Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Aiheet - Garry Grandy

#1
Mitä eroa on VW Passat B7 2,0 TDI DSG termostaatin vaidossa toinen on sedan moottori koodi CFFB, ja toinen alltrac siinä moottori CFGC miksi tähän alltraciin termarin vaihto on isompitöinen kuin tuohon sedanin moottoriin pikaisella vilkaisulla näyttäis olevan termari kummassakin samassa paikassa?
#2
Moi tuollaiseen B7 2012 2,0 TDI Passattiin pitäis  DSG oljyt vaihtaa kaikki muut mitä vaihdossa pitää tehdä on kyllä ihan ok, mutta mites se öljyn pinnaan tarkistus kun öljyt saatu laatikkoon ja öljyt lämmenneet siihen 35-45C mites se pinnan tarkistus tehdään   auto käydessä vai auto sammuksissa p asennossa?
#3
Olis aikomus asentaa defan TT 1000W letkulämmitin B7 Passattiin lämmitys laitteelle menevään letkun väliin voisko joku kertoa kumpaan letkuun se kytketään siis miten päin se neste siellä kiertää?
#4
Passat B7 (11-14) / Webastonakku pois
25.11.23 - klo:18:33
VW Passatin b7 012 TDI DSG tavaratilassa Weballe oma akku ja pitäis noi verhoilut purkaa sieltä pois muutamaksi päiväksi kosteuden poistamiseksi tilasta, aiheuttaako autolle jotain vika ilmoituksia jos autolla ajaa ilman sitä weban akkua vaikuttaako auton omaan akun lataukseen mitenkään?
#5
Aikomus ostaa tuollainen B7 Passat 2011 ajettu 250 000 2,0TDI DSG oliko näissä mitään sellaista tyyppivikaa mitä pitäis ottaa huomioon? moottori? vaihteisto? kori? alusta?
#6
Moi olisko mitään vinkkejä ongelma Passat 3C 07 2,0TDI DSG vaihdekeppi ei vapaudu P asennosta kun laittaa virrat päälle ei starttaa vaikka painaa jarrupoljinta muuten kaikki kyllä toimii vikakoodeja en ole vielä ehtinyt lukea olisko alustavasti mitään vinkkejä mistä vika voi johtua?
#7
Passat B7 (11-14) / Passat 1,6 012 ??
28.01.23 - klo:11:13
Moro mites tollanen VW Passat comfort 2012 1,6 TDI DSG ajettu 245 000km onko jotain tyyppivikoja tarkistaa huomioitavaa ennen ostoa?
#8
Kyseessä VW Passat 3C 07 2,0TDI DSG BMR ajettu 320 000 ja ongelmana suuri polttoaineen kulutus 10-15L/100 km onkohan jotkin säädöt kunnolla pielessä, tuli DBF täyteen vikavalojen kera korjaamolle ja piuha kiinni täynnä 60g vanha pois uusi tilalle ja nollasivat vika koodit ennen pöntön vaihtoa 10L/100km uudella pöntöllä näyttäs menevän 15L/100km auton tietokoneen mukaan keskikulutus olisi 6-8L/100km kulutus mitattu useamman 400km tankattu ajon jälkeen öljy ei lisäänny moottorissa öljyn kulutus 10,000 vaihtoväli lisäys 0,5L ei savuta päästöt 0 mistä aletaan vikaa etsimään ekaks auto piristyi huomattavasti kun DBF uusittiin  autossa ei Webastoa
#9
Moi
Tuollainen kohde 07 3C Passat 2,0 TDI DSG aattelin vaihtaa mittariston tuollaiseen uudemman mallisesta 011-012 Passatista mitä tarvii ottaa vaihdossa huomioon mistä tietää mikä mittaristo uudemmasta sinne sopii riittääkö pelkkä mittaristo vaihto/koodaus vanhasta varaosa numero?
#10
Moi ihmetellyt auton VW Passat 3C 20 TDI DSG6 125KW 07 320000
jatkuvaa DBF polttoa ja polttoaineen kulutusta keskimäärin 10L 100 km tänään kävin VW merkki korjaamolla piuhan päässä ja diagnoosi DBF tuhkamassan laskennan suoritus.Tuhkamassa on50g,maksimi massa on DBF;lle on 60g laskennallinen tuhkamassa on laähellä maksimia
DBF vaihtokunnossa  mitäs seuraavaksi? Uuttakin näyttäis saavan 500-600â,¬ hintaan muita vaihtoehtoja oliko ???
#11
Passat B7 (11-14) / Haldex suodatin???
29.08.22 - klo:09:59
VW Passat 2014 2.0 TDI DSG ALLTRAKC oliko kyseisessä kulkineessa siellä HALDEX perässä  oljyn suodatinta vai ei toiset sanoo on ja toiset ei ole, ajettu nyt 200 000 eikä tietoa onko vaihdettu? öljyt kyllä vaihdettu kyseessä tuonti saksasta sillon ajettu 79 000km
#12
Moi
Viikko sitten rupes 320 000km ajettu passatti 3C 07 2.0 TDI BMR DSG käymään tyhjäkäyntiä pikkasen heikosti koneesta kuuluu kuin jotain olisi irti kierrokset n800 mutta kun antaa pikkasen kaasua niin siinä 1500 kierroksen kohdilla käynti tasottuu melkein normaaliksi mutta pieni ääni kuitenkin tulee koneesta ja liikkeelle lähdössä tonne 1500 asti veto heikko mutta yli 1500 kun menee niin veto palaa ja kiihtyy hyvin EI SAVUTA EI VIKA KOODEJA lämpimänä lähtee suht hyvin käymään mutta kylmänä vaatii todella pitkän startin ennen kun käynnistyy käyntiin lähtö kuin polttoaineen saannissa olis ongelmaa mistä lähdettäis vikaa etsimään 
#13
Moi
Kaverin autosta Passat 3c 2,0 BMR TDI koitettiin vaihtaa moottorin öljyt yläkautta mittatikun reijästä mutta ei saatu ulos kuin kolmisen litraa minkähän lainen se öljypohjan rakenne on kun tuota kaikkea öljyä ei saa imettyä pois?
#14
 Moro
  Olisko antaa vinkkiä minkälainen homma vaihtaa takapyöränlaakeri vw passat 2014 neliveto 2,0 TDI DSG farmari,meneekö samoilla ohjeilla kun etupään laakerin vai tarviiko jotain erityistä ottaa huomioon vaihdossa?
#15
Moi tuollaisesta -14 2.0 TDI DSG passatista tarvis toi veba ottaa pois koska hehku/liekkivahti kaput onko samanlainen operaatio kuin 3C mallissa laite apparin puolen etukulmassa lokasuojan sisällä,auto ylös etupyörät irti vasen sisälokari irti puskuri pois ja muuta pientä irti pissapojan säiliö irti jossa veba kiinni,menikö näin suurinpiirtein?lukitus avattu menee uudelleen lukkoon ja vikakoodi Hehku/liekkivahti
#16
Moro mites tuollainen 2007 mallinen 3C 2,0 TDI BMR DSG Passatti reakoisi jos laittaa tankkiin Bio diisseliä marmorilla tuota tiedustelin ja eivät oikein osanneet antaa asiaan että käykö vai eikö käy takana 3000,000 km Toukokuun katastuksella päästöt oli 0,03 tankin luukussa punainen ympyrä jonka sisällä Bio diesel poikki viivalla olisko täällä kokemusta asian tiimoilta?
#17
Moi rouvan 3C passattiin äänentoistoa pitäis päivittää ja tuollaista XTRONS android 10 soitinta katellut hintaluokassa 250-400â,¬ mitä mieltä tämän merkkisestä laitteesta porukat on onko minkälaisia kokemuksia? radion heikko kuuluvuus on kyllä tiedossa mutta muuten laitteen toiminta.
#18
Moron missä on 07 3C Passatin tuulilasin pesurin takaisku meni varmaan rikki kun puhaltelin paineimaa sinne säiliön suuntaan samalla siitä suuttimelle tulvasta letkusta kun niitä suuttimia puhaltelin auki tulee lasille vain sellainen löysä prujaus tarkistettu letku on ehjä ei vuotoja pesurin moottori uusi
#19
Moron nyt tuli asentajalle pulma, piti vaihtaa vw passat 3c 07 2,0 tdi DSG etupään kallistuksen vakaajan kumi helat mutta ei saatu muuta kuin ne kaksi pulttia jolla se helan kiinnike on kiinni rungossa mutta ei mitään muuta saatu irti,lähteekö se helan kiinnike kahtena kappaleena irti kuten normi autossa vai pitääkö vaihtaa koko vakain tanko?
#20
Mitenkä iso homma on tollaseen 07 2.0 TDI BMR moottoriseen 3C passattiin vaihtaa toi moottorin termostaatti kun ei noi lämmöt tahdo nousta ajon aikana vaikka on keula ummessa ja Webasto päällä? 
#21
Tilasin tuollaisen CAN BUS välikaapelin 3C 2,0tdi 2007 Passattiin johonka asennetaan kiina android radio CAN BUS johtojen mukana tuli toinen johtosarja jonka KEY1 ja KEY2 tarttis kytkeä  auton K1 ja K2  johtoihin jotta ratti napit sais toimimaan miten ja mihin johtoihin kytkentä tehdään? pitäis olla blug and play mutta näissä on abiko jatko liittimet päissä
#22
Passat B7 (11-14) / Takavalojen koodaus
20.11.20 - klo:16:08
Moro mitenkä tollaseen 2014 Passat 2,0 TDI alltraciin sais noi takvalot palamaan myös päiväväajovalojen kanssa VCDS löytyy onnistuuko kotikonstein vai mitääkö mennä marmorille?
#23
Siis ongelma on peruutuskameran toiminta autona Passat 3C 07 DSG kun kytkee autoon virran päälle ja kytkee peruutusvaihteen radion näytölle tulee kuva takana olevasta tilasta,mutta kun auton käynnistää niin kuva häviää välillä kuva näkyy mutta vilkkuu ja värisee ja näytöllä lukee NO SGNAL virran syöttö otettu peruutusvalo johdolta takakopasta josta kaapeli vedetty radion taakse mistä moinen johtuu kytkentä vai mitä?
#24
Asennettu 07 3C passattiin langaton peruutustutka mutta toiminta pikkasen outoa,tutkan lähetin takapaksissa ja sieltä vedetty piuha kojelaudan näytölle +virran syöttö otettu takakopasta peruutusvalon johdolta -maadoitus otettu myös takakopasta -nastalta, kojelaudan näytölle tuleva piuha +kytketty näytön+piuhaan -piuha kytketty-piuhaan ,mutta kun kytkee pakin päälle niin tutka toimii normaalisti virrat päällä kun käynnistää auton niin tutkan näyttö alkaa vilkkua tai einäytä mitään, mistä moinen vois johtua kytkentä vai jotain muuta?
#25
Elikkäs 3C laitettu tollanen MKD 188L Android Car Multimedia soitin ja tarvis noi Google youtube ym muut vastaavat saaha toimimaan radio BT navi toimii puhelimen BTn kautta kyllä tulee tuben musiikki mutta ei videoita olis kiva kun sais ne tulemaan auton laitteesta?
#26
Moro kertokaas viisaammat onko vaikea homma ohjelmoida sähköisen käsijarrn ohjain autona  07VW passat 3c 2,0 tdi DSG ongelma alkoi kun jostakin tulee jarruneste tai vaihteistoöljy ohjainlaitteen liittimelle ja ohjain kärähti uusi/käytetty ohjain hankittu kaverilla VCDS mutta ei ole varma miten ohjelma otetaan vanhasta ja siirretään tähän toiseen ohjaimeen vanha on B loppuinen kuin myös tässä toisessakin B loppuinen varaosanumero 3C0907801B
#27
Moro tuollainen ongelma jälkiasenteisen peruutustutkan asennuksen jälkeen Passat 3C 07 DSG6 tutka asennettu ja eka kytkentä tehty niin että otettu virransyöttö/heräte kojelaudan näytölle takakontin peruutusvalon piuhoista vetämällä kaapeli kontista kojelaudalle, oire seuraava autossa virrat päällä ei käynnissä pakki päälle toiminta normaali mutta kun käynnistää auton niin kojelaudan näyttö alkaa vilkkua 3 punaista pistettä samoin kuin myös peruutusvalot vilkkuvat peruutusvalot molempipuoli led toimiset. Toinen kytkentä otetaan virta näytölle vapaan sulakkeen kautta jolloin näytössä virta aina kun avaimesta virrat päällä tutka toimii muuten kuin pitääkin mutta ajon aikana piippailee omia aikoja välillä taajemmin ja välillä harvemmin.Olisko ideoita missä vika auttaisko vastus jossakin välissä?
#28
Moi en oikein osaa päättää noista DSG6 vaihteiston öljyistä jotta mitäs sinne kuuluisi laittaa,autona VW Passat 2,0 tdi 125kw 07 vaihteisto JBQ  öljyn vaihto kyllä onnistuu mutta se oljy????
#29
Moro jotain pientä puuhastelua taas 3C 07 passattiin tuollaiset kojelaudan ilmasuuttimet vaihdoin ja niissä on valaistus niille ilmansäätö pyörille vanhoissa ei ollut, joten olisko tietoa jakaa mistä kannattais ottaa niille valaistusta varten virrat meinasin radion piuhasta ottaa mutta en löytänyt sellaista johtoa millä valaistus toimii olisko muuta vaihtoehtoa?
#30
Kertokaas viisaammat sopiiko kyseinen monitoimiratti  3C8419091BF 07 3C passattiin? tässä vaihdeläpykät ym muut nappulat, omassa 07 3C ratissa myös vaihdeläpykät ja radion napit,
#31
Moro kertokaas miten noi automaattiset ajovalot pitäis toimia autona Passat 3C 07 valokatkaisijassa NOLLA/ AUTO/PARKIT/AJOVALOT kun laittaa virrat päälle syttyy ajovalot ja parkit eli siis normaali päiväkirkkaus kun pimeämpää syttyy mittarivalaistus mutta ajovalot sammuu ja(päivävalot) parkit/mittarivalot jää palamaan laittaa ajovaloasentoon niin ajovalot syttyy nollaasennossa sammuu mittarivalot mutta ajovalot jää palamaan, oliks vaikeesti selitetty?
#32
Olisko antaa vinkkiä miten kytkeä päiväajovalo/vilkut 07 3C passattiin valokatkaisin hankittu jossa nolla/auto/parkit /ajovalot ja etu ja taka sumuvalot, asennettavissa valoissa keltainen piuha jossa vilkku musta maadoitus punainen päiväajovalo joka sammuu kun vilkku päällä,miten kytketään jotta päivävalo syttyy kun virta päälle nyt kun virta päällä niin syttyy ajovalot ja parkit saisko noi ajovalot sammumaan kun virta kytketään niin päivävalot pelkästään palaisivat ja sammuvat kun kytketään ajovalot
 
#33
Tiedä oliko oikea osoite kyselyyn mutta kysyn kuitenkin, olisko Rauma/Pori akselilla ketään joka vois lukasta vikakoodit 07 3C 2,0 dsg passatista vaihdettu taakse satulat moottorit molemmin puolin koitettu vikakoodit poistaa ei onnistu keltainen jarruvalo palaa mittaristossa tollasta koodia pukkaa
  02443 control head
  008 Imlausible signal MIL ON
  02432 Supply voltage for left parking brage motor (V282)
  02433 Supply voltage for rght parking brage motor (V283
  02443 control head
  012 Elektrical fault in circuit MIL ON
eli sais tietoa mitä seuraavaksi vaihtoon? paikallinen paja ei osannu mitään okeestaan viasta sanoa varmaan poksi tai jotain muuta,
    yv tai 0504624184    Kiitos
#34
Olis aikomus vaihtaa vetopyörästöön öljyt tollaseen VW 3C 07 2,0 TDI BMR DSG6 ajettu 260 000 laatikon öljyt vaihdettu 10 000 sitte,kertokaas viisaammat miten homma tehdään ja mitä oljyä kuinka paljon? paikallinen marmoritiskin takana kaveri kertoi on meillä niitä vaihdettu siäl on semmonen tulppa pohjas ja oljy löytyy hyllyst 30,00 litra tollaset ohjeet sieltä sain.
#35
Tuollainen ajatus iski mieleen,voiko henkilöauton renkaan kokoa muuttamalla saada nopeusmittari virhettä korjattua? vuoden 07 3C 2.0 TDI mittarivirhe on -8kmh eli näyttää 8km liian pientä nopeutta todelliseen nopeuteen nähden nykyinen rekaan koko on 205/55/16 vai olisko siihen muita konsteja korjata virhe.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy