Huomesin että autossani on lisälämmitin (auxiliary heater). VW koodi taitaa olla 9M5, eli pitäisi olla ihan alkuperäinen viritys tehtaalta.
Tämähän on vain käytön aikana toimiva lämmitin, kovasti kiinnostaisi tehdä siitä oikea "webasto".
Saako sen toimimaan kellona vain ohjelmoimalla keskusyksikön uudestaan (siis niin että RCD:n näytön kautta voi käyttää ajastinta).
Onko kellään kokemusta näitten asentamisesta / toimivuudesta?
esim. Kufatec:
https://www.kufatec.de/shop/en/auxiliary-heating/gsm-remote-control-upgrade-vw-touareg-7p-existing-auxiliary-heater?action_ms=1
tai
https://www.kufatec.de/shop/en/Volkswagen/Touareg-7P/Retrofit-kir-parking-heater-VW-Touareg-7P-4-zone-clima?action_ms=1
Tämähän on vain käytön aikana toimiva lämmitin, kovasti kiinnostaisi tehdä siitä oikea "webasto".
Saako sen toimimaan kellona vain ohjelmoimalla keskusyksikön uudestaan (siis niin että RCD:n näytön kautta voi käyttää ajastinta).
Onko kellään kokemusta näitten asentamisesta / toimivuudesta?
esim. Kufatec:
https://www.kufatec.de/shop/en/auxiliary-heating/gsm-remote-control-upgrade-vw-touareg-7p-existing-auxiliary-heater?action_ms=1
tai
https://www.kufatec.de/shop/en/Volkswagen/Touareg-7P/Retrofit-kir-parking-heater-VW-Touareg-7P-4-zone-clima?action_ms=1


