Mitä ainetta sytytystulppiin?

Aloittaja golffaaja88, 14.09.19 - klo:12:13

« edellinen - seuraava »

golffaaja88

Hei. Mitähän ainetta noissa opetusvideoissa laitetaan sytytystulppien kierreosaan tulppia kiinnitettäessä? Mitä tapahtuu jos ei laita mitään ainetta?

o.b.

Grafiittipohjaista, lämmönkestävää, tahnaa.

ram1

Autodocin videoissa laittaa ihan moottoriöljyä, mutta ei niihin kuulu laittaa yhtään mitään. Laitat vaa momenttiin.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

o.b.

Jos vaihtoehto on moottoriöljy tai ei mitään, niin silloin kannattaa valita "ei mitään". Mootoriöljy nimittäin palaa sinne. Ehkä se Autodoc'in opetusvideolla lähtee seuraavalla kerralla helpommin irti kun autolla ei ajeta kuvausten välissä ;D

Itse aikanaan kun bensaautolla ajelin ja tulpat piti vaihtaa lyijybensan aikaan 15tkm välein, laitoin silloin tällöin lämmönkestävää grafiittirasvaa kun ei siitä mitään haittaakaan ole. Pari kertaa lähti kierteet tulpan mukana kun ekaa kertaa vaihdoin käytettyyn autoon tulppia. Ei ollut kivaa :(

tapanixxx


Mikey

Alumiinitahna lienee paras. Löytyy niin Biltemasta kuin Motonetistakin.

Volkkaripappa

Jaa, muistelen että ennen  wanhaan laitettiin kuparitahnaa, voin muistaa väärinkin kun tuo muisti on nykyisin niin huono. :(

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy