Ovien läpivientien purku / Touran

Aloittaja DyyD, 02.06.11 - klo:19:18

« edellinen - seuraava »

DyyD

Hei!

Onko jollakulla kokemusta, miten ovien johtosarjat saa irroitettua niin ettei ne oli tuhansina kappaleina? Jonkinnäköinen liitin siellä on, mutta miten se puretaan? Kiitos!  :)

tsiih

Mitä liitintä tarkoitat? A-pilarin liitintä vai oven sisuksissa olevia?
Tän näköisiä ovat: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=4966.0
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

DyyD

Juurikin oikeanlaisia kuvia näkyvillä. Koetan irroittaa liitintä siis auton päästä jotta johtosarja jää roikkumaan oveen. Hmn.

tsiih

Ok. Tarkasta samalla onko johdoissa kuorta rikki haitarin sisällä.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

DyyD

Mikäs hitto noita läpivientikumeja syö?  ???

Toisella puolelle puolet kumista repalaisena, toisellakin puolella jonkin verran kulumaa mutta ei läpi asti. Johdotkin ottanut ihan hieman siipeensä mutta eivät vielä ole kuorettomia. Etuovissa puolestaan ei mitään ongelmaa.

DyyD

Sain kuin sainkin suojakumit korjattua, ja hyvät tulikin.

Vankka

Nuita suojakumeja saa ostettua irto-osina oliko 5,70â,¬ kipale (Tarkistan kuhna saan kuitin käsiini...tässä se pöydällä pitäs olla :D...). Liittimen rungon joutuu irroittaa. Vähän askartelua mut ei paha homma :D

Noiden johtojen vaipat on kyllä tehty jostain muovista mullakin kiiluivat kivasti. Uus johtosarja oli 120â,¬ kun kysyin

EDIT. No enhän minä sitä hintaa oikein muistanut. 7,40 on oikea VO nro 1k0959843c tämä tuli passattiin kuskin oveen
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy