Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - VAG!

#1
Lainaus käyttäjältä: skriko - 24.10.16 - klo:18:32
Skriko taas ennustaa näiden vähintään tuplaantuvan kolmen vuoden sisällä:

Nokia         Nokian osakkeen arvo oli ennustamishetkellä 2,17 ja 3/2015 7,21 nousua ennustin 100% oli +232,26%
Stora enso  Storan arvo oli                                            4,76 ja 3/2015  9,88 nousua ennustin 100% oli +107,56 
UPM            Umpin arvo oli tuolloin                                 8,74 ja 3/2015 18,53 nousua ennustin 100% oli + 112,01
rautaruukki  Rautaruukin nousu vaatii pidemmän tutkiskelun koska muuttui SSAB:si ja sai osan A ja osan B osakkeita
kone            Kone oli tuolloin                                          24,18 ja 3/2015 42,20 nousua ennustin 100% oli  74,52

Allekirjoittanut käteiskalle sai siis ihan sata nolla selkään rohkeammilta sijoittajilta! No, sen verran itsekin aikanaan rohkaistuin, että Nokian nousu tuotti itsellenikin leveän hymyn ja uutta kalustoa talliin. Mutta näiden muiden skrikon ennustusten osalta en olisi uskonut näin kovaan nousuun. Jälleen kerran tuli todistetuksi, että toiset osaa ja toiset. Skrikolle propsit erittäin onnistuneista sijoituksista :)
#2
Lainaus käyttäjältä: SamuliR - 09.12.14 - klo:09:08
Ensin koitin räplätä asetusta päälle ja pois, ei auttanut.
Kokeilin molempia avaimia vuoronperään ja varmistin että kaikki asetukset ovat identtiset, ei auttanut.

Poistuithan autosta ja laitoit ovet lukkoon sillä "toisella" avaimella, asetusten muuttamisen jälkeen?
#3
Lainaus käyttäjältä: SuperBee - 30.10.14 - klo:18:18
Tyhjäkäynnillä, kun vaihde P-llä, kuului selkeä metallinen kalke. Heti kun vaihteen laittoi silmään, ääni hävisi. Varsinkin kylmäkäynnistyksen jälkeen selkeä ääni kuultavissa.

Lainaus käyttäjältä: Loppis - 27.10.14 - klo:17:14
Millainen tuo ääni oli? Mulla louskuttaa tyhjäkäynnillä ja kuuluu vain ulos. Tai säksättää vai miten tuon ylimääräisen nyt kuvailisi  >:(

Ennen tuhansien eurojen remonttia suosittelisin vankasti tutustumaan tähän vanhaan kommenttiini:

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=23734.msg482581#msg482581
#4
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
25.11.14 - klo:18:11


Lainaus käyttäjältä: heifetz - 25.11.14 - klo:15:26
Vaikka on sama kone, niin kyllä oletus on aina ollut että RS on se nopein Skoda.

Lainaus käyttäjältä: Ahdin - 25.11.14 - klo:16:02
Eiköhän se RS ole edelleen nopein Skoda. Sekä huippunopeudessa, että kiihtyvyydessä.

Noh, noh, eipäs nyt lähdetä ihan näin villeihin juttuihin 8) Nopeimmasta Ocusta voi toki puhua, mutta nopeimmasta Skodasta???
#5
Superb II (08-15) / Vs: Menikö nyt DSG
20.10.14 - klo:22:47
Lainaus käyttäjältä: Mizuno - 05.10.14 - klo:15:10
Superb 2.0 dsg tdi. Ajettu nyt 182 tkm. Kaikki huollot tehty ohjelman mukaisesti. Vuosimalli on 2009. Tyhjäkäynnillä moottori (?) pitää helposti havaittavaa nakutusta. "Nakunakunakunakutakataka...". Jos hipaisenkaan kaasupoljinta, ääni häviää, mutta palaa heti, kun päästän taas tyhjäkäynnille.

Kuulostaa kovin tutulta. Meidän Superbissa ääni oli sellaista "säksätystä", mutta voisi sen kuvailla nopeaksi nakuttamiseksikin. Ã,,äni kuului tosiaan vain tyhjäkäynnillä ja omalla kohdalla se oli vielä riippuvainen ulkolämpötilasta. Pienikin hipaisu kaasupolkimeen ja ääni katosi aina.

Marmorihuollossa määrittelivät viaksi jakopään. Ja olivat siinä väärässä. Itse etsin maalaisjärjellä vian syyksi runkopalkkiin resonoivan polttoaineletkun. Ja olin oikeassa. Foorumeilla ja saunan lauteilla viaksi veikattiin DSG:n venttiilejä tai kaksoismassaa.

Lisätietoja täältä:

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=6771.msg339346#msg339346
#6
Lainaus käyttäjältä: jni - 25.09.14 - klo:11:34
Niin ne takit kääntyvät...

Melkein tekisi mieli käydä lainaamassa joku TOP20 HAL:in sadoista DSG- ja Skoda-kommentteista viime vuosilta :)
#7
Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 13.09.14 - klo:18:06
Tuli sitten tilattua tuollainen Octavia Combi.

Oli tämän takia ihan pakko kirjautua pitkästä aikaa sisään.

Siis tilasitko sinä, HAL9000, tuon skoodan ihan itsellesi? Omaan käyttöösi? Siis skoodan, tämän vuosituhannen surkeimman luomuksen, jota ei voi verrata edes Talbottiin? Ei tämä ole todellista 8)

EDIT: Ã,,lä nyt vaan sano, että otit vielä DSG:llä? Se olisi jotain mikä ei mahtuisi tähän universumiin.
#8
Lainaus käyttäjältä: Nudde - 16.02.14 - klo:16:43
ja jos hinnat ovat Skodalla tota luokkaa täytyy kyllä kohta ruveta katsomaan siihen suuntaan autoa, ainoa vaan että noi nelivedot ovat aika vähissään skodalla.

Osuipa tämä asian tiimoilta sopiva mainos silmiin Skodan nettisivuilta. Löytyy liitteestä.

81 erilaista nelikkoa löytyy siis Skodan valikoimista. Veikkaan, että edes Audi ei pysty samaan, mutta tämä toki vain veikkauksena, en ole niitä ikinä laskenut.
#9
Lainaus käyttäjältä: jantsa - 16.02.14 - klo:14:54
Ensimmäiset 3 vuotta olisi 62/kk ja 3 seuraavaa 89/kk. Tämä siis tulevaan autooni Vehon sivuilta.

Vehon sivuilta tosiaan löytyykin nyt selkeät hinnastot 4-6 vuosillekin. Kiitos vinkistä.

Sitikan osalta hinnat löytyvät vain kolmelle ekalle vuodelle. Mistä lie johtuu ::)
#10
Kas kas, taas näitä mielikuvitusskodien omistajia. Eikö trollaajienkin kannattaisi välillä keksiä jotain uutta ja nerokasta?
#11
Lainaus käyttäjältä: P. Laaja - 16.02.14 - klo:09:49
Itselläni on Vehon 3+3 -vuotinen huolenpitosopimus ja olen ollut todella tyytyväinen. Jälkimmäinen kolmen vuoden jakso alkoi juuri. Palvelu on ollut ensiluokkaista, kattavuus käytännössäkin toimiva ja hinta mielestäni erittäin kohtuullinen kattavuuden huomioiden.

Huolenpitosopimuksien ekan kolmen vuoden hinnat ovat helposti selvitettävissä, mutta kukaan ei tunnu tietävän miten paljon kuukausiveloitus nousee, kun siirrytään ekan kolmen vuoden ulkopuolelle.

Paljonko sinun huolenpitosopimus maksaa nyt kuukaudessa, kun ensimmäiset kolme vuotta ovat ohitse? Ja millä kilometrirajoituksella.
#12
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
10.01.14 - klo:20:39
Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 10.01.14 - klo:20:33
Non nin. Peevelille tulee sitten peeveliräsä.

Tervetuloa skodamieheksi! Nosta kaulukset pystyyn, ettei tule niin paljoa pa**** niskaan ;)
#13
Sattuuko kukaan tietämään tai muistamaan, onko Tampereen Vehossa tai MetroAutossa hallissa Dynamic Packillä olevaa esittelyautoa? Tai pelkät Sport-jakkaratkin riittävät.
#14
Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 10.01.14 - klo:11:58
Varusteista puutuvat suksipussi, kromilistat, kirkkaat kattokaiteet, kattoikkuna, varapyörä, koukku, säilytystasku ja RS-nahkaverhous eli ne samat, jotka jätin valitsematta. Jotku kombinaatiot, kuten webasto ja lämmitettävä lasi lienevät aika harvinaisiakin. Aika moni lienee myös tilannut koukun ja RS-nahkapenkit, joita siis mulla ei ollut tilauksessa.

Joo, eiköhän se ole näillä spekseillä selvä, että sinun autosi se on ollut alusta asti. Aika sattumaa olisi, jos nuo speksit osuisivat jonkun muun kanssa yhteen.

LainaaTikkauksien väriä myyjä ei tajunnut kysyä tarjousta tehtäessä ja muutin sen tilaukseen parin viiokon päästä kun itse huomasin harmaitakin tikkauksia olevan tarjolla. Tuon muutoksen tekeminen onnistuu takuulla hyvin helposti.

Eli muutit punaiset tikkaukset harmaiksi pari viikkoa sopparin tekemisen jälkeen? Tämähän tarkoittaa sitten sitä, että myyjä ei tätäkään muutosta tehnyt pyyntösi mukaan, koska auto tuli kuitenkin punaisilla tikkauksilla. Mikä on toki vain hyvä juttu tässä tilanteessa.
#15
Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 08.01.14 - klo:12:05
Myyjä tai tilauksen eteenpäin laittanut liikkeen myyjä oli nimittäin tilannut kirkkaan punaisen Skodan. Onneksi olivat samalla sählänneet sisustan tikkaukset punaisiksi. Harmaat tikkaukset punaisessa autossa olisivat näyttäneet hölmöiltä.

Oliko sinun tilauksessa paljon lisävarusteita? Jos oli, niin onko aivan kaikki lisukkeet mukana mitä tilasit?

Jotenkin tästä koko tapauksesta tulee vain se mieleen, että oletko varmasti saanut sen auton mikä sinulle on alkujaan tilattu. Olisiko mahdollista, että sinulle tilattu auto onkin myyty jollekin toiselle ja sinulle on "annettu" joku toinen tilausputkessa oleva. Myyjäliike on kuitenkin tiennyt, että auto lähtee vientiin, joten on erittäin epätodennäköistä, että asiakas kieltäytyisi ottamasta autoa vastaan. Tätä teoreemaa tukisi myös se, että väärästä väristä ei ilmoitettu sinulle ennen luovutusta. Väärän värinen auto on kuitenkin ollut liikkeen pihassa pitkään ennen luovutusta.

Tikkaustenkin väri on sattumalta punaiseen ulkoväriin sopiva. Miksi niidenkin väri vahingossa muuttui?
#16
Lainaus käyttäjältä: trashcan - 04.01.14 - klo:22:43
Madallus oli edestä 20mm ja takaa 10mm. Juttelin asiasta myyjän (luottomyyjä) kanssa, joka oli asiaa selviteltyään sitä mieltä ettei tarvitse suunnata uudestaan. Periaatteessahan niiden pitäisi suunnata itse itsensä. Otetaan esimerkiksi vaikka tilanne, että sulla on kontti täynnä tavaraa ja kärry perässä; silloinhan valot osoittaa hevon kuuseen, jos ne ei osaa itse itseään suunnata. No, näillä mennään ja seuraillaan tilannetta.

Periaatteessa valot suuntaavat itse itsensä, mutta käytännössä ei tässä tilanteessa.

Ksenonvalojen automaattinen suuntaushan perustuu vain takatukivarressa olevaan anturiin, joka mittaa miten syvällä takapää ui. Mitä syvemmälle mennään, sitä alemmaksi valot suunnataan. Anturi ei luonnollisesti tiedä miksi auto ui syvemmällä. Eli kun autoa madalletaan, säätää automatiikka samalla ajovaloja alemmaksi. 10mm madallus on niin pieni, että se ei vielä paljoa vaikuta, mutta nyt pitää muistaa, että keula putosi vielä enemmän, eli keulan 10mm suurempi madallus laski valoja vielä hiukan alemmaksi. Auton stanssihän muuttui aavistuksen etukenoisemmaksi (oikeastihan auto tuli visuaalisesti toki vaateriin) vakioon nähden. Ajovalojen automatiikka ei tätä eroa ymmärrä, koska anturi on vain takatukivarressa. Ero on tosin melko akateeminen, joten ei sillä ole käytännön merkitystä.

Eli tilanne on nyt sinun autossasi se, että valot näyttävät vähän alemmaksi kuin vakiona. Jos ero on niin pieni, että omaa silmää se ei haittaa, niin eipä silloin uudelle suuntauksellekaan ole tarvetta. Muista autoilijoita ei tarvitse välittää, koska ajovalosi näytävät nyt alemmaksi kuin vakiona.
#17
Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 08.01.14 - klo:15:47
Summa sisältää myös alvin. Kokeilin pitkän aikaa monia muita merkkejä ja ei sieltä oikein löytynt mielenkiintoista mallia. Ulkomailta käsin tax free -auton hankkimisessa on aina päiväkaupalla kaikenlaista tekemistä, joka ei sekään oiekin kiinnostanut.

En tiedä minkä liikkeen kanssa olet asioinut, mutta Skodan kohdalla Koivuhaan Veho on omien kokemuksieni mukaan aivan ehdoton paikka vientiskodan hankintaan. Olen joutunut asioimaan myös Metro-Auton ja vanhan Stockmann Auton kanssa Skodan vientiautojen tiimoilta ja jos en itse olisi omannut asiasta kokemusta, olisi koko homma mennyt molemmille kerroilla reisille.

Veho on ainoa Skoda-liike Suomessa, missä voi asioida vientimyyntiin erikoistuneen myyjän kanssa. Ja vientimyynnin parissa työskentelevät kaverit ovat aina asiallisia kavereita. Ja ymmärtävät kuinka tärkeätä on esimerkiksi syöttää oikea tilaus järjestelmään.

Nyt kun olen Vehoa näin paljon kehunut, niin on ihan pakko kysyä, että tilasitko omasi Vehosta :D
#18
Lainaus käyttäjältä: 3.6 V6 - 05.01.14 - klo:21:43
3.6-litraisessa on ketju, ainakin superbissa...  ;)

Niitä on jopa kaksin kappalein ;)
#19
Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 31.12.13 - klo:17:03
^Eli,maitoautoksi kannattaa valita Ocu Combi? ;)

Kyllä mä Zaasa tiesin jo syyskuussa, että tämä kommenttisi ei tule pitämään paikkaansa:

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 09.09.13 - klo:17:11
Itsetuntoni on kunnossa,ollessani väärässä kykenen kyllä myöntämään sen kuten tähänkin saakka.

Tällä foorumilla on todella harvassa ne ukot, jotka oikeasti myöntävät olleensa jossain asissa väärässä.
#20
Tästä pieni pohjustus tähän viestiin:

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=11979.msg389623#msg389623

Nyt ne käytännön testit on tehty TM:n toimesta ja Volkkarin PR-osaston keksimät tilavuuslitrat on jälleen kerran todettu mielikuvituksen tuotteeksi. 1/2014 TM:ssä on farkut testissä ja mukana mm. Ocu Combi ja Golf Variant.

Ja ne mitatut tilavuudet TM:n käyttämillä 10 litran mittapalikoilla ovat:

Variant 410 + 90 (teknisissä tiedoissa 605)
Combi 570 + 20 (teknisissä tiedoissa 610)

Lainaan tähän nyt vielä yhden kirjoitukseni, vaikka tiedän, että se on turhaa ja ajanhukkaa:

Lainaus käyttäjältä: VAG! - 09.09.13 - klo:15:48
Totta kai mä alan jankkaamaan, kun mä olen koko ajan sanonut, että odotetaan niitä todellisia mittauksia. Nuo luvut kun ovat suoraan esitteistä.

Kun esimerkiksi TM:n vertailu joskus tulee, niin olen 100% varma, että Zaasa ja Tuomari eivät ole enää ilkkumassa viiden litran maitotölkestä. Minussa on miestä myöntään, että olin väärässä, mutta se on saletti, että Zaasa ja Tuomari ei sitä tee.

Jos reaalielämän mittapalikoilla - esimerkiksi TM:n käyttämillä 10 litran palikoilla - Combin loota jää alle 60 litraa suuremmaksi kuin Variantin, niin olen hämmästynyt.
#21
Lainaus käyttäjältä: Mrk - 31.12.13 - klo:14:27
Täysin turha keskustelu.

Niin on. Tämä koko ongelmahan johtuu modernista nykyajasta. Ei ole enää selkeätä hierarkiaa Automiesten keskuudessa. Skoodamiehet kehtaavat sanoa vastaan, kun Audimies levittää paskaa naamaan. Ennen sentään oli tosin. Premiummiehiä kunnioitettiin ja kun skoodamiehen nassuun hierottiin heidän toimesta paskaa, niin nöyrästi pyydettiin vähän lisää myös niskaankin.

Onhan se ymmärrettävää, että Premiummiehet ottavat rahvaan pullikoimisesta itseensä ja nostavat siitä älämöllöä. Kehtaavatkin sanoa vastaan!
#22
Lainaus käyttäjältä: rami - 30.12.13 - klo:11:31
Aina kun minä nään Sotkan tulee minulle mieleen etteivät rahat riittäneet parempaan.

Hmmm.... Jos ja kun meidän skooda maksaa kaksi kertaa enemmän kuin sinun Audisi, niin miten tätä sinun totuuttasi nyt pitäisi tulkita?
#23
Lainaus käyttäjältä: Poni - 30.12.13 - klo:10:41
Etkös asu jossain, missä hyvä työ on vielä kunniassa?

Juu, nykynurkilla ei ole enää tarvetta konepesuille ;) Auton esipesu foamilla, huolellinen käsinpesu, pikavahaus detailerilla, vanteiden erittäin huolellinen pesu, renkaiden kylkien "mustaus" ja mattojen imurointi kun maksaa yhteensä noin seitsemän euroa, niin ei ole enää konepesuihin asiaa. Varsinkin, kun pesupaikka on ostarin alakerrassa, niin voi itse käydä samalla lounaalla 8)
#24
Lainaus käyttäjältä: Kennedy - 30.12.13 - klo:08:54
Tässä duunin lähellä on bilian pesukatu jossa ensin on tehokas painepesuautolle ennen harjoja. Harjattomanakin auto lähtee 95% puhtaaksi ( pinttynyt lika kuskin a-pilarissa johon tuulilasin paskat nousee mm. )

Aikaisemmin kun käytin konepesuja säännölliseen, niin käytin vain ja ainoastaan sellaisia pesupaikkoja, missä kaikki pesuohjelmat sisälsivät auton esipesun paineella ennen harjoihin siirtymistä. Tai sitten pesupaikkoja, missä henkilökunta esipesi autot paineella. Tällaisissa pesupaikoissa on pehmoharjat aina merkittävästi puhtaammat kuin niissä todellisissa PIKApesuissa, missä harjoilla aletaan heti jyystämään auton suolakurapikihiekkamössöä.
#25
Lainaus käyttäjältä: rami - 29.12.13 - klo:14:25
Miksi Skodasta lähtee maalit lonkoilemaan palasina ja Audista ja VW:stä ei.

Tämä pelasti kiireisen päivän. Räkätin niin kovaa, että muksutkin tuli katsomaan, että mistä on kyse ;D

Et ole tainnut pahemmin notkua tuolla foorumin audiosaston puolella kommentistasi päätellen...


EDIT: Ja että oikein 1.6 TDI on ramilla käytössä. Se on kyllä automaailman eliittiä, joten en enää yhtään ihmettele, että pitää notkua skoodamiesten kanssa samassa kahvipöydässä. Sovit hyvin joukkoon! Persaukisia me kaikki ollaan!
#26
BMW / Vs: BMW
18.12.13 - klo:18:45
Lainaus käyttäjältä: Aslaasj - 18.12.13 - klo:15:42
Paljon ajavana tottunut vapauttamaan vakkarin vaikkapa pimeällä autoa kohdatessa, ... Kun on selkäytimeen iskostunut tuo vakkarin vapautus autoa kohdatessa

Jo on ihmisillä mielenkiintoisia tapoja käyttää vakionopeudensäädintä :)
#27
Lainaus käyttäjältä: rami - 27.11.13 - klo:10:42
Mistä johtuu A3 Audissa kun nostaa jalan kaasupolkimelta ja painaa jarrua vaikka risteykseen saavuttua niin tapahtuu seuraava ilmiö: Kun polttoaineen sen hetken kulutusta ilmaiseva näyttö on päällä niin kulutuslukema (rullaa)käy hetkellisesti jopa 8.0 l/km.

Tyhjäkäynnillä tuo motti kuluttaa varmaan noin 0,6 litraa tunnissa, joten jos rullausnopeutesi on vaikkapa 10 km/h, niin silloin auto kuluttaa tyhjäkäynnillä rullatessa hetkellisesti 6,0 litraa sadalla. Toki tätä asiaa ei kannata näin miettiä, mutta toki ajotietokone sen näin laskee.

Jos taas rullaat vaikkapa 8 km/h, niin silloin hetkellinen kulutus sadalle on 7,5 litraa, olettaen, että tyhjäkäyntikulutus on 0,6 litraa tunnissa.


#28
Lainaus käyttäjältä: makkis - 17.12.13 - klo:22:45
Niin, voin minäkin käydä hitaalla mutta Ocussa nuo ainakin toimi niin että kun auton lukitsi, peilit kääntyi sisään.

Superbissa ei ole tätä toimintoa. Hieno juttu, jos tämäkin mahdollisuus on uuteen kolmosocuun saatu. Superbissa peilit saa kasaan vain kakella tai sisäpuolen nupista. Automaattisesti ne eivät mene missään tilanteessa kasaan.

Lainaus käyttäjältä: srout - 18.12.13 - klo:08:59
Lisäyksenä ylle, että jos eka painallus jää lyhyeksi niin painaa vaan toisen kerran lukitusnappulaa pitempään niin lähtevät kääntymään.

Jos painat toisen kerran heti perään, niin ovien takalukko aukeaa. Eli kannattaa tässä tilanteessa pitää parin sekunnin tauko ennen toista painallusta. Tai avata lukot ja painaa sitten pitkällä painalluksella lukkoon.

On kyllä aika tomppeleita asentajia Laakkosella, jos eivät tienneet miten peilit saa kakella kasaan. Sama ominaisuus on kuitenkin ollut vaggineissa jo ties miten pitkään.
#29
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
18.12.13 - klo:09:18
Lainaus käyttäjältä: Jani - 17.12.13 - klo:23:34
Jahas se päästää noinkin vähille kilsoille, superbissa range näyttää vielä valon syttyessä 170-160 kilsaa.

Tämä riippuu ajoympäristöstä ja motista. Jos mä ajan tankin loppupuoliskon pelkkää kaupunkiajoa, niin valon syttyessä meidän Superbin range on 70km ;)

Ja rangen näyttäessä nollaa, voi maantiellä ajaa ekoillen vielä 25 kilsaa. Tai ehkä pidemmällekin, mutta yli 25 kilsan en ole uskaltanut itse ajaa rangenollan jälkeen. 1.6 TDI:llä ajaa varmaan rangenollan jälkeen vielä 50 kilsaa.
#30
Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 17.12.13 - klo:20:30
Ulkonäkökin parani, kun ei ole vanne niin sisällä ja puoli tuumaa leveämpi vanne muokkaa renkaan kyljenkin kivemman näköiseksi.

Hyvä juttu, että asiat tuli kuntoon. 11mm ulompana oleva ja puoli tuuma leveämpi vanne tekevät kyllä ulkonäölle hyvää. Alkuperäinen vanne-rengaskombo kun oli melkoinen pullukka:



Jos ajettavuus muuttui noin paljon, niin veikkaisin, että autolle tehtiin myös nelipyöräsuuntaus. Joku kulma oli varmaan päin honkia, jos ero on noin suuri.

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 18.12.13 - klo:07:51
Väärä vannemitoitus selvisi aivan sattumalta A3-keskustelutopicista kun silmääni sattui foorumiveli VAG:n kommentti autoni valokuvasta eli ihmetteli miten sisällä lokasuojissa renkaat ovat (kiitos VAG viel kerran arvokkaasta mietinnästäsi).

Ainahan perhevankkurien renkaat ovat vakiona varsin sisällä, mutta tässä Peevelin tapauksessa ne olivat varsinkin takana niin syvällä, että se pisti jo silmään.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy