Ilmastoinnin ohjaus

Aloittaja Kimeportteri, 16.07.21 - klo:19:28

« edellinen - seuraava »

Kimeportteri

Moro, miten menee ohjaus puoli ilmastoinnille -02 mallin acv 2.5 tdi
Kun ajan pelkällä autolla toimii hyvin. Kun asunto vaunun lyö perään niin toimii niin että minuutin jäähdyttää ja 5-10min on pois toiminnasta ja taas minuutin päällä...
Mikä kumma?

Jareqq

Jos kone käy vetäessä niin kuumana, että pudottaa ilmastoinnin pois. Kannattaa kurkkia sinne ilmastoinnin kennon ja jäähdyttimen väliin. Omassa oli täysin tukossa, ihme ettei ylikuumentunut.

Larmatin

Aukeaako se säleikkö puhaltimien takana ja puhkuuko puhaltimet?
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

Kimeportteri

Joo, säleiköt on manualisti auki kesät ja talvet kiinni, ainakin toinen flekti pyörii, toisesta en ihan varma, täytyy tutkia. Tuosta ohjauksesta ilmeisesti ei löydy mitään kaaviota mikä tekee mitäkin?

Larmatin

Molemmat puhaltimet pyörii samaan aikaa, alota vaihtamalla puhaltimien johdot ristiin niin näät onko vika puhkus vai johdos.

Omassa oli toisen puhaltimen etuvastus rikki
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

Kimeportteri

Hyvä pointti tietää tuo että pitäisi pyöriä yhtä aikaa.
Selvisi että toinen on mykkä eli kaupan kautta. :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy