A4 B9

Aloittaja makelja, 19.08.12 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

Hawtin

Lainaus käyttäjältä: mattinen - 07.11.15 - klo:17:09
Kiitoksia. Mr Zee on aika monisanainen  :D Jos itse autosta nyt oikein hakemalla hakee jotain negatiivista, niin ainakin tavaratilan kassikoukkujen suhteen mallia voisi ottaa Skei...Skodalta. Mikähän siinä on, kun konsernin lippulaivassa on kehnoimmat koukut?

Aika outo juttu, että tuollainen perusjuttu ei ole taaskaan kunnossa. A3:ssa koukut on aivan vitsi, kun ovat malliltaan täysin kelvottomat ja noin 20 cm korkeudella tavaratilan lattiasta. Yhtä ainutta kertaa en ole niitä käyttänyt. Yllättävän ärsyttävä ja usein esiin tuleva asia! Skoda ja melkein kaikki muut merkit kyllä hanskaa noi jutut.
Superb Combi Sportline 2.0 TSI ABT 336 4X4 DSG

Ranssi

No ei minustakaan B9:n muotoilu mitenkään ihmeellistä ole, mutta kestää toki aikaa, eikä vanhenna edellistä mallia. Se on vähän typerää, että monestakin autosta, kuten B9:stä, saa oikeasti  hienon vasta näyttävillä vanteilla ja korisarjalla eli Audin tapauksessa S linellä. Rahastusta tai bisnestä, se on kuinka asian näkee.

Hawtin

Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 08.11.15 - klo:12:01
No ei minustakaan B9:n muotoilu mitenkään ihmeellistä ole, mutta kestää toki aikaa, eikä vanhenna edellistä mallia. Se on vähän typerää, että monestakin autosta, kuten B9:stä, saa oikeasti  hienon vasta näyttävillä vanteilla ja korisarjalla eli Audin tapauksessa S linellä. Rahastusta tai bisnestä, se on kuinka asian näkee.

Tuo on aivan totta. Peruskuli on varsin karu niin sisältä kuin ulkoa, mutta sitten kun lappaa sporttipenkkiä uusilla pinnotteilla, listaa ja nahkaa, sporttialustaa, vannetta jne, niin yht'äkkiä onkin aika upea peli - mutta niin on hintalappukin aivan eri...se peruskuli saisi kyllä olla tuommoisessa preemiumpelissä vähän tasokkaampi... :o
Superb Combi Sportline 2.0 TSI ABT 336 4X4 DSG

Jiiman

Noniin. Tänne tilattin kanssa uus a4 27.10 ja pidetään kättä ristissä, että kerkee ennen helmikuuta romutuspalkkion takia.
Auto tulee suht perus varusteilla. Onks porukalla tietoa, et vaikuttaako varusteet kuinka paljon toimitusaikaan?
Liikeessä sanottiin, että uuden mallin suhteen on aika lottoa toimitusaikojen arvaaminen. Epäiltiin tammi-helmikuuta.

AUDI A4 Sedan First Edition Business Sport 2,0 TDI 140 kW quattro S tronic
Ibis white, Audi Sound System. Navigointi -paketti, Teknologia-paketti "Tour

rami

Niinpä... Mitä tulee siihen,että auto on tyylikäs?
Se tyylikkyys on kyllä katsojan silmässä. Sillä YLI-tyylikkyydellä kyllä voidaan pilata aika paljon. Paras esimerkki on "karkki" Honda.
Mitä tyylikkäämpi ja alussa silmää miellyttävä niin sen nopeammin siihen kyllä kyllästyy sama koskee auton väriäkin.
Kyllä Audilla on mielestäni kohtuullisen hyvä muotoilu miltei kaikissa malleissa. Pienemmät autot ovat makuasia Q3:sta en kyllä pidä kauniina.
Konsernin perinne on hyvin harkitusti muuttuvat korimallit olleet kautta aikojen.
Se kyllä on tosi,että nykyinen A4 ja A3 sed. ovat aikalailla samanoloisia. Myös sisustus ja kojelauta muistuttavat hyvin paljon toisiaan.
Maltillinen muotoilu ei ainakaan karkoita entisiä asiakkaita ja on sillä se etu että jälleenmyyntihinta pitää paremmin kutinsa jo edellisessäkin mallissa.
Kuten olen monesti sanonut niin minulle autonosto on aina kokonaisuus jota kannattaa ajatella pitemmälle.
Ei kannata kuolata joidenkin turhanpäiväisten "kilkuttimien" perään. ;D ;D ;D ;

Latexi

Konsernin perinne on hyvin harkitusti muuttuvat korimallit olleet kautta aikojen.

Tuo ainakin pitää paikkansa. Muistaakseni Audin ihan ensimmäisissä koreissa malli oli samankaltainen. Itse asiassa ne ensimmäisetkin audit pystyy vielä nykyään tunnistamaan ihan vaivatta audeiksi. Malli kun ei ole juuri muuttunut vuosien varrella, näkyvin muutos lienee maskin muotoilussa. Joskus aikojen alussa maski oli korkeampi sitten palattiin kapeaan mutta nykyiset mallit ovat muuttaneet taas korkeaan. Kori itsessään on säilynyt miltei muuttumattomana. Takavaloissa on myös joitain muutoksia, mutta niitä ei tue juuri tuijoteltua sillä silmällä, että pystyisi takavaloista tunnistamaan auton
Latexi

mattinen

Lainaus käyttäjältä: Patomursu - 07.11.15 - klo:23:51Kaikki ei pirkkamersua halua  ;) Ainoa hieno tuossa on mittaristo, toivottavasti se toimii...
Lainaus käyttäjältä: enkero - 08.11.15 - klo:00:20Eikös pirkkamersu olisi lähinnä Smart, siis sama keskentekoinen tekniikka vähemmän kiinnostavissa kuorissa?
Lainaus käyttäjältä: Hawtin - 08.11.15 - klo:11:54No niin, näemmä lauantain kunniaksi täällä päästiin hedelmälliseen nousukännin sävyttämään PreemiumAudi-KuppaSkoda-keskusteluun!

”Patomursun” kommentteja lukiessa on syytä huomioida, että hänellä on selkeä tähän keskustelufoorumiin liittyvä agenda, jota hän on noudattanut johdonmukaisesti jo pidemmän aikaa. Patomursulla on aikaisemmin ollut Skoda, ja nyt hän ajelee (mitä ilmeisimmin) käytetyllä C-mersulla. Ko. ajoneuvo on varmasti laadukas peli, mutta jokin seikka häntä kuitenkin selvästi kiusaa. Patomursu kiertelee VAG-areenan eri keskusteluja konsernin merkkejä kritisoiden. VAG:n tuotteita on toki lupa (ja joissakin tapauksissa jopa syytäkin) kritisoida, mutta Patomursun toiminnassa huomio kiinnittyy hänen toimintansa ohjelmallisuuteen. Kun joku kertoo autonsa viasta ja/tai puutteesta, on Patomursu innokkaana paikalla heittämässä ilkkuen lisää vettä kiukaalle. Tai vastaavasti, kun joku kehuu tai on tyytyväinen autoonsa, on Patomursu kohta paikalla jonkin ivallisen tai pikkunäppärän letkautuksen kanssa. Jokin häntä selvästi jäytää. Itse en oikein keksi muuta selitystä, kuin että käytetty auto jostain syystä on hänen itsetunnolleen kova pala, niin hieno mersu kuin se varmasti onkin. Muuten jatkuvaa ilkeilyä ja piikittelyä on vaikea ymmärtää.


LEMMY

Mulle noi autot ei ole noin tunteisiin menevä asia ja jos mun valintaa arvostelee joku, niin ihan sama mulle. En ole mitenkään merkkiuskollinenkaan.

Nyt oli vaihtoehtoina S3, A6, Bemareita montaa eri mallia mm. 135 ix, 320ix, 420 ix, 520 ix, Passat 280 heppaisena, Superb samoin. S3 on periaatteessa sama kuin nykyinen, paljon tehokkaampana tosin. Vaihtelunvuoksi jotain muuta halusin ja pikkaisen enemmän tilaa. Passat ja Superb ihan ok molemmat. Mutta halusin uutta voimalinjaa. Kun noissa on sama dsg laatikko ja haldex kuin nykyisessäkin. Ja varusteet innostaa aina ostaessa ja suurin osa niistä jää kokeilun asteelle. Joten ne ei ratkaise mun valintaa.

A4 B9 innosti uudella konsernialustallaan. Kiva saada eka pitkittäiskoneinen torseni alle 7 vaihteisella dsg laatikolla. Pitkään Superbia mietin. Sitten ajattelin mihin tarvin niin suuria tiloja. Ja farkku L&k 280 Superb painaa n.200 kg enemmän kuin A4 sedan.Varmaan vähän herkempi ajaa A4 kuin tuo ja mulle siinä on ihan tarpeeksi tilaa.
Audi A4 sedan S line 2.0 TFSI S tronic, Daytona Grey 2020
Ex.Audi A4 sedan 2.0 TFSI quattro S tronic, Scuba Blue 2016
A3 SB 1,8 TFSI  quattro S tronic 2013

mattinen

Lainaus käyttäjältä: LEMMY - 08.11.15 - klo:16:05
Mulle noi autot ei ole noin tunteisiin menevä asia ja jos mun valintaa arvostelee joku, niin ihan sama mulle. En ole mitenkään merkkiuskollinenkaan.

No tunteisiin menevä asia ei konsernin autojen arvostelu ole minullekaan. Nehän nyt kuitenkin ovat vain autoja. Se on lähinnä tuo keskustelutyyli, joka ihmetyttää. Ja viimeaikaisten tapahtumien johdosta voi hyvin käydä niin, että nykyinen VAG-auto jää viimeiseksi.

Patomursu

Lainaus käyttäjältä: mattinen - 08.11.15 - klo:16:36
No tunteisiin menevä asia ei konsernin autojen arvostelu ole minullekaan. Nehän nyt kuitenkin ovat vain autoja. Se on lähinnä tuo keskustelutyyli, joka ihmetyttää. Ja viimeaikaisten tapahtumien johdosta voi hyvin käydä niin, että nykyinen VAG-auto jää viimeiseksi.

Eipä tietenkään, kuka nyt vakavasti täällä mitään ottaa ja puolustelisi konserniautoja  ;)
Kahta en vaihda, merkkiä ja vaihdetta.

Hannes

Mistähän se muuten johtuu noissa mersuissa että lämmöt seilaa, onko jollain tietoa??   

Sori OT

mattinen

Lainaus käyttäjältä: Patomursu - 08.11.15 - klo:18:32
Eipä tietenkään, kuka nyt vakavasti täällä mitään ottaa ja puolustelisi konserniautoja  ;)

Kyllä minusta tuntuu, että joillekin täällä "oma merkki" on aika iso juttu  ;) :D. Samoin kuin joillekin tuntuu muodostuneen suoranaiseksi elämäntehtäväksi tietyn merkin mollaaminen. Tällaisesta jatkuvasta ja systemaattisesta mollaamisesta tulee erottaa asiallinen ja perusteltu kritiikki, jota luonnollisesti voidaan esittää myös VAG:n tuotteita kohtaaan. Konsernimerkit eivät sen kummempaa puolestelua kaipaa (varsinkaan nyt), mutta kaikkein älyttömimpiin ja epäloogisimpiin väitteisiin ja yleistyksiin on aina välillä syytä puuttua.

-o-

Toisella kotimaisella löytyy esitys B8:n ja B9:n eroista.

http://teknikensvarld.se/nya-audi-a4-mot-gamla-vi-jamfor-skillnaderna-188392/

Ei muuta kuin kovat eipäs-juupas väittelyt pystyyn taas...kojelaudatkin ovat kuin kaksi marjaa ;)

-o-

Kiitettävän selvän pikaohjeen ovat laittaneet tarjolle Saksan sivuille, kuumottelee päästä räpläämään niiltä osin kuin omaan soveltuu:

http://www.audi.de/dam/nemo/models/misc/pdf/my-2016/kurzanleitungen/kurzanleitung_a4-limousine_a4-avant.pdf

Ultra malleista mainitaan englannin- ja saksankielisissä esitteissä, että alusta olisi matalampi (sportti?), mutta suomikonfiguraattori tarjoaa vakioalustaa, onkohan noin?

Nudde

LainaaToisella kotimaisella löytyy esitys B8:n ja B9:n eroista.

http://teknikensvarld.se/nya-audi-a4-mot-gamla-vi-jamfor-skillnaderna-188392/

Ei muuta kuin kovat eipäs-juupas väittelyt pystyyn taas...kojelaudatkin ovat kuin kaksi marjaa ;)

Tosi laadukasta vertailua, siellä on uusi malli, kaikki kuvat s-linellä, vanha, ilman, S-linella ja jopa yksi S4 kuvissa........ heja Sverige! Oli kyllä jossain teksteissä alhaalla kommentoitu sitä kanssa, mutta erot löytyy sisältä. päältäpäin ei paljon eroa ole.

-o-

Lainaus käyttäjältä: \o/ - 07.11.15 - klo:13:06
Moni varmaan jo katsonut tämän, mutta laitetaan nyt linkki mainioon esittelyvideoon:
https://youtu.be/nqja3Vxn8SE

Jännää miten erilaisen esityksen saa aikaiseksi hienostuneemmalla esiintymistyylillä samasta tuotteesta (mitä nyt bensakone ja enemmän kaakkeja, edelliseen verrattuna).

https://www.youtube.com/watch?v=M_BU8gT5KCg

partasuti

Tuo uusi A4 alkaa näyttää sitä paremmalta mitä enemmän sitä katsoo. Kelpaisi kadunvarteen kyllä.

villejii

Hei kaikille,

Foorumin pitkäaikainen lukija ilmoittautuu! Nyt sitten uuden A4:n kunniaksi ensimmäinen viesti:

Näyttää vahvasti siltä, että tilaan A4:n työsuhdeautoksi. Lisävarusteita valitessani olen kuitenkin juuttunut ajatuksissani päättymättömään kehään ja kaipaisin vähän ulkopuolista mielipidettä.

Tällä hetkellä paketti on tällainen:

Audi A4 Avant First Edition Business Sport 2.0 TDI quattro S-tronic

  • 2Z0 Ilman mallimerkintää ja moottorin tyyppimerkintää
  • 3GN Tavaratilan kiinnityskiskot ja kiinnityssarja
  • 3Y4 Aurinkoverhot takasivuikkunoille
  • 6XK+4L6 Sähköisesti sisäänpäin taittuvat ja automaatisesti himmentyvät ulkopeilit
  • 9VD Audi Sound system
  • PCN+8G1 Teknologia-paketti "Tour"
  • PCZ Teknologia-paketti "City" & "Parking"
  • PXC Matrix LED -ajovalot
  • QQ2 Laajennettu LED -sisävalopaketti
  • UI2 Audi Smartphone Interface
  • WFF Navigointi -paketti
  • WKN+VW5+9AQ Comfort -paketti

Alkuperäisessä tarjouksessa oli vielä Trend-nahkaverhoilu, 1200,. En vaan osaa päättää ottaisinko tuon nahkaverhoilun vai jonkin/jotkin muut varusteet samalla hinnalla. Tuohon hintaluokkaanhan saisi esim:

  • Metalliväri
  • Hienommat vanteet (tosin päästöt nousevat ja niiden myötä autovero)
  • Sähköisesti säädettävä iskunvaimennus urheilualustalla
  • Sähkösäätöiset etuistuimet, kuljettajan istuin muistilla (samalla myös peileihin muisti)
  • Head-Up Display tuulilasinäyttö

Onko kellään suosituksia näistä tai muita ehdotuksia? Pakkohan ei tietysti ole valita mitään ja näin säästää hieman rahaa, mutta kun olin jo ehtinyt perustella itselleni tietyn summan :P. Lopullinen paketti pitäisi saada kasaan ensi viikon loppuun mennessä.

mi16

Lainaus käyttäjältä: villejii - 11.11.15 - klo:20:25
Hei kaikille,

Foorumin pitkäaikainen lukija ilmoittautuu! Nyt sitten uuden A4:n kunniaksi ensimmäinen viesti:

Näyttää vahvasti siltä, että tilaan A4:n työsuhdeautoksi. Lisävarusteita valitessani olen kuitenkin juuttunut ajatuksissani päättymättömään kehään ja kaipaisin vähän ulkopuolista mielipidettä.

Tällä hetkellä paketti on tällainen:

Audi A4 Avant First Edition Business Sport 2.0 TDI quattro S-tronic

  • 2Z0 Ilman mallimerkintää ja moottorin tyyppimerkintää
  • 3GN Tavaratilan kiinnityskiskot ja kiinnityssarja
  • 3Y4 Aurinkoverhot takasivuikkunoille
  • 6XK+4L6 Sähköisesti sisäänpäin taittuvat ja automaatisesti himmentyvät ulkopeilit
  • 9VD Audi Sound system
  • PCN+8G1 Teknologia-paketti "Tour"
  • PCZ Teknologia-paketti "City" & "Parking"
  • PXC Matrix LED -ajovalot
  • QQ2 Laajennettu LED -sisävalopaketti
  • UI2 Audi Smartphone Interface
  • WFF Navigointi -paketti
  • WKN+VW5+9AQ Comfort -paketti

Alkuperäisessä tarjouksessa oli vielä Trend-nahkaverhoilu, 1200,. En vaan osaa päättää ottaisinko tuon nahkaverhoilun vai jonkin/jotkin muut varusteet samalla hinnalla. Tuohon hintaluokkaanhan saisi esim:

  • Metalliväri
  • Hienommat vanteet (tosin päästöt nousevat ja niiden myötä autovero)
  • Sähköisesti säädettävä iskunvaimennus urheilualustalla
  • Sähkösäätöiset etuistuimet, kuljettajan istuin muistilla (samalla myös peileihin muisti)
  • Head-Up Display tuulilasinäyttö

Onko kellään suosituksia näistä tai muita ehdotuksia? Pakkohan ei tietysti ole valita mitään ja näin säästää hieman rahaa, mutta kun olin jo ehtinyt perustella itselleni tietyn summan :P. Lopullinen paketti pitäisi saada kasaan ensi viikon loppuun mennessä.

Hienolta näyttää, mutta kummalla moottorilla tuo tulee?

villejii

No jotain tietysti unohtui, enkä näköjään enää pysty muokkaamaan alkuperäistä viestiä... 140kw.

Mjkarhu

Ei kai tuossa ole vaihtoehtoja toiselle koneelle, jos kerran on 2.0TDI ja quattro.

Mutta mietin itsekkin tuota verhoilua autoa tilatessa ja kävin niitä paljon katsomassa ja ihmettelemässä. Liisarissa ei varmaan niin paljon häiritse, mutta Audin nahkapenkit kuluvat todella nopeasti, ainakin kuskin penkin vasen puoli. Jo parin tuhannen kohdalla niihin ilmestyy vekkejä ja istuimen reuna alkaa kulumaan. Sen lisäksi ovat vielä kylmät ja otin itse ihan kangaspenkeillä. Se miten itse käyttäisin tuon 1200,, niin ottaisin Advanced keyn jalan heileutauksella. Varuste jota käytät varmasti joka kerta, ei enää avaimien kaivamista taskusta. Lisäksi uskon että tuo kontin avaus jalalla on toimiva homma ja ennen kaikkea tuolla ja vain tuolla avaimella saat myös kontin kiinni etänä.

Loppusummalla joko musta sisäkatto, lämmitettävä ratti tai harmaat sisälistat. Itse vaihdoin nuo sisälistat harmaisiin vielä tilauksen jälkeen, nuo vakiot ovat jotenkin halvan oloiset.

th

Sain vahvistuksen, että auto pitäisi tulla tämän vuoden puolella suomeen ja kilpiin heti eka arkipäivä 2016 puolella.
Audi A4 2.0TDI quattro Business Sport S-line Avant -18
Audi A4 2.0TDI quattro First Edition Business Sport Sedan -16
Audi A3 2.0TDI quattro Business Sport S-line Sportback -14
Audi A3 1.4TFSI S-line Sportback -12

Mjkarhu

Lainaus käyttäjältä: th - 12.11.15 - klo:09:18
Sain vahvistuksen, että auto pitäisi tulla tämän vuoden puolella suomeen ja kilpiin heti eka arkipäivä 2016 puolella.

Mitä sinulle ilmoitettiin tuotantoviikoksi? Itsellä tilaus sisään 7.10. ja alustava tuotantoviikko on nyt pompannut viikosta 47->49. Mitään vahvistusta toimitusajasta ei ole vielä tullut, arviona on tammikuun alku.

TeePee66

Lainaus käyttäjältä: TeePee66 - 29.09.15 - klo:17:38
Liitynpä minäkin uutena tähän ketjuun, kun eilen (28.9) lähti tilaus:
A4 Avant First Edition Business Sport 2,0 TFSI 185 kW quattro S tronic.

Tänään lisäinfoa toimituksesta: 2.0TFSI quattron valmistus alkaa viikolla 3, oma pitäisi mennä tuotantoon heti tuolla viikolla. Eli luovutus menee todennäköisesti helmikuun alkupuolelle. Pitkä on odotus, mutta kai se sitten palkitaan!
A5 Sportback Business Sport Comfort Ed. TFSI 185kW quattro -18
ex: A4 Avant Business Sport TFSI 185 kW quattro -16.
A5 Sportback quattro -12
A5 Coupe -08
A4 Avant -04

Marklund

Pitipä itsekin rekisteröityä, kun B9-ketju vaikuttaisi kohtalaisen aktiiviselle.

Tänne on tilattu 2.0 TDI s-tronic quattro viikolla 40, ja autoa on lupailtu ajoon jopa jouluviikolle. Tavoitteena kuitenkin saada kilpiin ennen vuoden vaihdetta. Katsotaan kuinka käy.

Vielä en ole livenä nähnyt vilaustakaan mallista, mutta toivottavasti kestää katseen..

villejii

Lainaus käyttäjältä: Mjkarhu - 11.11.15 - klo:22:08
Liisarissa ei varmaan niin paljon häiritse, mutta Audin nahkapenkit kuluvat todella nopeasti, ainakin kuskin penkin vasen puoli. Jo parin tuhannen kohdalla niihin ilmestyy vekkejä ja istuimen reuna alkaa kulumaan. Sen lisäksi ovat vielä kylmät ja otin itse ihan kangaspenkeillä. Se miten itse käyttäisin tuon 1200,, niin ottaisin Advanced keyn jalan heileutauksella. Varuste jota käytät varmasti joka kerta, ei enää avaimien kaivamista taskusta. Lisäksi uskon että tuo kontin avaus jalalla on toimiva homma ja ennen kaikkea tuolla ja vain tuolla avaimella saat myös kontin kiinni etänä.

Loppusummalla joko musta sisäkatto, lämmitettävä ratti tai harmaat sisälistat. Itse vaihdoin nuo sisälistat harmaisiin vielä tilauksen jälkeen, nuo vakiot ovat jotenkin halvan oloiset.

Kiitos, hyvä vinkki toi nahkojen kuluminen. Meillä on autosopparit neljän vuoden mittaisia, joten penkki kyllä ehtii kulumaan. Ja vaikka liisari onkin niin kyllähän sitä joutuu silti itse katselemaan  :'(

Ennen uuden A4:n julkistusta harkitsin A6:sta. Minulla oli koeajossa malli, jossa oli vastaava advanced key. Huomasin etten silti käyttänyt sitä, sillä minusta oli kiva avata ovet kauempaa ja ihailla auton vilkkuja ja valoja :P. Samoin kontin avaus oli sen verran hidas, että oli kätevämpi laittaa se avautumaan jo kauempaa. Toki ymmärrän tuon jalan heilautuksen helppouden jos on kädet täynnä tavaraa.

Ursus

Tänään tuli tollanen 190 hv bensa avant sport business kokeiltua. Erittäin hyvältä vaikutti. Ajoltaan hyvä. Mielestäni parempi kuin pasuuna. Yllättävän hiljainen oli rengasääniltä vaikka renkaina oli noksun 8.  Eipä pitkään tarvitsisi miettiä kumman ottas pasuunan vai nelkun. Vaikutti todella tyylikkäältä sisältäpäin. Ulkoa oli pliisun oloinen. Alusta oli ehkä makuuni turhan kova. Vaatis ehkä sen säädettävän alustan. Tykkäsin!

Ifa

Lainaus käyttäjältä: Mjkarhu - 11.11.15 - klo:22:08

Mutta mietin itsekkin tuota verhoilua autoa tilatessa ja kävin niitä paljon katsomassa ja ihmettelemässä. Liisarissa ei varmaan niin paljon häiritse, mutta Audin nahkapenkit kuluvat todella nopeasti, ainakin kuskin penkin vasen puoli.

Täällä on 4 audin ja >180tkm (A6,A4 ja 2x A5) kokemus nahkajakkaroista ja ei ne kyllä kulu mihinkään, ainakin jos on "normaalia" kokoa oleva ajaja...
Paras yhdistelmä mielestäni on alcantara/nahka versio, on nuo kangaspenkit jo niin karsean näköisiäkin kuosiltaan.
Ootteko nähneet yhtään esittely Audia kangaspenkeillä ?
Makuasioita kuiteskin ;)
A5 Cab

chr

Minulla on noin 110tkm ajetussa A4:ssä vaaleat sporttinahkapenkit, ja ne ovat pysyneet hämmästyttävän hyvässä kunnossa. Ei hankaumia, ei löystymistä.

jotpee

Lainaus käyttäjältä: Ifa - 12.11.15 - klo:21:11
Täällä on 4 audin ja >180tkm (A6,A4 ja 2x A5) kokemus nahkajakkaroista ja ei ne kyllä kulu mihinkään, ainakin jos on "normaalia" kokoa oleva ajaja...
Paras yhdistelmä mielestäni on alcantara/nahka versio, on nuo kangaspenkit jo niin karsean näköisiäkin kuosiltaan.
Ootteko nähneet yhtään esittely Audia kangaspenkeillä ?
Makuasioita kuiteskin ;)

Minulta ääni alcantara/nahkajakkaroille Trend--halpisnahkojen sijalle. Vähän kalliimmat, mutta paljon mukavammat ja kestävämmät käytössä. Milanonahat sitten jo oikea ja hyvä verhoilu, mutta hinta... Kokemusta B8 osalta myös exän kangaspenkeistä, sportversiona. Kuskin istuimen vasen reuna nukkaantui 90 tkm ajossa, muuten kesti hyvin. Toki hiukan ankeat + 50 t, autoon.
Ex: A4 Avant 2,0 TFSI 155 kW quattro s-tronic -11

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy