Passat B5 1.8T Käyntiongelmia

Aloittaja devilzonxd, 13.01.22 - klo:11:53

« edellinen - seuraava »

devilzonxd

Terve, mistäköhän voisi johtua 1.8t nykiminen ja tuntuu että täyskaasulla "tukehtuisi" vähän aikaa voi ajaa pintakaasulla ja sen jälkeen haluaa sammua. Hetken aikaa kaasua vänkrätessä antaa taas käyttää enemmän kaasua ja sama uudestaan, Tyhjäkäynti ok mutta hetikun antaa kaasua enemmän kuin pintakaasun niin haluaa sammua.

Daatta

Vikakoodit voisi lukea alkuun jollain aparaatilla. VCDS olisi toki paras, mutta muukin välttänee. Mahdollisia vikakohteita on runsaasti, voi liittyä esim. polttoaineen saantiin tai alipaineletkuihin.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy