2003 beetle radio bluetooth

Aloittaja Zjuni, 17.10.21 - klo:22:55

« edellinen - seuraava »

Zjuni

Heips
Onko kellään kokomusta alkup.radioon bluetoothin asennuksesta
Jossakin olin lukevinani jotta cd linjaan voisi kytkeä bt vastaanottimen
Voisiko tuon kytkeä keskikonsolissa olevaan cd johdotukseen mikäli semmonen löytyyvai suoraan radion perään..
Ko radiossa ei ole aux liitäntä mahdollisuutta...
kiitos etukäteen

ukormi

Audi 2.0 TDI 2018
Audi S3 Sportback 2009

Zjuni

Heips
Löysin tämmöisen keskikonsolista, lienee cd boxin johtosarja

Jos tuohon liittäisi tämmösen uneversaalin bt lähettimen niin mahtaako toimia, liitin toki pitää vaihtaa ja kytkentä kaavio jostakin etsiä..

Jultsu

onhan tuo mahdollista. Mahdollisesti pitää vielä koodata radiolta joku bitti eri paikkaan jotta se suostuu lukemaan tuota ulkoista sisääntuloa.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

o.b.

CD-vaihtajan tilalle laitettavan BT-laitteen on osattava simuloida CD-vaihtajaa. Tuo ehdotettu laite toimii vain jos on Aux-in liitäntä.

ukormi

Minulla on Audissa joku tuollainen halpa kiinanihme ja on kyllä huono äänenlaatu  :o

Meinasin ostaa tuollaisen minkä linkitin mutta Audi on nyt seisonnassa kun ei sitä nyt tarvita. Ostanpa sitten kun Audin taas otan liikenteeseen.
Audi 2.0 TDI 2018
Audi S3 Sportback 2009

o.b.

https://www.ebay.de/itm/201928089700 Tuollainen mulla TT:ssä. Toimii hyvin ja äänenlaatu hyvä musiikille.

Puheluista ei ole kokemusta kun mikrofoni on vielä jalkatilassa, mutta kyllä sieltä äänet kuuluu molempiin suuntiin. TT nyt talvilevossa.

Zjuni

Kiitos kaikille vastauksista tähän mennessä...
Tällaisen vielä löysin beetless muistaakseni tuo gamma radio, olisiko tämä yhteensopiva tuohon cd porttiin...

Das Interface ist Kompatibel und getestet mit folgenden Herstellerradios:

Audi: Chorus 2, Concert 1, Concert 2, Delta, Symphony 1, Symphony 2, Navigation Plus 1, Navigation Plus 2
    VW: Alpha 5, Beta 5, Gamma, Gamma CD, Premium 5, Premium 6, Premier 4, MCD Navi, MFD Navi
    Skoda: MFD Navi, MS 303, MS 501, MS 502, Symphony CD & Kassette
    Seat: Alana, Aura, Aura CD, elba, Lena, Liceo, Scala, MFD

Adapter ist nicht kompatibel mit: Beta CC, Gamma CC, Delta CC

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy