Mulla on vanhempi Ocu AEE-moottorilla, jossa on peräti virranjakaja jakelemassa kipunaa eri sylintereille (vain yksi sytytyspuola). Ja asentoanturi siellä virranjakajassa.
Viime talvena pääsin hinattavaksi ekan kerran. Moottoritiellä meno katkesi täysin yllättäen ja varoittamatta, kierroslukumittari vaan putosi nollille vaikka vauhtia pientareelle rullatessa oli alussa varmaan liki 100 km/h. Ei lupaustakaan käynnistymisestä siellä tien reunassa enää.
Asentoanturi se tässäkin osoittautui syylliseksi. Kyseistä Hall-anturia tosin ei saa irrallaan vaan meni koko virranjakaja vaihtoon, tosin reilun satasen möykky tuo oli. Selvisihän sekin, mistä kierroslukumittari signaalinsa ottaa ,-)
Viime talvena pääsin hinattavaksi ekan kerran. Moottoritiellä meno katkesi täysin yllättäen ja varoittamatta, kierroslukumittari vaan putosi nollille vaikka vauhtia pientareelle rullatessa oli alussa varmaan liki 100 km/h. Ei lupaustakaan käynnistymisestä siellä tien reunassa enää.
Asentoanturi se tässäkin osoittautui syylliseksi. Kyseistä Hall-anturia tosin ei saa irrallaan vaan meni koko virranjakaja vaihtoon, tosin reilun satasen möykky tuo oli. Selvisihän sekin, mistä kierroslukumittari signaalinsa ottaa ,-)
