Uusien autojen värit Suomessa/maailmalla

Aloittaja tex-, 11.08.19 - klo:16:43

« edellinen - seuraava »

tex-

Olisikohan jossain nähtävillä mitä värejä on tarjolla tuolla muualla maailmassa? VW:n värikartta on suomessa ilmeisesti valittu jonkinasteisen masennuksen vallassa.
Välillä tuolla netin ihmeellisessä maailmassa näkee Suomessa tuttuja autoja kirkkaissakin väreissä. Eilen tuli vastaan redditissä Golf Cornflower bluena. Vai onko Poloa myyty rabbittinä amerikassa?
VW Polo R-Line 1,5 Evo -20
ex VW Golf GTI 8v -86
ex VW Polo Comfortline 1.2 tsi -15

b1mpo

Käy katsomassa toisen maan konfiguraattoria. Skodalla Tsekkien sivuilla on melkoinen määrä värejä ja farkunkin sai silloin ilman kattokaiteita jopa.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

vwmies

Lainaus käyttäjältä: tex- - 11.08.19 - klo:16:43
Olisikohan jossain nähtävillä mitä värejä on tarjolla tuolla muualla maailmassa? VW:n värikartta on suomessa ilmeisesti valittu jonkinasteisen masennuksen vallassa.
Välillä tuolla netin ihmeellisessä maailmassa näkee Suomessa tuttuja autoja kirkkaissakin väreissä. Eilen tuli vastaan redditissä Golf Cornflower bluena. Vai onko Poloa myyty rabbittinä amerikassa?

Onhan siellä vaikka mitä värejä.... ja ameriikassa Golf oli Rabbit.
Yritetään pärjätä.

tex-

Pääsin Saksan VW:n autonrakennussivulle. Polossa on sielläkin saatavana samat vähäiset värit kun täälläkin. Golfissa on Saksassa saatavana huomattavasti enemmän eri värejä. mm useampi erilainen sininen. Samoin oli kummassakin enemmän mootorivaihtoehtoja.
VW Polo R-Line 1,5 Evo -20
ex VW Golf GTI 8v -86
ex VW Polo Comfortline 1.2 tsi -15

makelja

Noissa on maahantuojalla iso sanominen, ja täällä Kesko ei halua tuoda maahan kuin pientä repertuaaria värejä sekä moottorivaihtoehtoja.
Aikoinaan yritin hankkia 200hv Jetta V:ttä, niin sanoivat että eivät tuo edes erillisellä tilauksella, vaikka tekniikka on samaa kuin muuten Jetassa oli sekä moottori sama mikä Passatissa oli.
Syytä eivät kertoneet, mutta luulisin että jotain tekemistä sen kanssa miten huolto sun muut pitää kouluttaa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy