Joku vaihtaa taas radiota

Aloittaja kabolt, 31.10.12 - klo:09:09

« edellinen - seuraava »

kabolt

täällä on ollut paljon juttua 3c:n radion vaihdosta mutta kysyn vielä.
itsellä on orkkis rcd-300 ja suunnitelen sen vaihtoa.
jotkut ovat laittaneet tilalle esim. jvc:n 2-din soittimen.

onko estettä laittaa 1-din soitin jos ostaa sopivan kehyksen ja johdot.
nuo 1-din soittimen on paljon halvempia näköjään.
onko joku laittanutkin tämmöisen virityksen?

vai onko tämä hölmöläisen ajattelua,
onko tuo 2-din siihen oikeampi vaihtoehto?
Seat Exeo ST 2.0 TDI
Skoda Rapid 1.2. TSI
Skoda Roomster 1.9 TDI
Skoda Superb I 1.9 TDI
Seat Altea XL 1.9. TDI
VW Passat Variant 2007 2.0 TDI
Seat Altea 1.9 TDI

Guest-283077

Eikai tuohon ole oikeaa ja väärää vastausta kumpiko koko sinulle pitäisi olla.

Halvimmat 1-din soittimet on luokkaa 50e, tuolla rahalla et saa oikeen minkäänlaista 2-din soitinta. Varsinkin kun Passatin tapauksessa tavallinenkin 2-din soitin tarvii adapterikehyksen ellei soitin ole merkkikohtaisesti sunniteltu volkkareihin. 1-din kehyksissä tulee usein jonkinlainen säilytyslokero kaverina soittimen lisäksi. Valinta on ihan omista lähtökohdistasi kiinni, eli kannattaa miettiä minkälaisen aparaatin hommaa omien tarpeiden perusteella. "Huvin vuoksi" en RCD300 vaihtasi pois, jos tarkoitus on vaan radiota tai CD:tä kuunnella. Ne siinä pelaa kuitenkin ihan ok...

Mutta mikä on pääsyysi vaihtaa RCD300 pois? Tahdotko navin? Tahdotko paremman äänentoiston vai mitä? Itse uusin Touraniin rikki menneen RCD300 tilalle Zenecin merkkikohtaisen soittimen, jolle kertyi hintaa Saksasta tilaten n. 400e. Löytyy kosketusnäytöt ym. Saman laitteen olisi voinut myös Passattiin asentaa jos olisi tahtonut.

kabolt

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 31.10.12 - klo:09:32
Eikai tuohon ole oikeaa ja väärää vastausta kumpiko koko sinulle pitäisi olla.

Halvimmat 1-din soittimet on luokkaa 50e, tuolla rahalla et saa oikeen minkäänlaista 2-din soitinta. Varsinkin kun Passatin tapauksessa tavallinenkin 2-din soitin tarvii adapterikehyksen ellei soitin ole merkkikohtaisesti sunniteltu volkkareihin. 1-din kehyksissä tulee usein jonkinlainen säilytyslokero kaverina soittimen lisäksi. Valinta on ihan omista lähtökohdistasi kiinni, eli kannattaa miettiä minkälaisen aparaatin hommaa omien tarpeiden perusteella. "Huvin vuoksi" en RCD300 vaihtasi pois, jos tarkoitus on vaan radiota tai CD:tä kuunnella. Ne siinä pelaa kuitenkin ihan ok...

Mutta mikä on pääsyysi vaihtaa RCD300 pois? Tahdotko navin? Tahdotko paremman äänentoiston vai mitä? Itse uusin Touraniin rikki menneen RCD300 tilalle Zenecin merkkikohtaisen soittimen, jolle kertyi hintaa Saksasta tilaten n. 400e. Löytyy kosketusnäytöt ym. Saman laitteen olisi voinut myös Passattiin asentaa jos olisi tahtonut.

kiitti kommenteista ja vinkeistä.
kaipa se parempi äänentoisto ja mp3/usb tuki kiinnostaa eniten. oma rcd-300 on tosi nirso itse poltetuille levyille, eikä se tosiaan tue mp3. ajan melko paljon ja musaa tulee kuunneltua paljon sillä aikaa. mikä oli firma mistä zenecin tilasit? olen kyllä ymmärtänyt että nuo zenecit istuu hyvin vw:n autoihin.
Seat Exeo ST 2.0 TDI
Skoda Rapid 1.2. TSI
Skoda Roomster 1.9 TDI
Skoda Superb I 1.9 TDI
Seat Altea XL 1.9. TDI
VW Passat Variant 2007 2.0 TDI
Seat Altea 1.9 TDI

osviitan

Lainaus käyttäjältä: kabolt - 31.10.12 - klo:09:09
täällä on ollut paljon juttua 3c:n radion vaihdosta mutta kysyn vielä.
itsellä on orkkis rcd-300 ja suunnitelen sen vaihtoa.
jotkut ovat laittaneet tilalle esim. jvc:n 2-din soittimen.

onko estettä laittaa 1-din soitin jos ostaa sopivan kehyksen ja johdot.
nuo 1-din soittimen on paljon halvempia näköjään.
onko joku laittanutkin tämmöisen virityksen?

vai onko tämä hölmöläisen ajattelua,
onko tuo 2-din siihen oikeampi vaihtoehto?


Juuri viime viikolla laitoin tuollaisen 1- din adapterin ja Alpinen näyttösoittimen kiinni Passattiini. Mukana tuossa adapterissa tuli sellainen kotelo siihen toiseen läpeen, siinä adapterissa kun on kahdelle 1- dinin soittimelle paikka, aika yleistä siis.
Tosiaan, ei ole hölmöläisen hommaa ja kyllä nuo Alpine/Pioneer- linjaiset soittimet ovat parempia toiminnoiltaan ja äänenlaadultaankin. Ehkä tosiaan tuossa integroitumisessa kojelautaan menettää eniten, mutta siistejä noistakin tulee, kun paikalleen saa. Voin laittaa kuvan vaikka tänään myöhemmin omasta kötöstyksestä, jos vaan haluat nähdä että minkälainen tuosta tuli?
Volvo V70 D4 AWD -15
EX-Octavia III 2.0Tdi 4x4 -13
EX-Volvo XC70 D5 -08
EX-VW Caddy Maxi Life 2.0Tdi 4Motion -11
EX-BMW 520D -10
EX-VW Passat Variant 2.0TFSI Highline -07
EX-Audi A4 Avant 2.7Tdi -06
EX- Seat Leon 1P 2.0Tdi -07

kabolt

Lainaus käyttäjältä: osviitan - 31.10.12 - klo:10:22
Juuri viime viikolla laitoin tuollaisen 1- din adapterin ja Alpinen näyttösoittimen kiinni Passattiini. Mukana tuossa adapterissa tuli sellainen kotelo siihen toiseen läpeen, siinä adapterissa kun on kahdelle 1- dinin soittimelle paikka, aika yleistä siis.
Tosiaan, ei ole hölmöläisen hommaa ja kyllä nuo Alpine/Pioneer- linjaiset soittimet ovat parempia toiminnoiltaan ja äänenlaadultaankin. Ehkä tosiaan tuossa integroitumisessa kojelautaan menettää eniten, mutta siistejä noistakin tulee, kun paikalleen saa. Voin laittaa kuvan vaikka tänään myöhemmin omasta kötöstyksestä, jos vaan haluat nähdä että minkälainen tuosta tuli?

jep, laittele kuvia jos jaksat. kiitos kovasti.
mitä tarvitsen jos vaihdan pioneerin 1-din soittimen: merkkikohtaisen asennuskehyksen, tupla-fakra-liitin, iso-sovitin? laittele vinkkejä, itse en ole ennen vaihtanut. antoihin vikakoodeja?
kiitos tiedoistajo etukäteen ;)
Seat Exeo ST 2.0 TDI
Skoda Rapid 1.2. TSI
Skoda Roomster 1.9 TDI
Skoda Superb I 1.9 TDI
Seat Altea XL 1.9. TDI
VW Passat Variant 2007 2.0 TDI
Seat Altea 1.9 TDI

Guest-283119

Lainaus käyttäjältä: kabolt - 31.10.12 - klo:10:11
mikä oli firma mistä zenecin tilasit? olen kyllä ymmärtänyt että nuo zenecit istuu hyvin vw:n autoihin.
Firma mistä tilasin oli extremeaudio: http://www.extremeaudio.de/gb//

Soitin sikäli on jo "vanhaa mallia" eli sitä ei enää saa kuin käytettynä (ZE-MC2000). Omat juttunsa nuissakin on esim radion kuuluvuuden suhteen, mutta usbit, muistikortit ym tuo soittaa oikein mallikkaasti ja saa kiinni bluutuuttia, supparia, näyttöä jne. Vastaavista laitteista löytyy keskustelua tältäkin palstalta lisää.

Tuolta verkkokaupasta tai sitten Suomesta esim autoviihde.com verkkokaupasta nuita erilaisia adaptereita voi selailla. Yhtä oikeaa ratkaisua ei oikein ole, kun joka soitinmerkilläkin voi olla erilaiset tarpeensa liittimille ym.

Vankka

Tuohon RCD-300 on mahdollista saada lisäpalikalla MP3 tuki. Itselle ko. härvelin laitoin ens hätään kapistus makso iibeissä noin 50â,¬. Kapistus laitetaan soittimeen "cd-vaihtajana". ainut "ikävä" ominaisuus on se, että kappaleet näkyy vain track# nimellä.

edit: esim.
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

kabolt

Lainaus käyttäjältä: Vankka - 31.10.12 - klo:11:45
Tuohon RCD-300 on mahdollista saada lisäpalikalla MP3 tuki. Itselle ko. härvelin laitoin ens hätään kapistus makso iibeissä noin 50â,¬. Kapistus laitetaan soittimeen "cd-vaihtajana". ainut "ikävä" ominaisuus on se, että kappaleet näkyy vain track# nimellä.

edit: esim.

ihan mielenkiintoinen viritys tämäkin. kiitos vinkistä.
taidan kallistua kylläkin ihan perinteiseen soittimeen.
Seat Exeo ST 2.0 TDI
Skoda Rapid 1.2. TSI
Skoda Roomster 1.9 TDI
Skoda Superb I 1.9 TDI
Seat Altea XL 1.9. TDI
VW Passat Variant 2007 2.0 TDI
Seat Altea 1.9 TDI

osviitan

Lainaus käyttäjältä: kabolt - 31.10.12 - klo:10:40
jep, laittele kuvia jos jaksat. kiitos kovasti.
mitä tarvitsen jos vaihdan pioneerin 1-din soittimen: merkkikohtaisen asennuskehyksen, tupla-fakra-liitin, iso-sovitin? laittele vinkkejä, itse en ole ennen vaihtanut. antoihin vikakoodeja?
kiitos tiedoistajo etukäteen ;)

Tässä olisi kuvia pari kappaletta (toivottavasti onnistui tämä liittäminen). Valo oli vähän ihmeellinen, eli jotain halo- ilmiötä siihen tuli, mutta saat ajatuksen tästä kuitenkin.
Tuon kehyksen muovi oli sellaista hieman röpelöistä mustaa muovia, niin heitin siihen hätäisesti 4 kerrosta kirkasta lakkaa kilikali- pullosta ja tuli ihan siisti, vähän jopa pianolakatun näköinen... ;)
Liittimiä tuohon tarvitsin ainoastaan siitä auton Fakrasta-> ISO- liittimiksi muuntavan sarjan, Motonet- kamaa. Vähän on vielä tuon vikakoodinhommelin kanssa selvitystä, airbag- valo kun syttyy, jos väylässä ei ole soitinta ja tämän kanssa se syttyi myös. Voipi olla, että Alpinen joku sovitin pitäisi olla, tai sitten starttasin auton, kun se airbagista varoittavan valon liitin oli irti ja se syttyi sen vuoksi.
Volvo V70 D4 AWD -15
EX-Octavia III 2.0Tdi 4x4 -13
EX-Volvo XC70 D5 -08
EX-VW Caddy Maxi Life 2.0Tdi 4Motion -11
EX-BMW 520D -10
EX-VW Passat Variant 2.0TFSI Highline -07
EX-Audi A4 Avant 2.7Tdi -06
EX- Seat Leon 1P 2.0Tdi -07

kabolt

Lainaus käyttäjältä: osviitan - 31.10.12 - klo:14:58
Tässä olisi kuvia pari kappaletta (toivottavasti onnistui tämä liittäminen). Valo oli vähän ihmeellinen, eli jotain halo- ilmiötä siihen tuli, mutta saat ajatuksen tästä kuitenkin.
Tuon kehyksen muovi oli sellaista hieman röpelöistä mustaa muovia, niin heitin siihen hätäisesti 4 kerrosta kirkasta lakkaa kilikali- pullosta ja tuli ihan siisti, vähän jopa pianolakatun näköinen... ;)
Liittimiä tuohon tarvitsin ainoastaan siitä auton Fakrasta-> ISO- liittimiksi muuntavan sarjan, Motonet- kamaa. Vähän on vielä tuon vikakoodinhommelin kanssa selvitystä, airbag- valo kun syttyy, jos väylässä ei ole soitinta ja tämän kanssa se syttyi myös. Voipi olla, että Alpinen joku sovitin pitäisi olla, tai sitten starttasin auton, kun se airbagista varoittavan valon liitin oli irti ja se syttyi sen vuoksi.

kiitos kuvista, hienohan siitä tuli.
taidan päätyä itse samankaltaiseen ratkaisuun, ehkäpä.
joka tapauksessa tämä selventää tilannetta.


Seat Exeo ST 2.0 TDI
Skoda Rapid 1.2. TSI
Skoda Roomster 1.9 TDI
Skoda Superb I 1.9 TDI
Seat Altea XL 1.9. TDI
VW Passat Variant 2007 2.0 TDI
Seat Altea 1.9 TDI

Guest-283364

Lainaus käyttäjältä: osviitan - 31.10.12 - klo:14:58
...tai sitten starttasin auton, kun se airbagista varoittavan valon liitin oli irti ja se syttyi sen vuoksi.
Ã,,äni tälle. Ei soittimen ja airbagin pitäisi muuten keskustella, mutta jos tuon napin tai airbag-valon piuha on irti kun autossa on virrat päälläkin, herjaa tulee. Vikakoodinluvulla ja nollauksella todennäköisesti selviää.

Muuten jos ottaa kantaa niin tuo Alpine ei taida se n. 50e 1-din soitin enää olla. :)

osviitan

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 01.11.12 - klo:00:07
Ã,,äni tälle. Ei soittimen ja airbagin pitäisi muuten keskustella, mutta jos tuon napin tai airbag-valon piuha on irti kun autossa on virrat päälläkin, herjaa tulee. Vikakoodinluvulla ja nollauksella todennäköisesti selviää.

Muuten jos ottaa kantaa niin tuo Alpine ei taida se n. 50e 1-din soitin enää olla. :)

Pitääpä tyhjennyttää tuo vikarekisteri, niin näkee miten se reagoi.

Ja ei, ei ihan 50â,¬... ;)
Volvo V70 D4 AWD -15
EX-Octavia III 2.0Tdi 4x4 -13
EX-Volvo XC70 D5 -08
EX-VW Caddy Maxi Life 2.0Tdi 4Motion -11
EX-BMW 520D -10
EX-VW Passat Variant 2.0TFSI Highline -07
EX-Audi A4 Avant 2.7Tdi -06
EX- Seat Leon 1P 2.0Tdi -07

kabolt

radion vaihto onnistui suht helposti, kiitos vinkeistä kaikille.

itsellä tilalle vaihtui pioneer deh -1400ub soitin 1-din.
kaveriksi tilasin automerkkikohtaisen sovitekehyksen ja johtosarjan.
koko homma maksoi noin 170 euroa. tiedä sitten oliko halpaa vai ei...

äänenlaatu tosin parani kummasti, jos vertaa alkuperäiseen soittimeen.
liitteenä kuva jos kiinnostaa, hieman suttuinen mutta siitä saa ajatuksen.
toivottavasti liitekuva tuli mukaan...

Seat Exeo ST 2.0 TDI
Skoda Rapid 1.2. TSI
Skoda Roomster 1.9 TDI
Skoda Superb I 1.9 TDI
Seat Altea XL 1.9. TDI
VW Passat Variant 2007 2.0 TDI
Seat Altea 1.9 TDI

osviitan

Nonni, siisti tuli ja uskon kyllä tuon äänenlaadun parannuksen. En ole vielä alkuperäissoitinta nähnyt/kuullut, joka pieksisi nämä laadukkaat jälkiasennussoittimet.
Oliko tuo sovitekehys Caliberin tuotantoa? On niin samanoloinen kuin mulla ja tuo kotelo ei kuulu kaikkien merkkien pakettiin...
Volvo V70 D4 AWD -15
EX-Octavia III 2.0Tdi 4x4 -13
EX-Volvo XC70 D5 -08
EX-VW Caddy Maxi Life 2.0Tdi 4Motion -11
EX-BMW 520D -10
EX-VW Passat Variant 2.0TFSI Highline -07
EX-Audi A4 Avant 2.7Tdi -06
EX- Seat Leon 1P 2.0Tdi -07

kabolt

Lainaus käyttäjältä: osviitan - 06.11.12 - klo:15:46
Nonni, siisti tuli ja uskon kyllä tuon äänenlaadun parannuksen. En ole vielä alkuperäissoitinta nähnyt/kuullut, joka pieksisi nämä laadukkaat jälkiasennussoittimet.
Oliko tuo sovitekehys Caliberin tuotantoa? On niin samanoloinen kuin mulla ja tuo kotelo ei kuulu kaikkien merkkien pakettiin...

asennuskehys caliber? hyvä kysymys. tilauskuitissa tai kotelossa ei ollut valmistajan nimeä mutta
tilasin sen täältä:

http://www.erikoisvaruste.fi/product_details.php?p=208

itse nimenomaan halusin kehyksen jossa kotelo tulee mukana.
hinta oli sopiva, toivottasti kestää käyttöä. lisäsin itse kotelon pohjalle liukuestemuovia.

Seat Exeo ST 2.0 TDI
Skoda Rapid 1.2. TSI
Skoda Roomster 1.9 TDI
Skoda Superb I 1.9 TDI
Seat Altea XL 1.9. TDI
VW Passat Variant 2007 2.0 TDI
Seat Altea 1.9 TDI

nemos

Lainaus käyttäjältä: osviitan - 06.11.12 - klo:15:46
Nonni, siisti tuli ja uskon kyllä tuon äänenlaadun parannuksen. En ole vielä alkuperäissoitinta nähnyt/kuullut, joka pieksisi nämä laadukkaat jälkiasennussoittimet.
Oliko tuo sovitekehys Caliberin tuotantoa? On niin samanoloinen kuin mulla ja tuo kotelo ei kuulu kaikkien merkkien pakettiin...

Siistiksi tuota ei voi sanoa kyllä erkkikään. Ulkonäkö on hyvä syy pysytellä alkuperäissoittimissa.
Volvo XC60 T8 Inscription

Vankka

Lainaus käyttäjältä: nemos - 06.11.12 - klo:16:58
Siistiksi tuota ei voi sanoa kyllä erkkikään. Ulkonäkö on hyvä syy pysytellä alkuperäissoittimissa.
+1

Auttamatta tuosta jää sellanen kuva, että jotain puuttuu. Vaikka ei kyllä tuo oma 2din soitten asennus silmiä suuremmin hivele.

En tiedä auttasko jos nuo kehyksen olisi harmaita / alumiinisiä.

Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

kabolt

Lainaus käyttäjältä: Vankka - 06.11.12 - klo:19:51
+1

Auttamatta tuosta jää sellanen kuva, että jotain puuttuu. Vaikka ei kyllä tuo oma 2din soitten asennus silmiä suuremmin hivele.

En tiedä auttasko jos nuo kehyksen olisi harmaita / alumiinisiä.



hyvältä tuo sinun näyttää, ole huoletta.
mielestäni ei kaipaa lisäväritystä.

itse olen uuteeni tällä hetkellä tyytyväinen, jos mieli muuttuu
kaivan vanhan takaisin ja isken kiinni.


Seat Exeo ST 2.0 TDI
Skoda Rapid 1.2. TSI
Skoda Roomster 1.9 TDI
Skoda Superb I 1.9 TDI
Seat Altea XL 1.9. TDI
VW Passat Variant 2007 2.0 TDI
Seat Altea 1.9 TDI

pokkus

Lainaus käyttäjältä: kabolt - 06.11.12 - klo:20:01
hyvältä tuo sinun näyttää, ole huoletta.
mielestäni ei kaipaa lisäväritystä.

Samaa mieltä. Ihan hyvältä näyttää noinkin ja toisilla reunoilla saattaisi näyttää vaan typerämmältä, jos ei saa aivan samanvärisiä kehyksiä hankittua :)

Vankka

En tosiaan ole alkamassa tuota kehikkoa värjäämään, siitä ei saa ku itkua, hampaiden kiristystä ja rahan menoa.

Tuosta Kaboltin asennuksesta tökkää tuo soittimen yläreunan kulma. Taitaa kuvaus kulma tehä vaan harhaa.
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

Kale

Eikös tuon kehyksen voisi ihan maalata tai teipata jollain tuning teipillä?

eluboy

pakko liittyä keskusteluun, koska samma homma edessä. Noissa 2din VW tarvikelaitteissa, käynnistyykö ne nopeasti ?

Oma on RCD-300 ja on todella nopea käynnistymään. Huomasin että saa Android käyttiksellä toimivia mankkoja myös ja voisin veikata että kestää vähintään 10s ennen kuin kaiuttimistä lähtee ääni.

Onko kokemuksia ?

VW Touareg 3.0TDI - 2011
VW Passat Variant 4MOTION 2.0 TDI 103kW - 2006

Vankka

Lainaus käyttäjältä: eluboy - 21.11.12 - klo:23:32
pakko liittyä keskusteluun, koska samma homma edessä. Noissa 2din VW tarvikelaitteissa, käynnistyykö ne nopeasti ?

Oma on RCD-300 ja on todella nopea käynnistymään. Huomasin että saa Android käyttiksellä toimivia mankkoja myös ja voisin veikata että kestää vähintään 10s ennen kuin kaiuttimistä lähtee ääni.

Onko kokemuksia ?


Taitaa olla aika soitin kohtaisia. Miten käyttöjärjestelma on toteutettu kuin raskas ja kuinka tehokas järjestelmäpiiri soittimessa on. Aika hyvin verrattavissa tietokoneeseen. Oma korttinsa peliin tuo SD-kortit ja usb-tikut.

Omalla kohin soitin käynnistyy ihan riittävän nopeasti. Ei tuota starttaus aikaa tule edes ajateltua.
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

julli100


KeiZZi

Täällä myös kiinnostaisi vaihtaa rcd-300 poijes ja tilalle jotain jossa ainakin mp3, usb, dvd, navi toiminnot.
Monissa joita olen katsonut ja ylläkin oli niin usb portti sijaitsee mankan takana?
Itse etsin sellaista jossa paikka olisi edessä.
Onko kellään ideoita?
Autoni siis Passat 3C, 2008vm farkku.
VW Passat 3C Variant 1.9TDI vm2008

KeiZZi

Omassa mankassa on tavallaan kaksi käyttistä, antero ja muut sydeemit (soitin, bluetooth, dvd, yms.). CD:n soitto alkaa nopeasti ja antero käynnistyy ku ehtii.

http://www.ebay.co.uk/itm/Android-8-Car-DVD-Player-Radio-Stereo-GPS-Nav-Unit-For-VW-Passat-Golf-5-6-Tiguan-/280866661933?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160&nma=true&si=%2BHi%2FM42nQiZTn4aRQhyRZrtguSo%3D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557



Onko tuossa navissa pelkkä saksankielen mahdollisuus vai onko esimerkiksi suomi valittavissa?
Muita hyviä/huonoja puolia?
VW Passat 3C Variant 1.9TDI vm2008

KeiZZi

julli100, voisitko laittaa kokemuksia soittimesta?
Kiinnostaisi kyseinen vehje erittäin paljon?
VW Passat 3C Variant 1.9TDI vm2008

jarsiv

Näyttää toi android-soitin yhtä paskalta kuin Erisinin tuotteet. Oli sellainen päivän käytössä, padi oli ihan susi ja soitin poltti auton sulakkeita (15A). Suojaus joo toimi tosi hyvin kun soittimen 10A sulake pysyi ehjänä  :-\

Tuosta en kyllä tiedä, mutta jäi paska maku noista Android-pohjaisista soittimista.
VCDS apua
Passat 3C Luxline 1.9TDI
Passat B8 1.6TDI

eluboy

Meneekö RCD-310 joka on napattu T5:sta (vm.11) heittämällä Passat 3C Varianttiiin vm. 2006 ?
VW Touareg 3.0TDI - 2011
VW Passat Variant 4MOTION 2.0 TDI 103kW - 2006

Tony.N

Onko olemassa passattiin sopivaa alkuperäis soitinta mikä soittaa mp3 tiedostoja? Mikä malli? Mitenkäs jälkiasennus radioon vaihtaminen? Kilkeet löytyy hifiliikkeestä?
Kiillotukset +pinnotukset+kalvotukset yli 10v kokemuksella.. Hifit sekä sähkötyöt..

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy