan matkapuhelintoiminnot
Ok...kiitos tiedosta.
Itselle ei mikään tärkeä ominaisuus,mutta kun täällä on asiasta keskusteltu,niin alkoi kiinnostamaan.
Ehkä sit seuraavaan...tulevassa mennään muistikorteilla ja niitähän riittää.

Horch

Lainaus käyttäjältä: Newman - 19.03.13 - klo:19:43
Ei. Musiikin langaton suoratoisto vaatii connectivity-paketin. Tavallinen bluetooth käsittää ainoastaan matkapuhelintoiminnot.

Kyllä Business/Business Sport mallin Bluetooth Hands Free liitäntä sisältää Bluetooth audiostreaming toiminnon. Itse toistan musiikkia Spotifysta Bluetoothin kautta ja hyvin soi. Ja connectivity pakettia ei siis ole.

1.8 "APR" Q

LainaaKyllä Business/Business Sport mallin Bluetooth Hands Free liitäntä sisältää Bluetooth audiostreaming toiminnon. Itse toistan musiikkia Spotifysta Bluetoothin kautta ja hyvin soi. Ja connectivity pakettia ei siis ole.
Ahaa,se saattaisi toimia sittenkin...no sen näkee kuukauden päästä.

Hawtin

Lainaus käyttäjältä: Horch - 19.03.13 - klo:20:32
Kyllä Business/Business Sport mallin Bluetooth Hands Free liitäntä sisältää Bluetooth audiostreaming toiminnon. Itse toistan musiikkia Spotifysta Bluetoothin kautta ja hyvin soi. Ja connectivity pakettia ei siis ole.

Joo, kyllä mullekin myyjä vakuutti tuon onnistuvan ilman lisäpaketteja.
Superb Combi Sportline 2.0 TSI ABT 336 4X4 DSG

Horch

Lainaus käyttäjältä: 1.8 "APR" Q - 19.03.13 - klo:20:40
Ahaa,se saattaisi toimia sittenkin...no sen näkee kuukauden päästä.

"Bluetooth-yhteensopivat matkapuhelimet voidaan liittää autoon tämän liitännän kautta; mahdollistaa vapaan puhumisen autossa mikrofonin kautta. Sisältää Bluetooth Audiostreaming (matkapuhelimen yhteen-
sopivuuden mukaan). Tiedot yhteensopivista matkapuhelimista saat Audi-jälleenmyyjältä tai Internet-osoit-
teesta www.audi.com/bluetooth". Tällainen maininta esitteessä. Itselläni on Samppa ja audiostreaming ei toimi ihan täydellisesti, sillä MMI näytöllä eivät näy soitettavat biisit. Riippuu ilmeisesti puhelinmallista.

Newman

^ Ok. Anteeksi, olin siis väärässä. Menin uskomaan automyyjää.

Mutta kannattaa pitää mielessä, että toimivuus voi olla mitä sattuu, ihan puhelinmallista ja sen ohjelmistoversiosta riippuen.

Horch

Osaako joku sanoa miksi A3 sivuhelmojen pinta on epätasaista? Onko se käsitelty jollain pinnoitteella?

Markku J

Siellä on maalin alla joustavaa "massaa" kiveniskuja pehmentämässä. Tuotahan oli aiemmin yleisesti, nykyään harvemmassa, vaikka siitä voisi olla oikeasti hyötyä.

Horch

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 20.03.13 - klo:18:27
Siellä on maalin alla joustavaa "massaa" kiveniskuja pehmentämässä. Tuotahan oli aiemmin yleisesti, nykyään harvemmassa, vaikka siitä voisi olla oikeasti hyötyä.

Ok, kiitos tiedosta! Jos muistan oikein niin kaverin A6:ssa tuota ei ole, pitääpä tarkistaa ensi kerralla :)

Ktk

No jos kaveris auto on uuskoppainen A6 niin siinä on helmat muovia. Ihan yleistä tuo helmojen kiveniskumassa kuitenkin on, sitä on vaikka kuinka monessa konsernin mallissa.

Markku J

A6:ssa en ole tuota huomannut olevan, mutta A5:ssä ja A4:ssä kyllä. Ohessa huonohko kuva minun ex-A4:n kyljestä, jossa poistetun s line -listan alla näkyy tuo kiveniskusuojapinta.

FroDoZu

Ainakin vanhassa kutosessa sekä edellisessä kolmosessa tuota oli myös. Eipä tuosta nyt ole kuin yksi haitta, varsin v-mäinen pestävä ja vahattava  :'(

Ja sitten asiaan, nyt kun kelit lauhtuivat hiukan niin tuli ajettua ensimmäinen 3:lla alkava kulutus. Matka 89km, keskinopeus 78km/h, ka. kulutus 3,9l/100km (nämä siis ajotietokoneen mukaan). Perjantaina voisi taas tankata ja laskea osuuko ajotietokoneen arpoma kulutus vielä oikeaan. Mittarissa 1200km.
Tulossa Skoda Kodiaq 1.4TSI DSG Ambition
Skoda Octavia Combi RS TDI -16
EX:Skoda Octavia Combi RS TSI -15

Nudde

Niin kuin Markku jo tossa valaisi asiaa, monessa autossa on jokin lista peittämässä tota massaa, mutta siellä se yleensä on. Toivon että omassa tulevassa S-linen helmaosa peittää tuon mössön, en ole vielä varma asiasta, mutta toivotaan ainakin niin.

Make49

Muutama sata kilometriä ajettu jäätikönvalkoisella SB Sportilla 90kw ja hyvältä tuntuu. Alla on Hkpl 8 renkaat pito ja tuntuma tosi hyvät, rallatusta kuuluu mutta olihan se tiedossa kun nastoja on tosi paljon. Ajelin Hesan reissun Tampereelta 95-100 km/h nastoja säästellen niin ajotietokone näytti kahden hengen kuormalla mennessä 5.0 ja tullessa 5.4 litran keskikulutusta. Täydeltä tankilta aloitin seurannan n.3000-4000 km.

Hiihtäjä

Jokos noita HKPL 8 saa jo? Luulin että vasta syksyllä alkaa saamaan noita uusimpia rengasmalleja.... Eipä sillä, itselle tulee kyllä kitkat alle niin kuin 5 viimeistä vuotta olleet  8) Ihan OK kuuloinen kulutus, toki vauhtikin on ollut hitaanpuoleinen. Kiinnostaisi paljon tämä vie 110km/h mittariin ja 130km/h mittariin, vauhteja joita itse tulee töihin ajeltua se reilu 100km siivu per suunta... Oma tulee tosin 140hp koneella. Voi olla että hiipii 6-7l kulutus tässäkin kun laitetaan se normivauhti mittariin :/

Make49

Kyllä niitä kaseja jo saa mutta ei ehkä joka paikasta. Eikä muuten ole ennen niin paljon autoja ohitellut tuolla tiellä.Suositus nopeus renkailla on eka 1000 km niinkin alhainen kuin 80 km/h.

Ton-1

Member of a A(udi) & A(prilia) club

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 21.03.13 - klo:15:58
Vajaa viikko ja sitten .....  8)

http://fourtitude.com/news/video/video-audi-a3-sedan-reveal-preview/

Nyt Toni hyvä ripeästi uuden työpaikan hakuun, niin sitten ensivuodeksi tuollainen A3 sedan tilaukseen, luonnollisesti punamustana tietenkin.  ;)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Mikko

Pitää ässää vielä odotella. :P

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 21.03.13 - klo:17:26
Nyt Toni hyvä ripeästi uuden työpaikan hakuun, niin sitten ensivuodeksi tuollainen A3 sedan tilaukseen, luonnollisesti punamustana tietenkin.  ;)

Ei ole se väliraha tommoseen kiinni juuri tämän päivän työtilanteestani mutta en periaatteestakaan osta mitään noin kallista tuotetta ilman koeajoa.

No olihan se tripyöräkin kyllä suhteessa aika kallis ja kylmiltään sen tilasin ....... olisi kyllä sekin setti mennyt paremmin puikkoihin koeajolla/ eli naamatusten myyjän kanssa olleena  :P .
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Ktk

ekiX

Lainaus käyttäjältä: Make49 - 21.03.13 - klo:14:56
Kyllä niitä kaseja jo saa mutta ei ehkä joka paikasta. Eikä muuten ole ennen niin paljon autoja ohitellut tuolla tiellä.Suositus nopeus renkailla on eka 1000 km niinkin alhainen kuin 80 km/h.
Mitä olet tykännyt uudesta Hakkapeliitasta? Onko paljon kalliimmat kuin seiskat? Itsekin menin uuteen autoon vaihtamaan jo tilatut seiskat kaseiksi, toimitus on tosin vasta syksyllä.

Make49

Lainaus käyttäjältä: ekiX - 21.03.13 - klo:18:46
Mitä olet tykännyt uudesta Hakkapeliitasta? Onko paljon kalliimmat kuin seiskat? Itsekin menin uuteen autoon vaihtamaan jo tilatut seiskat kaseiksi, toimitus on tosin vasta syksyllä.
Ihan suoraan ei esim. melua pysty vertaamaan seiskaan koska auto vaihtui mutta epäilen että on samaa luokkaa. Ajotuntuma tuntuu kyllä hyvältä eikä vetele ajourissakaan siinä mielestäni on parannusta tapahtunut. Hinta on vain muutaman kympin sarjalta kalliimpi.

Vice

Onkos kukaan vielä saanut 1.4 COD A3:sta?
Eikös niitä pitäisi jo saada manuaalina ajoon.

Kuka mahtaa olla ensimmäinen, joka laittaa uuden A3:n kuvia ja juttua autotalli osioon meidän muiden ihailtavaksi  ::)

Zaasa

Tänään myyjä sanoi STronic 103KW:n tuotannon alkavan vko 22. En tiedä oliko oikeassa,muutenkin kertoi eri juttuja kuin myyjä jonka kanssa olen asioinut.
Onko kukaan huomannut A3 ohjauksessa mitään outoa?Milloin olisi odotettavissa sedanin Suomeen tulo?

TT_rex

Lainaus käyttäjältä: Vice - 21.03.13 - klo:20:05

Kuka mahtaa olla ensimmäinen, joka laittaa uuden A3:n kuvia ja juttua autotalli osioon meidän muiden ihailtavaksi  ::)

Mä voin yrittää, jos viikonloppuna sais muutaman kuvan otettuu :)
Ex: Mini Cooper S -05, TT 2.0 TFSI S-tronic -07

Vice

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 21.03.13 - klo:20:17
Tänään myyjä sanoi STronic 103KW:n tuotannon alkavan vko 22.

Viimeeksi, kun AC:n myyjän kanssa olin jutuissa niin hän puhui Kesäkuun alusta, eli eiköhän toi vko 22 silloin ole se "todellinen"...
Mutta manuaalia olisi jo pitänyt saada ajoon (kai?).

Osasiko sulle kertoa syytä mistä tämä johtuu, että aloitus vasta vko 22? Kun alunperin ainakin mulle puhuttiin, että olisi tuotannon aloitus ollut maaliskuussa (A3 SB, 14 COD + S-tronic). Sillä oletuksella itse tilasin, että auton saisi Huhti/Toukokuussa.

Lainaus käyttäjältä: TT_rex - 21.03.13 - klo:20:38
Mä voin yrittää, jos viikonloppuna sais muutaman kuvan otettuu :)

Kuulostaa hyvältä!  :D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy