Webasto ja VCDS

Aloittaja JeansBeetle, 28.09.22 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

JeansBeetle

Morjens,

Onko tietoa, että voiko 6R Polossa 2011 koodata jotenkin VCDS kautta tiedon, että autossa on lisälämmitin? Autossa on Webasto ja alkoin miettimään, että rikkookohan se toistuvasti lämpötila-anturia. Alustusta tähän ongelmaan on ketjussa: https://www.vagarena.fi/index.php?topic=51852.msg780825


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy