"Kunnioitettavia" suorituksia liikenteessä

Aloittaja makelja, 22.12.11 - klo:13:39

« edellinen - seuraava »

Karvis

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 23.02.12 - klo:23:51
Jos köröttelivät jotain toista paikkaa tutkailemaan? :D

No ei siltä näyttänyt, kunhan jatkoivat päämäärättömän näköistä ajelua edelläni kun sattuivat kääntymään samaan suuntaan johon minä menin. No samapa tuo, jotenkin vaan olin ihmeissäni ::)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 23.02.12 - klo:23:25

Ei mennyt oikein meikäläisen jakeluun miksi eivät jääneet suorittamaan työtehtäviään, liekkö ollut kiire kahville vai pitääkö se ensin soittaa ja pyytää heidät paikalle ennen kuin hommiin voi alkaa?

Jos kyseessä oli pieni peltikolari niin mitä työtehtäviä siinä olisi ollut?

Sitä ne varmaan pällistelivätkin että tarvitaankohan meitä vai sujuuko homma ilmankin.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Emil Eagle

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 24.02.12 - klo:09:18
mitä työtehtäviä siinä olisi ollut?

Vaikkapa selvittämään onko rikottu liikennesääntöjä.
Kiitokset mukavasta foorumista.

eGetin

Sitä ne varmaan pällistelivätkin että tarvitaankohan meitä vai sujuuko homma ilmankin.
Poliisin on hyvä olla toteamassa syyllinen jottei tule epäselvyyksiä jatkossa.

VWRiddare

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 24.02.12 - klo:15:51
Poliisin on hyvä olla toteamassa syyllinen jottei tule epäselvyyksiä jatkossa.
Juuri näin. Suomessa täytyy aina kolaritapauksessa kutsua Poliisi paikalle. Ei niin selvää tapausta olekkaan, etteikö vastapuoli viimeistään yönyli nukuttuaan ala muuttamaan kantaansa tapahtumaan. Nimimerkki....kokemusta löytyy ;D

Arcca

Lainaus käyttäjältä: VWRiddare - 24.02.12 - klo:16:39
Juuri näin. Suomessa täytyy aina kolaritapauksessa kutsua Poliisi paikalle. Ei niin selvää tapausta olekkaan, etteikö vastapuoli viimeistään yönyli nukuttuaan ala muuttamaan kantaansa tapahtumaan. Nimimerkki....kokemusta löytyy ;D

Eikä tarvii pikku kolareissa. Käsittääkseni vain jos on loukkaantuneita tms. Jos vastapuolelta saa nimmarit vahinkoilmoitukseen saman tien niin no problem. Nimimerkki... myös kokemusta löytyy.

Edit. Te puhutte kolarin osapuolten kannalta, mutta kyse oli miksi poliisi ei nähnyt tarpeelliseksi pysähtyä.

Karvis

Kyllä minusta poliisin sattuessa kolaripaikalle sattuessa olisi syytä selvittää sääntörikkomusten lisäksi kuljettajan ajokunto, toinen saattaa olla vaikka humalassa.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Kapa

LainaaPoliisin on hyvä olla toteamassa syyllinen jottei tule epäselvyyksiä jatkossa.

Tämä on niin tilannesidonnainen asia, että selkeää vastausta ei ole. Jos on heikko itsetunto, niin poliisia vaan kehiin. Itse olen ollut osallisena ehkä neljässä peltikolarissa ja yhdessäkään ei ole poliisia tarvittu. Eikä ole ollut ongelmia. Kolmessa tapauksessa ollaan marssittu vakuutusyhtiön konttorille ja selvitetty asia ja yhdessä oli pieni puskurilommo, joka selvitettiin rahalla. Syyllisyys omaan piikkin kolareissa fifty-fifty. Ja homma vilipitön omalta osaltani aina, eli tilanne niin kuin se oli. Vastapuolista sama juttu. Valtio menetti ainakin neljät sakkotulot, muuten tilanne sama.

dosetti

Lainaus käyttäjältä: VWRiddare - 24.02.12 - klo:16:39

juuri näin. Poliisi (kenttäjohtaja) tekee sitten päätöksen tuleeko paikalle vai ei. Jos tulee niin on kyllä paras vaihtoehto. Onneksi on tähän asti aina tullut vapaalla nähdyistä kolareista. Viimeksi emännän autoon peruutettiin ja vastapuoli kiisti. Poliisi tuli ja totesi vastapuolen selvästi syylliseksi ja kirjoitti sen kenttäraporttiin. Ja oikeus voitti.

Kapa

Pahimmassa tapauksessa pieni kolarointi, jossa jäädään tielle odottelemaan poliisia saattaa poikia lisää kolareita. Pitää olla tilanteen tajua. Ainakin itse ajaisin autoni syrjään, jos vaan se liikkuu, olisipa millainen jäärä vastapuolena hyvänsä, jos tilanne on vaarallinen muulle liikenteelle.

Arcca

Lainaus käyttäjältä: dosetti - 24.02.12 - klo:19:24
juuri näin. Poliisi (kenttäjohtaja) tekee sitten päätöksen tuleeko paikalle vai ei.

Ei ole näin.
Poliisille pitää ilmoittaa vain jos jos asia on epäselvä, joku loukkaantuu, on hirvikolari tai epäilee vastapuolta rattijuopumuksesta. Googlella löytyy asiasta yllinkyllin tietoa.

Kapa

LainaaEi ole näin.
Poliisille pitää ilmoittaa vain jos jos asia on epäselvä, joku loukkaantuu, on hirvikolari tai epäilee vastapuolta rattijuopumuksesta. Googlella löytyy asiasta yllinkyllin tietoa.

Siinähän se asia oli ihan selkokielellä.

Paha71

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 24.02.12 - klo:20:06
Ei ole näin.
Lainaus käyttäjältä: Kapa - 24.02.12 - klo:20:10
Siinähän se asia oli ihan selkokielellä.

No niin oli. Kuinka moni EI ole käynyt autokoulua...?!?  :o
Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

VWRiddare

Lainaus käyttäjältä: Jycke - 19.02.12 - klo:16:28
Mä voisin tähän kirjoittaa oikeasti kunniotettavan suorituksen :)
Oli taas yksi näitä sankariohittajia 51 tiellä Hankoon päin. Hän ei näköjään nähnyt vastaantulevaa rekkaa ja lähti ohittamaan. Ajoin sitten itsekin vastaantulevalle kaistalle sen eteen, jarrutin ja pakotin takas omalle kaistalle. Olisi jäänyt aika rumaa jälkeä.
Foorumilla kun intetään kaikista pienistäkin asioista, niin sitä olen ihmetellyt kun tämä ei ole keskustelua herättänyt. Liekö sitten häikäisyä, vai mitä ;D Aluksi luulin, että tuo ylläoleva kirjoitus on trolli, tai keino muutenvaan provosoida. Olen tässä nyt funtsinut, että voiko tällaisia kuskeja löytyä tienpäältä. Itsellä on vuosikymmenien kokemus autoilusta, mutta en kyllä ole tuollaiseen koskaan törmännyt. Tienpäällä on näkynyt kaikenlaista honkkelia, mutta kyllä tuo ylläoleva on jo tekona paitsi vaarallinen myös täysin käsittämätön. Ei autoilija saa alkaa leikkiin mitään "kansalaispoliisia" liikenteessä. Ei kai se nyt niin kova pala voi kellekkään olla jos joku ohittaa 20 vuotta vanhalla Carinalla jonkun mahtiauton. En tiedä, ehkä joku senkin voi ottaa loukkauksena. Yritetään nyt vaan pitää ne näyttämisen halut aisoissa, niin on kaikilla turvallisempaa tuolla tienpäällä.

tsiih

Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: VWRiddare - 24.02.12 - klo:22:01
Foorumilla kun intetään kaikista pienistäkin asioista, niin sitä olen ihmetellyt kun tämä ei ole keskustelua herättänyt. Liekö sitten häikäisyä, vai mitä ;D Aluksi luulin, että tuo ylläoleva kirjoitus on trolli, tai keino muutenvaan provosoida. Olen tässä nyt funtsinut, että voiko tällaisia kuskeja löytyä tienpäältä. Itsellä on vuosikymmenien kokemus autoilusta, mutta en kyllä ole tuollaiseen koskaan törmännyt. Tienpäällä on näkynyt kaikenlaista honkkelia, mutta kyllä tuo ylläoleva on jo tekona paitsi vaarallinen myös täysin käsittämätön. Ei autoilija saa alkaa leikkiin mitään "kansalaispoliisia" liikenteessä. Ei kai se nyt niin kova pala voi kellekkään olla jos joku ohittaa 20 vuotta vanhalla Carinalla jonkun mahtiauton. En tiedä, ehkä joku senkin voi ottaa loukkauksena. Yritetään nyt vaan pitää ne näyttämisen halut aisoissa, niin on kaikilla turvallisempaa tuolla tienpäällä.
Mitenkäs minä käsitin tuon ihan toisella tavalla. Itse ymmärsin tuon niin että jos ko. nimimerkki ei olisi siirtynyt tuon ohittajan eteen, ts. estänyt ohitusta, niin tuo ohittaja olis pläjäyttänyt vastaantulevan rekan keulaan, kun ei itse nähnyt että sieltä on rekka tulossa.

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 24.02.12 - klo:23:45
Mitenkäs minä käsitin tuon ihan toisella tavalla. Itse ymmärsin tuon niin että jos ko. nimimerkki ei olisi siirtynyt tuon ohittajan eteen, ts. estänyt ohitusta, niin tuo ohittaja olis pläjäyttänyt vastaantulevan rekan keulaan, kun ei itse nähnyt että sieltä on rekka tulossa.

Siis eihän kukaan ole niin sokea, että ei näe rekkaa. Olisi huomannut sen varmasti hetken päästä ennen tätä kaista sekoilua. Ehkä oli jopa huomannutkin, mutta kuvitteli vielä ehtivänsä ohi tms... Vielä jos kerran aikaa oli niin paljon, että ystävällinen väliin pehmusteeksi sankarillisesti ajanut autoilija ehti tehdä nämä kaikki manööverit ja pakottaa takanatulijan takaisin omalle kaistalleen, niin mitä hel*ettiä? Tuossa ajassa ohittaja olisi varmasti päässyt helposti ohikin, jos sankarimme olisi vain vähän hidastanut eikä alkanut kikkailla.

ram1

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 24.02.12 - klo:23:45

Jos on aikaa mennä ohittajan eteen, niin varmasti ohittajalla on aikaa mennä ohi.Itse en tajua koko tilannetta.Kuinka monella tulisi mieleen mennä ohittajan eteen kun rekka tulee vastaan?Aika monella varmaan tulisi mieleen hiukan himmata kaasua ja päästää urpo ohi, jos kerta kiire on.Ja tossa tapauksessa ei olisi edes tarvinnut himmata, jos aikaa mennä kikkailemaan eteen.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Quality

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 25.02.12 - klo:00:55
Jos on aikaa mennä ohittajan eteen, niin varmasti ohittajalla on aikaa mennä ohi.Itse en tajua koko tilannetta.Kuinka monella tulisi mieleen mennä ohittajan eteen kun rekka tulee vastaan?Aika monella varmaan tulisi mieleen hiukan himmata kaasua ja päästää urpo ohi, jos kerta kiire on.Ja tossa tapauksessa ei olisi edes tarvinnut himmata, jos aikaa mennä kikkailemaan eteen.

Omat liikennerefleksit toimii täsmälleen ram1n tavoin. Jos näen, että joku ryhtyy yltiöpäiseen, vaaralliseen ohitukseen, ei tulisi pieneen mieleenkään lisätä riskejä ko. temppuilulla, vaan ehdottomasti hiljennän itse nopeutta ja siirryn oikealle, en tietenkään vasemmalle, ajan mieluummin vaikka pientareelle kuin yritän estää ohtusta. Menkööt menojaan ja riskeeratkoon ne, joille ei vielä ole riittävästi järkeä kertynyt, ehkä se jonain päivänä kostautuu kumminkin.

Tieliikennelaki 19 §
Ohittajan ja ohitettavan keskinäiset velvollisuudet

Ohittajan on pidettävä turvallinen väli ohitettavan ajoneuvoon.

Ohitettavan on, havaittuaan ohituksen vasemmalta, pysyteltävä niin oikealla kuin se muu liikenne ja olosuhteet huomioon ottaen on mahdollista, eikä hän saa lisätä nopeutta.

En tiedä, millaiset rapsut kuvatunlaisesta käyttäytymisestä saisi, mutta veikkaan pyörivän siellä sadan päiväsakon tuntumassa. Syy: liikenteen törkeä vaarantaminen.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Pertsa

oli miten oli, en ota kantaa sen enempää oliko toimittu oikein vai väärin. Kommentoin vain sitä että kyseessä ei ollut minun käsittääkseni tilanne jossa syynä olisi se ettei ohitettavan kantti kestänyt ohitusta, niinkuin tuolla arveltiin.

0251

Ei tapahtunut varsinaisesti liikenteessä vaan kyllä silti nostatti pulssia. Päätin eilen viedä auton pesuun,kun oli niin nuhruisen näköiseksi päässyt. Vakio pesupaikalla ei näkynyt olevan ruuhkaa ei ketään jonossa. Jätin auton parkkiin kävin lunastamassa poletin,ja aloin ruuvata anteenia pesuasentoon. Kun coupe Mersu kurvasi pesuhallin oven eteen,ja lähti lunastamaan polettia. WTF. Yleensä paikassa annetaan jonotusnumerot ruuhkaikaan,mutta nyt sellaisia ei ollut käytössä. Mese kuski näki varmaan tasan tarkkaan kun olin anteenia ruuvaamassa että oon pesuun seuraavana menossa. Ei pesupaikkaa noin kuitenkaan varata. Ajoin Mersun taakse,enkä malttanut olla mainitsemasta asiasta kun kuski palasi poletin kanssa. Antoi kuitenkin minun mennä ensin. Pesuloita vältänkin ruuhkaikaan juuri tollaisten ääliöiden takia,ei ole helppoa jonottaa vuoroaan ahtaalla parkkiksella. Mutta nyt aamusta kun oli ihan tyhjää niin jo joku änkee väliin

Arcca

Lainaus käyttäjältä: 0251 - 25.02.12 - klo:10:28
Kun coupe Mersu kurvasi pesuhallin oven eteen,ja lähti lunastamaan polettia. WTF. Yleensä paikassa annetaan jonotusnumerot ruuhkaikaan,mutta nyt sellaisia ei ollut käytössä. Mese kuski näki varmaan tasan tarkkaan kun olin anteenia ruuvaamassa että oon pesuun seuraavana menossa. Ei pesupaikkaa noin kuitenkaan varata. Ajoin Mersun taakse,enkä malttanut olla mainitsemasta asiasta kun kuski palasi poletin kanssa. Antoi kuitenkin minun mennä ensin.

Heh, aikamoinen "Minä" -suoritus mese kuskilta. Pieni plussa kuitenkin että päästi sinut sitten ensin.

jnsFI

Ajelin tuossa äsken Turusta Helsinkiin ja Lohjan jälkeen liikenne veti 100km/h ihan mukavasti. Ajelin itse vasenta kaistaa ja kas, oikealta kaistalta tulee pakettiauto suoraan eteen yhdellä vilkautuksella. Jarrutin kunnolla ja väläytin pari kertaa sankarille pitkiä - sekös siitä riemastui ja ajoi vasemmalta puolelta renkaat pois uralta aiheuttaen kunnon lumikylvyn takana tuleville. Hetken päästä ajoin kyseistä Transporterista ohi ja palasin oikealle kaistalle. No, sieltä se sankari innostui ja tuli roikkumaan noin metriin takapuskurista, kunnes kiihdytti ja ajoi vasenta takakulmaa viistäen ohi. :(

Onneksi sain rekkarin ylös - saatan pirauttaa tai lähettää sähköpostia kyseiselle henkilölle.
Audi S3 sedan quattro s tronic 2015
Ex Audi A4 sedan 2.0 TFSI business quattro s tronic 2012
Ex Audi A4 sedan 2.0 TFSI business multitronic 2009

JeanC

HAL9000

Toissapäivänä käytiin perheen kanssa vähän Espoon sydänmetsissä ulkoilemassa. Faimo sai ajaa kun penkki ja peilit jo valmiiksi oli hänen säädöissään. Siinä sitten yhdessä rampissa oli asfaltin sauma mennyt ihan huonoon kuntoon pitkältä matkalta. Siinä oli varmaan toistakymmentä eikokoista teräväreunaista koloa, muuten oli päällyste ihan siisti. Kommentti sen jälkeen kun oltiin ajettu joka ikisen kuopan yli tuo mutka oli "onpa täällä tietä huonossta kunnossa...". En tiedä olisinko itse edes tähtäämällä osunut jokaiseen. :)

Siinä jatkettiin kuitenkin matkaa kohti ulkoilualuetta mutkaista pikkutietä ajellen. Olihan se päällystetty, mutta jumalattomia reikiä tiessä. Tiedätte, niitä 30-40 cm halkaisija, 10 cm syvä ja reunat partaveitsen teräviä. Perille kun päästiin meinasin lipsauttaa: "pitäisikö kääntyä takas ja tulla uudestaan, luulen että missasit yhden noista kraatereista...?" Mutta. Minäpä pidin turpani kiinni. 5 minuutin päästä olin jo unohtanut koko asian ja samalla välttänyt aivan turhan perheriidan... ;D
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 27.02.12 - klo:08:45
Toissapäivänä käytiin perheen kanssa vähän Espoon sydänmetsissä ulkoilemassa. Faimo sai ajaa kun penkki ja peilit jo valmiiksi oli hänen säädöissään. Siinä sitten yhdessä rampissa oli asfaltin sauma mennyt ihan huonoon kuntoon pitkältä matkalta. Siinä oli varmaan toistakymmentä eikokoista teräväreunaista koloa, muuten oli päällyste ihan siisti. Kommentti sen jälkeen kun oltiin ajettu joka ikisen kuopan yli tuo mutka oli "onpa täällä tietä huonossta kunnossa...". En tiedä olisinko itse edes tähtäämällä osunut jokaiseen. :)

Siinä jatkettiin kuitenkin matkaa kohti ulkoilualuetta mutkaista pikkutietä ajellen. Olihan se päällystetty, mutta jumalattomia reikiä tiessä. Tiedätte, niitä 30-40 cm halkaisija, 10 cm syvä ja reunat partaveitsen teräviä. Perille kun päästiin meinasin lipsauttaa: "pitäisikö kääntyä takas ja tulla uudestaan, luulen että missasit yhden noista kraatereista...?" Mutta. Minäpä pidin turpani kiinni. 5 minuutin päästä olin jo unohtanut koko asian ja samalla välttänyt aivan turhan perheriidan... ;D

Vähäsen samaa kuin omasta elämästä, paitsi etten ole malttanut ja osannut pitää suutani kiinni vaan olen usein huomauttelemassa vaimolle ajostaan. Nytkin perjantain reissulla hän ajoi osan menomatkaa ja suutahti kun kehotin menemään reippaasti vihreiden aikana valoista eikä hidastamaan ja odottamaan punaisia. Pitäisi pysyä hiljaa. Tämän takia hän ei juuri halua istahtaa ratin taakse. Jatkossa lupaan parantaa tapani. ::)

livejungle

Ei sitä opi ellei anna palautetta virheellisestä suorituksesta. Palautteen antaminen ei saa olla syyttävää ja pitää myös osata antaa sitä positiivista palautetta   :)

" Palautteen antamisella pyritään antamaan oppijalle realistinen arvio nykyisen suorituksen tasosta, osoittamaan tarvittavat jatkokehityksen kohteet ja ehdottamaan mahdollisia keinoja tavoitteiden saavuttamiseksi. Erityisen hyvä palaute lisäksi kannustaa oppijaa parantamaan suoritustaan, sen parantamisen mahdollistamisen lisäksi."

Palautteen vastaanottaminen ei ole helppoa. Negatiivisen palautteen ei varsinkaan, ei vaikka se olisi muotoiltu kuinka asiallisesti ja kohteliaasti. Tässä kohtaa vastuu kuitenkin siirtyy oppijalle. Jos palaute on annettu rehellisesti, aiheesta ja tarkoituksenmukaisesti, se on velvollisuus hyödyntää. Tässäkin vaiheessa palautteen sisällöstä voi toki olla eri mieltä. Palautteen vastaanottaminen ei tarkoita sitä, että oppija muuttaa toimintansa välittömästi palautteen mukaiseksi. Palaute on vastaanotettu, kun sen sisältö on käsitelty, sisäistetty ja soveltuvin osin integroitu omaan osaamiseen. Joskus palaute on vain toinen mielipide, joka on mielenkiintoista kuulla.

Ps. näissä tilanteissa minulta palaute tulee suoraan, aidosti ja muotoilematta ja oppi menee perille  ;D

Kaivosmies

Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 27.02.12 - klo:08:45

Riittävästi vastaavia tilanteita koettuani, vaihdoin vaimolle nelivetoisen automaattivaihteisen katumaasturin. Autossa on vielä astinlaudat, jotka estävät ainakin osan parkkipaikoilla tulevista "ovikolhuista". Ajelkoon sitten sillä monsterilla kaikkien kuoppien ja kaivonkansien kautta. Kokemusperäisen tiedon mukaan useimpia naisia ei yksinkertaisesti vain kiinnosta "moiset pikkuseikat". Pari kertaa olen "neutraalisti" tarkistanut miksi ajavat aina suoraan kaikkiin selvästi havaittavissa oleviin reikiin ja parkkeeravat kauppakeskuksissa ahtaisiin rakoihin ym.

Taskukeke

Täälläkin on vastaavanlaisia asioita ihmetelty kun ollaan naisväen kyydissä istuttu. Eihän tuollainen kraatereiden yli ajeleminen liiemmin haittaa kunhan renkaat ja auto säilyy ehjänä. Oma autoni oli joulun välipäivinä mutsilla lainassa, jonka jälkeen oli pikkuinen lommo ilmestynyt tuonne tankinkorkin lähettyville. Ilkivallalta vaikutti mutta kävi kyllä mielessä että oliskohan se mutsi vähän kolhassu. No, onneksi lommo on niin pieni ettei heti kehtaa korjauttaa (korjausarvio 700-1000â,¬). Vein auton huoltoon kk sitten, jonka tuloksena olivat löytäneet kolhun puskurista. Sellanen musta viiva ei lommoa onneksi. Auto oli ollut ennen huoltoa mutsilla jälleen viikon ja oli sen verran likainen etten ollut itse tuota kolhua huomannut. Voi olla etten ihan vähään aikaan autoa lainaile mutsille, joka siis mälläsi oman 3vkoa vanhan A3:sensa jouluna  ;D

dosetti

täällä myös juuri samanlaista ajelua naisväellä. Ei osata väistää mitään kuoppia tmsjne ollenkaan. Palautetta kun antaa nätisti niin vastapalaute on yleensä jo keskellä riitaa. Monesti pitää vaan olla hiljaa ja kärsiä mm. autolle tapahtuvat vahingot. Omapa on autonsa, omaani en ikinä sille antais. Tämän onneksi välttää luonnollisesti niin pitkään kun ajan manuaalilla.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy