A6 C7, 4G huoltojen hinnat

Aloittaja joukose, 26.07.18 - klo:14:55

« edellinen - seuraava »

joukose

Elis,

30 tkm huolto:

Moller auto Riga Latvia (Audin paikallinen merkkihuolto) 100 â,¬
- Tarkastukset
- Öljynsuodatin
- Öljyt

Traktoauto Salo, tinkimätön hinta 320 â,¬, tingitty hinta 290 â,¬
- Tarkastukset
- Öljynsuodatin
- Öljyt

Audi Cneter Espoo, Tinkimätön hinta 390 â,¬
- Tarkastukset
- Öljynsuodatin
- Öljyt

Laakkonen, Hämeenlinna 442,81 â,¬
- Tarkastukset
- Öljynsuodatin
- Öljyt
- Lisätyö raitisilman suodatin
- Lisätyö vesikaukalon puhdistus tuulilasin ja konepellin välistä
Lisätyöt kuulema pitää tehdä. Kummallista, autoa näkemättä ja tarkastamatta mitä auto kertoo.

Noista vois sanoa että rahastustahan tuo on ihan jokaisella kun käytännössä öljyt ja öljyn suodatin pakollisia vaihdettavia
Laakkonen harrastaa samaa kuin ennenkin. Niin paljon huoltoja kun tyhmä asiakas suostuu maksamaan

Noista ei vielä tiedä mihin menee mutta Laakkonen ja Audi Center Espoo on kyllä pois pelistä.
Lakkonen lisätöiden ja hinnan takia ja Audi Center törkeän huonon takuu palveluiden vuoksi.

Eli menee Riikaan jos lomilla samaan aikaan siellä mutta voihan sitä joku ihmetellä Riikan leimaa huoltokirjassa. Ostin itse Motonetistä huoltokirjan kun huollot merkataan tässä vain audin omaan sähköiseeen järjestelmaan. Koska saatan myydä auton aikanaan itse niin parempi olla paperinenkin huoltokirja. Tosin eihän se Latviasta otettu huoltoleima nyt niin myyvä ole kuin jos kaikki huollot suomi merkkiliikkeestä.
*Sitä saa mitä tilaa"

ile

Itse lasken aika paljon arvoa kotimaisen merkkiliikkeen leimoille varsinkin kun huomioi paljonko meillä kustantaa itse autot ja muuten autoilu. Siinä on jo lähes yksi ja sama meneekö satasia extraa marmorilla. Mutta sen verran sniiduilen aina, että vien vähintään omat öljyt ja joskus myös muutkin osat.

Itsellä viimeisin LL-huolto AC Espoo 340e nykyiseen A6 CDUD Allroadiin ja ao. jutut itse vietyinä & vaihdettuna.
- Omat öljyt (Castrol FST pro)
- Raitisilmansuodatin
- Ilmansuodatin
- Polttoainesuodatin

Tuossa osat ja öljyt 140-150e erikseen hankittuna. Edellisen kutosen ja tuon nykyisen kanssa tulee heti sellainen 150e säästöä kun kantaa omat öljyt. Voisi säästää jopa vielä muutaman euron enemmän jos vetäisi Mobilin kamppeella.

Enhancer

Lainaus käyttäjältä: ile - 26.07.18 - klo:16:06
Itse lasken aika paljon arvoa kotimaisen merkkiliikkeen leimoille varsinkin kun huomioi paljonko meillä kustantaa itse autot ja muuten autoilu. Siinä on jo lähes yksi ja sama meneekö satasia extraa marmorilla. Mutta sen verran sniiduilen aina, että vien vähintään omat öljyt ja joskus myös muutkin osat.

Itsellä viimeisin LL-huolto AC Espoo 340e nykyiseen A6 CDUD Allroadiin ja ao. jutut itse vietyinä & vaihdettuna.
- Omat öljyt (Castrol FST pro)
- Raitisilmansuodatin
- Ilmansuodatin
- Polttoainesuodatin

Tuossa osat ja öljyt 140-150e erikseen hankittuna. Edellisen kutosen ja tuon nykyisen kanssa tulee heti sellainen 150e säästöä kun kantaa omat öljyt. Voisi säästää jopa vielä muutaman euron enemmän jos vetäisi Mobilin kamppeella.
Varmistan että ymmärsin oikein. Eli ostit about 150â,¬ öljyt ja suodattimet, ja kyseiset asiat vaihdettuna merkkiliikkeessä kirja leimattuna maksoi sitten 190â,¬? Tuohan olisi varmaan 600â,¬ huolto jos kaikki tulisi marmorilta. Yritän siis itse hahmottaa juurikin, että mitä kaikkea sinne huoltoon voi viedä. Itse haluan toimia myös näin, että ostan vain työn merkkiliikkeestä.
Sähkövoimaa: e-UP, e-Golf, ID.3 -> Enyaq -> ID.4 GTX.

ile

Lainaus käyttäjältä: Enhancer - 27.07.18 - klo:10:32
Varmistan että ymmärsin oikein. Eli ostit about 150â,¬ öljyt ja suodattimet, ja kyseiset asiat vaihdettuna merkkiliikkeessä kirja leimattuna maksoi sitten 190â,¬? Tuohan olisi varmaan 600â,¬ huolto jos kaikki tulisi marmorilta. Yritän siis itse hahmottaa juurikin, että mitä kaikkea sinne huoltoon voi viedä. Itse haluan toimia myös näin, että ostan vain työn merkkiliikkeestä.

Muotoilinpa tuon aikaisemman viestini päin persusta. Huolto siis 340e töiden osalta ja itse vietynä osat tähän päälle 150e. Kun tuohon koneeseen menee se vajaa 7l öljyä, normihinta huollonvarauksessa oli kaikilla suodattimilla yli 800e.

Enhancer

Lainaus käyttäjältä: ile - 27.07.18 - klo:10:52
Muotoilinpa tuon aikaisemman viestini päin persusta. Huolto siis 340e töiden osalta ja itse vietynä osat tähän päälle 150e. Kun tuohon koneeseen menee se vajaa 7l öljyä, normihinta huollonvarauksessa oli kaikilla suodattimilla yli 800e.
No on Audilla sitten vähän eri työhinnatkin, kuin näissä halvemmissa konsernikiuluissa :D. 95â,¬ on öljyvaihtohuolto, ja suodatinten vaihtotyö 60â,¬ itselle tulossa olevaan GTEC Octaviaan.
Sähkövoimaa: e-UP, e-Golf, ID.3 -> Enyaq -> ID.4 GTX.

Digster

Autonomi Hammaslahti paikkana :

Jarrulevyt ( Zimmermanit ) joka nurkkaan ja palat roadhousen. anturit uudet ,
ja ns pikkuhuolto, öljyt , suodatin
720â,¬ osat ja työt.

Perushuolto iso ( pikkuhuollon lisäksi löpö suodatin ja raittari ) 320â,¬

Autona .
-13 A6 CGLC 2.0 TDI

joukose

Traktoauto 30 tkm huolto:

- öljyt, suodatin, tarkastukset
- Lisätyö urean lisays 7 l

292 â,¬
*Sitä saa mitä tilaa"

joukose

Niin tosiaan auton pesu ja sisäputsaus tohon rahaan kans sekä vesikaukalon puhdistus tuulilasin ja konepellinvälistä. Testerin mukaan moottorinohjausyksikkö kaipasi päivityksen. Kaikki sujui kuin elokuvissa. Tarvittaessa olisi saanut ilmaiseksi sijaisauton Audi A6 mutta en tarvinnut. Täydet pisteet Traktoautolle.
*Sitä saa mitä tilaa"

Setavarjoo

Lainaus käyttäjältä: Digster - 21.08.18 - klo:19:46
Autonomi Hammaslahti paikkana :

Jarrulevyt ( Zimmermanit ) joka nurkkaan ja palat roadhousen. anturit uudet ,
ja ns pikkuhuolto, öljyt , suodatin
720â,¬ osat ja työt.

Perushuolto iso ( pikkuhuollon lisäksi löpö suodatin ja raittari ) 320â,¬

Autona .
-13 A6 CGLC 2.0 TDI
öö miksi hyvät jarrulevyt ja aivan umpisurkea jarrupalat. Roadhouse on niin kivikovaa tavaraa että kuluu levyt ennemmin kun palat tosin ne alkaa jo vinkumaan suhteellisen nopeaan.  niitä on laitettu koska todella halvat mutta kyllä se takuuseen esim.4:nen kerran jälkeen alkaa ärsyttämään

Digster

Lainaus käyttäjältä: Setavarjoo - 26.10.18 - klo:18:58
öö miksi hyvät jarrulevyt ja aivan umpisurkea jarrupalat. Roadhouse on niin kivikovaa tavaraa että kuluu levyt ennemmin kun palat tosin ne alkaa jo vinkumaan suhteellisen nopeaan.  niitä on laitettu koska todella halvat mutta kyllä se takuuseen esim.4:nen kerran jälkeen alkaa ärsyttämään

Ei ole vielä alkanut vinkumaan.  60 tkm ajettu vaihdon jälkeen.  Menen sen mukaan mitä monesti suosittelevat. 
Ei tärise, eikä vetele jarrutellessa Mitä OEM laikat teki ( tietty niillä olikin jo ajettu 240tkm ) 

joukose

Teetin tässä n. kuukausi sitten ylimääräisen öljynvaihdon suodattimineen Traktoautossa.
Alennettu hinta 190 â,¬.
*Sitä saa mitä tilaa"

joukose

Kysyin tarjouksen 60 timantin huoltoon. Oli 830 â,¬

Moottoriöljy ja suodatin. Vaihteistoöljy raitisilman suodatin tulpat.

Kuulostaa kalliilta. Pitäskö vaan vaihdattaa Riikaan ajellessa. Vois ottaa nettitarjouksen.
*Sitä saa mitä tilaa"

joukose

Tuntuu vieläkin hinnakkaalta.
En päässyt uusinta tinkimisellä kuin tasan 800 euroon tuota 60 tkm huoltoa varten.

Toisaalta heillä maksaa laatikkoöljyt 47 â,¬/l ja sitä menee 4 l.
Motonetista hankittuna vastaava öljy maksaa 4 l, 46 â,¬, joten viemällä omat öljyt hinta tippuisi edelleen. Sama tietty moottoriöljyssä.

Harmittaa kyllä sen verran nämä suomihinnat että voi kesälomien jälkeen syssymmällä nousta innostus lähteä pidennetylle viikonlopulle Riikaan. Siinäpä ne reissurahat+huolto olisi samassa hintaluokassa kuin suomi ovh hinnat pelkässä huollossa. Jos edes rahaa kuluisi tuon 930 â,¬ normihinnan verran. Ainkin voisi noilla rahoilla yöpyä ja syödä vaimon kanssa ylellisesti. Laivaliput ei paljon syksyllä maksa. Kesälomareissujen jälkeen mittarissa tulee olemaan n. 55 tkm, joten harkinta aikaa on.

Takuut ja muut edut kuitenkin säilyy vaikka huollattaa latviassa merkkiliikkeessä tai miksi ei merkittömässä.  ;D
*Sitä saa mitä tilaa"

gekkostone

A6 Allroad 3.0TDi 2014 öljynvaihto+suodatin+polttoainesuodatin vaihdettuna 442â,¬ K-Caarassa.
A6 Allroad Quattro Business 3,0 V6 TDI S-tronic

joukose

Itse päädyin lopulta 60 tkm suomihuoltoon.

Pärnussa Virossa olisi ollut merkkiliikkeessä vastaava huolto kuin suomessa 600 â,¬.

Riikassa Latviassa olisi ollut merkkiliikkeessä 400 â,¬ mutta yllätys yllätys hintaan ei kuulunut moottoriöljyn vaihto vaan pelkkä tarkastus. Tuo öljynvaihto on kuitenkin koko huollon tärkein toimenpide. Piti tarjous lukea useampaan kertaan ennen kuin uskoin tuon englanninkielisen tekstin. Ei vaihtoa, vain tarkastus.

Suomessa maksoin lopulta 773 â,¬ jahuoltoon kuului 2.0 tdi koneeseen:

- moottori- ja vaihteistoöljyn vaihto
- raitisilman-, moottoriöljyn- ja polttoaineen suodatin
- Vesikaukalon tyhjennys ja puhdistus
- Tarkastukset: Kaikki nesteet, renkaat, valot, pyyhkijät, kori ja alusta. Voitelukohteet. yms. tarkastukset.
*Sitä saa mitä tilaa"

koistve

3.0tdi vm. 2012 180tkm huolto

690â,¬ (tarjous/hinta-arvio) - menossa työn alle n 1-2kk sisällä.
- moottoriöljyt + suodatin
- stronic öljyt
- ilmansuodatin
- raitisilmasuodatin
- polttoainesuodatin
- jarrunesteet
- 180tkm huollon perusjutut.

K-caarassa sama oli luokkaa 1000â,¬ (nettilaskurilla).

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy