Superb iV (PHEV)

Aloittaja livejungle, 11.10.19 - klo:23:46

« edellinen - seuraava »

biili_

Löytyykö iV:n ohjekirjasta seisontalämmityksen asetusvalikosta mainintaa? Eli se jossa voi muuttaa seisontalämmityksen kestoa ja ajastaa sitä. Jos löytyy ohjekirjasta, niin löytyykö myös autosta, jos autossa seisontalämmitys?

GTE:ssä vakiona seisontalämmitys ja ohjekirjassa tuo valikko, mutta autosta sitä ei löydy.

livejungle

En ole löytänyt seisontalämmityksen kestoa mistään valikosta. Olen asiaa kummastellut, eikä ole mitään hajua kauanko se pöhisee kun laittaa kakella päälle.

BertilDator

Resetoivat juuri ohjainboksin tms. huollossa ja lähti Connect toimimaan. Lähti lataamaan päivitystä kun kun tein itsestäni pääkäyttäjän.

Aba

Sain oman iV:n tänään ja ihan sukkana meni kaikki Connect asetukset läpi. Olin tehnyt tilin valmiiksi aikaisemmin viikolla. Myyjät olivat sitä mieltä, että se auttoi. Liikkeessä oli toinenkin iV luovutus menossa ja siinä oli ongelmia, koska Connect tiliä tehtiin vasta liikkeessä. Eli luultavasti kannattaa tehdä tili interwebsissä hyvissä ajoin ennen kuin menette autoa hakemaan. Sitä autoa ei vaan saa liittää websin kautta vaan se pitää tehdä autosta. Nyt kun vain saisi sen kunnon laturin kotiin pian. Tuolla mukana tulevalla saapi 10h latailla tyhjästä täyteen...Nyt on auto pinnoituksessa. Tulee Korrekin Pro Evoa päälle.
Superb Combi 1.4 TSI PHEV Ambition iV DSG -20
Ex-Superb Combi Ambition 2.0 TDI (man) 110KW CRLB -16
Ex- Octavia Combi Elegance 2.0 TDI DSG -11 CFHC
Ex-Fabia RS -06

Passatti

Lainaus käyttäjältä: jpalo - 07.02.20 - klo:13:40
Resetoivat juuri ohjainboksin tms. huollossa ja lähti Connect toimimaan. Lähti lataamaan päivitystä kun kun tein itsestäni pääkäyttäjän.
Hienoa. Tervetuloa joukkoon.
Always lead, never follow

Tee__Vee

Lainaus käyttäjältä: Aba - 07.02.20 - klo:15:54
Sain oman iV:n tänään ja ihan sukkana meni kaikki Connect asetukset läpi. Olin tehnyt tilin valmiiksi aikaisemmin viikolla. Myyjät olivat sitä mieltä, että se auttoi. Liikkeessä oli toinenkin iV luovutus menossa ja siinä oli ongelmia, koska Connect tiliä tehtiin vasta liikkeessä. Eli luultavasti kannattaa tehdä tili interwebsissä hyvissä ajoin ennen kuin menette autoa hakemaan. Sitä autoa ei vaan saa liittää websin kautta vaan se pitää tehdä autosta. Nyt kun vain saisi sen kunnon laturin kotiin pian. Tuolla mukana tulevalla saapi 10h latailla tyhjästä täyteen...Nyt on auto pinnoituksessa. Tulee Korrekin Pro Evoa päälle.

10 h? Tuo tarkoittaa alle 6 A latausvirtaa. Vai olikos näissä alkuperäisrasioissa jotain vikaa, kun ainakin minulla lataa 8 A virralla.

Miktoy

Lainaus käyttäjältä: Tee__Vee - 07.02.20 - klo:16:51
10 h? Tuo tarkoittaa alle 6 A latausvirtaa. Vai olikos näissä alkuperäisrasioissa jotain vikaa, kun ainakin minulla lataa 8 A virralla.
Rajoitettu teho on 5A latausvirralla. Edelleen odotellaan korjausta tuolle alkuperäiselle johdolle. Eilen laitoin maahantuojalle sähköpostia ja pyysin soittamaan. Saa nähdä ottavatko yhteyttä. Alkaa olla sen verran vikoja, että aloitan puheeni kaupan purusta ja katsotaan mihin päädytään.
Ajossa: Audi A4 avant B9 Quattro 2.0 TDI dsg.
Ajossa: Octavia III FL MY18 Combi Style 1.0 TSI man.
Ex: Superb III FL iV Combi -20 L&K 1.4 TSI phev dsg.
Ex:Audi A6 avant -98 2.4 V6 AGA aut.
Ex: Audi A6 avant -10 2.0 TDIe S-Line man.
Ex: VW Transport T5 -05 2.5TDI man.
Ex: Octavia RS combi -14 2.0 TDI man.
Ex: Superb combi -11 1.6 TDI Greenline man.

Aba

Lainaus käyttäjältä: Tee__Vee - 07.02.20 - klo:16:51

Akku oli varmaan tehdaslatingissa ja riitti melkein liikkeestä kotiin. Mulla ei ollut aikaa kovin paljoa testailla, mutta rajoitetulla asetuksella lähti kuitenkin kiltisti lataamaan. Varmaan vkonloppuna ehtii vähän tarkemmin testailemaan suostuuko ilman rajoituksia lataamaan.
Ex-Fabia RS -06

Tee__Vee

Myyjän mukaan samalla ladataan myös 12 V akkua, joten jos se on vajaa, vaikuttaa se kokonaislatausaikaan. Pitää kyllä vielä mitata itsekin se napajännite latauksen aikana.

Minulla mykistää radion n. 30 % tehokkuudella käynnistyksen jälkeen. Soittorasia lähtee tulille, kun resetoi sen pitämällä virtanamiskuukkelia pohjassa pitkään. Tämän lisäksi se pääkäyttäjäksi rekisteröityminen ei ole onnistunut.

Käyn ensi viikolla huollon kavereiden juttusilla, josko he löytäisivät rohdon tälle hommalle.

Muuten on kyllä mukava ja tyylikäs laite.

livejungle

2viikkoa oli connect toimimattomana puhelimessa. Näkyi tiedot mutta eivät päivittyneet. Tänään lähti toimimaan tekemättä mitään.

Nyt on 1406km ajettu. Bensan kulutus 1l/100km, sähkö 21kWh/100km.

Pisin pätkä sähköllä tuli ajettua eilen 48km ja vielä jäi 3km rangea -5'C kelissä.. Ainut että ajoin ilmastointi off koko matkan. Perkele että veti kylmäks lopussa  ;D

Miktoy

Mulla on vähän enempi jo mittarissa ja tosiaan kun pitkää matkaa tulee ajettua niin ei tuo akku hirveitä auta. Onhan tuo kuitenkin tehoihin ja auton kokoon nähden todella pieni kulutus bensaa jos ei sähkölle laske hintaa.
Olen vähän jopa tarkoituksella ajellut nyt bensalla enemmän niin saa moottorin "sisäänajettua" ja jos siinä jotain olisi niin paljastuu sitten heti. Muutenkin tuoreessa autossa kulutukset on suurempia kun kaikki osat ovat uutuuden jäykkiä. Alan pihistellä sitten myöhemmin.

658136

Voi eläimenkäsi. Onkohan nyt niin että nuo tumennuskalvot on L&K:ssa vakiona. Jotenkin olin sellaisessa harhaluulossa että siinä olisi takana vain ne verhot :(

b1mpo

Eikai siellä kalvoa ole, vaan tummennettu lasi? Ja kyllä siellä varmasti on. Varustelistauksestahan sen voi katsoa.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Antore

Lainaus käyttäjältä: 658136 - 07.02.20 - klo:19:53
Voi eläimenkäsi. Onkohan nyt niin että nuo tumennuskalvot on L&K:ssa vakiona. Jotenkin olin sellaisessa harhaluulossa että siinä olisi takana vain ne verhot :(

Onpa omituista. Tummennetut ikkunat on minusta typerimmän näköiset varusteet mitä autoon voi valita, tai tässä tapauksessa ilmeisesti ei voi valita. Ja tästä ei tarvitse kenenkään hermostua (paino sanalla minusta) ja joo, varmasti on paljon myös ihan käytännön hyötyä pahan ulkonäön lisäksi.

Timppe

Lainaus käyttäjältä: Miktoy - 03.02.20 - klo:07:05
Passat GTE.n osalta, ainakin alkutuotannon osalta kuulin sellaista puhetta, että vesipumppu kierrättäisi väärään suuntaan ja siksi ei voi olla ajon aikana päällä. Mieluusti kyllä kuulisin faktaa ja sen miksi näin on tehty ja eikö siinä suuntaa saisi vaihdettua. Minne se maalaisjärki on kadonnut suunnittelusta? Ihan jo siinäkin kohtaa menty metsään, ettei ajonaikana voi lämmittää esim kovimmilla pakkasilla. Vai riittääkö tyhjällä akulla bensalla käydessä lämpö -30C pakkasilla?
Ei pre-facelift Passat GTE:ssäkään toimi Webasto ajon aikana. Virran päälle laitto sammuttaa Weban.
Ei nyt ainakaan IPadista lähetetty.

Superb iV Combi L&K 2020 kaikilla varusteilla

jamo75

ai valitaanko lisävarusteet sen takia että miltä ne näyttää ulkoapäin ?
itse olen luullut että tummennus on sen takia että se laskee kabiinin sisälämpö tilaa, estää näkyvyyttä sisään ja toimivat häikäisy suojana. mutta vissiin Audi lasit päässä maailma näyttää erilaiselta. esim jenkeissä etulasinkin saa tummentaa

Lainaus käyttäjältä: Antore - 07.02.20 - klo:20:16
Onpa omituista. Tummennetut ikkunat on minusta typerimmän näköiset varusteet mitä autoon voi valita, tai tässä tapauksessa ilmeisesti ei voi valita. Ja tästä ei tarvitse kenenkään hermostua (paino sanalla minusta) ja joo, varmasti on paljon myös ihan käytännön hyötyä pahan ulkonäön lisäksi.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Passatti

Lainaus käyttäjältä: Miktoy - 07.02.20 - klo:17:07
Rajoitettu teho on 5A latausvirralla. Edelleen odotellaan korjausta tuolle alkuperäiselle johdolle. Eilen laitoin maahantuojalle sähköpostia ja pyysin soittamaan. Saa nähdä ottavatko yhteyttä. Alkaa olla sen verran vikoja, että aloitan puheeni kaupan purusta ja katsotaan mihin päädytään.
Tämä alkuperäisjohto toimii vain rajoitetun virran syötöllä. Piuha on tehty vaan suomalaiselle Skodan ostajalle. Näitä ei kuulemma ole muiden maiden Skodissa. Saavat ostaa piuhan. Näin informoi myyjä minua kun tivasin syytä ongelmaan. Onhan tämä ollut kohta tiedossa kuukauden ajan. Voisivat tehdä asialle jotain.

Antore

Lainaus käyttäjältä: jamo75 - 07.02.20 - klo:21:43
ai valitaanko lisävarusteet sen takia että miltä ne näyttää ulkoapäin ?
itse olen luullut että tummennus on sen takia että se laskee kabiinin sisälämpö tilaa, estää näkyvyyttä sisään ja toimivat häikäisy suojana. mutta vissiin Audi lasit päässä maailma näyttää erilaiselta. esim jenkeissä etulasinkin saa tummentaa

Niin kuin kirjoitin, se oli minun mielipide. Toivottavasti se hernukka pullahtaa nenästä eikä jää sinne kovin pahasti hiertämään :D Luulisi kuitenkin, että auton saisi hyvin varusteltuna versionakin ilman tummennuksia jos niin haluaa. Aika monelle meistä auton ulkonäölläkin on merkitystä ja vähän veikkaan, että näin on asian laita myös sinulla?
(ps. sisälämpötila ja häikäisysuoja).

Miktoy

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 07.02.20 - klo:21:48
Tämä alkuperäisjohto toimii vain rajoitetun virran syötöllä. Piuha on tehty vaan suomalaiselle Skodan ostajalle. Näitä ei kuulemma ole muiden maiden Skodissa. Saavat ostaa piuhan. Näin informoi myyjä minua kun tivasin syytä ongelmaan. Onhan tämä ollut kohta tiedossa kuukauden ajan. Voisivat tehdä asialle jotain.
8A teho lukee boksissa ja missään ei ole mainintaa, että toimii vain rajoitetusti. Kyllä tuon pitäisi sillä 8A.lla ladata autoa. Tuntuu myyjän selittelyltä tuo. Maahantuoja on laittanut tästä tiedustelun valmistajalle ja odottavat vastausta. Huollon puolelta taas kehoittivat minun kyselemään heiltä, että josko maahantuoja olisi ohjeistuksen tästä laittanut. Enpä jaksaisi asiakkaana olla aktiivinen vaan odottaisin maahantuojalta / huollolta pahoittelua ja jonkinlaista aika arviota korjauksen suhteen. Vaikka ei tämä heidän vikansa olekaan vaan valmistajan. Ei silti asiakkaalta voi odottaa aktiivisuutta kysellä korjauksen perään. Yritän ensiviikolla tavoittaa maahantuojan tästä ja muista asioista ja katsotaan miten näissä edetään. Sen verran pettymyksiä toimimattomien varusteiden sekä niiden puutteiden vaikka varustelistassa on virheellisesti(?) mainittu, että jonkinlaiseen korvaukseen saavat ryhtyä tai tulen kaupat purkamaan. 50k eurolla ja halvemmallakin löytyy aika hyviä autoja markkinoilta missä ei tule varusteissa huijatuksi.

b1mpo

Lainaus käyttäjältä: Antore - 07.02.20 - klo:21:53
Niin kuin kirjoitin, se oli minun mielipide. Toivottavasti se hernukka pullahtaa nenästä eikä jää sinne kovin pahasti hiertämään :D Luulisi kuitenkin, että auton saisi hyvin varusteltuna versionakin ilman tummennuksia jos niin haluaa. Aika monelle meistä auton ulkonäölläkin on merkitystä ja vähän veikkaan, että näin on asian laita myös sinulla?
(ps. sisälämpötila ja häikäisysuoja).

Typerää ajattelua itsellä, myönnettäköön. Aina kun näen hiukan "kalliimman" auton ilman tehdastummennuksia, niin tulee mieleen, että on säästetty jostakin. Tummennuksia olisin kaivannut jo pienenä, kun aurinko porotti kuumasti autoon ja matkaaminen oli tuskaa helteillä ilman ilmastointia. Kevyt tehdastummennus ei monesti ole edes kovin tumma, mutta kuitenkin auttaa mukavasti matkustajia, varsinkin pieniä sellaisia. Varsinkin sedaneissa niskaan saattaa arska porottaa ikävästi. Ja tuohan se hiukan yksityisyyttäkin takamatkustajille, jos on tummennettu. Auttaahan se myös tuossa "hiilitalkoossa".  ;D
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Passatti

Lainaus käyttäjältä: Miktoy - 07.02.20 - klo:22:00
8A teho lukee boksissa ja missään ei ole mainintaa, että toimii vain rajoitetusti. Kyllä tuon pitäisi sillä 8A.lla ladata autoa. Tuntuu myyjän selittelyltä tuo. Maahantuoja on laittanut tästä tiedustelun valmistajalle ja odottavat vastausta. Huollon puolelta taas kehoittivat minun kyselemään heiltä, että josko maahantuoja olisi ohjeistuksen tästä laittanut. Enpä jaksaisi asiakkaana olla aktiivinen vaan odottaisin maahantuojalta / huollolta pahoittelua ja jonkinlaista aika arviota korjauksen suhteen. Vaikka ei tämä heidän vikansa olekaan vaan valmistajan. Ei silti asiakkaalta voi odottaa aktiivisuutta kysellä korjauksen perään. Yritän ensiviikolla tavoittaa maahantuojan tästä ja muista asioista ja katsotaan miten näissä edetään. Sen verran pettymyksiä toimimattomien varusteiden sekä niiden puutteiden vaikka varustelistassa on virheellisesti(?) mainittu, että jonkinlaiseen korvaukseen saavat ryhtyä tai tulen kaupat purkamaan. 50k eurolla ja halvemmallakin löytyy aika hyviä autoja markkinoilta missä ei tule varusteissa huijatuksi.
Latasin muutama päivä sitten sillä omalla piuhalla ja aamulla akku ei ollut latautunut. Soitin tietysti myyjälle, joka sanoi että ei lataa jos on valinnut maksimaalisen latauksen. Maahantuojalle kun soitin niin heti sanoi, että kerro myyjälle. Odotellaan piuhaa. Ei kukaan ole kylläkään ollut yhteydessä asian tiimoilta. Sitten ne puuttuvat varusteet. Ei kuulemma kukaan ole reklamoinut niistä. Olisi mukava tietää kuinka moni olisi halukas reklamoimaam yhdessä maahantuojalle. Minä ainakin olen. Auto on muuten ihan mukava ja olen toistaiseksi siihen tyytyväinen.Mainittakoon, että käytän lataukseen Charge Ampin piuhaa. Asteikon mukaan työtää 10A virtaa akkuun.

BertilDator

Lainaus käyttäjältä: Aba - 07.02.20 - klo:15:54

Itselläni oli tili jo kauan ennen autoa, joten ei ole pelkästään siitä ainakaan kiinni.

Tänään ajellessa kaatui infotainment kolme kertaa putkeen. Oli Navi päällä ja kuuntelin USB-tikulta musaa. Alkoi musa pätkiä, sitten mittaristoon ilmoitus että navi ei käytössä, ilmastointi OFF:ille (siis puhalluskin), vaihtoi vieraskäyttäjälle ja itse näyttö mustaksi. Power-nappi resetin jälkeen heräsi, mutta ehkä minuutin jälkeen sama. Kolmannen kerran jälkeen pari kertaa pätkäisi musa mutta ei enää kaatunut loppumatkalla. Harmi etten saanut videota otettua.

Onhan nuo online-päivitykset ikävä kyllä lupa tehdä paskaa koodia kun voi ulkoistaa testauksen käyttäjille ja tehdä korjauksia riippuen huomaako kuinka moni ja kuinka moni jaksaa valittaa...

Minä pistän nimeni ainakin alle reklamaatioon. Saisko jonnekin koottua listan puutteista/ongelmista niin toimisi keskitetymmin? Softabugia voin katsoa läpi sormien jonkin aikaa mutta jos esim. In Car Communicationa ei ole vaikka se vieläkin varustelistassa lukee tyhjentävästi iV:n kohdalla niin se menee jo räikeästi rajan yli.

Toisaalta taas auto ymmärtää ja puhuu suomea mitä sen ei taas pitänyt osata tehdä mikä painaa vaakakupissa ja antaa pidempää pinnaa mm. softaongelmien suhteen.

Tee__Vee

On kyllä ihmeellistä, miten tuo latausvirta voi vaihdella samanlaisten laitteiden kesken. Luulisi niitä kaapeleita rasioineen liukuhihnan suoltavan, eikä täten eroja syntyvän. Vai onko kyse sittenkin auton laturista?
Latausvirta/latausaika, kun ladataan tyhjästä täyteen:

5A/11h 20 min
6A/9 h 25 min
8A/7 h
10A/5 h 35 min.

Oma kulkine latautuu schukosta 8A virralla ja sitten toisella kaapelilla asemasta 16 A virralla, vaikka seinästä saisi enemmänkin.

Saggio

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 07.02.20 - klo:21:48
Olen ymmärtänyt, että mode-2 suko-laturi tulee aina vakiona, mutta mode-3 piuha olisi optio. Suomeen tuotavissa autoissa molemmat olisi kuitenkin vakiovarusteita. Ainakin Skodan kansainvälisessä markkinointimateriaalissa näin on kerrottu. Lisäksi tuo suko-laturi on useissa lähteissä ilmoitettu 10 A (2,3 kW) tehoiseksi.

https://www.skoda-storyboard.com/en/press-kits/skoda-citigoᵉ-iv-skoda-superb-iv-press-kit/skoda-superb-iv-a-flagship-model-for-two-worlds/

slarpa

Tämän lisäksi, mikäli virran säätäminen autosta olisi mahdollista kuten monilla muilla merkeillä (portaittain 5-16A), voisi tuo schuko-laturi olla normaali 16A kuten maailman markkinoilla halvalla/helposti olisi saatavissa. En ymmärrä miksi maahantuoja alkanut kikkailemaan tuon laturin kanssa.
Skoda Superb iV Style -20

ex - Kia Optima 1.7CRDi Business Premium DCT A/T -16
exex - VW Passat sedan 1.6TDi bmt -12
exexex - VW Jetta 1.9TDi -08
exexexex - VW Golf 1.6 -98

livejungle

Ihan buginen tuo connect sovellus androidilla. Puuttuu valikoista kohtia ja lämmitys sähköllä heittää virhettä eikä toimí. Ei muutakuin sovellus Applen ipadiin ja jo toimii kaikki ja löytyy valikoita joita ei ole androidissa.
Täytyy vaihtaa syksyllä samsungi Iphoneen ihan muistakin syistä.

Aba

Ajoin aamulla autohoitolasta kotiin Akku 100% --> 85%. Vaihdoin latausasetuksen rajoitetulta maksimiin ja lykkäsin laturin kiinni. Hyvin latasi täyteen. Tuota kait ei mistään näe, mitä tehoa se siinä on käyttänyt. Ohjeessa lukee, että jos vakio-shukoboksin lataus valo vilkkuu hitaasti niin sitten on rajoitettu päällä. Mun mielestä se vilkkui ihan samalla tavalla kuin eilen, kun latasin rajoitetulla. Ota tuosta nyt sitten selvää miten se latailee... ::)

Ex-Fabia RS -06

Passatti

Lainaus käyttäjältä: slarpa - 08.02.20 - klo:11:32
Tämän lisäksi, mikäli virran säätäminen autosta olisi mahdollista kuten monilla muilla merkeillä (portaittain 5-16A), voisi tuo schuko-laturi olla normaali 16A kuten maailman markkinoilla halvalla/helposti olisi saatavissa. En ymmärrä miksi maahantuoja alkanut kikkailemaan tuon laturin kanssa.
Tukes on määrännyt, että maximi ulostulo on 8A shcuko pistokkeesta. Ehkä on parasta pysyä siinä.Mikäli jokin menisi pieleen niin vakuutus yhtiöt eivät korvaisi menetyksiä. Aivan naurettavaa Tukesilta. Sehän vesittää koko tämän lataus homman kerros taloissa.
Ei taida hallituskaan tietää tästä tai sitten tietävät ja antavat vaan asian mennä.
Latauspiuhaan vielä sen verran että myyjille oli kerrottu tällainen stoori, että piuha mode 2 tulee vakiona vain Suomeen. Väärin infottu.
Joka tapauksessa piuha on sökö ja kömpelö.

Passatti

Lainaus käyttäjältä: Aba - 08.02.20 - klo:12:04
Ajoin aamulla autohoitolasta kotiin Akku 100% --> 85%. Vaihdoin latausasetuksen rajoitetulta maksimiin ja lykkäsin laturin kiinni. Hyvin latasi täyteen. Tuota kait ei mistään näe, mitä tehoa se siinä on käyttänyt. Ohjeessa lukee, että jos vakio-shukoboksin lataus valo vilkkuu hitaasti niin sitten on rajoitettu päällä. Mun mielestä se vilkkui ihan samalla tavalla kuin eilen, kun latasin rajoitetulla. Ota tuosta nyt sitten selvää miten se latailee... ::)

Kun latasin muutama päivä sitten omalla piuhalla niin aamulla kaikki 3 lediä vilkkui iloisesti.Eikä ollut virtaa mutta ei toiminut connectkaan.

slarpa

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 08.02.20 - klo:12:06
Tukes on määrännyt, että maximi ulostulo on 8A shcuko pistokkeesta. Ehkä on parasta pysyä siinä.Mikäli jokin menisi pieleen niin vakuutus yhtiöt eivät korvaisi menetyksiä. Aivan naurettavaa Tukesilta. Sehän vesittää koko tämän lataus homman kerros taloissa.
Ei taida hallituskaan tietää tästä tai sitten tietävät ja antavat vaan asian mennä.
Latauspiuhaan vielä sen verran että myyjille oli kerrottu tällainen stoori, että piuha mode 2 tulee vakiona vain Suomeen. Väärin infottu.
Joka tapauksessa piuha on sökö ja kömpelö.

Tiedän tämän rajoituksen Tukesin suosituksena. Mutta miksei tätä rajoitusta voisi käyttäjä itse tehdä laturin valikoista? Rajoitus on vain jatkuvalle käytölle. Nyt tilanne on se ettei käyttäjä voi tarpeen tullen käyttää 16A virtaa esim. 2h ajan, joka olisi myös Tukesin suosituksen mukaista.
Skoda Superb iV Style -20

ex - Kia Optima 1.7CRDi Business Premium DCT A/T -16
exex - VW Passat sedan 1.6TDi bmt -12
exexex - VW Jetta 1.9TDi -08
exexexex - VW Golf 1.6 -98

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy