Audi A6 C7 tilaukset

Aloittaja nemos, 10.02.11 - klo:21:28

« edellinen - seuraava »

Ocu_P

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 13.12.12 - klo:15:40
"Otus" on tulossa - lieneekö peräti "omituisten otusten kerhon" jäsen - eli OTU-356.

Ihan hauska kilpi.  :) Ajamani seiskagolf esittelyauto oli myös otu-sarjaa ja silloin ajattelin, että otus olisi hauska saada meillekin. Tylsään VNZ-sarjaan kuitenkin tulee, mutta eipä tuolla väliä ole. 4.1 on kilvityspäivä meilläkin.

Quattroll nyt

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 13.12.12 - klo:15:40
Oma A6 on vielä SE Mäkisellä. Tänään vein talvivanteet AC:lle ja sain sen rekkarin tietooni. "Otus" on tulossa - lieneekö peräti "omituisten otusten kerhon" jäsen - eli OTU-356.

Markku J: Oletkos jo lähemmin tutustunut tulevaan ajokkiin, kun se taitaa luovutusta vailla olevan?
Odottavan aika varmaan tuntuu pitkälle, kun kelit ovat etelässäkin kovin talviset.

Markku J

En ole vielä, kun se taitaa olla edelleen SE Mäkisellä. Luovutus on sovittu 4.1.2013. Sitä ennen siihen pitää asentaa AC:stä ostamani Contin nastarenkaat itse toimittamilleni Audin orkkisvanteille, ja tehdä sisätilojen kangaspintojen likaa hylkivä käsittely. Odotellaan rauhassa, vaikka nythän tuota quattroa on liikenteessä ikävä. Saapa nähdä, onko tuon "Otuksen" (OTU-356) ohjaus vielä ongelmallista sorttia - varmaan on minun tuurilla.

Quattroll nyt

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 18.12.12 - klo:20:57
En ole vielä, kun se taitaa olla edelleen SE Mäkisellä. Luovutus on sovittu 4.1.2013. Sitä ennen siihen pitää asentaa AC:stä ostamani Contin nastarenkaat itse toimittamilleni Audin orkkisvanteille, ja tehdä sisätilojen kangaspintojen likaa hylkivä käsittely. Odotellaan rauhassa, vaikka nythän tuota quattroa on liikenteessä ikävä. Saapa nähdä, onko tuon "Otuksen" (OTU-356) ohjaus vielä ongelmallista sorttia - varmaan on minun tuurilla.

Ilmeisesti on vielä jotain uutta softamuutosta edelleen tekeillä. Tuo päivitetty versio ei taida olla vielä "pätevä".
Toivottavasti autosi pelittää niin kuin pitäisi.

Laitatatko muuten kovavahakäsittelyn pintaan vielä ennen käyttöä?

Markku J

Laitan varmasti Silver Sealin rob-s:n firmassa.

Markku J

#455
Kävin tänään AC:ssä maksamassa Otuksen. Sanoivat siellä, että yllättävän vähän on tullut ennakkomaksuja vanhalla verolla. Talousihmisten tulkinta vanhan veron hyödyntämiselle oli tänään sellainen, että rahan pitää olla heidän tilillään 31.12.2012 klo 23:59. Ei riitä, että maksusuoritus on tehty tuohon ajankohtaan mennessä.

2.1. sen pitäisi tulla Airportiin ja ajoon 4.1.

Quality

Lainaa2.4. sen pitäisi tulla Airportiin ja ajoon 4.1.

Ilmeisesti 2.1. / 4.1. ? -- Kovin lähellähän tuo jo on - onnea viimeisten päivien odotukseen! Ja mikä on odottaessa, hieno auto jälleen tulossa :).
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Markku J

Joo, mistähän tuo nelonen tuli - oli kai jo luovutuspäivä syöpynyt mieleen. Korjasin virheen.
Kiirettä pitää, kun sisäverhoilun suojakäsittelyn pitää kuivua ainakin yön yli hallissa ovet auki.

Markku J

Lisäsin tilaukseeni takaroiskeläpät. Saa sitten nähdä, miten tylyn näköiset ovat punaisessa autossa. Jotenkin oudolta tuntuu ajatus, että takavetopainotteisessa quattrossa on läpät vakiona vain edessä.

Markku J

Tuula Airportista hoiti viimehetken toiveeni nopsaan tänään. Aamulla luki sähköpostini takaroiskeläpistä, ja hän oli sellaiset hommannut iltapäiväksi asennukseen toisesta Audi-liikkeestä. Samaten tavaratilan maton pyytelin vielä tänään ip:llä lisäämään. Ja vahvistus sen osalta tuli, kuten myös sisätilojen suojauksen tekemisestä. Huomenna klo 13 auto ajoon.

Tänään "tilasin" myös kesäkaudelle PRY -vanteet ja renkaat 19" Good Year Eaglet. Hieman käytettynä saksantuontina eräältä fiksulta palstalaiselta, jolta olen aiemminkin vanteet ostanut.

pekkaärrä

Morjensta vaan kaikille forumilaisille.

Parin BMW:n jälkeen (yhteensä 8 vuotta) on tulossa ensimmäinen Audi seuraavalla kokoonpanolla

A6 Sedan 3.0 V6 TDI 150kw quattro Edition S tronic
- 1XW 3-puolainen monitoimiurheiluohjauspyörä
- 2Z0 ilman mallimerkintöjä
- 3X2 Läpilastausmahdollisuus
- PS1 Urheiluistuimet
- 1D4 Vetokoukku
- Väri Aviatorsininen (kiitos Pekka T:n hienojen kuvien  ;))

Palstalaisten autoihin nähden kovin karvalakki, toki Edition sisältää ilmajousituksen ja tehdas"webaston".
Voimaa nykyiseen 520d bemuun nähden pitäisi olla riittävästi näin talvisaikaan, kesällä sitten pitää
elämykset hankkia toisella bemarilla (S1000RR), joka jää vielä talliin.  8).
Auton luovutus on 9.1. joten Quattro-kelejä odotellessa vielä pari päivää  :D

t. Pekkaärrä
--- BMW S1000RR ---

ex. BMW520dA -08, BMW525dA -05, Volvo V70 -02

Pekka T


Tervetuloa Arenalle pekkaärrä ja onnittelut tietysti myös uudesta A6:sta.  :)

Aviatorsininen on todella hieno väri aurinkoisena päivänä, mutta vastapainoisena sille synkkinä harmaina päivinä väri on silloin myös aika arkisen harmaa, kaikkea ei voi saada.  ;)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Markku J

Onnittelut pekkaärrä. Sinulla on hyvä maku auton suhteen !

pekkaärrä

Kiitokset Markku J:lle ja Pekka T:lle tervetulotoivotuksista!

Loppuvaiheessa auton valinta oli BMW 525dxa ja A6 3.0 TDI quattron välillä.
Näistä kutoskoneen äänimaailma, välitön voimantulo ja ilmajousitus käänsivät
valinnan helposti Audin puolelle, lisäksi uteliaisuus kokeilla minulle uutta merkkiä.
--- BMW S1000RR ---

ex. BMW520dA -08, BMW525dA -05, Volvo V70 -02

Quality

Onnittelut hienosta autosta ja tervetuloa foorumille, pekkaärrä! Juuri parhaisiin q-keleihin olet quattron tilannut. Nautinnollista matkantekoa, ja tavataan täällä.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

had

Lainaus käyttäjältä: pekkaärrä - 06.01.13 - klo:15:42
Kiitokset Markku J:lle ja Pekka T:lle tervetulotoivotuksista!

Loppuvaiheessa auton valinta oli BMW 525dxa ja A6 3.0 TDI quattron välillä.
Näistä kutoskoneen äänimaailma, välitön voimantulo ja ilmajousitus käänsivät
valinnan helposti Audin puolelle, lisäksi uteliaisuus kokeilla minulle uutta merkkiä.

Tähän liittyvää asiaa oon ittekin vähän miettinyt, että Bemu on mennyt vähän liian pitkälle isompien mallien polttoainesäästötalkoissa ja tuossa nykyisessä 525xd:ssä asia taitaa kärjistyä kilpailevan merkin eduksi aika monessa tapauksessa. Ainakaa itseäni ei kiinnosta pätkääkään 2 desiä pienempi kulutus kun toisella puolella vaakaa painaa monin tavoin litrakaupalla syvempi ja parempi fiilis  8)
AS4 Avant 3.0TdiQ

johansa

Onnea pekkaärrä. Kyllä tuolla Audilla kelpaa päästellä.
Auto: Porsche Macan 2017

herra neljäkymmentä 7

Peukku täältäki hienosta autosta!

Juhah

Tervehdys kakille. Olen uusi tällä palstalla. Itse tilasin joulukuun lopulla A6 Avant 3.0 tdi 150 kw quattro editionin. Varusteiksi tulivat seuraavat:
PRQ vanteet 17" (vakiot omasta mielestä aika rumat. Kesäksi jotkut 18-19 tuumaset
PS1 urheiluistuimet
N7U alcantara/nahkaverhoilu
1XW 3-puolainen ohjauspyörä
PNQ mmi navigation touch
9ZW Audi bluetooth online
9WQ rear seat entertainment valmius
QQ1 sisä/ulkovalopaketti

Vielä lisäksi on ajatuksena tilata S6 etusäleikkö

Saan auton tai siis Audin :) maaliskuun alussa.
Tällä hetkellä minulla on Volvo xc60 d5 r-desing aut. -12, joka menee vaihdossa.
Syyskuussa ajoin ensimmäisen kerran A6. Ensimmäisenä tuli mieleen että kyllä Audi on laatu auto ja Volvo haalarimiesten auto, on ominasuuksissa niin paljon eroa. Audia odotellessa. T Juha

MoFFe

Onneksi olkoon Juha... Saitko hyvin vaihdossa?

Juhah

Lainaus käyttäjältä: MoFFe - 12.01.13 - klo:16:15
Onneksi olkoon Juha... Saitko hyvin vaihdossa?
Kiitos. Hyvityshinta oli ihan ok.

johansa

Onnittelut. Vaihdoit hienosta autosta toiseen hienoon  ;D
Auto: Porsche Macan 2017

-TimoS-

Onnittelut täältäkin !
Omaani olen ajellut ihan farkuilla.

Quality

Lainaus käyttäjältä: johansa - 13.01.13 - klo:12:52
Onnittelut. Vaihdoit hienosta autosta toiseen hienoon  ;D
Onnittelut! Tuohon kommenttiin on helppo yhtyä ;). Ajatuksia XC60stä luen mielelläni tuolta: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=257.0 .
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Juhah

Lainaus käyttäjältä: -TimoS- - 13.01.13 - klo:17:34
Onnittelut täältäkin !
Omaani olen ajellut ihan farkuilla.
Kiitos. Ja xc60 on hyvä omassa luokassaan. Samaa tasoa q5, x3 ja glk:n kanssa eli parhamistoa. A6 taas kilpailee 5-sarjan ja E-sarjan kanssa pykälää ylemmässä luokassa. Kun mennään reilusti yli 70t euron hintaisiin autoihin niin en itse löytänyt Volvolta enää vaihtoehtoja. Toivottavasti ymärrät pointini.

Quality

Lainaus käyttäjältä: Juhah - 13.01.13 - klo:18:44
Kiitos. Ja xc60 on hyvä omassa luokassaan. Samaa tasoa q5, x3 ja glk:n kanssa eli parhamistoa. A6 taas kilpailee 5-sarjan ja E-sarjan kanssa pykälää ylemmässä luokassa. Kun mennään reilusti yli 70t euron hintaisiin autoihin niin en itse löytänyt Volvolta enää vaihtoehtoja. Toivottavasti ymärrät pointini.

Itsellä kun 60:n hintaluokkakin kouraisee lompakkoa vähän turhan syvältä, niin XC60 tarjoaa juurikin sitä työjuhtamaisuutta, jota omassa käytössä tarvitsen. A6 painii tosiaan hiukan eri luokassa ja sopii niille, joilla on enemmän tarvetta edustukseen ja nautiskeluun. XC60 tarjoaa hienot talviominaisuudet niin maantiellä kuin lumessakin eikä lämpö lopu kabiinista (A6sta ei ole kokemusta). Ja juuri noista Juhah:n mainitsemista vaihtoehdoista päädyin Volvoon ;).
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Markku J

Qualityn hienoa autoa kun Tuusulan tapaamisessamme ihailin, niin oli siitä työkonemaisuus kokolailla kaukana. Vaaleilla nahoilla verhoiltuna arvokkaampi vaikutelma, kuin minun karvahattukuutosessa. Molemmissa on puolensa ja hienoja autoja molemmat. Itselleni kelpaisi kumpikin.

Quality

A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

nemos

Tällä palstalla on ennenkin todettu, että XC60 on omassa luokassaan huippua. Se ei ole myöskään vanhentunut niin nopeasti kuin esim. Q5, vaan tuntuu edelleen tuoreelta.
Volvo XC60 T8 Inscription

Jore1

Huomenta kaikille!

Laitanpa tässä uutena palstan jäsenenä teillekin tiedoksi tilaamani Audi A6 tietoja. Täällä on toinen toistaan hienompia versioita ko. autosta ja erityisesti tuo MarkkuJ:n punainen on vallan hieno, onnittelut siitä! Itse tilasin "perusrassin" eli 2.0 TDI avant multitronic business version. Lisukkeina sisä/ulkovalopaketti, läpilastausmahdollisuus, Trigon-somistelistat, tummennetut takalasit, urheilullinen ohjauspyörä, sporttipenkit. Perusrengastuksella mennään. Värin kanssa oli todella pähkäilemistä - taas  :). Tummia värejä ajattelin välttää kun maaseudulla asuu ja lyhyt pätkä soratietä on ajettavana. Likaantuu niin helposti. Nykyistä mustaa autoa saa olla puunaamassa koko ajan. Audilla on nyt kamppanja, jossa metallivärin saa ilmaiseksi, joten päädyin jäätikön valkoiseen metalliväriin. Enpä tiedä onko todellakaan parempi kuin tummat värit mutta sellainen on tulossa. Onko kellään täällä samaa väriä ja löytyykö täältä kuvia ko. väristä? Uutena palstan jäsenenä olen mielenkiinnolla seurannut eri keskusteluja täällä ja paljon tietoa olen Audi A6:sta saanut. Leppoisaa talven jatkoa kaikille!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy