Tavaratilan kassiverkko

Aloittaja TDI69, 02.08.11 - klo:12:04

« edellinen - seuraava »

TDI69

olisiko tietoa, mistä saisi hankittua tavaratilan seinillä sijaitseviin koukkuihin ripustettavan kassiverkon? En siis tarkoita tavaratilan pohjalle levitettävää verkkoa vaan pystymallin, johon on kätevä ostoskassit laittaa pystyyn. Autoni on Passat Variant, mutta varmasti minkä tahansa muun merkin ja mallin verkko varmasti kävisi. Mulla oli joskus vastaava verkko vuosimallin 2002 Ford Focuksessa ja se oli todella kätevä.

bm

Mulla on Biltemasta tämä: KUORMANSIDONTAVERKKO, 75/90 X 30 CM

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: TDI69 - 02.08.11 - klo:12:04
olisiko tietoa, mistä saisi hankittua tavaratilan seinillä sijaitseviin koukkuihin ripustettavan kassiverkon? En siis tarkoita tavaratilan pohjalle levitettävää verkkoa vaan pystymallin, johon on kätevä ostoskassit laittaa pystyyn. Autoni on Passat Variant, mutta varmasti minkä tahansa muun merkin ja mallin verkko varmasti kävisi. Mulla oli joskus vastaava verkko vuosimallin 2002 Ford Focuksessa ja se oli todella kätevä.
Tuota, josko 2002 Ford Focuksesta...?

TDI69

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 02.08.11 - klo:13:15
Tuota, josko 2002 Ford Focuksesta...?

Joo, kyllä jos joku osaisi kertoa mistä näitä saisi. Ainakaan Pitäjänmäen Fordilla eivät osanneet sanoa.

Tuo BM:n ehdottama ei ole aivan sitä mitä etsin. Etsimäni verkko roikkuu tavaratilan sivureunoilla olevista koukuista nojaamatta mihinkään. Verkko itsessään on kuin iso verkkokassi. Vaikea selittää  :'(

Pertsa

No ompas kumma josseivät merkkiliikkeessä löytäneet tuota Fordin osaa. Mahtoikohan se olla Fordin orkkisosa?

EDIT : googletin vähän huvikseni, oliko se tämmöinen:

jni

Jos ei jostain syystä? VW:lla kuulu valikoimaan, niin saattaahan ne myydä Skodaliikkeestä Superbin tai Octavian verkkojärjestelmän. Hinta on kai vähän yli satasen luokkaa ja mukaan tulee myös lattialle tuleva osa.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy