Ehkä Caddy hankintaan, apua VW aloittelijalle?

Aloittaja Dimefield, 08.07.22 - klo:18:06

« edellinen - seuraava »

Dimefield

Apua, olen VW aloittelija. Puolustukseni voin sanoa että isällä oli myrkynvihreä VW Polo mk2 vuonna 2001 kun sain ajokortin ja ajelin sillä vähän....
Mutta asiaan: VW Caddy kiinnostaa mutta sellaisen hankkiminen on vähän mysteeri. Uusi olisi tähtäimessä.
Minulla on muutama Volvo joten vertaan termejä varmaan heidän tuotteisiin. =)

Mitä eroa, Caddy Life, Style ja Kombo?
Onko vokkarilla Volvo-on-Call/Volvo Cars tyylistä kännysovellusta jolla voi käyttää vaikkapa Webastoa, on tosi kätevä.

ttdriver

Apple-myönteinen. Käytössä iPhone 15 Pro, iPad 9 , Apple Watch Ultra ja MacMini


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy