DSG apua

Aloittaja Jokujaajoo, 04.02.21 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

Jokujaajoo

Olis harkinnassa ostaa vm 2018. skoda superb. 1.4l TSI DSG automaatti. Jostain kuullut että nykyään dsg vaihteistossa ei enää ole niin paljon vikoja kuin aikanaan mutta kannattaako siltikään ostaa?


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy