A4 B9

Aloittaja makelja, 19.08.12 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

optilab

Lainaus käyttäjältä: Flat - 12.03.16 - klo:17:00
Vice,Laajennettua siaävalopakettia suosittelen lämpimästi. Varustehan ei ole mitenkään hyödyllinen, mutta ehdoton jos haluaa auton sisätiloihin nykyaikaisen ja hienon tunnelman. Jos itse en olisi tuota valinnut niin  harmitus olisi aikamoinen kun tuon on pimeällä nähnyt toiminnassa.

Kuuluu Loq pakettiin mukaan tämä.
MB C300e 4Matic business AMG edition EQ Power -20
Ex A4 Avant B9 Quattro tdi S line sport -16
Ex A4 Avant B8 Alpine Pro Quattro tfsi -11
Ex A3 SB Quattro tdi man -13
Ex A3 SB tdi vajari man -09

mi16

Lainaus käyttäjältä: Flat - 12.03.16 - klo:17:00
Vice,Laajennettua siaävalopakettia suosittelen lämpimästi. Varustehan ei ole mitenkään hyödyllinen, mutta ehdoton jos haluaa auton sisätiloihin nykyaikaisen ja hienon tunnelman. Jos itse en olisi tuota valinnut niin  harmitus olisi aikamoinen kun tuon on pimeällä nähnyt toiminnassa.
Ã,,äni tälle.

Vice

Lainaus käyttäjältä: Flat - 12.03.16 - klo:17:00
Vice,Laajennettua siaävalopakettia suosittelen lämpimästi. Varustehan ei ole mitenkään hyödyllinen, mutta ehdoton jos haluaa auton sisätiloihin nykyaikaisen ja hienon tunnelman. Jos itse en olisi tuota valinnut niin  harmitus olisi aikamoinen kun tuon on pimeällä nähnyt toiminnassa.
Lainaus käyttäjältä: optilab - 12.03.16 - klo:17:06
Kuuluu Loq pakettiin mukaan tämä.
Lainaus käyttäjältä: mi16 - 12.03.16 - klo:17:42
Ã,,äni tälle.
Kuten optilab totesi kuuluu Loq varustukseen. Eli tulossa on  :)
Varmasti hyvä varuste   :)

Flat

Vice, Tavaralokeropaketti on edullinen ja hyödyllinen, erityisesti jos takapenkillä on lapsia. Ja muutenkin.

Vice

Lainaus käyttäjältä: Flat - 12.03.16 - klo:18:20
Vice, Tavaralokeropaketti on edullinen ja hyödyllinen, erityisesti jos takapenkillä on lapsia. Ja muutenkin.

Siinä taisi tulla verkot etupenkkien taakse (jos oikein muistan), ne ei näyttänyt omaa silmää miellyttäviltä... Siksi jäi pois.

Virtuaalimittaristo olisi houkuttanut ottaa, mutta koska pakko myydään navin kera niin sen jätin pois. Tosin hetki vielä aikaa muuttaa mieltä tilauksen jälkeen ennenkuin auton varusteet lukittuvat.

Lisäksi autoon tulee toimituksen jälkeen kesärenkaat/vanteet 18", tummennukset ikkunoihin ja ehkä teetän pohjapanssarin, kun maavara voi olla ongelma mökkitiellä.

Myyntiin lähtee auton mukana tulevat kesärenkaat/vanteet 17".
Saa laittaa YV:tä jos joku on halukas ostamaan...

mi16

Lainaus käyttäjältä: Vice - 12.03.16 - klo:19:04
Siinä taisi tulla verkot etupenkkien taakse (jos oikein muistan), ne ei näyttänyt omaa silmää miellyttäviltä... Siksi jäi pois.

Virtuaalimittaristo olisi houkuttanut ottaa, mutta koska pakko myydään navin kera niin sen jätin pois. Tosin hetki vielä aikaa muuttaa mieltä tilauksen jälkeen ennenkuin auton varusteet lukittuvat.

Lisäksi autoon tulee toimituksen jälkeen kesärenkaat/vanteet 18", tummennukset ikkunoihin ja ehkä teetän pohjapanssarin, kun maavara voi olla ongelma mökkitiellä.

Myyntiin lähtee auton mukana tulevat kesärenkaat/vanteet 17".
Saa laittaa YV:tä jos joku on halukas ostamaan...

Tuon navipaketin kanssa ei ole ollut mitään ongelmia ja mittaristohan siinä on hieno.  Android ja applen kanssa kuulostaa kaikilla olevan jotain propleemaa... eli jos arvostaa mielenrauhaa niin pikkuisen rahaa kiinni navipakettiin.

Latexi

Android ja applen kanssa kuulostaa kaikilla olevan jotain propleemaa.

Ei ole enää mitään ongelmaa, kun saivat päivitetyn paketin siihen. Androidista en tiedä, mutta Apple ainakin toimii hyvin.
Latexi

mi16

Lainaus käyttäjältä: Latexi - 12.03.16 - klo:21:31
Android ja applen kanssa kuulostaa kaikilla olevan jotain propleemaa.

Ei ole enää mitään ongelmaa, kun saivat päivitetyn paketin siihen. Androidista en tiedä, mutta Apple ainakin toimii hyvin.

Hieno homma  :)

Mjkarhu

#1628
Lainaus käyttäjältä: Latexi - 12.03.16 - klo:21:31
Android ja applen kanssa kuulostaa kaikilla olevan jotain propleemaa.

Ei ole enää mitään ongelmaa, kun saivat päivitetyn paketin siihen. Androidista en tiedä, mutta Apple ainakin toimii hyvin.

Ettet vaan sekottaisi siihen oven lukon ohjainlaitteen päivitykseen tätä? En ole kuullut itse, että Carplayhin olisi tullut päivitystä ja olen tästä keskustellut huollon kanssa viimeksi torstaina. Auto menossa sinne korjausyrikseen taas tiistaina.

-o-

Android Apple juupas eipäs kamppailua sivusta seuranneena luotan edelleen windowsphonen navigointiin, kun ei tiedä kumpaan suuntaan kallistua. Ensiviikolla pukkaa ensimmäistä työmatkaa läntiseen naapuriin b9:llä ja todella hyvillä fiiliksillä odottelen. Vielä ei arvaa nastarenkaista luopua vaikka mieli tekisi. Aiemmin karsastamani sporttialusta tuntuu todella sopivan jämäkältä. Sporttipenkkien sivutukea voisi olla vielä enemmän, vai auttaisiko jos olisi lihavampi...bemmissä oli hiukan tyköistuvampi penkki. Eka kerta tankilla imaisi 41 litraa reilun 600 km kaupunkiajon jälkeen, varsin kohtuullista tämmöiseltä tupaöljykauppakassilta n.6.8 l/100km.

Mjkarhu

#1630
Ehkä näistä ongelmista on saanut liioitellun kuvan? Itse pidän järjestelmää ihan toimivana ja ongelmia melko pieninä. Ruutu saattaa ajoittain jäätyä tai järjestelmä kaatua, mutta tätä ei tapahtu missään nimessä joka kerta ja siitä selviää boottauksella. Itselläni ongelmat liittyvät teknkologia city paketin mukana tulleesseen peruutuskameraan, jonka kuva kaataa Carplayn joka kerta, kun autolla peruutetaan ensimmäisen kerran. Ilman tätä kameraa, toiminta olisi siedettävää.

Ja ihan fiksu tuo systeemi on, rajottuen lähinnä toki vain spotifyhyn ja naviin. Spotify käyttö rajoitettua, tai sitten en ole osannut selata järjestelmää oikein. Navi toimii erinomaisesti. Kohteen haku muista kuin suosikeista ei ole helppoa, joku voisi vinkata jos tähän on järkevä tapa? Mutta muuten loistava. Varsinkin kun kohdetta ei ole valittu, näkyy kartalla ruuhkat. Tämä toimii todella hyvin ja valitsen itse aamuisin työmatkareitin tämän tiedon perusteella. Myös lähellä toiminto on hyvä. Tämä vissiin tuli vasta IOS 9.3 kanssa (vaatii beta version).

Tuo 9.3 betan mukana tuoma suomenkielinen siri on loistava. Tunnistaa nyt aidosti puhelinluettelossa olevat nimet kerralla ja oikein. Todella helppo soittaa äänikomennoin. Ja kun siri on hereillä aina, kun puhelin on piuhassa, voi sen aktivoida vaan äännellä "hei siri" ja kysyä mitä mieleen tulee. Tämä toki enemmänkin iPhone ominaisuus, mutta toimii hyvin autossa.

Mjkarhu

#1631
Vicen varusteisiin vielä sen verran, että itse olen tykännyt tuosta Teknologia City paketista. Sen tärkein varuste on peruustukamera. Nyt talvella ainakin takalasi on niin likainen, ettei siitä näe mitään läpi (avantissa). Olin kyllä tottunut jo edelisessä autossani peruuskameraan ja siihen jää helposti kiinni. Myös kaistavahti toimii hienosti ja luotan siihen itse niin paljon, ettei pää taida enää juuri kääntyä. Myös risteävän liikenteen varoitus peruuttaessa toimii hyvin. Varsinkin jos joutuu peruuttelemaan ulos porttikongeista, pihoista jne missä näkee vasta kun auto on ulkona, toimii tuo erinomaisesti. Samoin ihan parkkihalleissa ruudusta lähdettäessä, tuijotan itse vain peruutuskameran kuvaa ja järjestelmä valvoo ettei sivuilta tule ketään. Tuo ei ole pettänyt kertaakaan.

Myös tummiin puulistoihin olen ollut erittäin tyytyväinen. Jos joku ajattalee että mitä puuta siellä kasvaa, niin kannattaa tsekata kuvat. Ovat todella fiksut ja istuvat muutenkin tummaan sisustaan (itselläni myös musta sisäkatto). Puu tekee kabiinista vielä arvokkaan oloisen, tosin nämä ihan fiilisjuttuja ja kuka tykkää mistäkin. Itse en mitään normi puunvärisiä ottaisi kyllä autoon. Tässä vielä kuva listoista:
http://s2.paultan.org/image/2015/10/Audi-A4-B9-Venice-Review-29.jpg

Valitsemasi Advanced Key on kyllä loistava varuste, sen tulen jatkossakin ottamaan. Jotenkin käytettäessä vasta tajuaa miten hassua niiden avaimien kanssa on pelata. Tuota varustetta ostettaessa, sanoin myyjälle että itselläni toistuu tilanne, missä kannan kamaa autolta himaan (okt piha) ja kontti jää auki. Joudun palaamaan autolle vain sulkeakseni  kontin. Tämän piti olla ratkaisu tähän pieneen ongelmaan, sillä advanced keyllä voi sulkea kontin etänä. Näin se minulle myös myytiin. Noh, toimiihan se, mutta vain 3 metrin päästä. Aivan turha juttu siis. Kuka kaivaa avaimettomassa järjestelmässä avaimen 3m päässä autosta, sulkeakseen kontin? Ja tuo etäisyys on tosi tarkka, ei toimi kyllä 5m metrin päässä. Samalla rahalla ottaa sen askeleen lähemmäksi ja sulkee kontin napista auton.

Vice

#1632
Lainaus käyttäjältä: Mjkarhu - 12.03.16 - klo:23:58
Valitsemasi Advanced Key on kyllä loistava varuste, sen tulen jatkossakin ottamaan. Jotenkin käytettäessä vasta tajuaa miten hassua niiden avaimien kanssa on pelata. Tuota varustetta ostettaessa, sanoin myyjälle että itselläni toistuu tilanne, missä kannan kamaa autolta himaan (okt piha) ja kontti jää auki. Joudun palaamaan autolle vain sulkeakseni  kontin. Tämän piti olla ratkaisu tähän pieneen ongelmaan, sillä advanced keyllä voi sulkea kontin etänä. Näin se minulle myös myytiin. Noh, toimiihan se, mutta vain 3 metrin päästä. Aivan turha juttu siis. Kuka kaivaa avaimettomassa järjestelmässä avaimen 3m päässä autosta, sulkeakseen kontin? Ja tuo etäisyys on tosi tarkka, ei toimi kyllä 5m metrin päässä. Samalla rahalla ottaa sen askeleen lähemmäksi ja sulkee kontin napista auton.

Mulla valittu advanced key + liiketunnistimella avaus, mutta se tuskin muuttaa tota 3m kantamaa  :-[ Se on kyllä pettymys jos vain 3m kantama. Joskus, toki harvemmin, kun takakontista ottaa enemmän tavaraa kantoon on kätevää, kun sen saa suljettua kauempaa avaimesta. BMWssä olen tähän tottunut. Kantama on siinä se mikä nyt ylipäätänsä avaimella lukituksessa eli varsin pitkä.

Mulla lähinnä varusteista vielä harkinnassa virtual mittaristo (+"pakko" navi), B&O (olen BMWssä tottunut loistavaan soittimeen/äänentoistoon) ja HUD. Nyt tällä kertaa autonvaihdossa joudun tekemään pienen downgreidauksen ja hiukan säästeliäämmin varusteita ruksimaan...

Kiitos vinkeistä joka tapauksessa  :) Mukava ollut saada apua ja extra tietoa, helpottaa kummasti varusteiden valinnassa (olen jo alkuvuodesta alkaen niitä palstalta lueskellut B9 osalta). Paljon enemmän tietoa täältä saa, kun autoliikkeestä.

Isoin problema on alustan valinta... Valinta olisi helposti sport, mutta kun maavaraa kaipaisin enemmän kuin sen 12cm, mutta comfortista löytyy huonosti kokemuksia. Toki maavarakin vain +1cm comfortista. Mietityttää ettei se ole liian mukavuuspainotteinen/pehmeä. Pidän kapakasta alustasta, kuten vaimon A3ssa on. Nykyisessä BMWssä ollut DDC, siitä pidän paljon ja käytän päivittäin eri asetuksia.

Flat

jos bemarissa on ollut joku laadukkaampi setti, niin silloin perus ASS voi kuullostaa hieman tylyltä. B&O:ssa on omat hyvät puolensa ,hyvä systeemi kaikenkaikkiaan, mutta jokin laadukas aftermarket setti on aina parempi. Oma korva tykkää kovasti tuosta 3D äänestä, vaikka toisenlaisia kommenttejakin olen kuullut.

Virtuaalimittarin hyödyt ovat hieman kyseenalaiset varsinkin kun kyseessä on aika hinnakas varuste, ja navin saat auton näyttöön tuon kommaripaketin kautta.Enemmän sellainen wow varuste kuin pakollinen.

Antion

Säilityslokeropaketista.

Onko kellään varmaa tietoa mitä se sisältää? Suomesta en löytänyt kuin kuvan. Brittien esite ja konfiguraattori taas antavat ristiriitaista tietoa. Esitteen mukaan siinä tulee takapenkin keskikyynärnoja, konfiguraattorin mukaan mukitelineet keskikyynärnojaan (kuten taisi tulla B8:ssakin). Toinen ero on, että brittikonfiguraattorin mukaan Avantin rosterinen lastaussuoja tulisi vain paketin mukana.

Jos tuossa takakontin sivusyvennyksessä ei ole tuota verkkoa ilman säilytyslokeropakettia, niin miten öljypullot saadaan pysymään paikallaan?  :)

Flat

omien havaintojen mukaan tavaratilapaketin sisältö on seuraava:
kuskille säilytyslokero vasemmalle puolelle kojelautaan,valokatsaisimen alle. Etupenkkien selkänojien taakse verkkotaskut. mukitelineet takapenkin kyynärnojaan. tavaratilaan sivuille verkkotaskut ja sivuille myös kuminauhapannat. kiinnitysverkko isomille tavaroille.

optilab

Myös peruskontista löytyy verkkotaskut molemmin puolin ja toiselta sivulta kuminauhapanta.
MB C300e 4Matic business AMG edition EQ Power -20
Ex A4 Avant B9 Quattro tdi S line sport -16
Ex A4 Avant B8 Alpine Pro Quattro tfsi -11
Ex A3 SB Quattro tdi man -13
Ex A3 SB tdi vajari man -09

a4b8

Tuo varmaankin koskee Avant-mallia? Sedanissa ei ole verkkoja ilman säilytyspakettia.
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

Latexi

Juuri noin. Saisi kyllä olla joku viisaampi ratkaisu sen öljypullon säilytykseen.
Latexi

Flat

Itse en saanut öljypulloa auton mukana, toisin kuin B8:ssa, olisikohan tämä hyvä enne vai tietoon perustuva ratkaisu?

Omituista jos tavaratilan verkkohässäkkä ratkaisut eroavat sedanin ja avantin välillä.

Latexi

Jos otat autoon sen huoltosopimuksen mikä lie nimeltään, niin antavat sen öljypullon. Se kuuluu sopimukseen. Sain samoin myös edellisen Audin mukana. Niistä huoltosopimuksista vielä sen verran, että sen ylimääräisen maksun saa takaisin. Viimeksi ihmettelin tililleni ilmestynyttä reilun tonnin palautusta, jonka maksajana oli Kesko. Pienen selvittelyn tuloksena sain selvile, että Kesko hoitaa kyseisten kulkineiden huoltosopparien rahaliikenteen. 
Latexi

Mjkarhu

Itselleni tuli öljypullo mukaan, meni tallin hyllyyn. En ole kokenut mitään tarvetta roudata mukana, huomaan kyllä ajoissa kun/jos pitää lisätä.

Nyt on takana 2400km ja ajotietokone näyttää keskikulutukseksi 6,7l/100km. Sekalaista ajoa kehän sisällä. Edellinen auto (A5 2.0Tfsi) vei samassa ajossa 9,8l/100km. Tankkaamalla en ole mitannut. Muutamaa asiaa lukuunottamatta olen ollut  tyytyväinen autoon, vaikuttaa kitkoilla hiljaisemmalta kuin edellinen. Nyt kun kevät etenee ja kesärenkaiden haku on päällä, on auton korkeus alkanut mietittämään. Auto sport alustalla, mutta varsinkin keula näyttää liian korkelta. Voi hyvin olla että madaltuu kesäksi, samalla kun laitan vähän tummennusta ikkunoihin.

Hawtin

Lainaus käyttäjältä: Latexi - 14.03.16 - klo:06:07
Juuri noin. Saisi kyllä olla joku viisaampi ratkaisu sen öljypullon säilytykseen.

Mites kassikoukut, onko ne yhtä onnettoman matalalla kuin A3:ssa?
Superb Combi Sportline 2.0 TSI ABT 336 4X4 DSG

msuomal

Lainaus käyttäjältä: Vice - 13.03.16 - klo:07:49
Mulla valittu advanced key + liiketunnistimella avaus, mutta se tuskin muuttaa tota 3m kantamaa  :-[ Se on kyllä pettymys jos vain 3m kantama.
Onko tuossa oikeasti noin huono kantama myös aukaisun kannalta? Musta nuo sähköiset luukut on tuskasen hitaita ja paras käyttötapaus onkin, kun ostoskassien kanssa lähestyy autoa, niin voi jo matkalla kohti autoa laittaa luukun aukeamaan ja avata lukot. Pussit on helppo sitten heittää sinne aukinaiseen konttiin, kontti kiinnin kannen napilla, avaimet taskuun ja auto käyntiin käynnistysnapista. Näin homma toimi ihan hyvin koeajossa olleessa A6:sessa. Se kyllä avasi luukun kauempaa kuin 3m päästä.

Voiko muuten luukun sulkea sillä connect & service appsillä (sitten minuutin kuluttua, kun kutsu on menny läpi)?

Flat

Ihan mitattuun faktaan perustuen ja liki 5000 Km dataan perustuen voi sanoa että kulutus on tippunut sen valmistajabn lupaamat 20 % verrattuna edellisen sukupolven koneeseen.

Sport alustalla auto on korkealla, ja se pistää silmaan joka kerta. Mieli tekisi tipautaa heti hieman alaspäin, mutta ajattelin nyt katella tämän kesän että mitä jatkossa tehdään. Orkkis helmasarjakin houkuttelisi kovasti.
Helmat + madallus + nätit vanteet, siinä olisi se tavoite.

Kyllä takaluukkuluukku tässä perusversiossa ainakin aukeaa hyvinkin kaukaa.

Mjkarhu

Lainaus käyttäjältä: msuomal - 14.03.16 - klo:09:41
Onko tuossa oikeasti noin huono kantama myös aukaisun kannalta? Musta nuo sähköiset luukut on tuskasen hitaita ja paras käyttötapaus onkin, kun ostoskassien kanssa lähestyy autoa, niin voi jo matkalla kohti autoa laittaa luukun aukeamaan ja avata lukot. Pussit on helppo sitten heittää sinne aukinaiseen konttiin, kontti kiinnin kannen napilla, avaimet taskuun ja auto käyntiin käynnistysnapista. Näin homma toimi ihan hyvin koeajossa olleessa A6:sessa. Se kyllä avasi luukun kauempaa kuin 3m päästä.

Voiko muuten luukun sulkea sillä connect & service appsillä (sitten minuutin kuluttua, kun kutsu on menny läpi)?

Aukeaa niin kaukaa kuin kake vaan kantaa, sulku 3m päästä. Liekö turvallisuusjuttu? Tuo metrimäärä lukee myös ohjekirjassa. Itse en ole kuitenkaan kokenut konttia liian hitaaksi, heitän kamat sisään heti kun kontti alkaa raottua. Kontin voi myös sulkea jalalla, mutta olen kokenut napin kätevämmäksi tuossa asiassa. Pari kertaa olen meinannut jäädä kontin väliin, kun alkanut sulkeutua konttia kaivellessa. Toki se piippaa ja kerkee reagoida, mutta pitää olla tarkkana jos jalat menee puskurin alle. En tosin tiedä missä se tunnistin on, sillä kontti aukesi viimeksi pari kertaa kun kinnastelin puskuria. Ja mikään, ei edes jalka, ollut puskurin alla. Kaiken kaikkiaan toimiva ja hyvä systeemi. Nyt kun auto likainen, ei tarvitse koskea perään.

Ja ei avaa appi konttia, pystyy ohjaamaan vain ovien lukitusta. Tuskallisen hitaasti tosiaan..

d_view7

Itselleni tuo auton madallus on uusi asia. Vanhassa B8:ssa mulla on S-line alusta ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Ulkonäön puolesta ehkä voisi sentin olla matalampi.

Onko B9 mielestänne selkeästi korkeamman näköinen kuin B8 S-line alustalla tai sport alustalla? Onko uuteen A4:seen jo sopivia madallussarjoja? Riittääkö, että vaihtaa vain jouset? Onko kokemuksia, mitä madallus vaikuttaa ajomukavuuteen?


Rauska

Täältä on tosiaan saanut paljon tietoa tulevasta kiesistä, joka on A4 Loq Avant 2.0 TFSI  S-Tronic Business

http://kuva.termiitti.com/v.php?img=39135

Tulossa kaiketi touko - kesäkuun vaihteessa.
Varusteita: Kääntyvät ulkopeilit, Advanced Key ja "potkimalla" avattava takaluukku, PRH-vanteet, lämmitettävä ratti, Navigaatiopaketti, johon siis kuuluu se virtuaalimittaristo, Connect ja jotain muutakin . Lisäksi suomessa laitetaan jotain....
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

Flat

Lainaus käyttäjältä: d_view7 - 14.03.16 - klo:10:36
Itselleni tuo auton madallus on uusi asia. Vanhassa B8:ssa mulla on S-line alusta ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Ulkonäön puolesta ehkä voisi sentin olla matalampi.

Onko B9 mielestänne selkeästi korkeamman näköinen kuin B8 S-line alustalla tai sport alustalla? Onko uuteen A4:seen jo sopivia madallussarjoja? Riittääkö, että vaihtaa vain jouset? Onko kokemuksia, mitä madallus vaikuttaa ajomukavuuteen?



kyllähän se leijuu korkeammalla kuin B8:sin sline alusta. Pelkillä jousien vaihdolla tuosta selviäisi jos 10 mm madalluksesta olisi kysymys. Tuolloin ei vielä mukavuus kärsisi.

Rauskalle tulossa hieno peli, Tuota lämmitettävää rattia en vaan koskaan jaksa lopettaa ihmettelemästä, mihin sitä oikeasti tarvitaan ? Toinen ihmettelyn aihe on nuo kääntyvät pelit.

th

Ehkä autoon, johon ei tule webastoa, mutta en myöskään itse ymmärrä. Webastolla kuitenkin lämmittää koko sisätilan.

Kelpaisi toki vakiovarusteena, mutta en olisi valmis maksamaan ratin lämmityksestä lisävarusteena.
Audi A4 2.0TDI quattro Business Sport S-line Avant -18
Audi A4 2.0TDI quattro First Edition Business Sport Sedan -16
Audi A3 2.0TDI quattro Business Sport S-line Sportback -14
Audi A3 1.4TFSI S-line Sportback -12

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy