Kirjoittaja Aihe: Tdi 1,9 2001 passat eturenkaat kuluvat kumpikin vasemmalta laidalta..  (Luettu 1237 kertaa)

Poissa HarriKR

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Renkaat taitavat olla vinossa kenossa, kun kuluvat tosiaan vahvasti kumpikin vasemmalta laidalta suht nopeasti. Olen käyttänyt kaksi kertaa nelipyöräsuuntauksessa, eikä se ongelma ole poistunut. Apurunkoa on joskus öljypohjan hajottua vaihdon yhteydessä joutunut siirtämään, mutta sen pitäisi, heh, olla oikealla paikallaan..Piispanristillä Kaarinassa viimeksi eräs ns. asentaja väitti suuntauksien työn jälkeen olevan EHKÄ kunnossa, mutta eipä ollut. Juu, viimeinen kerta tuossa puljussa ja käytän jatkossa suomalaisella ammattilaisella poikkeuksetta, ellen itse osaa.. Noh, tässä tuli antimainos sille firmalle.

Auto ei mielestäni vetele mihinkään suuntaan kiihdyttäessä eikä jarruttaessa, mutta tien epätasaisuudet se ottaa herkästi.

Nyt mietin, että voisinko tehdä itse asialle jotain ja mikähän se jotain mahtaisi olla? Saas nähdä..

Poissa Jultsu

• Konkari
    • Profiili
Vajaaveto vai nelikko?

Etupään apurungossa on ohjauskorvakkeet joilla sen pitäisi saada takaisin suoraan, olettaen että niitä sen ympärillä olevia ohjauskorvakkeita ei ole kukaan mennyt siirtelemään.

Kuva noista suuntausraporteista olisi kiva saada.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Poissa HarriKR

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Etuveto, eikä mistään suuntausraporteista ole tietoakaan..Nyt kun muistan, niin vuosi sitten Teboilin korjaaja asensi apurungon mielestään oikealle paikalleen, eli sen pitäisi olla ok. Vien pajalle kun alkaa tuntua, että oma kinnostus hiipui juuri äsken tämän rassaamisen parissa. Kiitos vastauksesta.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy
Auton omistaminen on helpompaa autopecasonline24.pt: n avulla
Hifitalo.fi