Pyyhkiöiden huoltoasento

Aloittaja Dille, 31.05.19 - klo:06:15

« edellinen - seuraava »

Dille

Auto kävi lasin vaihdossa jonka yhteydessä jouduttiin vaihtamaan kuskin puolen lasinpyyhkimen pelkkä vivusto,muuten kaikki menikin tuubiin. Lasissa ei ole sadetunnistimia yms. Nyt pyyhkiät jää kokoajan ns huoltoasentoon pyyhkimisen lopetettuaan eivätkä palaa A pilarin viereen kuten pitäisi. Esim tihkuasennolla pitää taukonsa kyllä sielä A pilarin vieressä. Millä uuvatalla ne saisi toimimaan taas normaalisti?

Dille

Löytyisikö pk seudulta vcds osaajaa joka kattoisi tuon vian?

Dille

rytöläjä odottaa edelleen osaajaa,löytyisikö ketään?

Dille

Kuljin vaihtui,seuraavan ongelma ::)

Pushead

Jälkiviisastelua: Miksi ei menisi työn takuuna?
2022 Octavia iV Style Liftback

Dille

Lasin vaihtaminen ei kuulemma vaikuta pyyhkiöiden toimintaan,ei siinä viisastelu tahi kädenvääntäminen auttanut kun ei "näkyvääkään" vikaa jäänyt. Empä kyllä kovinkaan paljoa jaksanut asiasta kiukuta kun tulos olisi ollut aivan sama. Ko liiketta siis boikotoin edelleen ja jätin asiasta omat arvosteluni Autojerrylle.

yamppi

Dille

123 konsernin liike,liekkö koko puljua enään kun ei ainakaan googlemaps näytä. Samapa se,en käytä heidän palveluitansa

Larmatin

Mulla vastaava onkelma eli pyyhkimet on siinä alhaalla lepotilassa. Yritin VCDS llä sitä tutkii mutta ei sieltä mitään paljastunut. Onko ideoita mistä voisi olla kyse? 2009 leon fr kyseessä
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

Dille

En osaa antaa neuvoa,itse vaihdoin kuljinta ja pyyhkiät jäi seuraavan ongelmaksi. Kerro tänne jos saat ratkaistua ongelman muuten kuin vaihtamalla autoa...
Vai ostitko minun vanhan kulkineen?

Larmatin

Lainaus käyttäjältä: Dille - 14.04.22 - klo:23:17
En osaa antaa neuvoa,itse vaihdoin kuljinta ja pyyhkiät jäi seuraavan ongelmaksi. Kerro tänne jos saat ratkaistua ongelman muuten kuin vaihtamalla autoa...
Vai ostitko minun vanhan kulkineen?
jos se oli semmoinen missä turbon kello oli rikki että ei kulkenut kunnolla niin sitten voisi täsmätä
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

Dille

Valkoinen,oikean valon yllä konepellissä maalivaurio. Vai oliko jobbari korjaillut. Olisiko bky kilpi ellen väärin muista. Orkkis vanteilla oli

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy