1.9 tdi -05 Jäähdytinnestettä vuotaa 30km-->1litra!!!!

Aloittaja winha, 13.10.20 - klo:21:05

« edellinen - seuraava »

winha

Jäähdytinnestettä vuotaa otsikon mukaisesti vähintää 1litra 30kilometriä kohden. Alkoi yht`äkkiä järjetön kuluminen. Nostin auton pukeille ja nestettä valui eturenkaiden taakse. Liittenä kuva. Epäilin vesipumpun hajoamista, mutta vuoto on siihen mielestäni turhan takana. Jakopääremmi täysin kuiva. Onko kenelläkään tietoa, mistä moinen vuoto johtuu?


geojson maker

Jultsu

Jos tuntuu vuotavan lohkon takaosasta, mahdollisuuksia on kaksi.

Joko tandemin alla kulkeva jäähynesteletku on syöpynyt puhki tandemista tihkuvan dieselin vuoksi, tai sitten siitä pikkaisen alempaa löytyy muovinen laippa jolla toinen jäähyletku kiinnittyy lohkon runkoon, silläkin on paha tapa murtua vuosien saatossa.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy