VW-keulalogon "kromin" irtoaminen

Aloittaja samper, 15.09.19 - klo:17:36

« edellinen - seuraava »

samper

4v vanhasta Golf Sportvan 1.4 tsi Highine lähtee kromi irti etumaskin merkistä. Ei johdu kivistä tms, sanoi automaalari. Maahantuoja ei korvaa mitään, vaikka mm poikani VW:n laitettiin uusi maski juuri kyseisen vian takia. Maksaa vajaa 300e asennettuna, merkin hinta vajaa 200e.
Onko kokemuksia kenelläkään ?
Golf Sportsvan 1.4 Highline DSG 1/-15 BM 125hv keskik.6.2l/100km   ex. Golf 1.4 Comfortline 7/-10 M6 (ja paljon muita ex-autoja)

ksuuk

Lainaus käyttäjältä: samper - 15.09.19 - klo:17:36
4v vanhasta Golf Sportvan 1.4 tsi Highine lähtee kromi irti etumaskin merkistä. Ei johdu kivistä tms, sanoi automaalari. Maahantuoja ei korvaa mitään, vaikka mm poikani VW:n laitettiin uusi maski juuri kyseisen vian takia. Maksaa vajaa 300e asennettuna, merkin hinta vajaa 200e.
Onko kokemuksia kenelläkään ?

Osta ebay -ta (kiinasta saa vielä halvemmalla) uusi tai maalaa vanha mustaksi ym.

Setavarjoo

Et jumal**** oo tosissas että 4vuotta harjapesussa, kivisateessa ja lumiharjalla hakattu merkki ei mene takuuseen :D


jabajee

Muistelisin, että vanhanmallin Skoda-merkkejä vaihtoivat huollossa ihan goodwillinä ja pyytämättä, kun niissä alkoi logo hapettumaan. Merkki tosin ei tainnut olla kovin arvokas. Johtuiko se vaihtaminen sitten ihan imagosyistä tai jostain, kun hapettuneesta logosta hädintuskin merkin enää tunnisti.

transww

Mulla on reilu 600 000km ajettu vm.2002 Golf. Ihan hyvän näköinen logo vielä  :D Oikein tarkkaan kun katsoo niin pieniä kiveniskujen painaumia näkyy kromipinnassa, mutta muuten ihan hyvä.
Joku pohjakäsittelyvirhe aloittajan logossa on kun tuollalailla irtoaa pinta.

esko

Lainaus käyttäjältä: transww - 16.09.19 - klo:00:15
Mulla on reilu 600 000km ajettu vm.2002 Golf. Ihan hyvän näköinen logo vielä  :D Oikein tarkkaan kun katsoo niin pieniä kiveniskujen painaumia näkyy kromipinnassa, mutta muuten ihan hyvä.
Joku pohjakäsittelyvirhe aloittajan logossa on kun tuollalailla irtoaa pinta.

Se onkin se halpuutus, halpuutus...
Aiemmin volkkareissa olikin toinen meininki. Nyt säästetään kaikessa, pienissäkin yksityiskohdissa.

vwmies

Monen volkkaristin mielestä viimeiset kunnolliset olivatkin Golf 4 ja Passat 3BG -2005. Aika erikoisia vikoja on uudemmissa vähän ajetuissa autoissa:
jousien katkeamisia, laturi sökö, pesuvesi takaluukun sisään, vesivuotoja ovikaiuttimista, väljiä heloja tukivarsissa, maalivikoja ... motit ja askit jätän.   :-X
Yritetään pärjätä.

samper

Lainaus käyttäjältä: Setavarjoo - 15.09.19 - klo:20:07
Et jumal**** oo tosissas että 4vuotta harjapesussa, kivisateessa ja lumiharjalla hakattu merkki ei mene takuuseen :D

Moi! Ei ole vielä käytetty tätä autoa harjapesussa kertaakaan, on vaan sienipesua  lämpimässä isossa tallissa. Ei ole ollut kivisateessa eikä hakattu lumiharjalla, kuten ehkä Setavarjoo tekee ;D -huvit ne on itse kullakin  :P

Kävi  kuitenkin niin, että ensin tuli Turun volsuliikkeestä soitto, maahantuoja ei korvaa mitään!
Kirjoitin ylemmälle taholle pienen palautteen.
Juuri äsken tuli soitto samasta vw-likkeestä. Korikorjaamon pomo sanoi että asia on otettu uudelleen käsittelyyn, ja merkki uusitaan 30.9 klo 12.00. Puskurin joutuu kuulemma irrottamaan mutta homma ei kestä kauan.

vwmies! Sellanen poikkeus huonoihin volsuihin, että mulla oli vm-10 golf comfortti 1.4, millä ajoin 4,5vuotta, km tuli 74-tuhatta. Sitä ei korjattu kertaakaan, ei edes yhtään ainoaa lamppua kärähtänyt. Poikkeus varmaankin ja hyvä sellanen.
Oli myös uutena -04 ostettu pösö 307 wagon, sitä korjattiin 5v/100tkm aikana 32 kertaa, määräaikaishuollot erikseen  :o


Golf Sportsvan 1.4 Highline DSG 1/-15 BM 125hv keskik.6.2l/100km   ex. Golf 1.4 Comfortline 7/-10 M6 (ja paljon muita ex-autoja)

Hesse

Muoviosia ei kai enää oikeasti kromata, vaan niissä on ympäristöystävällisempi (ja halvempi) aluminointi ja kirkas lakka päällä.

samper

"Setavarjoo" henkilöllä ei ole paljon tietoa tai kykyä kirjoittaa aiheesta, mitä käsiteltiin tässä viestiketjussa  ;)
Golf Sportsvan 1.4 Highline DSG 1/-15 BM 125hv keskik.6.2l/100km   ex. Golf 1.4 Comfortline 7/-10 M6 (ja paljon muita ex-autoja)

Setavarjoo

Lainaus käyttäjältä: samper - 20.09.19 - klo:18:43
"Setavarjoo" henkilöllä ei ole paljon tietoa tai kykyä kirjoittaa aiheesta, mitä käsiteltiin tässä viestiketjussa  ;)
Kiitos samoin. Ainakaan en ole täällä itkemässä kun pätkällä otetun hinnat alkaenmallin joku kiinanmuovi hajoaa ;)

samper

Lainaus käyttäjältä: Setavarjoo - 20.09.19 - klo:18:46
Kiitos samoin. Ainakaan en ole täällä itkemässä kun pätkällä otetun hinnat alkaenmallin joku kiinanmuovi hajoaa ;)
Kiitos vielä.."pätkällä otetun hinnat alkaenmalli" ? =pätkässä sekoilua sinulla perjantai-illan suruun ja itkua. Tuosta ei ota selvää edes piru eikä apteekkari  8)  Ite en itke logoista, kerron vaan 300â,¬ tosiasian, enkä jauha tuollasta sontaa. Turha sinun on jauhaa asiasta, eikä se sulle kuulu vaikka otat niinkuin omaksi murheeksesi toisten asiat, ja koska maahantuoja vaihtaa sinusta huolimatta viallisen osan. Kasva aikuiseksi! Etsi itsellesi oma elämä, turha täällä on päätä aukoa jos ei ole aihetta!!   
Golf Sportsvan 1.4 Highline DSG 1/-15 BM 125hv keskik.6.2l/100km   ex. Golf 1.4 Comfortline 7/-10 M6 (ja paljon muita ex-autoja)

samper

Lainaus käyttäjältä: Setavarjoo - 15.09.19 - klo:20:07
Et jumal**** oo tosissas että 4vuotta harjapesussa, kivisateessa ja lumiharjalla hakattu merkki ei mene takuuseen :D
Pakko sanoa että tämä ylläoleva monitietäjä tietää, kenen autot käy harjapesussa, kenen autoja pidetään/ajetaan  kivisatessa ja hakataan lumiharjalla. Tuommoisen "tietäjän" pitäisi olla ennustajana vaikka jossain markkinateltassa, näkee asiat taakse-/ sekä eteenpäin.  Täysin idioottimaista kirjoitusta. Mitä hän sen jälkeen kommentoi, sitä ei pysty kuin arvailemaan...? -luistaako ehkä valtahihna..mahdollista sekin??
En pahemmin harjaile, on webasto, kivisateessa ei ole oltu..eikä webaston jälkeen tarvi sitä lumiharjaakaan  :D
ps. Ja logo menee takuuseen, vaikka se tätä "selvännäkijää" varmaan kovasti harmittaakin. On ehkä itsellään ollut vastaava virhe autossa, eikä ole saanut mitään korvausta  ;D
Golf Sportsvan 1.4 Highline DSG 1/-15 BM 125hv keskik.6.2l/100km   ex. Golf 1.4 Comfortline 7/-10 M6 (ja paljon muita ex-autoja)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy