Spartoo.fin banneri

Aloittaja kavorka, 12.11.11 - klo:10:00

« edellinen - seuraava »

kavorka

Olisiko mahdollista poistaa tuo Spartoo.fin banneri, joka huonontaa merkittävästi foorumin lukemista? Naulaantuu tuohon ylävasempaan reunaan ja pysyy siinä vaikka vierittää selainikkunaa alaspäin. Lisäksi se on "mukavan" eläväinen ja liikehtiväinen, että tekstin lukeminen on... yhtä tuskaa.

mla

Käytä adblockeria niin ei tarvitse ihmetellä mainoksia.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

kavorka

On käytössä. Tuota banneria ei pysty adblockaamaan, koska block element kohdistuu taustalla olevaan vagarena.fin "yläkuvaan". Veetumaisin mainos pitkään aikaan.

Karvis

Ei minulla ole näkynyt tuollaista mainosta ???

Ymärrettävää kyllä että tuollainen on kettumainen, mutta miksi se ei näy kaikilla?
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Jyri

En ole minäkään nähnyt tuota, tuleeko siis Googlen kautta?

Ymmärrän kaikia jotka käyttävät AdBlockkereita, mutta olisi kovin huomaavaista jos siitä huolimatta välillä lukisitte palstaa blockerit pois päältä ja ehkä jotakin mielenkiintoista mainosta klikkaisitte, siis jos siellä on sellaisia ;)

mla

Osa mainos-lataajista kustomoi sen mainoksen sen mukaan mitä sivuja käyttäjä on aiemmin selaillut,  joten ei kaikki näe aina samoja mainoksia.

Tälläkin sivulla on liikaa mainoksia jotta viitsisi blokkerin pitää pois päältä. Nuo hyppivät ja pomppivat mainokset juuri saavat useimmat käyttämään näitä blokkereita - sivujen selailu kun estyy tehokkaasti huonoilla mainoksilla.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

Jyri

Onko Googlella oikeasti pomppivia mainoksia, minä en ole ikinä itse törmännyt Googlen kautta niihin, toki ovat erittäin ärsyttäviä, mielestäni mainokset eivät saisi koskaan olla sisällön päällä.

Wilburi

Mikä tämä Spartoo-mainos oikein on? En ole itse törmännyt ziihen koskaan? Firefoxissa tai taa olla liian hyvä Pop-up Killer?
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Golfauto

Mulla ei ole tota mainosta näkynyt. Käytän IE:tä ja mitään blokkereita ei ole päällä.

Muistakaa muuten klikkailla noita mainoksia, niin ylläpito saa rahaa ja sivusto pyörii jatkossakin. Käyttöehdot estävät sen että ylläpito ei saa pyytää teitä klikkailemaan mainosta, mutta kun en ole ylläpitoa niin... ;D

Wilburi

IPad tuntu blokkaavan tehokkaasti kaikki mainokset, koska niitä ei ole näkynyt?
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Markku J

Firefoxin kanssa en ole kertaakaan nähnyt tuota mainosta.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 12.11.11 - klo:19:32
IPad tuntu blokkaavan tehokkaasti kaikki mainokset, koska niitä ei ole näkynyt?

Mainokset pyörii flashillä ja iPad ei osaa näyttää niitä, siksi niitä ei näy ;)

ttdriver

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 12.11.11 - klo:19:39
Firefoxin kanssa en ole kertaakaan nähnyt tuota mainosta.

Enpä ole minäkään yhdistelmällä MacBook ja Chrome.
Apple-myönteinen. Käytössä iPhone 15 Pro, iPad 9 , Apple Watch Ultra ja MacMini

kavorka

Mulla on OS X ja Chrome käytössä, näillä oon saanut sen näkyviin. Mutta nyt kun yritän, ei se tule millään näkyviin. Tarkkailen tilannetta, oon kuitenkin pällistellyt ja kironnut sitä mainosta jo pitkään. Otan ensi kerralla ruutukaappausta.

kavorka

Noniin, nyt alkoi banneri taas toimimaan. Tuossa samassa kohtaa se banneri möllöttää. Mielenkiintoista on se, että Adblock disabloituna se ei näy, enabloituna näkyy. Ainoa saitti, jossa näin häiritsevällä tavalla banneroidaan.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: kavorka - 13.11.11 - klo:13:34
Noniin, nyt alkoi banneri taas toimimaan. Tuossa samassa kohtaa se banneri möllöttää. Mielenkiintoista on se, että Adblock disabloituna se ei näy, enabloituna näkyy. Ainoa saitti, jossa näin häiritsevällä tavalla banneroidaan.

En tunne sen kummemmin adblockin toimintaa, mutta voisiko tuo banneri tulla jotenkin sen mukana? Jos kerran Adblock disabloituna banneri ei esiinny, niin vaikuttaisi siltä että banneri voisi tulla sitä kautta ???

kavorka

En tiedä. Kun Adblock oli pois päältä niin tuo banneri näkyi kerran samassa banneripaikassa tuossa "VAGarena.fi > Yleiset > Foorumin yleiset asiat > Parannusehdotukset > Vastaa ( Vs: Spartoo.fin banneri )" yläpuolella. En usko, että Adblock Plus (tarkennan  ;D) lisäisi itse mitään uusia banneripaikkoja näkymään tai kukaan ei käyttäisi sitä. Varsin erikoinen keissi, mutta eiköhän tämän voi antaa mennä unohlaan jos pieni osa tai vain minä kärsin siitä.  8)

Ehkä pidän mainokset päällä sitten VAGarena.fi:ssä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy