Turun alueen VAG-meeting

Aloittaja clima, 12.04.11 - klo:14:30

« edellinen - seuraava »

ATM

clima:
Lainaa(olitänäänHarjattulassakinmuttamitäsitäeiharrastukseneteentekisi,halvempikuintoimintatonni  ;) )

Repesin!  ;D
Sitä paitsi, virvokkeet ja pikkupurtavat voi rahoittaa takaluukusta käsin  ;)

tsiih

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 19.06.11 - klo:22:32
(joskinvirvokkeetjamuupienipurtavaonsiellätörkeänhintasta)
Sämitäänkalliistatiedäkäänennenkuinmunpipareitamaistat.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

DyyD

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 20.06.11 - klo:20:37

Nämä sitten sieltä takapenkiltä vai?  ???

;D

tsiih

Mistä kukin haluaa  ;)
Ei maar, en kyllä kehtaa tulla ennekuin tuolle autolle on tehty jotain... Pohjalaisuus nostaa taas päätään...
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

DyyD

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 20.06.11 - klo:21:03
Mistä kukin haluaa  ;)
Ei maar, en kyllä kehtaa tulla ennekuin tuolle autolle on tehty jotain... Pohjalaisuus nostaa taas päätään...

Mä tuunki voorttilla ens kerralla, sille kun ei voi tehdä mitään, ni pääseepi vähemmällä.

tsiih

Lainaus käyttäjältä: DyyD - 20.06.11 - klo:21:07
Mä tuunki voorttilla ens kerralla, sille kun ei voi tehdä mitään, ni pääseepi vähemmällä.
No mäkin tuun sit niin niitä on kaks!

Wilburi

Noi foortit on sentään vielä autoja. Minä tulen sitten vaimon I Gou:lla. Siinä on sentään täysiverinen 3-pyttyinen 1-litran vapaasti hengittävä moottori. Vääntö on koko kierrosalueella tasaista...tai siis sitä ei oikeastaan ole. Mutta onpa siinä muuta sellainen varuste/ominaisuus mitä Audista ei löydy. Bluetooth ja metalliväri.  ;D
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 20.06.11 - klo:20:37

;D ;D ;D ;D

Elämä taitaa olla. Ihanaa.  ;D
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Eku-81

Lainaus käyttäjältä: DyyD - 20.06.11 - klo:21:07

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 20.06.11 - klo:21:40
No mäkin tuun sit niin niitä on kaks!

Meinaatteko Voortti-miitiks muuttaa?  ;) ;) ;D

tsiih

Ei se paljon kuppia kallista, volkkareitakin oli viimeksi vain kaksi, juuri niillä ketkä fordeilla uhkailivat   ;D

DyyD

Alkaapi pelottaa tällainen. Onko kaikki volkkarikuskit sittenkin foorttikuskeja syntyjään?

tsiih

DyyD

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 21.06.11 - klo:19:13
Hell no! En tunnusta  :D

Joo, hyss. Ei sitä täällä julkisesti sovi tunnustaa!  ;)

clima

Lainaus käyttäjältä: DyyD - 21.06.11 - klo:19:11
Alkaapi pelottaa tällainen. Onko kaikki volkkarikuskit sittenkin foorttikuskeja syntyjään?

Hmm. Eikös tsiih:lläkin ollut volkkarissaan melko paljon kaikkea korjattavaa...ou nou, voortin karma seuraa teitä.  :o

DyyD

Lainaus käyttäjältä: clima - 21.06.11 - klo:21:24
Hmm. Eikös tsiih:lläkin ollut volkkarissaan melko paljon kaikkea korjattavaa...ou nou, voortin karma seuraa teitä.  :o

Toimitus huom, mä ostin foorttin vasta sen jälkeen ku DSG porsi. ;)

Ei _voi_ enää pahentaa asiaa. Kai?

tsiih

... ja minä en ole ikinä moista edes omistanut  ;)

clima

Huh. (pyyhkii hikeä)

Uskallan tulla siis seuraavaankin miittiin pelkäämättä tartuntaa.  :)

ATM

clima: Uskaltaa hyvinkin. Tishin piparista tuskin tulee tartuntaa, ja Ton-1:n takaloosteritouhut on eri asia kuin läntisessä naapurissa. Omasta autosta on jo moottorikin mennyt niin ei tässä enää paljon pahempaa voi sattua. Vakavammat oireet tuli tuon Kakskerran tapahtuman jälkeen... Tuntuu että vuosi on liian pitkä aika odottaa seuraavaa kertaa kun pääsee jälleen ihailemaan noita kaunottaria kartanon maisemissa.

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: Eku-81 - 20.06.11 - klo:22:52Meinaatteko Voortti-miitiks muuttaa?  ;) ;) ;D
Tääl ois sit viel yks... ;D

Kyllähän itsekin haluaisin noissa miiteissä käydä, mutta autottomuus ja itselle Turun hieman kaukainen sijainti estää tehokkaasti niissä käymisen, ellei joku sitten tätä kloppia viiti nappasta kyytiin. ::) Sitäpaitsi noi Turun touhut vaikuttaa liian rujoilta minun ikäiselleni. :D
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Eku-81

Lainaus käyttäjältä: VWonderman - 21.06.11 - klo:22:39
Tääl ois sit viel yks... ;D

Kyllähän itsekin haluaisin noissa miiteissä käydä, mutta autottomuus ja itselle Turun hieman kaukainen sijainti estää tehokkaasti niissä käymisen, ellei joku sitten tätä kloppia viiti nappasta kyytiin. ::) Sitäpaitsi noi Turun touhut vaikuttaa liian rujoilta minun ikäiselleni. :D

En osaa sanoa Turun touhujen rujoudesta.. ;D Nuorena hyvä touhut oppia..  ;) Touhusta lukeneena enemmän vaan kiinnostaa seuraavalla kertaa mennä katsomaan, viimeksi piti mennä..

RSOCUstin

Sunnuntaina pitäis tulla Naantalin kylpylään pariksi pvksi. Naantalissa, Raisiossa ja Turussa tullut asuttua koko 80-luku ja vähä 90-luvullakin. Sokotan voi pongata Naantalista su-ti  8)

tsiih

Lainaus käyttäjältä: Eku-81 - 22.06.11 - klo:18:54
En osaa sanoa Turun touhujen rujoudesta.. ;D Nuorena hyvä touhut oppia..  ;) Touhusta lukeneena enemmän vaan kiinnostaa seuraavalla kertaa mennä katsomaan, viimeksi piti mennä..
HUOM JUONIPALJASTUS!
Touhu oli kuin kahdeksankymppisillä, ei siis pelkoa! Kolmasosa porukasta istui tuppisuuna jäätelöä syöden ja lähti kotiin ennen pikkulasten nukkumaanmenoaikaa  ;)
Anteeksi.

DyyD

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 23.06.11 - klo:20:55
HUOM JUONIPALJASTUS!
Touhu oli kuin kahdeksankymppisillä, ei siis pelkoa! Kolmasosa porukasta istui tuppisuuna jäätelöä syöden ja lähti kotiin ennen pikkulasten nukkumaanmenoaikaa  ;)
Anteeksi.

Et muuten saa!  :-*

1.8 "APR" Q

LainaaJUONIPALJASTUS!
Touhu oli kuin kahdeksankymppisillä, ei siis pelkoa! Kolmasosa porukasta istui tuppisuuna jäätelöä syöden ja lähti kotiin ennen pikkulasten nukkumaanmenoaikaa 
He...He...repesin ;D ;D....noinhan siinä tais käydä. Taisin olla niitä harvoja jolle ei jäätelö maistunut........ohrapirtelö kylläkin :)
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

ATM

Komppaan edellistä  ;D Ensi kerralla pitää kutsua Mertaranta vierailevaksi tähdeksi niin saadaan toivottu moottoriturpa käyntiin  ;D

tsiih

Lainaus käyttäjältä: DyyD - 23.06.11 - klo:20:57
Et muuten saa!  :-*
Ã,,lä nyt, sinähän puhuit eli en laskenut siihen sinua siihen kolmannekseen  ;D Tuppisuu-termi oli minulle tyypillistä liioittelua mutta onneksi sen jotenkuten korvasi pari hölösuuta  :D

Ei tarvita mertarantaa, tarjotkaa Tishille eli tissille pari kuivaa omenasiideriä  ;D ;D Ton-1 ei tarvinne edes sitä  ;D

Rauska

Jaa, sitä pitääkin tulla ilman autoa, jotta saadaan juttua aikaiseksi  ;D
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

1.8 "APR" Q

LainaaEi tarvita mertarantaa, tarjotkaa Tishille eli tissille pari kuivaa omenasiideriä  
;D ;D ;D ;D Ja sen jälkeen vetämään eläkeläisten kanssa jalalla koreaksi kylpylän tanssilattialla ;) ;) ;)
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

Rauska

Annettas kerrankin kyytiä niille  ;D
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

Eku-81

Lainaus käyttäjältä: Rauska - 23.06.11 - klo:23:37
Annettas kerrankin kyytiä niille  ;D

Uskon että siinä kävis toisinpäin...oltais helisemässä kun mummelit pääsis vauhtiin..  :o :o ;) ;) ;D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy