Audi A6 C7 kokemukset

Aloittaja nemos, 17.07.11 - klo:21:26

« edellinen - seuraava »

jusape

Tuossa q-kuumeessa tutkailin tuota Airportin autoa www.nettiauto.com/5157666. Oletteko etelän miehet käyneet tyypittämässä ko. autoa? Tuula Qvick vai mikäseoli kelle pitäisi soitella :)

Pekka T

Jusape, talvi on tulossa, ei kun nokka kohti vantaata.  ;)
Hyvältä vaikuttaa tuo vaihtoehto.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Quattroll nyt

Eipä ihme, jos kuumetta aiheuttaa.

Markku J

jusape: soita ihmeessä ekaksi Tuulalle (Tuula Kvick). Saat yksilöllistä, huippuluokan palvelua, mikä on harvinaista AC:ssä. Eka kerta, kun itse koin palvelun olevan muiden puitteiden lupausten tasolla. Hän myös ymmärtää asiakasta ja kommunikoi avoimen rehdisti hinnoittelusta. Tykkään tuosta tyylistä.

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 18.10.12 - klo:20:32
jusape: soita ihmeessä ekaksi Tuulalle (Tuula Kvick). Saat yksilöllistä, huippuluokan palvelua, mikä on harvinaista AC:ssä. Eka kerta, kun itse koin palvelun olevan muiden puitteiden lupausten tasolla. Hän myös ymmärtää asiakasta ja kommunikoi avoimen rehdisti hinnoittelusta. Tykkään tuosta tyylistä.

Ymmärtääkö antaa myös järkevän tarjouksen vaihtoautosta? Rahahan se kuitenkin loppujen lopuksi ratkaisee.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Markku J

Mielestäni hän on läpinäkyvästi kommunikoinut sen, mitä vaihtoautopäällikkö tarjoaa. Tämän armoillahan kaikki automyyjät ovat. Voihan tuossa toki aina vedättää, mutta en usko sitä tässä meidän rehdin oloisessa kauppasuhteessa tapahtuneen. Avoimin kortein pelataan - niin uskon, ja siitä suuri kiitos Tuulalle.

Tuollaisella hyvällä myyjäsuhteella on ainakin minulle iso merkitys. Nytkin voisin työsuhdeautoksi katsella vielä vaikkapa Volvoa, joka hiukan kismittää (V40 D4 aut R-design), mutta olen jo päättänyt tilata sen auton Tuulalta. Hyvät autot ja huippuluokan palvelu - muuta ei tarvita. Entiset AC:n palvelukokemukset olivatkin syvältä. A7 -kauppa oli niistä järkyttävin, suorastaan uskomattoman ala-arvoista asiakaspalvelua (myyjältä, joka nyt myy Kia'a Deltalla).

SKU

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 18.10.12 - klo:20:15
Jusape, talvi on tulossa, ei kun nokka kohti vantaata.  ;)
Hyvältä vaikuttaa tuo vaihtoehto.

Pahimmat yllyttäjät taas vauhdissa... Ei silti, se talvi tulee  ;)
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

jusape

Pää menee sekaisin täällä Kittilän suunnalla... aamulla oli jo liukasta ja lunta...

autofanaatikko

Lainaus käyttäjältä: jusape - 18.10.12 - klo:20:02
Tuossa q-kuumeessa tutkailin tuota Airportin autoa www.nettiauto.com/5157666. Oletteko etelän miehet käyneet tyypittämässä ko. autoa? Tuula Qvick vai mikäseoli kelle pitäisi soitella :)

Kova rouvahan tuo on varmaan tekemään kauppaa ja yritttää kokoajan saada asiakkaita. Silloin kun Audia viimeksi bemarin ohella katselin ja jonkin sähköpostin hälle laitoin (vaikka olinkin jo silloin lähes 80%:sti varma, että tilaan kyllä ehkä muun merkkisen auton), niin sen jälkeen on tullut edelleen satunnaisesti sähköpostiini vaikka mitä maileja... On sadellut hinnastoja ja kaikenlaista infoa uusista malleista, erikoistarjouksista, ensiesittelyistä yms. Vissiin lisäsi minut jollekin postituslistalle vaikkei olla edes nähty face to face. Tarjouspyyntöön ja mailiini hän vastasi silloin ja siinä kaikki, mutta Tuulan nimissä tulee edelleen aina jotain Audi-postia.

Kvee

Lainaus käyttäjältä: jusape - 18.10.12 - klo:20:02
Aikamoisen kivat on varusteet...eikun testaamaan!

matala

Lainaus käyttäjältä: Kvee - 19.10.12 - klo:10:43
Aikamoisen kivat on varusteet...eikun testaamaan!

Myyty jo... jusapelle?
MB E250 CDI T A 4matic AMG-sport

Kvee

Allekirjoittaneen osalta tämän ketjun postaukset liittyvät jatkossa muisteloihin, eli auto vaihtui tänään pitkän prosessin jälkeen. Mitään vikaa ei autossa ollut, ja se toimi moitteetta. Syitä vaihtoon olen jo spekuloinut, joten siitä ei sen enempää. Jos tällä nykyisellä sitten ajelisi vuoden päivät, ja makselisi sitä persnettoa mikä tästä seikkailusta tuli  ;).

jusape

Joo kyllä sieltä vaihtotarjouksen sain, mutten tehnyt vastatarjousta vaan annoin mennä. Kuulema tuli heti paljon kyselyjä ja näköjään menikin...

Neppis

Lainaus käyttäjältä: Kvee - 19.10.12 - klo:20:16
Allekirjoittaneen osalta tämän ketjun postaukset liittyvät jatkossa muisteloihin, eli auto vaihtui tänään pitkän prosessin jälkeen. Mitään vikaa ei autossa ollut, ja se toimi moitteetta. Syitä vaihtoon olen jo spekuloinut, joten siitä ei sen enempää. Jos tällä nykyisellä sitten ajelisi vuoden päivät, ja makselisi sitä persnettoa mikä tästä seikkailusta tuli  ;).

A6:een kuuluu oleellisena osana quattro ja kuutos(diesel)kone ja näemmä Kvee:kin on sen nyt huomannut.  ;)  Jos uutta kuutosta olisin nyt hankkimassa ja budjetti ei "oikeaan versioon" yltäisi, niin ostaisin sellaisen sitten käytettynä. Sedan-korilla hintapyyntöluokassa 55-60 tâ,¬ valikoimaa on jo aika hyvin, tosin Avantteja on vähemmän tarjolla. Oikeita liukkaita odotellessa...
A6 Sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic -12
Ex: A6 Sedan 2.0 TFSI 125kW multitronic -07

jusape

Itse taas kuulun ryhmään uusikorinen, kiitos. Kiva ajella uudella mallilla. Ja kun minulla tuo arvon alenema on määräävä tekijä työajojen takia, niin autoa ei parane ylivarustella eli mallisarjan hinnat alkaen on minulle paras. Enkä tilaa tehtaalta, näin jotenkuten vältän sen ensimmäisen vuoden huiman tiputuksen. Kaksi viimeistä vajaat 2000km ajettuja esittelyautoja.

Tuo quattro olisi kyllä sitä parasta A6:ssa, samoin kuutosdieseli. Mutta ilmankin pärjää, ellei sellaista saa jostain sopivasti. Tarkoittaa, että en maksa 3.0 tdi Avantista, mielellään mv2012, 60teur enempää :)

Pesaisin tuossa vaihteeksi auton käsin ja tuumailin, pitäiskö se jo laittaa sinne Nettiautoon... voisin myydä pois näköjään alle vanhakoristen 2.0 tdi avant-multien pyyntihintojen vaikka samat kilometrit. Ja onhan se C7 niii-iin paljon hienompi :)

Kvee

Lainaus käyttäjältä: jusape - 20.10.12 - klo:12:57
Itse taas kuulun ryhmään uusikorinen, kiitos. Kiva ajella uudella mallilla. Ja kun minulla tuo arvon alenema on määräävä tekijä työajojen takia, niin autoa ei parane ylivarustella eli mallisarjan hinnat alkaen on minulle paras. Enkä tilaa tehtaalta, näin jotenkuten vältän sen ensimmäisen vuoden huiman tiputuksen. Kaksi viimeistä vajaat 2000km ajettuja esittelyautoja.

Tuo quattro olisi kyllä sitä parasta A6:ssa, samoin kuutosdieseli. Mutta ilmankin pärjää, ellei sellaista saa jostain sopivasti. Tarkoittaa, että en maksa 3.0 tdi Avantista, mielellään mv2012, 60teur enempää :)

Pesaisin tuossa vaihteeksi auton käsin ja tuumailin, pitäiskö se jo laittaa sinne Nettiautoon... voisin myydä pois näköjään alle vanhakoristen 2.0 tdi avant-multien pyyntihintojen vaikka samat kilometrit. Ja onhan se C7 niii-iin paljon hienompi :)
Itse myös kuuluin tuohon "uusikorinen" kategoriaan tähän saakka. Nyt alla on puhtaasti käyttöauto, jossa pienet jäljet ym. ei haittaa.
Mutta ei muuta kuin laitat nettiautoon, tästä taidettiin joskus kirjoitellakin, ja itsellä se jäi toteuttamatta vaikka hyvät kuvat jo sainkin aikaiseksi.

nemos

Lainaus käyttäjältä: jusape - 11.10.12 - klo:22:22
Muuten auto pelaa kuin enkeli, pian 50tkm takana. Sen verran orkkis 17" kesä-Pirelleistä, että kierrätyskunnossa 25tkm ajon jälkeen!

Nopeasti tosiaan kuluu Pirellit. Kesärengaskilometrejä takana 15 500 ja pintaa jäljellä 4,5 mm. Eli 25 000 tienoilla ollaan alle 3 millissä täälläkin.
Volvo XC60 T8 Inscription

Nalle

Mitä lisää tuo "advanced key system" A6 malliin? A4 ja A5 malleissahan se tuo avaimettoman käynnistyksen, mutta eikö tämä ominaisuus ole jo vakiona A6:ssa? Siis avaimet taskussa ja Start-nappulasta käyntiin.

SKU

Tuo on jo vakiona. Kai se maksullinen lisä tuo mukanaan sen, ettei tarvitse ovia avata kaken napista, vaan ne aukeaa siitä oven kahvasta (siitä "napista" siinä kahvassa). Ja siis lukoista puhun :) Aika turha kapistus minusta, en ottaisi.
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

Nalle

^ Joo aika kova hinta siitä, että voi painaa oven nappia kaukarin sijaan :D

Parabol

^ ei muuten tarvi painaa edes nappia, sen kun aukaisee oven, tuo on itseasiassa aika kätevä. Kun käyttää hetkenaikaa niin on tuo todella kiva.
Nyt olis vaikea luopua mutta myönnettäköön että en olisi itsekkään ruksannut jos uutena olisin ostanut.

SKU

^Miten se menee lukkoon?

Nalle

Meniskö lukkoon siitä oven painikkeesta? vai sitten kaukarilla. Mene ja tiedä, ei tule kyllä ruksittua jos A6:sta lähden tilaamaan, tuo avaimeton käynnistys riittää minulle.

Quattroll nyt

Lainaus käyttäjältä: nemos - 21.10.12 - klo:11:32
Nopeasti tosiaan kuluu Pirellit. Kesärengaskilometrejä takana 15 500 ja pintaa jäljellä 4,5 mm. Eli 25 000 tienoilla ollaan alle 3 millissä täälläkin.

GY kumeissa oli kesän jäljiltä reilu 5 mm jäljellä.
Tuli vaihdettua Nokian R-kitkat alle. Kyllä näillä vielä toisen talven ajelee. Juuri havaittavissa vielä 8mm merkki.

Parabol

Menee lukkoon oven painikkeesta.

Markku J

Lukkiutunee varmaan myös kohtuullisen viiveen jälkeen, ellei muista painaa napista - olisko myös ohjelmoitavissa MMI:n kautta ? Jotenkin tuo ovenkahvan napin painamisen tarve vie kyllä pohjat pois kyseisen varusteen tilaamiselta.

SKU

Ja noin use case mielessä, voisi olla fiksua että lukittuisi kun avaimet katoavat toimintasäteen ulkopuolelle.

waudi

Ja tulee tuossa hifistelynä se takaluukun aukaisumahdollisuus jalkaa heilauttamalla ja kiinni luukun saa myös kaukosäätimen nappia pitkään painamalla.

Edit: onhan tuolle näköjään omat eri rivit hinnastossa mutta pakettien yhteydessä näyttää olevan sama hinta

Cayman

Onpa halvat vakuutukset 2.0 TFSI Avantissa  :o

Liikenne 229e/v
Kasko 235â,¬/v

Täydet Bonukset

Eipä ole näin edullisia vakuutuksia ollut miesmuistiin autossani,mihin sitä oikein tuhlaisi säästyneet â,¬urot  ;D

ID.3 Business
Golf VIII

#miksu#

Missä yhtiössä?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy